SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Nee de form is absoluut niet fout. En zoals in het vorige topic te lezen heeft de poster na mij er ook last van. Ik hoorde het namelijk vaker, vandaar de vraag.![]()
![]()
Doe je normale dips of bench dips? Want heb er zelf nooit last van gehad bij weighted dipsOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Normale dips, maar ik las net dat ik mogelijk te diep ging. Dus ligt het waarschijnlijk aan mijn form. Zal mij er even meer in verdiepen. Ik dacht namelijk dat je gewoon zo diep mogelijk moest gaan.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Duurde even. ik kon geen TT verzinnen dus ik heb tekst van Rip geript.quote:![]()
http://startingstrength.w(...)dom_of_Mark_Rippetoe![]()
beter goed gestolen dan slecht verzonnenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Duurde even. ik kon geen TT verzinnen dus ik heb tekst van Rip geript.![]()
http://startingstrength.w(...)dom_of_Mark_Rippetoe![]()
De bedoeling is dat je parallel raakt of er net onder. Als je zo diep mogelijk gaat loop je meer kans op schouder (Rotator Cuff) blessures. Mocht dat gebeuren, reken dan op maanden lang herstellen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:53 schreef esv7 het volgende:
Normale dips, maar ik las net dat ik mogelijk te diep ging. Dus ligt het waarschijnlijk aan mijn form. Zal mij er even meer in verdiepen. Ik dacht namelijk dat je gewoon zo diep mogelijk moest gaan.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ok zal er goed op letten. Had er alleen de laatste keer een beetje last van daarvoor nooit gehad.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:58 schreef Verbosity het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je parallel raakt of er net onder. Als je zo diep mogelijk gaat loop je meer kans op schouder (Rotator Cuff) blessures. Mocht dat gebeuren, reken dan op maanden lang herstellen.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Haha. Een man sprak mij ooit aan in de gym waar ik werkte en die vertelde dat voordat hij ging trainen hij altijd wat whiskey dronk want dan kreeg hij een betere pomp lolxquote:![]()
Het grote verschil is dus hoeveel eiwitten, ik neem 10g voor en na, dat is dus 1/4 van de hoeveelheid die jij opslokt na een training. Mijn shakes bevatten alleen (vers) fruit en eiwitten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:38 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Het kan, maar 1 shake lijkt me voldoende voor de meeste van ons. Als je 2 shakes(met melk) neemt zou je al op 80 gram eiwitten komen. Plus één stevige maaltijd kan je op 70 gram proteïnen komen. Dan heb je dus 1 maaltijd en 2 shakes, laat staan de andere maaltijden/tussendoortjes.
Iemand van 75 kilo zou er al ruim genoeg aan hebben wat betreft eiwitten. Voor de timing is het belangrijkst dat het rondom de training gebeurd. Dit doe je al met de shake en hoogstwaarschijnlijk met je maaltijd(en)In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Neem zelf geen shakes. Heb de hoeveelheid van B&F en XXLnutrition van 1 Dosering met melk genomen. Neem aan dat Atemno de aanbevolen hoeveelheid gebruikt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het grote verschil is dus hoeveel eiwitten, ik neem 10g voor en na, dat is dus 1/4 van de hoeveelheid die jij opslokt na een training. Mijn shakes bevatten alleen (vers) fruit en eiwitten.
Maar het punt dat je maaltijden/shakes om je training plaatst blijft staan.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Het idee van een workout shake met whey is dat je synergistisch het acute spiersynthese verhogende effect van 3 gram leucine in je whey wil hebben in combinatie met je trainingsprikkel. Doorgaans kom je met 25-30 gram whey, afhankelijk van de hoeveelheid eiwit en concentratie leucine, aan je 3 gram leucine.
Lagere hoeveelheid whey heeft imo geen extra zin als je gewoon gevoed de training in gaat.
[ Bericht 2% gewijzigd door Stereotomy op 16-02-2013 21:48:25 ]Confidence through competence![]()
Ah, het goede oude ad hominem, handig voor eenieder waarbij de intelligentie ontbreekt om het op een zinnige manier op te lossen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:12 schreef Mr.J het volgende:
En als we dan toch met plaatjes gaan strooien heb ik nog een mooie van Luchtkoker gevonden. Net na een goede training en vlak voor hij weer op weg gaat naar z'n cursus 'Begrijpend lezen 0.1'.
[ afbeelding ]
/edit:
[ afbeelding ]
Nu allemaal weer lief zijn en buikspierhulp geven waar gevraagd.![]()
Jep, je bent zeker een voorbeeldige user. Keep up the good work.
Of toch du vader?![]()
Nou nou, voor iemand die dingen niet in de context kan zetten heb je een behoorlijk mondje vol over andermans intelligentie.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:21 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ah, het goede oude ad hominem, handig voor eenieder waarbij de intelligentie ontbreekt om het op een zinnige manier op te lossen.
Dank.quote:Jep, je bent zeker een voorbeeldige user. Keep up the good work.
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Iemand nog tips voor been oefeningen waarbij je zo weinig mogelijk de knie gebruikt? Ik heb zwak kraakbeen in mijn rechterknie dus squats/deadlifts zijn killing en ik wil het liefst niet in een rolstoel belanden
[ Bericht 1% gewijzigd door warchaser44 op 16-02-2013 23:14:10 ]![]()
Goodmournings/stiflegged deadlift voor je hams en gluten maar je quads kun je niet trainen zonder je knieën te buigen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:07 schreef warchaser44 het volgende:
Iemand nog tips voor been oefeningen waarbij je zo weinig mogelijk de ROM van de knie gebruikt? Ik heb zwak kraakbeen in mijn rechterknie dus squats/deadlifts zijn killing en ik wil het liefst niet in een rolstoel belanden![]()
Volgens worden negers gewoon echt snel breed wat voor training ze ook doen. Die bij mij in de gym zijn ook echt 2x zo breed als de breedste blankequote:![]()
hou eens op met je onzinquote:Op zondag 17 februari 2013 00:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
tegenovergestelde van no leg day
[ afbeelding ]![]()
Teletubbytech.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
tegenovergestelde van no leg day
[ afbeelding ]![]()
Zou best genetisch bepaald kunnen zijn jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Volgens worden negers gewoon echt snel breed wat voor training ze ook doen. Die bij mij in de gym zijn ook echt 2x zo breed als de breedste blankeThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Ik kom hier hoi zeggen, ben recent begonnen met bodybuilden, december. Ben sinds januari ook wat meer op mijn eten gaan letten (lees: ik eet alleen nog maar gezond en haal al mijn macros en 1 keer in de week heb ik een cheat day.)
Wilde afvallen en ben van 74 kilo naar 65 kilo gegaan. Nu wil ik nog verder afvallen voor ik ga bulken.
Enige probleem is dat ik vandaag mijn rug heb verziekt door het touw springen. Is het verstandig om niks meer te trainen of kan ik nog wel biceps en triceps doen?
[ Bericht 18% gewijzigd door vault_tec op 17-02-2013 01:34:00 ]![]()
Ik word echt helemaal gek van de standing OHP. Krijg de techniek maar niet goed. Ik pak 'm nu met 30kg met moeite, maar zelfs met de losse stang is het stuntelen. Tips? Dit is echt de enige oefening waar ik echt problemen met de form heb. Vooral het initiele omhoog krijgen en het voorbij mijn hoofd krijgen voelt een beetje raar en onnatuurlijk aan.
[ Bericht 19% gewijzigd door Drinky op 17-02-2013 02:19:33 ]I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Forum Opties Forumhop: Hop naar: