helemaal mee eensquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat kind is dus jouw aandacht helemaal niet waard, wat een sneue figuren zijn dat
Iddquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat een bitch, zeg dan gewoon nee sorry ik ben onzeker en laat me beïnvloeden door andere
Ik moet even eten maken enzo, maar als ik het niet vergeet stuur ik je vanavond wat.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Beetje raar eigenlijk, want ze zijn al een paar dagen getrouwd enzo
Dat zei je laatst ook, maar toen had je nooit wat gestuurdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
helemaal mee eens
[..]
Iddwas mijn tijd niet waard iig.
[..]
Ik moet even eten maken enzo, maar als ik het niet vergeet stuur ik je vanavond wat.
Stuur jij dan ook een?
ze deden het wel maar wisten de naam nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
![]()
maar maarals ze in 1918 niet wisten wat seks was
WAAR KWAMEN DE KINDJES DAN VANDAAN?
Ja nou volgens het boek was ze dus heel beschermd opgegroeidquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
![]()
maar maarals ze in 1918 niet wisten wat seks was
WAAR KWAMEN DE KINDJES DAN VANDAAN?
ja supahhquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik wel
En met jou, ook alles goed?
ja, toen was ik het dus vergetenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat zei je laatst ook, maar toen had je nooit wat gestuurd
Is goed
Spelbreker. Ik hoopte stiekem dat het ooievaarverhaal waar was.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze deden het wel maar wisten de naam niet
ga eten danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]ik heb de hele dag nog niets gegeten
Ga nu eten dan, hup snel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]ik heb de hele dag nog niets gegeten
Wil je nu seks met me??quote:
oh sorryquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Spelbreker. Ik hoopte stiekem dat het ooievaarverhaal waar was.
met jou altijd dushiquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga nu eten dan, hup snel.
[..]
Wil je nu seks met me??
Ik zou jou eens vergetenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, toen was ik het dus vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |