Ro-aldquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:44 schreef utopie het volgende:
AJ, die ging toch met die ene FOK!ker?! Hoe was zijn username ook al weer?
Is allang uit, en wat boeit het jou?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:44 schreef utopie het volgende:
AJ, die ging toch met die ene FOK!ker?! Hoe was zijn username ook al weer?
Ja man. Ik ben bijna zo onzeker zoals jij.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:45 schreef Beach het volgende:
[..]
te onzeker om complimentjes te aanvaarden :S
Waarom die haatquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja man. Ik ben bijna zo onzeker zoals jij.
Wat hap je nou elke keer man ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is allang uit, en wat boeit het jou?
Allemaalquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:47 schreef utopie het volgende:
[..]
Wat hap je nou elke keer man ?Slecht geslapen? Slechte seks gehad? Met verkeerde been uit bed gestapt? Zeg het maar
Heb je inmiddels alweer een andere labiele FOK!ker kunnen verleiden ?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet eens, maar maakt mij niet uit hoor
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Over een kwartier ben je weer een 'schatje' Beach.
Vrouwenjonge meisjes he.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Allemaal
Nee, geen Fokkers meer voor mij.
okeequote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Al sla je me dood, voor mij ben je echt geen schatje meer
Ik geef je 5 euro als je voorgoed stopt met fok.quote:
Alleen als je al wat geld hebt.quote:
Ik heb in mijn kluis 130euro zitten maar dat geef ik niet uit aan onzin dingen zoals sigaretten maar bedankt voor de linksquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:51 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Alleen als je al wat geld hebt.
Ik koop bijv. dit soort zooi om in NL door te verkopen:
http://www.buyincoins.com(...)un-product-2706.html
http://www.buyincoins.com(...)3-product-21173.html
gewoon rondsturen en niks postenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:56 schreef utopie het volgende:
[..]
Straks heb ik weer een ban te pakken[ afbeelding ]
Lullen als in dat ik het voor me moet houden, of als in dat ik zogenaamd niet de waarheid vertel?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:56 schreef Fok-it het volgende:
Wat loop jij te lullen gek? Ik ken je niet eens
je komt snel uit je spionnen positie en slaat toequote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:56 schreef Fok-it het volgende:
Wat loop jij te lullen gek? Ik ken je niet eens
Lullen als in dat je geen idee hebt waar je over praatquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:56 schreef utopie het volgende:
[..]
Lullen als in dat ik het voor me moet houden, of als in dat ik zogenaamd niet de waarheid vertel?
Geen idee waar ik over praat? Wacht ff...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lullen als in dat je geen idee hebt waar je over praat
Alsof je überhaupt ook maar iets hebtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:58 schreef utopie het volgende:
Chatlogs posten is natuurlijk verboden, helaas
Zeg geen dingen waar je later spijt van krijgtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof je überhaupt ook maar iets hebt
Geen toegang broquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik vond die KPD rel het leukste.
ja dankje en nu oprottenquote:
True, maar nu ben ik een toeschouwer, ik rel zelf niet meer mee.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Of soms die rellen in US ook wel grappig.
Altijd zo wijs.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet niks volgen, je moet je eigen pad gaan
Hij wilt er denk ik niet over pratenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:05 schreef utopie het volgende:
Maar fok-it, hebben jullie nou dan al iets of niet ?
Hou je kankersmoel nou maar gewoon idiootquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:05 schreef utopie het volgende:
Maar fok-it, hebben jullie nou dan al iets of niet ?
Ik doe er ook meestal niet mee.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True, maar nu ben ik een toeschouwer, ik rel zelf niet meer mee.
Je bent best wel slim soms, heel soms.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij wilt er denk ik niet over praten
even quoten hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je kankersmoel nou maar gewoon idioot
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, je hebt people en sheople
je weet
Cool.quote:
Waarom moet je zoveel uitlegquote:
Waarom moet ik mijn *****smoel houden? Ik zat toch maar wat te lullen volgens jou? Of heb ik de gevoelige snaar bij je geraakt omdat het stiekem waar is?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je ******smoel nou maar gewoon idioot
Sorry, ik buitenlander en dom benquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Waarom moet je zoveel uitleg
Sheople <--- sheep sheople schapen, mensen die anderen volgen als een schaap..
Waar ben jij vandaan danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, ik buitenlander en dom ben
Nee omdat je duidelijk mensen tegen elkaar aa het opzetten bent. Maar stoer hoor jongenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:08 schreef utopie het volgende:
[..]
Waarom moet ik mijn *****smoel houden? Ik zat toch maar wat te lullen volgens jou? Of heb ik de gevoelige snaar bij je geraakt omdat het stiekem waar is?
Van mij kan je veel lerenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, ik buitenlander en dom ben
Dm mij gewoon maar niet meerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee omdat je duidelijk mensen tegen elkaar aa het opzetten bent. Maar stoer hoor jongen
Geef nou maar gewoon toe dat het waar is. Dan ben je er maar van afquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee omdat je duidelijk mensen tegen elkaar aa het opzetten bent. Maar stoer hoor jongen
Gerucht dat jij met Fok-it in love bent enzo.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:10 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Gerucht dat jij met Fok-it in love bent enzo.
utopie kan meekijken op je telefoon en ziet pics ofzo
Cool.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik vandaan mijn moeder finse ziekenhuis
Bewust van wat?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat je bewust moet blijven en shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |