Je weet wat je nu moet doen. Gewoon je BH aanhouden!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:52 schreef erodome het volgende:
Dat is het, ik al die tijd mijn man porren als hij echt te hard snurkt, zijn het gewoon mijn boobs!
Maar dan worden ze zwart en gaan ze dood.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je weet wat je nu moet doen. Gewoon je BH aanhouden!
Niet zo zeuren! Je moet wat over hebben voor een ongestoorde nachtrust. En denk eens aan die arme man van erodome.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan worden ze zwart en gaan ze dood.
En doe je je Bh uit voor douchen verzuip je ze. Mijn arme borsten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan worden ze zwart en gaan ze dood.
Ik heb er wel eens mee in bad gelegen!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En doe je je Bh uit voor douchen verzuip je ze. Mijn arme borsten.wat heb ik ze al die jaren aangedaan.
Dat ze uberhaupt nog niet bij Japie zijn gaan wonen. Dankbaar. Dat ben ik.
Et tu, PBquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens mee in bad gelegen!
nooooooooo!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens mee in bad gelegen!
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nooooooooo!
En zwemmen... Deed ik ook.
mét bovenstukje ook nog.quote:
Ik zat me net af te vragen of er inderdaad meer zelfstandig ademhalende lichaamsdelen waren!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn linkervoet is er net afgevallenik had dikke sokken en pantoffels aan
ja dus, ben ik mooi klaar meequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen of er inderdaad meer zelfstandig ademhalende lichaamsdelen waren!
Lees het topic door vrouw!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen of er inderdaad meer zelfstandig ademhalende lichaamsdelen waren!
Maar daarbij is het maar goed dat hij altijd erg vrolijk wordt als die lucht krijgt.quote:
oh! En dan denken alle mannen dat je enorme tepels hebt!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:21 schreef erodome het volgende:
Ik heb de oplossing gevonden voor mijn arme boobs die toch echt in een bh moeten blijven!
[ afbeelding ]
Dan zet ik dat ding niet vast op een petje, maar op elke bh cup 1, dan krijgen mijn boobs genoeg lucht!
de man?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar daarbij is het maar goed dat hij altijd erg vrolijk wordt als die lucht krijgt.
ze zijn wel het meesterbrein achter de bh-mafiaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh! En dan denken alle mannen dat je enorme tepels hebt!winwin
Oh nee, mannen zijn stom. Ofzo. Toch?
Uh huh. Kom je hier nog maar even melden als je met 4 graden vorst drie kwartier op trein hebt staan wachten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar daarbij is het maar goed dat hij altijd erg vrolijk wordt als die lucht krijgt.
oh.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zijn wel het meesterbrein achter de bh-mafia
Dan krijgt die mooi geen lucht van mij.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Uh huh. Kom je hier nog maar even melden als je met 4 graden vorst drie kwartier op trein hebt staan wachten.
o nee, m'n tieten gaan eraf vallenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:28 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
met ademen bedoelde ik eigenlijk meer om ze los te laten. De bh's die de borsten afknellen is gewoon niet goed voor de doorbloeding.
Doe maar eens een héél strak elastiekje om je pols. We weten allemaal dat de zwarter-wordende post er dan afvalt
dat is meer elastiek, dus gaan je toeters nog sneller dood.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh.
Bad! Al ben ik wel teugen van die rolladenetten trouwens. Dat is met mijn cup erger dan los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |