Oorspronkelijke TS:quote:Links:
http://www.brafree.org/faq.html
http://www.huffingtonpost(...)raless_b_901832.html
http://www.gva.be/nieuws/(...)eha-is-ongezond.aspx
Waarom ik (tijdelijk) wil stoppen met het dragen van een BH:
- Het zit niet cormfortabel
- Goedzittende BH's zijn duur. Voor een dure BH kan ik ook een hele week lekker eten
- BH's zijn slecht voor de doorbloeding.
- Een BH dragen is niet verplicht. De meest voorliggende reden van het dragen is de doorschijning.
- Er zijn verschillende onderzoeken gedaan, bij vrouwen die BH'loos leven hun borsten steviger zijn.
Het enige voordeel (voor mij dan)
- BH's kunnen heel sexy zijn
Graag ervaringen van BH'loze vrouwen; waarom en wanneer zijn jullie gestopt met het dragen van een BH. Welke voor- en nadelen ondervonden jullie.
Wat voor reactie kregen jullie in je omgeving ...
nobelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:18 schreef JackHerrer het volgende:
Ik ben solidair, ik ga voortaan mijn pik buiten mijn broek hangen zodat ie kan ademen.
zeker ook met geschoren okselsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:18 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een beha, een shirt en een truitje aan. Hoer van Babylon die ik ben.
Het is eigenlijk meer een soort schandpaal, is dat ook goed?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Shit ik ben erbij, gooi me maar op de brandstapel
En hoge hakken.quote:
Ik ook! Heb mijn bh uitgetrokken in de hoop ze letterlijk te zien ademen. Heeft TS toch nog haar zinquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:23 schreef mootie het volgende:
Ik ben op zoek naar die ademgaatjes in mijn borsten
van amishvrouwen zonder bh?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:24 schreef Poepje-miauw het volgende:
nummer 2!![]()
ik ga proberen zoveel mogelijk voordelen te verzamelen , en linkt + bewijsmateriaal.
En dan niet weer eigenhandig voordelen in nadelen veranderen en vice versa, hč?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:24 schreef Poepje-miauw het volgende:
nummer 2!![]()
ik ga proberen zoveel mogelijk voordelen te verzamelen , en linkt + bewijsmateriaal.
Een bh is niet te vergerlijken met een Boxershort. Of draag je een latex knellend onderbroekjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:18 schreef JackHerrer het volgende:
Ik ben solidair, ik ga voortaan mijn pik buiten mijn broek hangen zodat ie kan ademen.
ik vraag me af he. Hoe gaat dat als we in bad liggen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:24 schreef Scissor het volgende:
[..]
Ik ook! Heb mijn bh uitgetrokken in de hoop ze letterlijk te zien ademen. Heeft TS toch nog haar zin
jij draagt knellende latexbh's?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:25 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Een bh is niet te vergerlijken met een Boxershort. Of draag je een latex knellend onderbroekje
Tepels?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:23 schreef mootie het volgende:
Ik ben op zoek naar die ademgaatjes in mijn borsten
Een mannenstring, want mijn billen moeten natuurlijk ook ademen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:25 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Een bh is niet te vergerlijken met een Boxershort. Of draag je een latex knellend onderbroekje
Ik heb ze verzopen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vraag me af he. Hoe gaat dat als we in bad liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |