Raar eigenlijk, want is een van de simpelste compounds. Filmpje van jezelf maken en hier posten? Dan kunnen we gerichter tips geven.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:03 schreef Drinky het volgende:
Ik word echt helemaal gek van de standing OHP. Krijg de techniek maar niet goed. Ik pak 'm nu met 30kg met moeite, maar zelfs met de losse stang is het stuntelen. Tips? Dit is echt de enige oefening waar ik echt problemen met de form heb. Vooral het initiele omhoog krijgen en het voorbij mijn hoofd krijgen voelt een beetje raar en onnatuurlijk aan.
Good mornings, mourning is rouwen. hehehe.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:14 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Goodmournings/stiflegged deadlift voor je hams en gluten maar je quads kun je niet trainen zonder je knieën te buigen.
Je hoofd zo snel mogelijk onder de stang gooien als 'm presst. Da's tip 1. Ellebogen ten allen tijde naar voren laten wijzen. En niet te breed pakken.quote:Op zondag 17 februari 2013 02:03 schreef Drinky het volgende:
Ik word echt helemaal gek van de standing OHP. Krijg de techniek maar niet goed. Ik pak 'm nu met 30kg met moeite, maar zelfs met de losse stang is het stuntelen. Tips? Dit is echt de enige oefening waar ik echt problemen met de form heb. Vooral het initiele omhoog krijgen en het voorbij mijn hoofd krijgen voelt een beetje raar en onnatuurlijk aan.
Hoiquote:Op zondag 17 februari 2013 01:27 schreef vault_tec het volgende:
Ik kom hier hoi zeggen, ben recent begonnen met bodybuilden, december. Ben sinds januari ook wat meer op mijn eten gaan letten (lees: ik eet alleen nog maar gezond en haal al mijn macros en 1 keer in de week heb ik een cheat day.)
Wilde afvallen en ben van 74 kilo naar 65 kilo gegaan. Nu wil ik nog verder afvallen voor ik ga bulken.
Enige probleem is dat ik vandaag mijn rug heb verziekt door het touw springen. Is het verstandig om niks meer te trainen of kan ik nog wel biceps en triceps doen?
Een dagje of twee snijzaal rocks your world. Wil hiermee niet zeggen dat je ze niet moet trainen..quote:Op zondag 17 februari 2013 10:17 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Mensen die zeggen dat je geen abs moet trainen omdat ze zogenaamd in de keuken worden gemaakt. Als je vet hebt ga je het idd niet zien maar als je lage vp dan zie je echt duidelijk het verschil tussen iemand die zijn abs trains en iemand die dat niet doet.
En het is niet raar als men 1.5 uur in de gym zit. Als je niet elke set tot failure (wat de meeate doen) gaat dan kan het best zijn dat je pas na 1.5 uur klaar bent. Er zijn genoeg andefe (amateur) bbuilders die zolang trainen.
Inderdaad. Maar abs hebben bij mij niet de hoogste prioriteit. Ik train mijn abs trouwens ook gewoon dmv 3*8, zie soms gasten 30 herhalingen doen of zo, is toch nergens voor nodig?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:17 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Mensen die zeggen dat je geen abs moet trainen omdat ze zogenaamd in de keuken worden gemaakt. Als je vet hebt ga je het idd niet zien maar als je lage vp dan zie je echt duidelijk het verschil tussen iemand die zijn abs trains en iemand die dat niet doet.
En het is niet raar als men 1.5 uur in de gym zit. Als je niet elke set tot failure (wat de meeate doen) gaat dan kan het best zijn dat je pas na 1.5 uur klaar bent. Er zijn genoeg andefe (amateur) bbuilders die zolang trainen.
quote:Op zondag 17 februari 2013 05:28 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag een gozer in de gym die dacht dat het wel okay was om de barbell te loaden door hem even over het curlrack te leggen. Dat ding stak een kilometer uit aan beide kanten. En jawel, eerst de plates aan één kant doenhup, dat ding verticaal de lucht in
Ik wou dat ik er een video van had. Wát een mongool
Niet meer, maar ik kan me herinneren dat we het vroeger thuis regelmatig aten. M´n vader werkte bij de bereden politie en een paar straten van de stal zat een paardenslager waar we vaak kwamen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
Was van plan om eens met de hype mee te gaan en paardenbiefstuk uit te proberen binnenkort. Schijnen wat voordelen aan te zitten tov runderbief: goedkoper per kg, malser, minder vet (als dat je ding is), hogere omega-3 gehalte in het vet (tov niet-gras gevoerde runderen).
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2882581/
Iemand hier die al regelmatig paardenbiefstuk eet?
Ik ben heel benieuwd! Zaterdag was ik al bij de slager/traiteur, maar die was uitverkocht door de hype. Volgende week weer proberen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet meer, maar ik kan me herinneren dat we het vroeger thuis regelmatig aten. M´n vader werkte bij de bereden politie en een paar straten van de stal zat een paardenslager waar we vaak kwamen.
Ik kan me herinneren dat ik het altijd wel lekker vond. Lekkerder dan ander vlees.
Ik zal hier (spanje) ook eens op zoek gaan. Ik heb het tot nu toe niet gezien, maar ook nooit naar op zoek geweest eigenlijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd! Zaterdag was ik al bij de slager/traiteur, maar die was uitverkocht door de hype. Volgende week weer proberen.
Vrijdag nog gegeten, goedkoper en makkelijker klaar te maken dan rund.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
Was van plan om eens met de hype mee te gaan en paardenbiefstuk uit te proberen binnenkort. Schijnen wat voordelen aan te zitten tov runderbief: goedkoper per kg, malser, minder vet (als dat je ding is), hogere omega-3 gehalte in het vet (tov niet-gras gevoerde runderen).
het is niet te krijgen, vanwege edel dier shitquote:Op zondag 17 februari 2013 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
Is wel te krijgen hoor. Er zijn alleen niet veel echte paardenslagers meer. Volgens mij kan je het bij een betere slager nog krijgen of in ieder geval bestellen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is niet te krijgen, vanwege edel dier shit
ik lees wel dat paardenvlees met rundvlees wordt vermengt om het vervolgens als puur rund te verkopen, dus er is paardenvlees zat.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Is wel te krijgen hoor. Er zijn alleen niet veel echte paardenslagers meer. Volgens mij kan je het bij een betere slager nog krijgen of in ieder geval bestellen.
Ik zeg dan ook niet dat het vlees er niet is, het wordt echter nog weinig verkocht. Als in echt paardenvlees dan, dat het stiekem in van alles verwerkt is is wat anders.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik lees wel dat paardenvlees met rundvlees wordt vermengt om het vervolgens als puur rund te verkopen, dus er is paardenvlees zat.
Wat een decadentiequote:Op zondag 17 februari 2013 17:51 schreef Snakey het volgende:
Veel mensen willen het niet eten, er zijn zelfs mensen erg op tegen om paardenvlees te eten.
Hallo Jumboquote:Op zondag 17 februari 2013 17:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is niet te krijgen, vanwege edel dier shit
Ik heb het in Nederland nog nooit in een supermarkt gezien.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hallo Jumbo
Ik neem het gewoon mee uit de supermarkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |