dus alle 30+ vrouwen hebben hangtieten? vast niet ..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:35 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja, 20 ja. Tot je 21ste is moeder natuur lief voor je en zorgt ze voor je elastische huid, daarna geeft ze de stok over aan de zwaartekracht en neemt de elasticiteit van je huid af naarmate je ouder wordt. Lichaamsdelen met gewicht eraan gaan dan dus hangen.
De optiesquote:
nee, eigenlijk nooit. Word jij moe van mij ???quote:
Ok nu weet ik zeker dat je aan het trollen bent.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:43 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
nee, eigenlijk nooit. Word jij moe van mij ???
nee, de kinderlozen en kleinbedeelden niet allemaal, dat is waar.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:42 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
dus alle 30+ vrouwen hebben hangtieten? vast niet ..
Alle 30+ vrouwen met een cupmaat b of meer die geen bh dragen ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:42 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Nee, ik niet, omdat ik goede bh's draagquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:42 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Maar dan moet ik zo heel veel rekening houden met wat ik aan heb, kan dan niet zeggen nu heb ik even zin om een rondje te rennen achter mijn zoon aan, of met de honden, of nu wil ik paardrijden(dan sla ik mezelf een blauw oog zonder bhquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:41 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
tuurlijk wordt alles op een keer minder. En bh-loos betekent niet dat je nooit meer een bh aan mag, met bijvoorbeeld het sporten. Of dat je ze niet mag insmeren met creme
integendeel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:43 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
nee, eigenlijk nooit. Word jij moe van mij ???
maar ik WIL GEEN BH meer Dragen! ik wil ze laten bouncen, rennen, huppelen, ademen en zwemmen. Ik wil ze niet eeuwig laten verstikken omdat Hunkemoller dat wilt!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
KOOP GEWOON DE GOEDE MAAHAAT. lees eens je eigen topic ofzo.
Heb je ook een muffintop boven je broek? Zelfde verhaal: koop een grotere die wél past!
Niet die vrouwen die goede beha's dragen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:42 schreef Poepje-miauw het volgende:
als je Cup G hebt, kan ik het nog wel begrijpen. Een dieet is misschien dan eenideetje?quote:
Hooguit okselwarmers.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht, ik heb B. Dus dat worden geen oorwarmers?
Die kan je als theezakjes gebruiken, wel even wat gaatjes erin prikken dan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht, ik heb B. Dus dat worden geen oorwarmers?
Whehe, ik was er als de kippen bij.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wist dat ik jou hier kon verwachten.
[ afbeelding ]
na de zwangerschap is het een ander verhaal. Vooral als je meerdere kinderen baart. Maar dan juist, zou je ook geen BH moeten dragenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Alleen daarna gaat het snel bergafwaarts door de vele melkgift en de kleintjes die eraan hangen.
Is het je trouwens dan ook niet opgevallen dat grotere borsten niet zo heel voor voorkomen onder rimboemensen en dat oermensen echt hele kleine tietjes hadden?
Tssk, impliceren dat ik vet ben.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:45 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
als je Cup G hebt, kan ik het nog wel begrijpen. Een dieet is misschien dan eenideetje?
Aantal jaren geleden werd ik ook te zwaar, heb toen de knoop doorgehakt
Het moet ook van niemand verder.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:45 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
na de zwangerschap is het een ander verhaal. Vooral als je meerdere kinderen baart. Maar dan juist, zou je ook geen BH moeten dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |