Wbquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:41 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik ben in NL en over een kwartier ga ik even weg met wat mensen
Have fun white knightquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:58 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat er vandoor. Ik ben er rond een uur of 1am weer denk ik
Nein, heb wel een jongen op 't oogquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Hey A_J
heb jij eigenlijk al weer een vriendje?
You go girl !quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nein, heb wel een jongen op 't oog
Dat je het me nog vraagt is een wonderquote:Jij een vriendinnetje?
Het wordt wss niks aangezien ik niet durf om zijn nummer te vragenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
You go girl !
[..]
Dat je het me nog vraagt is een wonder
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het wordt wss niks aangezien ik niet durf om zijn nummer te vragen
Niet actief, die valentijnfaal was de laatstequote:Ja watSpreek je wel iemand?
Nah, ik durf niet, dus ik kijk wel alleen naar hemquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]gewoon doen, anders krijg je spijt
[..]
Niet actief, die valentijnfaal was de laatste
TPB is ontstaan in Zweden. Dus een beetje media aandacht is er wel, maar verder niet veel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
Krijg je eigenlijk wat mee van dat TPB-gedoe in de Zweedse media?
Omg heb je dat topic gemist?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nah, ik durf niet, dus ik kijk wel alleen naar hem
Welke faal? Vertel
Wat is TPB?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
TPB is ontstaan in Zweden. Dus een beetje media aandacht is er wel, maar verder niet veel.
Kan er ook gewoon zonder problemen op komen enzo.
[..]
Omg heb je dat topic gemist?
Ja hoor, ik zit nu net op de 40+ chat omdat ik daar wat meer thuis hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hallo nieuweling
Alles goed?
Ja, stuur link dan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
TPB is ontstaan in Zweden. Dus een beetje media aandacht is er wel, maar verder niet veel.
Kan er ook gewoon zonder problemen op komen enzo.
[..]
Omg heb je dat topic gemist?
Dus je bent oudquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zit nu net op de 40+ chat omdat ik daar wat meer thuis hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |