Ik zat me net af te vragen of er inderdaad meer zelfstandig ademhalende lichaamsdelen waren!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn linkervoet is er net afgevallenik had dikke sokken en pantoffels aan
ja dus, ben ik mooi klaar meequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen of er inderdaad meer zelfstandig ademhalende lichaamsdelen waren!
Lees het topic door vrouw!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen of er inderdaad meer zelfstandig ademhalende lichaamsdelen waren!
Maar daarbij is het maar goed dat hij altijd erg vrolijk wordt als die lucht krijgt.quote:
oh! En dan denken alle mannen dat je enorme tepels hebt!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:21 schreef erodome het volgende:
Ik heb de oplossing gevonden voor mijn arme boobs die toch echt in een bh moeten blijven!
[ afbeelding ]
Dan zet ik dat ding niet vast op een petje, maar op elke bh cup 1, dan krijgen mijn boobs genoeg lucht!
de man?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar daarbij is het maar goed dat hij altijd erg vrolijk wordt als die lucht krijgt.
ze zijn wel het meesterbrein achter de bh-mafiaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh! En dan denken alle mannen dat je enorme tepels hebt!winwin
Oh nee, mannen zijn stom. Ofzo. Toch?
Uh huh. Kom je hier nog maar even melden als je met 4 graden vorst drie kwartier op trein hebt staan wachten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar daarbij is het maar goed dat hij altijd erg vrolijk wordt als die lucht krijgt.
oh.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zijn wel het meesterbrein achter de bh-mafia
Dan krijgt die mooi geen lucht van mij.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Uh huh. Kom je hier nog maar even melden als je met 4 graden vorst drie kwartier op trein hebt staan wachten.
o nee, m'n tieten gaan eraf vallenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:28 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
met ademen bedoelde ik eigenlijk meer om ze los te laten. De bh's die de borsten afknellen is gewoon niet goed voor de doorbloeding.
Doe maar eens een héél strak elastiekje om je pols. We weten allemaal dat de zwarter-wordende post er dan afvalt
dat is meer elastiek, dus gaan je toeters nog sneller dood.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh.
Bad! Al ben ik wel teugen van die rolladenetten trouwens. Dat is met mijn cup erger dan los.
ja, het is al begonnen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:28 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
o nee, m'n tieten gaan eraf vallen
mn tepels zijn wel donkerder dan de rest van m'n tiet, misschien is dat een voorbode van het zwart wordenquote:
*heen en weer rent*quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:32 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
mn tepels zijn wel donkerder dan de rest van m'n tiet, misschien is dat een voorbode van het zwart worden
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:32 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
mn tepels zijn wel donkerder dan de rest van m'n tiet, misschien is dat een voorbode van het zwart worden
ik ben er bang voorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:32 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
He buurman! Laat je vrouw weer op haar account!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*heen en weer rent*
Kunnen we iets doen ? Reanimeren?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*heen en weer rent*
whehehequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*heen en weer rent*
neenee, dat is de begane hulpverlener in mij!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
He buurman! Laat je vrouw weer op haar account!
ik heb twee strikjes in mijn schaamhaarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neenee, dat is de begane hulpverlener in mij!![]()
Zo van wij vrouwen moeten elkaar helpen, vegetarische thee drinken terwijl we ons beenhaar vlechten enzo.
*vuistje in de lucht steekt*
ligt er aan, hoe lang draag je een bh?en hoe strak zit die?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:39 schreef Bloempje. het volgende:
Hoe lang duurt het afsterfproces ongeveer? Ik ben nu 22, is het al te laat?
Onze borsten wachten ademloos op TS, zij is de expert in deze zaken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:39 schreef Bloempje. het volgende:
Hmm. Sinds mijn 14e ongeveer. En ik dacht dat die niet te strak zit, want het zit heerlijk. Blijkbaar heb ik dat al die jaren verkeerd gedacht en heb ik nu terminale borsten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan, hoe lang draag je een bh?en hoe strak zit die?
Oke, ik wacht geduldig af. Ik zal me ondertussen concentreren op het laten groeien van mijn okselhaar. Dat moet ook, toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Onze borsten wachten ademloos op TS, zij is de expert in deze zaken.
Je zei 'ademloos'... mwhiwhihihihi...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Onze borsten wachten ademloos op TS, zij is de expert in deze zaken.
ik ben nog ouder, vooralsnog zitten ze er nog aan, maar ik weet niet voor hoe lang nogquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:39 schreef Bloempje. het volgende:
Voor zover ik weet heeft mijn oma ze ook nog. Die is 88. Dan zou je toch denken dat we goed zitten?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
ik ben nog ouder, vooralsnog zitten ze er nog aan, maar ik weet niet voor hoe lang nog
Maar zijn die nog pront en fris en fruitig? Dat is de hoofdvraag.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft mijn oma ze ook nog. Die is 88. Dan zou je toch denken dat we goed zitten?
dat moet haast welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef Bloempje. het volgende:
Maar misschien heeft mijn oma in haar hippietijd wel meegedaan aan bh-verbrandingen en is dat haar redding geweest. Maar ik denk het eigenlijk niet.
Haai Sneekquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef Snakey het volgende:
Na dit topic te hebben gelezen weet ik niet of ik nou moet huilen of lachen...![]()
Of me afvragen waarom ik het gelezen heb uiteraard, mmm...
Hm, nee, dat niet. Maar die zijn ook werkelijk enorm, dus dat kan ook bijna niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar zijn die nog pront en fris en fruitig? Dat is de hoofdvraag.
Ik zal het eens vragen de volgende keer dat ik dr zie.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar zijn die nog pront en fris en fruitig? Dat is de hoofdvraag.
Vraag het eens na als je wil? Kennis kan onze redding zijn!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef Bloempje. het volgende:
Maar misschien heeft mijn oma in haar hippietijd wel meegedaan aan bh-verbrandingen en is dat haar redding geweest. Maar ik denk het eigenlijk niet.
Ben je ook in de mannen van Boobs en Bloomers getrapt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm. Sinds mijn 14e ongeveer. En ik dacht dat die niet te strak zit, want het zit heerlijk. Blijkbaar heb ik dat al die jaren verkeerd gedacht en heb ik nu terminale borsten.
Ik ben alleen bang dat ze dan bang is dat ik gek geworden benquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vraag het eens na als je wil? Kennis kan onze redding zijn!
Nee, niet eens. Ik had gewoon in een hele korte tijd opeens cup C+, dus ik moest welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ben je ook in de mannen van Boobs en Bloomers getrapt?de haters.
Ik ben driftig allerhande hulplijnen aan het bellen om te informeren of het voor mijn dames al te lááhaaaat isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef Snakey het volgende:
Na dit topic te hebben gelezen weet ik niet of ik nou moet huilen of lachen...![]()
om namens alle mannen sorry te zeggen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef Snakey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |