SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Nee de form is absoluut niet fout. En zoals in het vorige topic te lezen heeft de poster na mij er ook last van. Ik hoorde het namelijk vaker, vandaar de vraag.![]()
![]()
Doe je normale dips of bench dips? Want heb er zelf nooit last van gehad bij weighted dipsOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Normale dips, maar ik las net dat ik mogelijk te diep ging. Dus ligt het waarschijnlijk aan mijn form. Zal mij er even meer in verdiepen. Ik dacht namelijk dat je gewoon zo diep mogelijk moest gaan.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Duurde even. ik kon geen TT verzinnen dus ik heb tekst van Rip geript.quote:![]()
http://startingstrength.w(...)dom_of_Mark_Rippetoe![]()
beter goed gestolen dan slecht verzonnenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Duurde even. ik kon geen TT verzinnen dus ik heb tekst van Rip geript.![]()
http://startingstrength.w(...)dom_of_Mark_Rippetoe![]()
De bedoeling is dat je parallel raakt of er net onder. Als je zo diep mogelijk gaat loop je meer kans op schouder (Rotator Cuff) blessures. Mocht dat gebeuren, reken dan op maanden lang herstellen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:53 schreef esv7 het volgende:
Normale dips, maar ik las net dat ik mogelijk te diep ging. Dus ligt het waarschijnlijk aan mijn form. Zal mij er even meer in verdiepen. Ik dacht namelijk dat je gewoon zo diep mogelijk moest gaan.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ok zal er goed op letten. Had er alleen de laatste keer een beetje last van daarvoor nooit gehad.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:58 schreef Verbosity het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je parallel raakt of er net onder. Als je zo diep mogelijk gaat loop je meer kans op schouder (Rotator Cuff) blessures. Mocht dat gebeuren, reken dan op maanden lang herstellen.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Haha. Een man sprak mij ooit aan in de gym waar ik werkte en die vertelde dat voordat hij ging trainen hij altijd wat whiskey dronk want dan kreeg hij een betere pomp lolxquote:![]()
Het grote verschil is dus hoeveel eiwitten, ik neem 10g voor en na, dat is dus 1/4 van de hoeveelheid die jij opslokt na een training. Mijn shakes bevatten alleen (vers) fruit en eiwitten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:38 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Het kan, maar 1 shake lijkt me voldoende voor de meeste van ons. Als je 2 shakes(met melk) neemt zou je al op 80 gram eiwitten komen. Plus één stevige maaltijd kan je op 70 gram proteďnen komen. Dan heb je dus 1 maaltijd en 2 shakes, laat staan de andere maaltijden/tussendoortjes.
Iemand van 75 kilo zou er al ruim genoeg aan hebben wat betreft eiwitten. Voor de timing is het belangrijkst dat het rondom de training gebeurd. Dit doe je al met de shake en hoogstwaarschijnlijk met je maaltijd(en)In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Neem zelf geen shakes. Heb de hoeveelheid van B&F en XXLnutrition van 1 Dosering met melk genomen. Neem aan dat Atemno de aanbevolen hoeveelheid gebruikt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het grote verschil is dus hoeveel eiwitten, ik neem 10g voor en na, dat is dus 1/4 van de hoeveelheid die jij opslokt na een training. Mijn shakes bevatten alleen (vers) fruit en eiwitten.
Maar het punt dat je maaltijden/shakes om je training plaatst blijft staan.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Het idee van een workout shake met whey is dat je synergistisch het acute spiersynthese verhogende effect van 3 gram leucine in je whey wil hebben in combinatie met je trainingsprikkel. Doorgaans kom je met 25-30 gram whey, afhankelijk van de hoeveelheid eiwit en concentratie leucine, aan je 3 gram leucine.
Lagere hoeveelheid whey heeft imo geen extra zin als je gewoon gevoed de training in gaat.
[ Bericht 2% gewijzigd door Stereotomy op 16-02-2013 21:48:25 ]Confidence through competence![]()
Ah, het goede oude ad hominem, handig voor eenieder waarbij de intelligentie ontbreekt om het op een zinnige manier op te lossen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:12 schreef Mr.J het volgende:
En als we dan toch met plaatjes gaan strooien heb ik nog een mooie van Luchtkoker gevonden. Net na een goede training en vlak voor hij weer op weg gaat naar z'n cursus 'Begrijpend lezen 0.1'.
[ afbeelding ]
/edit:
[ afbeelding ]
Nu allemaal weer lief zijn en buikspierhulp geven waar gevraagd.![]()
Jep, je bent zeker een voorbeeldige user. Keep up the good work.
Of toch du vader?![]()
Nou nou, voor iemand die dingen niet in de context kan zetten heb je een behoorlijk mondje vol over andermans intelligentie.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:21 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ah, het goede oude ad hominem, handig voor eenieder waarbij de intelligentie ontbreekt om het op een zinnige manier op te lossen.
Dank.quote:Jep, je bent zeker een voorbeeldige user. Keep up the good work.
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Iemand nog tips voor been oefeningen waarbij je zo weinig mogelijk de knie gebruikt? Ik heb zwak kraakbeen in mijn rechterknie dus squats/deadlifts zijn killing en ik wil het liefst niet in een rolstoel belanden
[ Bericht 1% gewijzigd door warchaser44 op 16-02-2013 23:14:10 ]![]()
Goodmournings/stiflegged deadlift voor je hams en gluten maar je quads kun je niet trainen zonder je knieën te buigen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:07 schreef warchaser44 het volgende:
Iemand nog tips voor been oefeningen waarbij je zo weinig mogelijk de ROM van de knie gebruikt? Ik heb zwak kraakbeen in mijn rechterknie dus squats/deadlifts zijn killing en ik wil het liefst niet in een rolstoel belanden![]()
Volgens worden negers gewoon echt snel breed wat voor training ze ook doen. Die bij mij in de gym zijn ook echt 2x zo breed als de breedste blankequote:![]()
hou eens op met je onzinquote:Op zondag 17 februari 2013 00:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
tegenovergestelde van no leg day
[ afbeelding ]![]()
Teletubbytech.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
tegenovergestelde van no leg day
[ afbeelding ]![]()
Zou best genetisch bepaald kunnen zijn jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Volgens worden negers gewoon echt snel breed wat voor training ze ook doen. Die bij mij in de gym zijn ook echt 2x zo breed als de breedste blankeThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Ik kom hier hoi zeggen, ben recent begonnen met bodybuilden, december. Ben sinds januari ook wat meer op mijn eten gaan letten (lees: ik eet alleen nog maar gezond en haal al mijn macros en 1 keer in de week heb ik een cheat day.)
Wilde afvallen en ben van 74 kilo naar 65 kilo gegaan. Nu wil ik nog verder afvallen voor ik ga bulken.
Enige probleem is dat ik vandaag mijn rug heb verziekt door het touw springen. Is het verstandig om niks meer te trainen of kan ik nog wel biceps en triceps doen?
[ Bericht 18% gewijzigd door vault_tec op 17-02-2013 01:34:00 ]![]()
Ik word echt helemaal gek van de standing OHP. Krijg de techniek maar niet goed. Ik pak 'm nu met 30kg met moeite, maar zelfs met de losse stang is het stuntelen. Tips? Dit is echt de enige oefening waar ik echt problemen met de form heb. Vooral het initiele omhoog krijgen en het voorbij mijn hoofd krijgen voelt een beetje raar en onnatuurlijk aan.
[ Bericht 19% gewijzigd door Drinky op 17-02-2013 02:19:33 ]I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Raar eigenlijk, want is een van de simpelste compounds. Filmpje van jezelf maken en hier posten? Dan kunnen we gerichter tips geven.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:03 schreef Drinky het volgende:
Ik word echt helemaal gek van de standing OHP. Krijg de techniek maar niet goed. Ik pak 'm nu met 30kg met moeite, maar zelfs met de losse stang is het stuntelen. Tips? Dit is echt de enige oefening waar ik echt problemen met de form heb. Vooral het initiele omhoog krijgen en het voorbij mijn hoofd krijgen voelt een beetje raar en onnatuurlijk aan.
Nu slapen voor de gains![]()
![]()
![]()
Vandaag een gozer in de gym die dacht dat het wel okay was om de barbell te loaden door hem even over het curlrack te leggen. Dat ding stak een kilometer uit aan beide kanten. En jawel, eerst de plates aan één kant doenhup, dat ding verticaal de lucht in
Ik wou dat ik er een video van had. Wát een mongool
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Good mornings, mourning is rouwen. hehehe.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:14 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Goodmournings/stiflegged deadlift voor je hams en gluten maar je quads kun je niet trainen zonder je knieën te buigen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mensen die zeggen dat je geen abs moet trainen omdat ze zogenaamd in de keuken worden gemaakt. Als je vet hebt ga je het idd niet zien maar als je lage vp dan zie je echt duidelijk het verschil tussen iemand die zijn abs trains en iemand die dat niet doet.
En het is niet raar als men 1.5 uur in de gym zit. Als je niet elke set tot failure (wat de meeate doen) gaat dan kan het best zijn dat je pas na 1.5 uur klaar bent. Er zijn genoeg andefe (amateur) bbuilders die zolang trainen.Failure is success if we learn from it.![]()
Je hoofd zo snel mogelijk onder de stang gooien als 'm presst. Da's tip 1. Ellebogen ten allen tijde naar voren laten wijzen. En niet te breed pakken.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:03 schreef Drinky het volgende:
Ik word echt helemaal gek van de standing OHP. Krijg de techniek maar niet goed. Ik pak 'm nu met 30kg met moeite, maar zelfs met de losse stang is het stuntelen. Tips? Dit is echt de enige oefening waar ik echt problemen met de form heb. Vooral het initiele omhoog krijgen en het voorbij mijn hoofd krijgen voelt een beetje raar en onnatuurlijk aan.![]()
Hoiquote:Op zondag 17 februari 2013 01:27 schreef vault_tec het volgende:
Ik kom hier hoi zeggen, ben recent begonnen met bodybuilden, december. Ben sinds januari ook wat meer op mijn eten gaan letten (lees: ik eet alleen nog maar gezond en haal al mijn macros en 1 keer in de week heb ik een cheat day.)
Wilde afvallen en ben van 74 kilo naar 65 kilo gegaan. Nu wil ik nog verder afvallen voor ik ga bulken.
Enige probleem is dat ik vandaag mijn rug heb verziekt door het touw springen. Is het verstandig om niks meer te trainen of kan ik nog wel biceps en triceps doen?Ja dat kan nog wel.
![]()
Een dagje of twee snijzaal rocks your world. Wil hiermee niet zeggen dat je ze niet moet trainen..quote:Op zondag 17 februari 2013 10:17 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Mensen die zeggen dat je geen abs moet trainen omdat ze zogenaamd in de keuken worden gemaakt. Als je vet hebt ga je het idd niet zien maar als je lage vp dan zie je echt duidelijk het verschil tussen iemand die zijn abs trains en iemand die dat niet doet.
En het is niet raar als men 1.5 uur in de gym zit. Als je niet elke set tot failure (wat de meeate doen) gaat dan kan het best zijn dat je pas na 1.5 uur klaar bent. Er zijn genoeg andefe (amateur) bbuilders die zolang trainen.![]()
Inderdaad. Maar abs hebben bij mij niet de hoogste prioriteit. Ik train mijn abs trouwens ook gewoon dmv 3*8, zie soms gasten 30 herhalingen doen of zo, is toch nergens voor nodig?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:17 schreef VeniVidiViciV het volgende:
En het is niet raar als men 1.5 uur in de gym zit. Als je niet elke set tot failure (wat de meeate doen) gaat dan kan het best zijn dat je pas na 1.5 uur klaar bent. Er zijn genoeg andefe (amateur) bbuilders die zolang trainen.
Vandaag vreetdagje trouwens, morgen beginnen de colleges weer waardoor ik iets meer ritme heb en dus ook kan trainen![]()
Was van plan om eens met de hype mee te gaan en paardenbiefstuk uit te proberen binnenkort. Schijnen wat voordelen aan te zitten tov runderbief: goedkoper per kg, malser, minder vet (als dat je ding is), hogere omega-3 gehalte in het vet (tov niet-gras gevoerde runderen).
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2882581/
Iemand hier die al regelmatig paardenbiefstuk eet?Confidence through competence![]()
quote:Op zondag 17 februari 2013 05:28 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag een gozer in de gym die dacht dat het wel okay was om de barbell te loaden door hem even over het curlrack te leggen. Dat ding stak een kilometer uit aan beide kanten. En jawel, eerst de plates aan één kant doenhup, dat ding verticaal de lucht in
Ik wou dat ik er een video van had. Wát een mongool
Gister had iemand de smith-machine volledig vol geladen met plates om vervolgens een poging te wagen tot squatten. Hij kwam niet verder dan een hoek van 30 graden denk ik. En ondertussen z'n trainingsmaatje vragend aankijken of ie het wel goed deed. Waarschijnlijk had hij zelf wel door dat het niet helemaal klopte en is een van de "instructeurs" gaan halen om te vragen hoe en wat. Die instructeur begon vervolgens als een bezetene met een bezemsteel op z'n rug op en neer te stuiteren. Hoorde niet wat hij zei, dus misschien was het advies wel in orde, maar het zag er niet uit.
/lief dagboekRoger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
Yo, ik heb een vraag over de deadlift.
Sowieso een killer oefening, maar jammer genoeg voel ik stress/spanning op mijn armen wanneer ik de stang loslaat. Een soort van lichte pijnscheut gedurende een seconde, waarna deze weer verdwijnt. En dan voel ik het voornamelijk in mijn bovenarm.
Ik lock wel gewoon m'n armen en gebruik een double overhand grip, probeer een buiging in mijn armen dus zeker te voorkomen. Iemand enig idee wat de oorzaak van deze pijnscheut kan zijn?![]()
Niet meer, maar ik kan me herinneren dat we het vroeger thuis regelmatig aten. M´n vader werkte bij de bereden politie en een paar straten van de stal zat een paardenslager waar we vaak kwamen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
Was van plan om eens met de hype mee te gaan en paardenbiefstuk uit te proberen binnenkort. Schijnen wat voordelen aan te zitten tov runderbief: goedkoper per kg, malser, minder vet (als dat je ding is), hogere omega-3 gehalte in het vet (tov niet-gras gevoerde runderen).
Iemand hier die al regelmatig paardenbiefstuk eet?
Ik kan me herinneren dat ik het altijd wel lekker vond. Lekkerder dan ander vlees.![]()
Ik ben heel benieuwd! Zaterdag was ik al bij de slager/traiteur, maar die was uitverkocht door de hype. Volgende week weer proberen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet meer, maar ik kan me herinneren dat we het vroeger thuis regelmatig aten. M´n vader werkte bij de bereden politie en een paar straten van de stal zat een paardenslager waar we vaak kwamen.
Ik kan me herinneren dat ik het altijd wel lekker vond. Lekkerder dan ander vlees.
Paardenbiefstuk is al voor 5-7 EUR/kg te krijgen. Da's 2-3x zo goedkoop als runderbiefstuk, en als het nog lekkerder is, dan zeker de moeite waard om die eens met regelmaat in de roulatie op te nemen.Confidence through competence![]()
Ik zal hier (spanje) ook eens op zoek gaan. Ik heb het tot nu toe niet gezien, maar ook nooit naar op zoek geweest eigenlijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd! Zaterdag was ik al bij de slager/traiteur, maar die was uitverkocht door de hype. Volgende week weer proberen.
Ik weet wel dat spanje paardenvlees uitvoert, vooral naar frankrijk en duitsland waar het meer gegeten wordt. Er gaan zo´n 70 paarden per week spanje uit naar die landen.![]()
Vrijdag nog gegeten, goedkoper en makkelijker klaar te maken dan rund.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
Iemand hier die al regelmatig paardenbiefstuk eet?
Tijdje terug kwam ik een link tegen (weet alleen niet meer waar, dacht in deze reeks) over paardenvlees te bestellen. Veel voor weinig
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
het is niet te krijgen, vanwege edel dier shitquote:Op zondag 17 februari 2013 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
Iemand hier die al regelmatig paardenbiefstuk eet?![]()
Is wel te krijgen hoor. Er zijn alleen niet veel echte paardenslagers meer. Volgens mij kan je het bij een betere slager nog krijgen of in ieder geval bestellen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is niet te krijgen, vanwege edel dier shit![]()
ik lees wel dat paardenvlees met rundvlees wordt vermengt om het vervolgens als puur rund te verkopen, dus er is paardenvlees zat.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Is wel te krijgen hoor. Er zijn alleen niet veel echte paardenslagers meer. Volgens mij kan je het bij een betere slager nog krijgen of in ieder geval bestellen.![]()
Ik zeg dan ook niet dat het vlees er niet is, het wordt echter nog weinig verkocht. Als in echt paardenvlees dan, dat het stiekem in van alles verwerkt is is wat anders.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik lees wel dat paardenvlees met rundvlees wordt vermengt om het vervolgens als puur rund te verkopen, dus er is paardenvlees zat.
Veel mensen willen het niet eten, er zijn zelfs mensen erg op tegen om paardenvlees te eten.![]()
Wat een decadentiequote:Op zondag 17 februari 2013 17:51 schreef Snakey het volgende:
Veel mensen willen het niet eten, er zijn zelfs mensen erg op tegen om paardenvlees te eten.![]()
Vroeger zat bijkans in ieder dorp een paardenslagerij![]()
![]()
http://www.budgetslager.be/assort-versvlees.aspx#.USEMnvJtwfk
paardenvlees uit Argentinië
Daar zit toch veel clennie in, vanwege de fraudes, slechte controle?
http://fourfourtwo.com/news/restoftheworld/88235/default.aspx![]()
Hallo Jumboquote:Op zondag 17 februari 2013 17:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is niet te krijgen, vanwege edel dier shit
Ik neem het gewoon mee uit de supermarktDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik heb het in Nederland nog nooit in een supermarkt gezien.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hallo Jumbo
Ik neem het gewoon mee uit de supermarkt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: