Nah, ik ook niet bepaald hoor. Ik meld het je alleen even, want al die non sence praat boeit me eigenlijk geen ene reetquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooizo, want daar had ik ook niet om gevraagd
Blijkbaar boeit het je wel anders reageer je nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:37 schreef utopie het volgende:
[..]
Nah, ik ook niet bepaald hoor. Ik meld het je alleen even, want al die non sence praat boeit me eigenlijk geen ene reet
weet je nog die keer dat ik in Drachten mijn wachtwoord had veranderd?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Blijkbaar boeit het je wel anders reageer je niet
Ik zeg alleen dat je er geen moeite en energie in hoeft te steken om op mijn posts te reageren,quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Blijkbaar boeit het je wel anders reageer je niet
Drachten the place 2 be !!!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet je nog die keer dat ik in Drachten mijn wachtwoord had veranderd?
Mooi was het daar he
Ja zeker, vond het daar zo mooi dat ik er aan denk om er nog eens gezellig langs te gaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet je nog die keer dat ik in Drachten mijn wachtwoord had veranderd?
Mooi was het daar he
Ik raad je Du Nord aan, goeie croissanteriequote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja zeker, vond het daar zo mooi dat ik er aan denk om er nog eens gezellig langs te gaaneven shoppen enzo
Ja het is ook echt de moeite waard om daar heen te gaan, ik heb ervan genoten, alleen jammer dat die mail opeens verdweenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja zeker, vond het daar zo mooi dat ik er aan denk om er nog eens gezellig langs te gaaneven shoppen enzo
Oke dankje, is er ook toevallig nog een bios ofzo?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:40 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik raad je Du Nord aan, goeie croissanterie
blijkbaar: http://www.biosdrachten.nl/quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke dankje, is er ook toevallig nog een bios ofzo?
Shit je was me voorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:41 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
blijkbaar: http://www.biosdrachten.nl/
Damnit, nu mag je je wel vereerd voelenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:42 schreef AnimeFan het volgende:
ik had de fipo in utopie's fotoboek
ja maar daarna had ik ook de tweede en derde post dus ik heb mezelf aangegevenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:43 schreef utopie het volgende:
[..]
Damnit, nu mag je je wel vereerd voelen
Ik zat al op de sepo en de tripo te wachten, maar dat verklaard de boelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:43 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
ja maar daarna had ik ook de tweede en derde post dus ik heb mezelf aangegeven
ja niemand kan er meer posten tot het is onderzochtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:44 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik zat al op de sepo en de tripo te wachten, maar dat verklaard de boel
Oke doeiquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:53 schreef utopie het volgende:
[..]
Appels zijn rond...
pff wat een niveau hier
Ik ga maar weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |