Ro-aldquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:44 schreef utopie het volgende:
AJ, die ging toch met die ene FOK!ker?! Hoe was zijn username ook al weer?
Is allang uit, en wat boeit het jou?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:44 schreef utopie het volgende:
AJ, die ging toch met die ene FOK!ker?! Hoe was zijn username ook al weer?
Ja man. Ik ben bijna zo onzeker zoals jij.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:45 schreef Beach het volgende:
[..]
te onzeker om complimentjes te aanvaarden :S
Waarom die haatquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja man. Ik ben bijna zo onzeker zoals jij.
Wat hap je nou elke keer man ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is allang uit, en wat boeit het jou?
Allemaalquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:47 schreef utopie het volgende:
[..]
Wat hap je nou elke keer man ?Slecht geslapen? Slechte seks gehad? Met verkeerde been uit bed gestapt? Zeg het maar
Heb je inmiddels alweer een andere labiele FOK!ker kunnen verleiden ?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet eens, maar maakt mij niet uit hoor
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Over een kwartier ben je weer een 'schatje' Beach.
Vrouwenjonge meisjes he.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Allemaal
Nee, geen Fokkers meer voor mij.
okeequote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Al sla je me dood, voor mij ben je echt geen schatje meer
Ik geef je 5 euro als je voorgoed stopt met fok.quote:
Alleen als je al wat geld hebt.quote:
Ik heb in mijn kluis 130euro zitten maar dat geef ik niet uit aan onzin dingen zoals sigaretten maar bedankt voor de linksquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:51 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Alleen als je al wat geld hebt.
Ik koop bijv. dit soort zooi om in NL door te verkopen:
http://www.buyincoins.com(...)un-product-2706.html
http://www.buyincoins.com(...)3-product-21173.html
gewoon rondsturen en niks postenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:56 schreef utopie het volgende:
[..]
Straks heb ik weer een ban te pakken[ afbeelding ]
Lullen als in dat ik het voor me moet houden, of als in dat ik zogenaamd niet de waarheid vertel?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:56 schreef Fok-it het volgende:
Wat loop jij te lullen gek? Ik ken je niet eens
je komt snel uit je spionnen positie en slaat toequote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:56 schreef Fok-it het volgende:
Wat loop jij te lullen gek? Ik ken je niet eens
Lullen als in dat je geen idee hebt waar je over praatquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:56 schreef utopie het volgende:
[..]
Lullen als in dat ik het voor me moet houden, of als in dat ik zogenaamd niet de waarheid vertel?
Geen idee waar ik over praat? Wacht ff...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lullen als in dat je geen idee hebt waar je over praat
Alsof je überhaupt ook maar iets hebtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:58 schreef utopie het volgende:
Chatlogs posten is natuurlijk verboden, helaas
Zeg geen dingen waar je later spijt van krijgtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof je überhaupt ook maar iets hebt
Geen toegang broquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik vond die KPD rel het leukste.
ja dankje en nu oprottenquote:
True, maar nu ben ik een toeschouwer, ik rel zelf niet meer mee.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Of soms die rellen in US ook wel grappig.
Altijd zo wijs.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet niks volgen, je moet je eigen pad gaan
Hij wilt er denk ik niet over pratenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:05 schreef utopie het volgende:
Maar fok-it, hebben jullie nou dan al iets of niet ?
Hou je kankersmoel nou maar gewoon idiootquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:05 schreef utopie het volgende:
Maar fok-it, hebben jullie nou dan al iets of niet ?
Ik doe er ook meestal niet mee.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True, maar nu ben ik een toeschouwer, ik rel zelf niet meer mee.
Je bent best wel slim soms, heel soms.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij wilt er denk ik niet over praten
even quoten hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je kankersmoel nou maar gewoon idioot
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, je hebt people en sheople
je weet
Cool.quote:
Waarom moet je zoveel uitlegquote:
Waarom moet ik mijn *****smoel houden? Ik zat toch maar wat te lullen volgens jou? Of heb ik de gevoelige snaar bij je geraakt omdat het stiekem waar is?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je ******smoel nou maar gewoon idioot
Sorry, ik buitenlander en dom benquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Waarom moet je zoveel uitleg
Sheople <--- sheep sheople schapen, mensen die anderen volgen als een schaap..
Waar ben jij vandaan danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, ik buitenlander en dom ben
Nee omdat je duidelijk mensen tegen elkaar aa het opzetten bent. Maar stoer hoor jongenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:08 schreef utopie het volgende:
[..]
Waarom moet ik mijn *****smoel houden? Ik zat toch maar wat te lullen volgens jou? Of heb ik de gevoelige snaar bij je geraakt omdat het stiekem waar is?
Van mij kan je veel lerenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, ik buitenlander en dom ben
Dm mij gewoon maar niet meerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee omdat je duidelijk mensen tegen elkaar aa het opzetten bent. Maar stoer hoor jongen
Geef nou maar gewoon toe dat het waar is. Dan ben je er maar van afquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee omdat je duidelijk mensen tegen elkaar aa het opzetten bent. Maar stoer hoor jongen
Gerucht dat jij met Fok-it in love bent enzo.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:10 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Gerucht dat jij met Fok-it in love bent enzo.
utopie kan meekijken op je telefoon en ziet pics ofzo
Cool.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik vandaan mijn moeder finse ziekenhuis
Bewust van wat?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat je bewust moet blijven en shit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit soort stickers je kent ze wel
Ze durven niks meer te zeggen, verstoppen voor de waarheid.quote:
?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Mensen die zo geobsedeerd zijn dat ze dm's blijven meelezen
Dit dus. Beetje jammer weer..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Ze durven niks meer te zeggen, verstoppen voor de waarheid.
Wat is hacken in jouw ogen? En nááh..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:14 schreef AnimeFan het volgende:
utopie heeft promisionexposed gehackt?
geheime vraag beantwoorden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:15 schreef utopie het volgende:
[..]
Wat is hacken in jouw ogen? En nááh..
Haters make me famousquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Leven enzo, beter blijven dan de minderen jeweetz de haters en zo
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:13 schreef AnimeFan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit soort stickers je kent ze wel![]()
![]()
Weet ik toch.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Haterz haten door jaloesie, wees er trots op!
mwahquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:18 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb geen haters,want ik ben gewoon een leuk persoon
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je hem weerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:20 schreef timmmmm het volgende:
Waarom zijn we allemal niet lief aan het doen? Soberso, ik ga al met fok it trouwen dus onzin is vieeeeeess.
Dus vanaf nu gezellig ipv roddelen en trollen mmkai?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:20 schreef AnimeFan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Is het weer niet tijd voor een rel dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:20 schreef timmmmm het volgende:
Waarom zijn we allemal niet lief aan het doen? Soberso, ik ga al met fok it trouwen dus onzin is vieeeeeess.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zijn jouw fans dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Fans make me famous..
Beat that shit
Je ging toch met mij trouwen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:20 schreef timmmmm het volgende:
Ja je weet, ik rol underground enzo mag ik niet vertellen, maar het begint bij fok maar het breidt nog uit tot buiten het netwerk enzo ik ga zelfs internationaal..quote:
Volgens je fobo ben je al getrouwd met vogeltjesdans, dus vandaar dat timmmmm niet voor jou koos.quote:
Ik mag toch vreemd gaan/eerst scheiden en dan met timmmmm trouwenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:23 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Volgens je fobo ben je al getrouwd met vogeltjesdans, dus vandaar dat timmmmm niet voor jou koos.
Maar je bent dus niet getrouwd?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja je weet, ik rol underground enzo mag ik niet vertellen, maar het begint bij fok maar het breidt nog uit tot buiten het netwerk enzo ik ga zelfs internationaal..
Osama was er 1 van die link gaat ver hoor vergis je niet
tr gemachtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:26 schreef timmmmm het volgende:
Hohohohohohoho ik ga echt niet overde afgelikte boterham van een creep als vogeltjesdans heen
Ik verwacht nog een pakketje, bezorgt Post NL ook op maandagen ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:26 schreef timmmmm het volgende:
Hohohohohohoho ik ga echt niet overde afgelikte boterham van een creep als vogeltjesdans heen
En bedanktquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:26 schreef timmmmm het volgende:
jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:27 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een pakketje, bezorgt Post NL ook op maandagen ?
Stop ze bij elkaar en je veroorzaakt een relquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb naast haters ook fans hoor
Aan andermans prive gegevens zitten noem ik al hacken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:15 schreef utopie het volgende:
[..]
Wat is hacken in jouw ogen? En nááh..
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Stop ze bij elkaar en je veroorzaakt een rel
Hey Joeyquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Aan andermans prive gegevens zitten noem ik al hacken.
die gone bad is?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik rel niet meer, ben een good girl.
Hoi vinnienne,quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:29 schreef utopie het volgende:
[..]
Hey Joey
Hoe kom je daar overigens bij ?
Dus als ik zeg dat je Joey uit Hillegom bent valt dat onder schending van privacy, en heb ik je dus gehackt ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoi vinnienne,
Schending van privacy valt imo al onder hacken.
Ligt er maar net aan wat je eronder verstaat maar dat mag je zelf weten
Nee, maar op andermans account heb je gewoon niks te zoekenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:32 schreef utopie het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat je Joey uit Hillegom bent valt dat onder schending van privacy, en heb ik je dus gehackt ?
Verklaar naderquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee, maar op andermans account heb je gewoon niks te zoeken
Nah, ik ook niet bepaald hoor. Ik meld het je alleen even, want al die non sence praat boeit me eigenlijk geen ene reetquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooizo, want daar had ik ook niet om gevraagd
Blijkbaar boeit het je wel anders reageer je nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:37 schreef utopie het volgende:
[..]
Nah, ik ook niet bepaald hoor. Ik meld het je alleen even, want al die non sence praat boeit me eigenlijk geen ene reet
weet je nog die keer dat ik in Drachten mijn wachtwoord had veranderd?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Blijkbaar boeit het je wel anders reageer je niet
Ik zeg alleen dat je er geen moeite en energie in hoeft te steken om op mijn posts te reageren,quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Blijkbaar boeit het je wel anders reageer je niet
Drachten the place 2 be !!!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet je nog die keer dat ik in Drachten mijn wachtwoord had veranderd?
Mooi was het daar he
Ja zeker, vond het daar zo mooi dat ik er aan denk om er nog eens gezellig langs te gaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet je nog die keer dat ik in Drachten mijn wachtwoord had veranderd?
Mooi was het daar he
Ik raad je Du Nord aan, goeie croissanteriequote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja zeker, vond het daar zo mooi dat ik er aan denk om er nog eens gezellig langs te gaaneven shoppen enzo
Ja het is ook echt de moeite waard om daar heen te gaan, ik heb ervan genoten, alleen jammer dat die mail opeens verdweenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja zeker, vond het daar zo mooi dat ik er aan denk om er nog eens gezellig langs te gaaneven shoppen enzo
Oke dankje, is er ook toevallig nog een bios ofzo?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:40 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik raad je Du Nord aan, goeie croissanterie
blijkbaar: http://www.biosdrachten.nl/quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke dankje, is er ook toevallig nog een bios ofzo?
Shit je was me voorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:41 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
blijkbaar: http://www.biosdrachten.nl/
Damnit, nu mag je je wel vereerd voelenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:42 schreef AnimeFan het volgende:
ik had de fipo in utopie's fotoboek
ja maar daarna had ik ook de tweede en derde post dus ik heb mezelf aangegevenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:43 schreef utopie het volgende:
[..]
Damnit, nu mag je je wel vereerd voelen
Ik zat al op de sepo en de tripo te wachten, maar dat verklaard de boelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:43 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
ja maar daarna had ik ook de tweede en derde post dus ik heb mezelf aangegeven
ja niemand kan er meer posten tot het is onderzochtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:44 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik zat al op de sepo en de tripo te wachten, maar dat verklaard de boel
Oke doeiquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:53 schreef utopie het volgende:
[..]
Appels zijn rond...
pff wat een niveau hier
Ik ga maar weer
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
Hallo jongelui.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe er snel centjes te verdienen zijn.
Jullie hebben vast winstgevende leuke ideeën.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kontje verkopen achter 't station.
Gewoon, precies zoals ik het zeg.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien?
Je begrijpt dat ik jullie taal niet vloeiend spreek.
Ik denk toch dat het in mijn tijd een andere betekenis had.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon, precies zoals ik het zeg.
Op jouw knieën zitten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het in mijn tijd een andere betekenis had.
Hoe kan ik nog zitten nadat mijn kont is verkocht?
Bedankt, maar ik denk dat ik eerst verder zoek naar andere ideeën.quote:
Wiens kloon ben jij dushi?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik denk dat ik eerst verder zoek naar andere ideeën.
Heb je toevallig een idee met betrekking tot krabburgers?
Ik ben niet gekloond voor zover ik weet.quote:
Grappig hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik ben niet gekloond voor zover ik weet.
Ten tijde van mijn geboorte was het nog niet mogelijk om krabben te klonen denk ik.
En ik weet niet wat je bedoelt met dushi, maar het klinkt als 'sushi' en daar ben ik niet zo'n fan van.
De laatste keer dat iemand me ervan beschuldige dat ik niet de echte Eugene Krabs was, vond ik niet zo prettig.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
Hallo jongelui.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe er snel centjes te verdienen zijn.
Jullie hebben vast winstgevende leuke ideeën.
Hallo, ja ik ben thuis, en nee.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
Hallo msacras.
Ik las dat je in het ziekenhuis ligt, gaat het al beter?
Eng dat je alles weetquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
Hallo msacras.
Ik las dat je in het ziekenhuis ligt, gaat het al beter?
Jij mag hem hebben hoorquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik ben niet gekloond voor zover ik weet.
Ten tijde van mijn geboorte was het nog niet mogelijk om krabben te klonen denk ik.
En ik weet niet wat je bedoelt met dushi, maar het klinkt als 'sushi' en daar ben ik niet zo'n fan van.
Sowieso hij is faaluserquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eng dat je alles weet
[..]
Jij mag hem hebben hoor
Weten ze al wat je precies hebt?
Wie is faaluser?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Sowieso hij is faaluser
Nou maar dit is een fout van Beach, die tolereer ik niet.
En nee, wellicht een beginnende blindedarmontsteking die nog niet helemaal te zien is, maar verder niet.
Als het een blindedarmonsteking is, zou het toch pijn moeten doen wanneer je bijvoorbeeld over een hobbel rijdt met de ambulance?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:43 schreef msacras het volgende:
[..]
En nee, wellicht een beginnende blindedarmontsteking die nog niet helemaal te zien is, maar verder niet.
Welkom in NLquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:41 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik ben in NL en over een kwartier ga ik even weg met wat mensen
Wbquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:41 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik ben in NL en over een kwartier ga ik even weg met wat mensen
Have fun white knightquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:58 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat er vandoor. Ik ben er rond een uur of 1am weer denk ik
Nein, heb wel een jongen op 't oogquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Hey A_J
heb jij eigenlijk al weer een vriendje?
You go girl !quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nein, heb wel een jongen op 't oog
Dat je het me nog vraagt is een wonderquote:Jij een vriendinnetje?
Het wordt wss niks aangezien ik niet durf om zijn nummer te vragenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
You go girl !
[..]
Dat je het me nog vraagt is een wonder
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het wordt wss niks aangezien ik niet durf om zijn nummer te vragen
Niet actief, die valentijnfaal was de laatstequote:Ja watSpreek je wel iemand?
Nah, ik durf niet, dus ik kijk wel alleen naar hemquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]gewoon doen, anders krijg je spijt
[..]
Niet actief, die valentijnfaal was de laatste
TPB is ontstaan in Zweden. Dus een beetje media aandacht is er wel, maar verder niet veel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
Krijg je eigenlijk wat mee van dat TPB-gedoe in de Zweedse media?
Omg heb je dat topic gemist?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nah, ik durf niet, dus ik kijk wel alleen naar hem
Welke faal? Vertel
Wat is TPB?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
TPB is ontstaan in Zweden. Dus een beetje media aandacht is er wel, maar verder niet veel.
Kan er ook gewoon zonder problemen op komen enzo.
[..]
Omg heb je dat topic gemist?
Ja hoor, ik zit nu net op de 40+ chat omdat ik daar wat meer thuis hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hallo nieuweling
Alles goed?
Ja, stuur link dan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
TPB is ontstaan in Zweden. Dus een beetje media aandacht is er wel, maar verder niet veel.
Kan er ook gewoon zonder problemen op komen enzo.
[..]
Omg heb je dat topic gemist?
Dus je bent oudquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zit nu net op de 40+ chat omdat ik daar wat meer thuis hoor
laatste keer die film die vorige week gereleased is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dom van me
Hoezo is die in het nieuws dan?
Moraal van het verhaal; je bent niet aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
KLB / Date voor valentijn gefixt en nu dit
Haha, en wat heb je uiteindelijk gedaan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
KLB / Date voor valentijn gefixt en nu dit
hey hypoquote:
thxquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
laatste keer die film die vorige week gereleased is.
DIG / [TPB-AFK], een film over de piratebay nu gratis legaal te downloaden!
dit was pizza heyquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n opmerking van ik hou van pizza eten of pizza hey
dat denken sommige mensen, boeit mij geen fuck, dat die chick zich daardoor laat beinvloeden vind ik ergerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal; je bent niet aantrekkelijk?
Geconfronteerd, toen zei ze dat ze niet mij bedoelde, dus ik dacht nu gaan we trollen, en zei "oh, maar dan kunnen we die date dus wel op een andere dag doen? (ze kwam met een excuus dat ze die dag weg moest) en toen blockte ze mequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, en wat heb je uiteindelijk gedaan?
Was het wel leuk bij heppie?quote:
ja dat welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Was het wel leuk bij heppie?
Ja ik lees nu 'stoner' en ik moet de hele tijd hardop lachen om dingen die helemaal niet grappig bedoeld zijn
Dat kind is dus jouw aandacht helemaal niet waard, wat een sneue figuren zijn datquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat denken sommige mensen, boeit mij geen fuck, dat die chick zich daardoor laat beinvloeden vind ik ergerZe kon mijn profielfoto gewoon zien
[..]
Geconfronteerd, toen zei ze dat ze niet mij bedoelde, dus ik dacht nu gaan we trollen, en zei "oh, maar dan kunnen we die date dus wel op een andere dag doen? (ze kwam met een excuus dat ze die dag weg moest) en toen blockte ze me
Wat een bitch, zeg dan gewoon nee sorry ik ben onzeker en laat me beïnvloeden door anderequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat denken sommige mensen, boeit mij geen fuck, dat die chick zich daardoor laat beinvloeden vind ik ergerZe kon mijn profielfoto gewoon zien
[..]
Geconfronteerd, toen zei ze dat ze niet mij bedoelde, dus ik dacht nu gaan we trollen, en zei "oh, maar dan kunnen we die date dus wel op een andere dag doen? (ze kwam met een excuus dat ze die dag weg moest) en toen blockte ze me
Dus het gaat wel een beetje goedquote:
nee niet echtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus het gaat wel een beetje goedHeb je nog pannenkoeken gemaakt?
Echt prachtig, ben nu op het stukje dat hij zijn vrouw gaat ontmaagden, maar die weet niet wat seks is
Ja het speelt zich af in 1918 en kennelijk wisten mensen niet wat seks was toentertijdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nee niet echtnope, maar ik was eerder weggegaan.
![]()
wat.
cutequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja het speelt zich af in 1918 en kennelijk wisten mensen niet wat seks was toentertijd
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat kind is dus jouw aandacht helemaal niet waard, wat een sneue figuren zijn dat
Iddquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat een bitch, zeg dan gewoon nee sorry ik ben onzeker en laat me beïnvloeden door andere
Ik moet even eten maken enzo, maar als ik het niet vergeet stuur ik je vanavond wat.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Beetje raar eigenlijk, want ze zijn al een paar dagen getrouwd enzo
Dat zei je laatst ook, maar toen had je nooit wat gestuurdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
helemaal mee eens
[..]
Iddwas mijn tijd niet waard iig.
[..]
Ik moet even eten maken enzo, maar als ik het niet vergeet stuur ik je vanavond wat.
Stuur jij dan ook een?
ze deden het wel maar wisten de naam nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
![]()
maar maarals ze in 1918 niet wisten wat seks was
WAAR KWAMEN DE KINDJES DAN VANDAAN?
Ja nou volgens het boek was ze dus heel beschermd opgegroeidquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
![]()
maar maarals ze in 1918 niet wisten wat seks was
WAAR KWAMEN DE KINDJES DAN VANDAAN?
ja supahhquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik wel
En met jou, ook alles goed?
ja, toen was ik het dus vergetenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat zei je laatst ook, maar toen had je nooit wat gestuurd
Is goed
Spelbreker. Ik hoopte stiekem dat het ooievaarverhaal waar was.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze deden het wel maar wisten de naam niet
ga eten danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]ik heb de hele dag nog niets gegeten
Ga nu eten dan, hup snel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]ik heb de hele dag nog niets gegeten
Wil je nu seks met me??quote:
oh sorryquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Spelbreker. Ik hoopte stiekem dat het ooievaarverhaal waar was.
met jou altijd dushiquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga nu eten dan, hup snel.
[..]
Wil je nu seks met me??
Ik zou jou eens vergetenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, toen was ik het dus vergeten
Is ook zoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Spelbreker. Ik hoopte stiekem dat het ooievaarverhaal waar was.
dat was ik 2 uur geleden al van plan maar FOK! werd toen intressantquote:
Dus dus dus als je onveilige seks hebt krijg je geen kindjes?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is ook zo
Seks is gewoon een verhaal zodat kinderen niet achter de ooievaar komen
FOK! interessant? huh? zitten we op een andere websitequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat was ik 2 uur geleden al van plan maar FOK! werd toen intressant
nee joh, oud idee tochquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dus dus dus als je onveilige seks hebt krijg je geen kindjes?
strooi wat zout op hemquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
beetje flauw voor die jongen dit
hahahaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
strooi wat zout op hem
ik post hier echt teveel man,quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
FOK! interessant? huh? zitten we op een andere website![]()
Even wachten danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vergeven
Zodra je een foto hebt gestuurd.
dan drink ik niet togggquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
AJ je moet haar gewoon eerst dronken voeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |