Oorspronkelijke TS:quote:Links:
http://www.brafree.org/faq.html
http://www.huffingtonpost(...)raless_b_901832.html
http://www.gva.be/nieuws/(...)eha-is-ongezond.aspx
Waarom ik (tijdelijk) wil stoppen met het dragen van een BH:
- Het zit niet cormfortabel
- Goedzittende BH's zijn duur. Voor een dure BH kan ik ook een hele week lekker eten
- BH's zijn slecht voor de doorbloeding.
- Een BH dragen is niet verplicht. De meest voorliggende reden van het dragen is de doorschijning.
- Er zijn verschillende onderzoeken gedaan, bij vrouwen die BH'loos leven hun borsten steviger zijn.
Het enige voordeel (voor mij dan)
- BH's kunnen heel sexy zijn
Graag ervaringen van BH'loze vrouwen; waarom en wanneer zijn jullie gestopt met het dragen van een BH. Welke voor- en nadelen ondervonden jullie.
Wat voor reactie kregen jullie in je omgeving ...
nobelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:18 schreef JackHerrer het volgende:
Ik ben solidair, ik ga voortaan mijn pik buiten mijn broek hangen zodat ie kan ademen.
zeker ook met geschoren okselsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:18 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een beha, een shirt en een truitje aan. Hoer van Babylon die ik ben.
Het is eigenlijk meer een soort schandpaal, is dat ook goed?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Shit ik ben erbij, gooi me maar op de brandstapel
En hoge hakken.quote:
Ik ook! Heb mijn bh uitgetrokken in de hoop ze letterlijk te zien ademen. Heeft TS toch nog haar zinquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:23 schreef mootie het volgende:
Ik ben op zoek naar die ademgaatjes in mijn borsten
van amishvrouwen zonder bh?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:24 schreef Poepje-miauw het volgende:
nummer 2!![]()
ik ga proberen zoveel mogelijk voordelen te verzamelen , en linkt + bewijsmateriaal.
En dan niet weer eigenhandig voordelen in nadelen veranderen en vice versa, hè?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:24 schreef Poepje-miauw het volgende:
nummer 2!![]()
ik ga proberen zoveel mogelijk voordelen te verzamelen , en linkt + bewijsmateriaal.
Een bh is niet te vergerlijken met een Boxershort. Of draag je een latex knellend onderbroekjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:18 schreef JackHerrer het volgende:
Ik ben solidair, ik ga voortaan mijn pik buiten mijn broek hangen zodat ie kan ademen.
ik vraag me af he. Hoe gaat dat als we in bad liggen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:24 schreef Scissor het volgende:
[..]
Ik ook! Heb mijn bh uitgetrokken in de hoop ze letterlijk te zien ademen. Heeft TS toch nog haar zin
jij draagt knellende latexbh's?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:25 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Een bh is niet te vergerlijken met een Boxershort. Of draag je een latex knellend onderbroekje
Tepels?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:23 schreef mootie het volgende:
Een mannenstring, want mijn billen moeten natuurlijk ook ademen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:25 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Een bh is niet te vergerlijken met een Boxershort. Of draag je een latex knellend onderbroekje
Ik heb ze verzopen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vraag me af he. Hoe gaat dat als we in bad liggen?
Het waren toch een soort kieuwen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien deed je moeder iets niet goed. Verkeerde voeding? veel rennen zonder sport-BH? En hoe weet je dat trouwens? of ben je net zo oud als je moederquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:18 schreef MarMar het volgende:
Ja eum, mijn ma droeg nooit een bh en die had toen ze zo oud was als ik al theezakjes.
Ik draag wel een bh en die van mij doen nog alsof ze 18 zijn, mooi de goede kant op wijzen.
Dat is voor mij wetenschappelijk bewezen genoeg
Bovendien staat het veel mooier om een goede bh te dragen.
tuurlijk wel, bij elke BH zitten een sluiting die ook open kanquote:
Rip aan de nabestaanden.quote:
Sommige hebben een ander soort sluiting en dan raak ik in de warquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:27 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
tuurlijk wel, bij elke BH zitten een sluiting die ook open kan
Jij draagt latex-beha's?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:25 schreef Poepje-miauw het volgende:
Hij kan ook vastquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:27 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
tuurlijk wel, bij elke BH zitten een sluiting die ook open kan
met ademen bedoelde ik eigenlijk meer om ze los te laten. De bh's die de borsten afknellen is gewoon niet goed voor de doorbloeding.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:23 schreef mootie het volgende:
dan zwemmen ze toch naar het oppervlakte om adem te halenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
plaatjes mogen hier geloof ik niet, maar links ga ik wel verzalenquote:
Dubbel gestikt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:28 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
met ademen bedoelde ik eigenlijk meer om ze los te laten. De bh's die de borsten afknellen is gewoon niet goed voor de doorbloeding.
Doe maar eens een héél strak elastiekje om je pols. We weten allemaal dat de zwarter-wordende post er dan afvalt
Ik was er al een tijdje toen mijn moeder net zo oud was als ik nu ben, zo moeilijk is het niet sherlock.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:27 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Misschien deed je moeder iets niet goed. Verkeerde voeding? veel rennen zonder sport-BH? En hoe weet je dat trouwens? of ben je net zo oud als je moeder
Koop dan eens goede..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:28 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
met ademen bedoelde ik eigenlijk meer om ze los te laten. De bh's die de borsten afknellen is gewoon niet goed voor de doorbloeding.
Doe maar eens een héél strak elastiekje om je pols. We weten allemaal dat de zwarter-wordende post er dan afvalt
Dan moet je de goede maat kopen met een brede band. Laat je informeren verdorie.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:28 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Zo te lezen alleen jij.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:29 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
plaatjes mogen hier geloof ik niet, maar links ga ik wel verzalen
Trouwens, wie doet er mee met de bh-loze actie!
Nogmaals: investeer in een goede beha.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:28 schreef Poepje-miauw het volgende:
je moet ook wel de juiste maat nemen gekkie.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:28 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
En in boxershorts zit ook een elastiek.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Koop dan eens goede..
Ik heb sokken om mijn voeten, mijn voeten zitten er nog aan
Heb je al zwarte billetjes!?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En in boxershorts zit ook een elastiek.!
In mijn sokken ook!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
dan valt het zwarter wordende scrotum er vanzelf afquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Even gecontroleerd, gelukkig niet. Pfoe..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:31 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Heb je al zwarte billetjes!?
Ik doe die niet om mijn scrotum.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan valt het zwarter wordende scrotum er vanzelf af
je boxer niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik doe die niet om mijn scrotum.
Het elastiek, meer om mijn middel zeg maar.quote:
Nou ja, freeballen voelt wel aangenaam vrij.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:33 schreef Scissor het volgende:
[..]
Nee, zijn scrotum moet ademen. Lees jij het topic wel
vreemd, heb echt wel jongere rimboevrouwen gezien (leeftijd rond de 20) met stevige borsten. En die oermensen waren trouwens wel aardig actief, en sportbh's hadden ze toen nog nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:26 schreef oLexie het volgende:
Waarom zou je zonder bh lopen? Dat kun je echt alleen doen als je cup A hebt, die kunnen niet hangen. Heb je die oermensen weleens gezien? De reden dat ze van die nare tetten hebben komt omdat ze geen bh dragen.
kennelijk nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:33 schreef Scissor het volgende:
[..]
Nee, zijn scrotum moet ademen. Lees jij het topic wel
jij bent tenminste lief voor je billetjesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:26 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Een mannenstring, want mijn billen moeten natuurlijk ook ademen.
ja, en de overige 70 jaar dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:33 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
vreemd, heb echt wel jongere rimboevrouwen gezien (leeftijd rond de 20) met stevige borsten. En die oermensen waren trouwens wel aardig actief, en sportbh's hadden ze toen nog niet
Maar dan heb je gewoon een verkeerde maat, is mij ook weleens overkomen, van die rode afrdrukken van de bh.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:28 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Ja, 20 ja. Tot je 21ste is moeder natuur lief voor je en zorgt ze voor je elastische huid, daarna geeft ze de stok over aan de zwaartekracht en neemt de elasticiteit van je huid af naarmate je ouder wordt. Lichaamsdelen met gewicht eraan gaan dan dus hangen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:33 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
vreemd, heb echt wel jongere rimboevrouwen gezien (leeftijd rond de 20) met stevige borsten. En die oermensen waren trouwens wel aardig actief, en sportbh's hadden ze toen nog niet
allemaal? er zijn namelijk onderzoekjes dat het vaak andersom is. Vooral vrouwen die knellende (zogenaamd oh zo lekkerzittend) bh's dragenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:28 schreef oLexie het volgende:
Alle vrouwen hier die dit doen krijgen hangtetten.
ah, daar komt de aap uit de mouw (tiet uit de bh), je bent nog een jonkiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:33 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
word je al moe van jezelf?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:35 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
allemaal? er zijn namelijk onderzoekjes dat het vaak andersom is. Vooral vrouwen die knellende (zogenaamd oh zo lekkerzittend) bh's dragen
geniet er nu nog maar van. Over een decenia wou je dat je had geluisterd naar mij. Ik zeg je nu, doe ze uit!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:29 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik was er al een tijdje toen mijn moeder net zo oud was als ik nu ben, zo moeilijk is het niet sherlock.
Verder lijkt mijn voedingspatroon behoorlijk op wat ik van huis uit meegekregen heb, ergo: op die van haar.
Als je theezakjes krijgt van rennen zonder sportbh is rondhuppelen zonder bh dús niet handig. Precies mijn punt.
KOOP GEWOON DE GOEDE MAAHAAT. lees eens je eigen topic ofzo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:35 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
allemaal? er zijn namelijk onderzoekjes dat het vaak andersom is. Vooral vrouwen die knellende (zogenaamd oh zo lekkerzittend) bh's dragen
Knellende beha's knellen, dat zit niet lekker, maar is een kwestie van de verkeerde beha.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:35 schreef Poepje-miauw het volgende:
En m'n rug dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:36 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
geniet er nu nog maar van. Over een decenia wou je dat je had geluisterd naar mij. Ik zeg je nu, doe ze uit!
Nee joh gewoon uittrekken die broek!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
KOOP GEWOON DE GOEDE MAAHAAT. lees eens je eigen topic ofzo.
Heb je ook een muffintop boven je broek? Zelfde verhaal: koop een grotere die wél past!
Alleen daarna gaat het snel bergafwaarts door de vele melkgift en de kleintjes die eraan hangen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:33 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Yo, ik word over een paar maanden 37 en mijn tieten lopen daarop bijna 20 jaar achter, I'll take my changes.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:36 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
geniet er nu nog maar van. Over een decenia wou je dat je had geluisterd naar mij. Ik zeg je nu, doe ze uit!
precies, mosselen zijn ook mensen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:36 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nee joh gewoon uittrekken die broek!
je kent het toch wel, als je een strak elastiekje draagt dat je hand kan afsterven. Het zou mij niks verbazen dat veel vrouwen met ''gestorven'' borsten rondlopen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Koop dan eens goede..
Ik heb sokken om mijn voeten, mijn voeten zitten er nog aan
TS, ik ben verpleegkundige en heb behoorlijk wat vrouwenborsten gezien van dames van verschillende leeftijden en op basis van mijn empirische waarnemingen concludeer ik dat vrouwen die een goedzittende BH dragen significant stevigere borsten hebben dan vrouwen die geen of een uitgelubberde BH dragen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:35 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
JA Inderdaad!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
precies, mosselen zijn ook mensen.
een decennia??quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:36 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Ja nu begin ik een beetje boos te worden domme aandachtshoer je leest overal gewoon pal overheen. VERDOMME MENS IDIOOT KOOP EEN GOEDE BH SUKKEL AARGHHHquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
je kent het toch wel, als je een strak elastiekje draagt dat je hand kan afsterven. Het zou mij niks verbazen dat veel vrouwen met ''gestorven'' borsten rondlopen.
Dan werken ze vast ook niet meer voor borstvoeding enzoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
je kent het toch wel, als je een strak elastiekje draagt dat je hand kan afsterven. Het zou mij niks verbazen dat veel vrouwen met ''gestorven'' borsten rondlopen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:39 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja nu begin ik een beetje boos te worden domme aandachtshoer je leest overal gewoon pal overheen. VERDOMME MENS IDIOOT KOOP EEN GOEDE BH SUKKEL AARGHHH
nee, dat heet onbehandelde borstkanker in de terminale fase en heeft niets met elastiek te maken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Ze is toch wel serieus aan het trollen of niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:39 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja nu begin ik een beetje boos te worden domme aandachtshoer je leest overal gewoon pal overheen. VERDOMME MENS IDIOOT KOOP EEN GOEDE BH SUKKEL AARGHHH
ermahgerdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
nu al?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:39 schreef oLexie het volgende:
[..]
Zo niet, dan kan ze over 10 jaar flapperen met haar tieten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:40 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ze is toch wel serieus aan het trollen of niet?
Zijn de jouwe ook deaud?quote:
tuurlijk wordt alles op een keer minder. En bh-loos betekent niet dat je nooit meer een bh aan mag, met bijvoorbeeld het sporten. Of dat je ze niet mag insmeren met cremequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, en de overige 70 jaar dan?
Nou mijne ademen niet (meer) voor zover ik kan ontdekken dus misschien heb je wel gelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
je slaat echt door nu! doe even normaal joh. wat is het volgende? borstkanker wordt door bh's veroorzaakt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:41 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
tuurlijk wordt alles op een keer minder. En bh-loos betekent niet dat je nooit meer een bh aan mag, met bijvoorbeeld het sporten. Of dat je ze niet mag insmeren met creme
Wel handig, kan ze je over je schouders slaan. Misschien wel een goeie sjaal ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:41 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zo niet, dan kan ze over 10 jaar flapperen met haar tieten.
One day I'll fly awaaaaay ohoehoeeee!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:41 schreef oLexie het volgende:
Over tien jaar kan ze vliegen.
Swing your boobs and fly awayyyy
oorwarmers!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel handig, kan ze je over je schouders slaan. Misschien wel een goeie sjaal ook.
dus alle 30+ vrouwen hebben hangtieten? vast niet ..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:35 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja, 20 ja. Tot je 21ste is moeder natuur lief voor je en zorgt ze voor je elastische huid, daarna geeft ze de stok over aan de zwaartekracht en neemt de elasticiteit van je huid af naarmate je ouder wordt. Lichaamsdelen met gewicht eraan gaan dan dus hangen.
De optiesquote:
nee, eigenlijk nooit. Word jij moe van mij ???quote:
Ok nu weet ik zeker dat je aan het trollen bent.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:43 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
nee, eigenlijk nooit. Word jij moe van mij ???
nee, de kinderlozen en kleinbedeelden niet allemaal, dat is waar.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:42 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
dus alle 30+ vrouwen hebben hangtieten? vast niet ..
Alle 30+ vrouwen met een cupmaat b of meer die geen bh dragen ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:42 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Nee, ik niet, omdat ik goede bh's draagquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:42 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Maar dan moet ik zo heel veel rekening houden met wat ik aan heb, kan dan niet zeggen nu heb ik even zin om een rondje te rennen achter mijn zoon aan, of met de honden, of nu wil ik paardrijden(dan sla ik mezelf een blauw oog zonder bhquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:41 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
tuurlijk wordt alles op een keer minder. En bh-loos betekent niet dat je nooit meer een bh aan mag, met bijvoorbeeld het sporten. Of dat je ze niet mag insmeren met creme
integendeel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:43 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
nee, eigenlijk nooit. Word jij moe van mij ???
maar ik WIL GEEN BH meer Dragen! ik wil ze laten bouncen, rennen, huppelen, ademen en zwemmen. Ik wil ze niet eeuwig laten verstikken omdat Hunkemoller dat wilt!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
KOOP GEWOON DE GOEDE MAAHAAT. lees eens je eigen topic ofzo.
Heb je ook een muffintop boven je broek? Zelfde verhaal: koop een grotere die wél past!
Niet die vrouwen die goede beha's dragen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:42 schreef Poepje-miauw het volgende:
als je Cup G hebt, kan ik het nog wel begrijpen. Een dieet is misschien dan eenideetje?quote:
Hooguit okselwarmers.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht, ik heb B. Dus dat worden geen oorwarmers?
Die kan je als theezakjes gebruiken, wel even wat gaatjes erin prikken dan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht, ik heb B. Dus dat worden geen oorwarmers?
Whehe, ik was er als de kippen bij.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wist dat ik jou hier kon verwachten.
[ afbeelding ]
na de zwangerschap is het een ander verhaal. Vooral als je meerdere kinderen baart. Maar dan juist, zou je ook geen BH moeten dragenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Alleen daarna gaat het snel bergafwaarts door de vele melkgift en de kleintjes die eraan hangen.
Is het je trouwens dan ook niet opgevallen dat grotere borsten niet zo heel voor voorkomen onder rimboemensen en dat oermensen echt hele kleine tietjes hadden?
Tssk, impliceren dat ik vet ben.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:45 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
als je Cup G hebt, kan ik het nog wel begrijpen. Een dieet is misschien dan eenideetje?
Aantal jaren geleden werd ik ook te zwaar, heb toen de knoop doorgehakt
Het moet ook van niemand verder.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:45 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
na de zwangerschap is het een ander verhaal. Vooral als je meerdere kinderen baart. Maar dan juist, zou je ook geen BH moeten dragen
Goed topic verder ook wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whehe, ik was er als de kippen bij.
wow, dan heb je goede genen.Helaas geld dit niet voor iedereen!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
Yo, ik word over een paar maanden 37 en mijn tieten lopen daarop bijna 20 jaar achter, I'll take my changes.
Maar die worden al verwarmd door de shag.quote:
Misschien als onderzetter voor de koffie of zo?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar die worden al verwarmd door de shag.
Ik heb ook altijd pech.
wees nou eens consequent.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:46 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
wow, dan heb je goede genen.Helaas geld dit niet voor iedereen!
fixxedquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:46 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
wow, dan heb je goede genenbh's .Helaas geldt dit niet voor iedereen!
en zat er ook heel ''toevallig'' verschil in leeftijd? of de levenstijl? hangtieten heeft niet alleen met BH's te maken maar met meerdere dingen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef Scissor het volgende:
[..]
TS, ik ben verpleegkundige en heb behoorlijk wat vrouwenborsten gezien van dames van verschillende leeftijden en op basis van mijn empirische waarnemingen concludeer ik dat vrouwen die een goedzittende BH dragen significant stevigere borsten hebben dan vrouwen die geen of een uitgelubberde BH dragen.
Pennenhouderquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Misschien als onderzetter voor de koffie of zo?
Dat ze een goede BH draagt heeft er vast niets mee te maken!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:46 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
wow, dan heb je goede genen.Helaas geld dit niet voor iedereen!
Hmm, misschien. Al klinkt die theezakjessuggestie ook wel goed. Even een prikkert zoeken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Misschien als onderzetter voor de koffie of zo?
Dat werkt zo mooi kunnen we dan zien aan die rimboevrouwtjesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:45 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
na de zwangerschap is het een ander verhaal. Vooral als je meerdere kinderen baart. Maar dan juist, zou je ook geen BH moeten dragen
Jaquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar die worden al verwarmd door de shag.
Ik heb ook altijd pech.
van eten word je dik, daardoor groeien je toeters en die gaan dan eerder hangenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:48 schreef Scissor het volgende:
[..]
Dat ze een goede BH draagt heeft er vast niets mee te maken!![]()
Weggegooid geld MarMar! Weet je wel hoeveel weken je daarvan had kunnen eten...
Daarom wil ik dat jullie meedoen aan de BH-loze actie, al is het maar voor een maand. En mocht het echt niet helpen bij jullie, dan schik ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:41 schreef Scissor het volgende:
[..]
Nou mijne ademen niet (meer) voor zover ik kan ontdekken dus misschien heb je wel gelijk
hij weet dat toch helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat werkt zo mooi kunnen we dan zien aan die rimboevrouwtjes
Ik ben erg blij dat ik wel een bh heb gedragen, het heeft even wat tijd gekost, maar ze zijn aardig bijgetrokken van die "schade".
Maar ga eens in op het pijnverhaal en dat je dan zonder bh daar altijd rekening mee moet houden. Of wil jij nooit spontaan wat harder lopen, vlotjes de trap af of wat dan ook, vindt je het geen probleem dan je borsten vast te moeten houden omdat het anders goed pijn doet?
En hoe ga je om met je geschuurde tepels die aan het eind van de dag dan gewoon branden?
Lees nou nog eens goed....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:47 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
en zat er ook heel ''toevallig'' verschil in leeftijd? of de levenstijl? hangtieten heeft niet alleen met BH's te maken maar met meerdere dingen.
borstkanker is vooral natuurlijk erfelijk. Maar sommige factoren zoals afsterving van de bloedvaten helpen daarin meequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
je slaat echt door nu! doe even normaal joh. wat is het volgende? borstkanker wordt door bh's veroorzaakt?
Er valt hier niks te verhelpenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:49 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Daarom wil ik dat jullie meedoen aan de BH-loze actie, al is het maar voor een maand. En mocht het echt niet helpen bij jullie, dan schik ik
Dat kan ze niet, haar hersenen worden afgekneld door haar hoofdhaar.quote:
niet doenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:50 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
borstkanker is vooral natuurlijk erfelijk. Maar sommige factoren zoals afsterving van de bloedvaten helpen daarin mee
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan ze niet, haar hersenen worden afgekneld door haar hoofdhaar.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:49 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Daarom wil ik dat jullie meedoen aan de BH-loze actie, al is het maar voor een maand. En mocht het echt niet helpen bij jullie, dan schik ik
Ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:40 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ze is toch wel serieus aan het trollen of niet?
Er zitten al gaatjes in, om te ademen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:45 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Die kan je als theezakjes gebruiken, wel even wat gaatjes erin prikken dan.
Verdorie, voor niets gaten zitten prikken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zitten al gaatjes in, om te ademen.
Theezakjessuggestie?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, misschien. Al klinkt die theezakjessuggestie ook wel goed. Even een prikkert zoeken.
Het aantal mogelijkheden neemt toe bij de cupmaat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:48 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ja
Hoewel dat misschien ook weer beter werkt met grotere zwaardere borsten.
Maar volgens TS moet je afvallen. Scheelt toch weer een paar gram.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verdorie, voor niets gaten zitten prikken.
Misschien kan je er wat zuurstof in blazen. Je weet wel, om het goed te maken voor al die jaren dat je ze in BH's hebt geproptquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verdorie, voor niets gaten zitten prikken.
Een fietspompje meenemen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:55 schreef Scissor het volgende:
[..]
Misschien kan je er wat zuurstof in blazen. Je weet wel, om het goed te maken voor al die jaren dat je ze in BH's hebt gepropt
Geef jij je ballen wel de rust en zuurstof die ze zo nodig hebben?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:55 schreef BrandX het volgende:
Dit is echt een hilarisch topic![]()
Poepje_miauw snapt het allemaal niet zo
elke avond weer als ik ga slapenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Geef jij je ballen wel de rust en zuurstof die ze zo nodig hebben?
Wil je beweren dat alleen vrouwen met overgewicht cup G kunnen hebben?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:45 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
als je Cup G hebt, kan ik het nog wel begrijpen. Een dieet is misschien dan eenideetje?
Aantal jaren geleden werd ik ook te zwaar, heb toen de knoop doorgehakt
En de nodige beweging?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Geef jij je ballen wel de rust en zuurstof die ze zo nodig hebben?
Wel een schort voor doen hoor. Als dat vet in die ademgaatjes spat stikken je borsten alsnog! en het doet pijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:58 schreef Poepje-miauw het volgende:
ik ben straks terug. Ik ga bh-loos aardappeltjes bakken,
Kijk uit dat je borsten niet een beetje meegebakken worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:58 schreef Poepje-miauw het volgende:
Je zou niet willen dat je met gestorven borsten moet rondlopen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:03 schreef mootie het volgende:
[..]
En oppassen bij het badderen, ze verzuipen in een oogwenk!
Heel erg herkenbaar en ik was zeer zeker niet van plan dat buiten op straat ook te moeten doenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:59 schreef Xaryna het volgende:
En in huis houd ik ze vast als ik de trap op en af loop.
Ik geef 1 bh voor je topic.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:58 schreef Poepje-miauw het volgende:
Wanneer hadden die tietjes van die oermensen ons dan op moeten vallen?quote:Erodome schreef: Alleen daarna gaat het snel bergafwaarts door de vele melkgift en de kleintjes die eraan hangen.
Is het je trouwens dan ook niet opgevallen dat grotere borsten niet zo heel voor voorkomen onder rimboemensen en dat oermensen echt hele kleine tietjes hadden?
Succes! Ik ben benieuwd. In de tussentijd hou ik mijn bh maar aan, want zonder vind ik een beetje obsceen in strakke truitjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:24 schreef Poepje-miauw het volgende:
nummer 2!![]()
Alsof ze in strakke truitjes wel kunnen ademhalen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Succes! Ik ben benieuwd. In de tussentijd hou ik mijn bh maar aan, want zonder vind ik een beetje obsceen in strakke truitjes.
In de oertijdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wanneer hadden die tietjes van die oermensen ons dan op moeten vallen?
Je weet wat je nu moet doen. Gewoon je BH aanhouden!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:52 schreef erodome het volgende:
Dat is het, ik al die tijd mijn man porren als hij echt te hard snurkt, zijn het gewoon mijn boobs!
Maar dan worden ze zwart en gaan ze dood.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je weet wat je nu moet doen. Gewoon je BH aanhouden!
Niet zo zeuren! Je moet wat over hebben voor een ongestoorde nachtrust. En denk eens aan die arme man van erodome.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan worden ze zwart en gaan ze dood.
En doe je je Bh uit voor douchen verzuip je ze. Mijn arme borsten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan worden ze zwart en gaan ze dood.
Ik heb er wel eens mee in bad gelegen!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En doe je je Bh uit voor douchen verzuip je ze. Mijn arme borsten.wat heb ik ze al die jaren aangedaan.
Dat ze uberhaupt nog niet bij Japie zijn gaan wonen. Dankbaar. Dat ben ik.
Et tu, PBquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens mee in bad gelegen!
nooooooooo!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens mee in bad gelegen!
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nooooooooo!
En zwemmen... Deed ik ook.
mét bovenstukje ook nog.quote:
Ik zat me net af te vragen of er inderdaad meer zelfstandig ademhalende lichaamsdelen waren!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn linkervoet is er net afgevallenik had dikke sokken en pantoffels aan
ja dus, ben ik mooi klaar meequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen of er inderdaad meer zelfstandig ademhalende lichaamsdelen waren!
Lees het topic door vrouw!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen of er inderdaad meer zelfstandig ademhalende lichaamsdelen waren!
Maar daarbij is het maar goed dat hij altijd erg vrolijk wordt als die lucht krijgt.quote:
oh! En dan denken alle mannen dat je enorme tepels hebt!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:21 schreef erodome het volgende:
Ik heb de oplossing gevonden voor mijn arme boobs die toch echt in een bh moeten blijven!
[ afbeelding ]
Dan zet ik dat ding niet vast op een petje, maar op elke bh cup 1, dan krijgen mijn boobs genoeg lucht!
de man?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar daarbij is het maar goed dat hij altijd erg vrolijk wordt als die lucht krijgt.
ze zijn wel het meesterbrein achter de bh-mafiaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh! En dan denken alle mannen dat je enorme tepels hebt!winwin
Oh nee, mannen zijn stom. Ofzo. Toch?
Uh huh. Kom je hier nog maar even melden als je met 4 graden vorst drie kwartier op trein hebt staan wachten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar daarbij is het maar goed dat hij altijd erg vrolijk wordt als die lucht krijgt.
oh.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zijn wel het meesterbrein achter de bh-mafia
Dan krijgt die mooi geen lucht van mij.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Uh huh. Kom je hier nog maar even melden als je met 4 graden vorst drie kwartier op trein hebt staan wachten.
o nee, m'n tieten gaan eraf vallenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:28 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
dat is meer elastiek, dus gaan je toeters nog sneller dood.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh.
Bad! Al ben ik wel teugen van die rolladenetten trouwens. Dat is met mijn cup erger dan los.
ja, het is al begonnen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:28 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
o nee, m'n tieten gaan eraf vallen
mn tepels zijn wel donkerder dan de rest van m'n tiet, misschien is dat een voorbode van het zwart wordenquote:
*heen en weer rent*quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:32 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
mn tepels zijn wel donkerder dan de rest van m'n tiet, misschien is dat een voorbode van het zwart worden
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:32 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
mn tepels zijn wel donkerder dan de rest van m'n tiet, misschien is dat een voorbode van het zwart worden
ik ben er bang voorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:32 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
He buurman! Laat je vrouw weer op haar account!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*heen en weer rent*
Kunnen we iets doen ? Reanimeren?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*heen en weer rent*
whehehequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*heen en weer rent*
neenee, dat is de begane hulpverlener in mij!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
He buurman! Laat je vrouw weer op haar account!
ik heb twee strikjes in mijn schaamhaarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neenee, dat is de begane hulpverlener in mij!![]()
Zo van wij vrouwen moeten elkaar helpen, vegetarische thee drinken terwijl we ons beenhaar vlechten enzo.
*vuistje in de lucht steekt*
ligt er aan, hoe lang draag je een bh?en hoe strak zit die?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:39 schreef Bloempje. het volgende:
Hoe lang duurt het afsterfproces ongeveer? Ik ben nu 22, is het al te laat?
Onze borsten wachten ademloos op TS, zij is de expert in deze zaken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:39 schreef Bloempje. het volgende:
Hmm. Sinds mijn 14e ongeveer. En ik dacht dat die niet te strak zit, want het zit heerlijk. Blijkbaar heb ik dat al die jaren verkeerd gedacht en heb ik nu terminale borsten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan, hoe lang draag je een bh?en hoe strak zit die?
Oke, ik wacht geduldig af. Ik zal me ondertussen concentreren op het laten groeien van mijn okselhaar. Dat moet ook, toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Onze borsten wachten ademloos op TS, zij is de expert in deze zaken.
Je zei 'ademloos'... mwhiwhihihihi...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Onze borsten wachten ademloos op TS, zij is de expert in deze zaken.
ik ben nog ouder, vooralsnog zitten ze er nog aan, maar ik weet niet voor hoe lang nogquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:39 schreef Bloempje. het volgende:
Voor zover ik weet heeft mijn oma ze ook nog. Die is 88. Dan zou je toch denken dat we goed zitten?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
ik ben nog ouder, vooralsnog zitten ze er nog aan, maar ik weet niet voor hoe lang nog
Maar zijn die nog pront en fris en fruitig? Dat is de hoofdvraag.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft mijn oma ze ook nog. Die is 88. Dan zou je toch denken dat we goed zitten?
dat moet haast welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef Bloempje. het volgende:
Maar misschien heeft mijn oma in haar hippietijd wel meegedaan aan bh-verbrandingen en is dat haar redding geweest. Maar ik denk het eigenlijk niet.
Haai Sneekquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef Snakey het volgende:
Na dit topic te hebben gelezen weet ik niet of ik nou moet huilen of lachen...![]()
Of me afvragen waarom ik het gelezen heb uiteraard, mmm...
Hm, nee, dat niet. Maar die zijn ook werkelijk enorm, dus dat kan ook bijna niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar zijn die nog pront en fris en fruitig? Dat is de hoofdvraag.
Ik zal het eens vragen de volgende keer dat ik dr zie.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar zijn die nog pront en fris en fruitig? Dat is de hoofdvraag.
Vraag het eens na als je wil? Kennis kan onze redding zijn!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef Bloempje. het volgende:
Maar misschien heeft mijn oma in haar hippietijd wel meegedaan aan bh-verbrandingen en is dat haar redding geweest. Maar ik denk het eigenlijk niet.
Ben je ook in de mannen van Boobs en Bloomers getrapt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm. Sinds mijn 14e ongeveer. En ik dacht dat die niet te strak zit, want het zit heerlijk. Blijkbaar heb ik dat al die jaren verkeerd gedacht en heb ik nu terminale borsten.
Ik ben alleen bang dat ze dan bang is dat ik gek geworden benquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vraag het eens na als je wil? Kennis kan onze redding zijn!
Nee, niet eens. Ik had gewoon in een hele korte tijd opeens cup C+, dus ik moest welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ben je ook in de mannen van Boobs en Bloomers getrapt?de haters.
Ik ben driftig allerhande hulplijnen aan het bellen om te informeren of het voor mijn dames al te lááhaaaat isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef Snakey het volgende:
Na dit topic te hebben gelezen weet ik niet of ik nou moet huilen of lachen...![]()
om namens alle mannen sorry te zeggen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef Snakey het volgende:
Wat gebeurt er als u, terwijl u rechtop staat, een potlood onder uw linkerborst legt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Enquete opstellen!
1. Draagt u een bh?
2. Hoe strak zit deze?
3. Draagt u al lang bh's?
Aanvullingen zijn welkom
komen er luchtbellen uit als u een bad neemt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als u, terwijl u rechtop staat, een potlood onder uw linkerborst legt?
En als u dat bij de rechterborst doet?
Beschrijf de kleur van uw borsten zo accuraat mogelijk.
En zo ja, na hoeveel tijd stoppen deze luchtbellen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
komen er luchtbellen uit als u een bad neemt?
Voelt u wel eens onverklaarbare luchtvlagen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoort u wel eens van anderen dat u snurkt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn uw tepels donkerder dan de rest van uw borst?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Enquete opstellen!
1. Draagt u een bh?
2. Hoe strak zit deze?
3. Draagt u al lang bh's?
Aanvullingen zijn welkom
Ik wil wel even kijken voor je.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben driftig allerhande hulplijnen aan het bellen om te informeren of het voor mijn dames al te lááhaaaat is
Misschien een vraag hoeveel kleurpotloden kunt u ophouden?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als u, terwijl u rechtop staat, een potlood onder uw linkerborst legt?
En als u dat bij de rechterborst doet?
Beschrijf de kleur van uw borsten zo accuraat mogelijk.
Maat is zeker relevant! Bij grote boobs is meer ondersteuning nodig, dus de kans op afsterven is dan des te groter!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
zijn uw tepels donkerder dan de rest van uw borst?
Hebt u weleens een elastiekje heel strak om uw pols gedaan?
Zo ja, werd us hand toen zwart en viel deze eraf?
Is de maat ook nog relevant?
nee, maat doet er niet toe, bij groter dan c moet je echter wel op dieet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
zijn uw tepels donkerder dan de rest van uw borst?
Hebt u weleens een elastiekje heel strak om uw pols gedaan?
Zo ja, werd us hand toen zwart en viel deze eraf?
Is de maat ook nog relevant?
Keuzeopties!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Misschien een vraag hoeveel kleurpotloden kunt u ophouden?
Dat weet ik nu ineens nog niet. Ik ben even met Greys bezig, momentje.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
om namens alle mannen sorry te zeggen?
Kweenie hoor Sneek, ze zitten al een jaar of 25 dagelijks in een bh.quote:
Crap. Even wat wortels en komkommer inslaan dan maar.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maat doet er niet toe, bij groter dan c moet je echter wel op dieet.
dan moet er natuurlijk ook de vraag bij hoe groot de borsten zijn!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Maat is zeker relevant! Bij grote boobs is meer ondersteuning nodig, dus de kans op afsterven is dan des te groter!
Halve meter van Bruynzeelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Keuzeopties!
1. 1 potlood
2. 2 potloden
3. tekendoos
4. schildersezelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Keuzeopties!
1. 1 potlood
2. 2 potloden
3. tekendoos
Ja, want dan ben je te dik.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewicht van de potloden is ook van belang.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Keuzeopties!
1. 1 potlood
2. 2 potloden
3. tekendoos
oh oké. Bedankt voor je zorg.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat weet ik nu ineens nog niet. Ik ben even met Greys bezig, momentje.
Een maand geleden zagen ze er nog pront uit hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Kweenie hoor Sneek, ze zitten al een jaar of 25 dagelijks in een bh.
Dat moet een vreselijk gezicht zijn. Zwart, afgestorven, of nog nèt naar adem snakkend.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een maand geleden zagen ze er nog pront uit hoor.
Je kunt ook overdrijven.quote:
overweegt u op dieet te gaan om afsterving van uw borsten te voorkomen?*quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En nu hoor jij te zeggen dat ik er ook nog goed opstond.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Is die sauna toch nog ergens goed voor!
Tettencontrole!
Die van jou richtten zich naar de hemel terwijl ze halleluja riepen!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En nu hoor jij te zeggen dat ik er ook nog goed opstond.
jij snaptquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:53 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
overweegt u op dieet te gaan om afsterving van uw borsten te voorkomen?*
* bij grotere borsten is een bh helaas sneller 'noodzakelijk' in geval van C of groter, is een dieet zodat u geen bh meer hoeft te dragen, aan te raden.
POTJANDRIE. Horen ze te kunnen praten? Dat hebben die van mij nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van jou richtten zich naar de hemel terwijl ze halleluja riepen!![]()
(Omdat ze een dagje zonder BH waren natuurlijk)
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van jou richtten zich naar de hemel terwijl ze halleluja riepen!![]()
(Omdat ze een dagje zonder BH waren natuurlijk)
Misschien als ik er kruisbessenjam op smeer dat ze nog net te redden zijn!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat weet ik nu ineens nog niet. Ik ben even met Greys bezig, momentje.
nee, dat gaat moeilijk zonder lucht he. Barbaar.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
POTJANDRIE. Horen ze te kunnen praten? Dat hebben die van mij nog nooit gedaan
Met schuim!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien als ik er kruisbessenjam op smeer dat ze nog net te redden zijn!
gatverdamme vrouwquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik had in de puberteit al cup D
Dat zal het zijn inderdaadquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat gaat moeilijk zonder lucht he. Barbaar.
ik zie de relevantie van de kruisbessenjam nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Kwijlen ze?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat zal het zijn inderdaadIk heb door het zuurstofgebrek gehandicapte tietjes gecreëerd
Dat was een insiders grapjengrolletje met Snakeyquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:57 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
ik zie de relevantie van de kruisbessenjam niet
Misschien ben ik te laat binnen komen vallen
Daar heb ik nog wel een pot van staan. Ik boek even een vlucht, ik zie je over een paar uur!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Moet ik al een rolstoeltje aanschaffen denk je?quote:
Naar de sauna er mee dan!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Ik wil ook halleluja roepende borsten!
Lijkt me eerlijk gezegd vrij irritantquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Helaas, je moet ze van jongs af aan trainen. Nu ben je er te laat voor.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef Kittenbraadworst het volgende:
niet de hele tijd! Gewoon af en toe een keer als m'n bh uit gaatquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Lijkt me eerlijk gezegd vrij irritantAls die de hele tijd lopen te kletsen.
en een keyboard. josti-tetten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Moet ik al een rolstoeltje aanschaffen denk je?
Sauna alleen is niet voldoende heur. Anders zouden die van jou nu al tweestemmig Händel zingen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Naar de sauna er mee dan!
Het werkt! Ik heb het wonder bij Cat mogen aanschouwen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |