Wbquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:41 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik ben in NL en over een kwartier ga ik even weg met wat mensen
Have fun white knightquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:58 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat er vandoor. Ik ben er rond een uur of 1am weer denk ik
Nein, heb wel een jongen op 't oogquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Hey A_J
heb jij eigenlijk al weer een vriendje?
You go girl !quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nein, heb wel een jongen op 't oog
Dat je het me nog vraagt is een wonderquote:Jij een vriendinnetje?
Het wordt wss niks aangezien ik niet durf om zijn nummer te vragenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
You go girl !
[..]
Dat je het me nog vraagt is een wonder
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het wordt wss niks aangezien ik niet durf om zijn nummer te vragen
Niet actief, die valentijnfaal was de laatstequote:Ja watSpreek je wel iemand?
Nah, ik durf niet, dus ik kijk wel alleen naar hemquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]gewoon doen, anders krijg je spijt
[..]
Niet actief, die valentijnfaal was de laatste
TPB is ontstaan in Zweden. Dus een beetje media aandacht is er wel, maar verder niet veel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
Krijg je eigenlijk wat mee van dat TPB-gedoe in de Zweedse media?
Omg heb je dat topic gemist?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nah, ik durf niet, dus ik kijk wel alleen naar hem
Welke faal? Vertel
Wat is TPB?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
TPB is ontstaan in Zweden. Dus een beetje media aandacht is er wel, maar verder niet veel.
Kan er ook gewoon zonder problemen op komen enzo.
[..]
Omg heb je dat topic gemist?
Ja hoor, ik zit nu net op de 40+ chat omdat ik daar wat meer thuis hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hallo nieuweling
Alles goed?
Ja, stuur link dan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
TPB is ontstaan in Zweden. Dus een beetje media aandacht is er wel, maar verder niet veel.
Kan er ook gewoon zonder problemen op komen enzo.
[..]
Omg heb je dat topic gemist?
Dus je bent oudquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zit nu net op de 40+ chat omdat ik daar wat meer thuis hoor
laatste keer die film die vorige week gereleased is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dom van me
Hoezo is die in het nieuws dan?
Moraal van het verhaal; je bent niet aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
KLB / Date voor valentijn gefixt en nu dit
Haha, en wat heb je uiteindelijk gedaan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
KLB / Date voor valentijn gefixt en nu dit
hey hypoquote:
thxquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
laatste keer die film die vorige week gereleased is.
DIG / [TPB-AFK], een film over de piratebay nu gratis legaal te downloaden!
dit was pizza heyquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n opmerking van ik hou van pizza eten of pizza hey
dat denken sommige mensen, boeit mij geen fuck, dat die chick zich daardoor laat beinvloeden vind ik ergerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal; je bent niet aantrekkelijk?
Geconfronteerd, toen zei ze dat ze niet mij bedoelde, dus ik dacht nu gaan we trollen, en zei "oh, maar dan kunnen we die date dus wel op een andere dag doen? (ze kwam met een excuus dat ze die dag weg moest) en toen blockte ze mequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, en wat heb je uiteindelijk gedaan?
Was het wel leuk bij heppie?quote:
ja dat welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Was het wel leuk bij heppie?
Ja ik lees nu 'stoner' en ik moet de hele tijd hardop lachen om dingen die helemaal niet grappig bedoeld zijn
Dat kind is dus jouw aandacht helemaal niet waard, wat een sneue figuren zijn datquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat denken sommige mensen, boeit mij geen fuck, dat die chick zich daardoor laat beinvloeden vind ik ergerZe kon mijn profielfoto gewoon zien
[..]
Geconfronteerd, toen zei ze dat ze niet mij bedoelde, dus ik dacht nu gaan we trollen, en zei "oh, maar dan kunnen we die date dus wel op een andere dag doen? (ze kwam met een excuus dat ze die dag weg moest) en toen blockte ze me
Wat een bitch, zeg dan gewoon nee sorry ik ben onzeker en laat me beïnvloeden door anderequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat denken sommige mensen, boeit mij geen fuck, dat die chick zich daardoor laat beinvloeden vind ik ergerZe kon mijn profielfoto gewoon zien
[..]
Geconfronteerd, toen zei ze dat ze niet mij bedoelde, dus ik dacht nu gaan we trollen, en zei "oh, maar dan kunnen we die date dus wel op een andere dag doen? (ze kwam met een excuus dat ze die dag weg moest) en toen blockte ze me
Dus het gaat wel een beetje goedquote:
nee niet echtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus het gaat wel een beetje goedHeb je nog pannenkoeken gemaakt?
Echt prachtig, ben nu op het stukje dat hij zijn vrouw gaat ontmaagden, maar die weet niet wat seks is
Ja het speelt zich af in 1918 en kennelijk wisten mensen niet wat seks was toentertijdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nee niet echtnope, maar ik was eerder weggegaan.
![]()
wat.
cutequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja het speelt zich af in 1918 en kennelijk wisten mensen niet wat seks was toentertijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |