abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122425127
Allright, het is weer een tijdje geleden maar (ik?) ben weer eens plat op m'n bek gegaan :D :')

Anyway, jullie mogen me helpen, want dit kan leuk uitpakken mits goed gespeeld:

Dusss, rewind 2 dagen, ik had een biertje op, net een chille tacoavond gehad met matties en ik zet mezelf half slapend achter de pc. Browse wat facebook, je kent het wel.
Kom opeens een leuk meisje tegen, en denk fuck it. Friend request gestuurd. Die accepteerd ze en we hebben een leuk gesprek, leek echt alsof ze het leuk vond zegmaar. Opzich wel een prestatie opzich omdat ze een aantal jongens achter zich aan heeft lopen. Niet het populaire bitch type maar iets minder zegmaar.

Anyway, gisteravond weer een gesprek, en om 2 uur praten kort samen te vatten zou ik haar op een date trakteren bij een leuk cafétje en een roos meenemen. Ik voelde me THE MAN jwz, alpha alles, wat een baas was ik, omdat ik een date gefixt had. Na nog wat doorpraten ging ik slapen.

Een half uurtje geleden; ik verveelde me, en keek wat op haar faceboek profiel rond, zag dat ze een of andere blog heeft zoals 90% van de chicks hier. Ik dacht fuck it heb toch niets beter te doen en lees t. Bovenaan staat iets over een date en alles (succeskid.jpg) tot ik de volgende zin lees:
quote:
Er was een jongen die me gisteren op een date vroeg voor valentijn, maar ik hoorde net dat hij enorm lelijk is. Ik heb er nu erg spijt van. Wat moet ik nu? Als je tips hebt comment dan ;(
waarna ze nog over wat random shit schreef etc etc, niet belangrijk iig.

Ok, dat was dus de klacht, lijkt me wel duidelijk zo. Mannelijkheid door het putje, misschien mijn zelfvertrouwen eerder, whatever.

Nu het stuk waar jullie mogen helpen:

Ik kan nu een aantal dingen doen (aanvullen met jullie ideen):

• Doen alsof mijn neus bloed, en haar leuk een oplossing laten verzinnen waarna ik eventueel als ze het af probeert te zeggen schrijven dat ik het allang wist

• nu confronteren, (beetje stennis schoppen?) en verder laten varen

• een betere suggestie van jullie

Ik riek zelf na 1 of 3, mits goede verslagen. Een rapport zal hier natuurlijk over gegeven worden.

TL;DR: lezen gvd, het is een gogosweden topic met de oude kwaliteit :(

FAQ: nee, geen pics links of whatever
pi_122425171
Ik las de TT en wist gelijk wie de TS was.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_122425188
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2013 17:31 schreef Rezania het volgende:
pi_122425199
Het beste wat je kan doen is zeggen dat ze niet op date hoeft omdat je lelijk bent.
  Forum Admin zondag 3 februari 2013 @ 17:32:32 #5
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_122425204
Gewoon gaan en je beste beentje voorzetten.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_122425224
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2013 17:31 schreef Rezania het volgende:
En dat.
pi_122425242
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2013 17:32 schreef Pharkus het volgende:
Google is your friend, abuse your friends
pi_122425244
Blonde Zweedse meisjes :9~
-XOXO-
  zondag 3 februari 2013 @ 17:34:01 #9
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_122425277
Laat je haar knippen? ^O^ (als jij die gast met dat lange haar was)
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_122425286
Ballen van staal hebben & gaan.
вιт¢нєѕ ωσя∂єи ℓєιρ αℓѕ zє мє zιєи
pi_122425295
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2013 17:32 schreef Pharkus het volgende:
ja, denk je serieus dat ze zal komen als ze het eerst niet afzegt? Of ze kiest de makkelijke weg, en komt niet opdagen, of ze zoekt een slap excuus

denk niet dat ze op zal komen dagen
pi_122425303
Naar een duur restaurant gaan en haar laten stikken met de rekening
pi_122425316
Balen trouwens man, gister leek alleen nog goed te gaan
pi_122425327
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef MichaelScott het volgende:
Laat je haar knippen? ^O^ (als jij die gast met dat lange haar was)
je bent een jaar achter man, makeovertopics en alles. Heb nu een smoooooooth kapsel :7
pi_122425368
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
Balen trouwens man, gister leek alleen nog goed te gaan
naïve bitch wel als ze zo af gaat op iets wat iemand anders zegt :')
  zondag 3 februari 2013 @ 17:35:30 #16
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_122425374
Ik zou het afzeggen en dr laten varen.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_122425384
TS, hoe weet ze dan dat je lelijk bent? Want dat heeft ze horen zeggen? Heeft ze niet eerst eens goed naar je Facebook foto's gekeken?

Als ze het echt van horen zeggen heeft, vertel haar de waarheid en vertel dat die bron onbetrouwbaar is want bla bla bla.

Voor de rest gaan optie 1 en 2 denk ik redelijk saai uitpakken. Ze begint gewoon te zeiken dat ze dan niet kan want haar oma ligt in het ziekenhuis en insert andere random smoesje. En dan ben je gewoon je energie aan het verspillen en heb je 0,0 eindresultaat.
  zondag 3 februari 2013 @ 17:36:02 #18
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_122425413
Er is nog een kleine kans dat ze het niet over jou had. ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_122425415
quote:
4s.gif Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ja, denk je serieus dat ze zal komen als ze het eerst niet afzegt? Of ze kiest de makkelijke weg, en komt niet opdagen, of ze zoekt een slap excuus

denk niet dat ze op zal komen dagen
Je wordt sowieso gedumpt, dus beter hou je de eer aan jezelf. Zeg tegen haar dat ze niet op date hoeft als ze je lelijk vind.
pi_122425417
die accepteerd ze? :')
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_122425443
Comment op haar blog. :P
pi_122425484
Misschien was er nog een ander die haar gevraagd had!

En op haar blog reageren? 'Hallo, hier lelijke jongen! Meid, als je hier zo onder lijdt gaan we toch lekker niet. Big deal.'
pi_122425498
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef kami124 het volgende:
TS, hoe weet ze dan dat je lelijk bent? Want dat heeft ze horen zeggen? Heeft ze niet eerst eens goed naar je Facebook foto's gekeken?

Als ze het echt van horen zeggen heeft, vertel haar de waarheid en vertel dat die bron onbetrouwbaar is want bla bla bla.

Voor de rest gaan optie 1 en 2 denk ik redelijk saai uitpakken. Ze begint gewoon te zeiken dat ze dan niet kan want haar oma ligt in het ziekenhuis en insert andere random smoesje. En dan ben je gewoon je energie aan het verspillen en heb je 0,0 eindresultaat.
facebook foto is bijna een jaartje oud, maar toen ze daar gisteren naar keek hoorde ik niets over lelijk oid :')
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 17:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je wordt sowieso gedumpt, dus beter hou je de eer aan jezelf. Zeg tegen haar dat ze niet op date hoeft als ze je lelijk vind.
tsja aan de ene kant is dat een beetje saai. Had ze het net zo goed rechtstreeks kunnen zeggen ipv het op het WWW te pleuren :')
  Forum Admin zondag 3 februari 2013 @ 17:38:03 #24
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_122425531
Gewoon haar blog trollen en de juiste kant opsturen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_122425537
quote:
4s.gif Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef gogosweden het volgende:

[..]

naïve bitch wel als ze zo af gaat op iets wat iemand anders zegt :')
Stuur haar een leuke foto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')