Ik doe die niet om mijn scrotum.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan valt het zwarter wordende scrotum er vanzelf af
je boxer niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik doe die niet om mijn scrotum.
Het elastiek, meer om mijn middel zeg maar.quote:
Nou ja, freeballen voelt wel aangenaam vrij.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:33 schreef Scissor het volgende:
[..]
Nee, zijn scrotum moet ademen. Lees jij het topic wel
vreemd, heb echt wel jongere rimboevrouwen gezien (leeftijd rond de 20) met stevige borsten. En die oermensen waren trouwens wel aardig actief, en sportbh's hadden ze toen nog nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:26 schreef oLexie het volgende:
Waarom zou je zonder bh lopen? Dat kun je echt alleen doen als je cup A hebt, die kunnen niet hangen. Heb je die oermensen weleens gezien? De reden dat ze van die nare tetten hebben komt omdat ze geen bh dragen.
kennelijk nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:33 schreef Scissor het volgende:
[..]
Nee, zijn scrotum moet ademen. Lees jij het topic wel
jij bent tenminste lief voor je billetjesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:26 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Een mannenstring, want mijn billen moeten natuurlijk ook ademen.
ja, en de overige 70 jaar dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:33 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
vreemd, heb echt wel jongere rimboevrouwen gezien (leeftijd rond de 20) met stevige borsten. En die oermensen waren trouwens wel aardig actief, en sportbh's hadden ze toen nog niet
Maar dan heb je gewoon een verkeerde maat, is mij ook weleens overkomen, van die rode afrdrukken van de bh.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:28 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
met ademen bedoelde ik eigenlijk meer om ze los te laten. De bh's die de borsten afknellen is gewoon niet goed voor de doorbloeding.
Doe maar eens een héél strak elastiekje om je pols. We weten allemaal dat de zwarter-wordende post er dan afvalt
Ja, 20 ja. Tot je 21ste is moeder natuur lief voor je en zorgt ze voor je elastische huid, daarna geeft ze de stok over aan de zwaartekracht en neemt de elasticiteit van je huid af naarmate je ouder wordt. Lichaamsdelen met gewicht eraan gaan dan dus hangen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:33 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
vreemd, heb echt wel jongere rimboevrouwen gezien (leeftijd rond de 20) met stevige borsten. En die oermensen waren trouwens wel aardig actief, en sportbh's hadden ze toen nog niet
allemaal? er zijn namelijk onderzoekjes dat het vaak andersom is. Vooral vrouwen die knellende (zogenaamd oh zo lekkerzittend) bh's dragenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:28 schreef oLexie het volgende:
Alle vrouwen hier die dit doen krijgen hangtetten.
ah, daar komt de aap uit de mouw (tiet uit de bh), je bent nog een jonkiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:33 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
word je al moe van jezelf?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:35 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
allemaal? er zijn namelijk onderzoekjes dat het vaak andersom is. Vooral vrouwen die knellende (zogenaamd oh zo lekkerzittend) bh's dragen
geniet er nu nog maar van. Over een decenia wou je dat je had geluisterd naar mij. Ik zeg je nu, doe ze uit!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:29 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik was er al een tijdje toen mijn moeder net zo oud was als ik nu ben, zo moeilijk is het niet sherlock.
Verder lijkt mijn voedingspatroon behoorlijk op wat ik van huis uit meegekregen heb, ergo: op die van haar.
Als je theezakjes krijgt van rennen zonder sportbh is rondhuppelen zonder bh dús niet handig. Precies mijn punt.
KOOP GEWOON DE GOEDE MAAHAAT. lees eens je eigen topic ofzo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:35 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
allemaal? er zijn namelijk onderzoekjes dat het vaak andersom is. Vooral vrouwen die knellende (zogenaamd oh zo lekkerzittend) bh's dragen
Knellende beha's knellen, dat zit niet lekker, maar is een kwestie van de verkeerde beha.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:35 schreef Poepje-miauw het volgende:
En m'n rug dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:36 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
geniet er nu nog maar van. Over een decenia wou je dat je had geluisterd naar mij. Ik zeg je nu, doe ze uit!
Nee joh gewoon uittrekken die broek!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
KOOP GEWOON DE GOEDE MAAHAAT. lees eens je eigen topic ofzo.
Heb je ook een muffintop boven je broek? Zelfde verhaal: koop een grotere die wél past!
Alleen daarna gaat het snel bergafwaarts door de vele melkgift en de kleintjes die eraan hangen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:33 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Yo, ik word over een paar maanden 37 en mijn tieten lopen daarop bijna 20 jaar achter, I'll take my changes.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:36 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
geniet er nu nog maar van. Over een decenia wou je dat je had geluisterd naar mij. Ik zeg je nu, doe ze uit!
precies, mosselen zijn ook mensen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:36 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nee joh gewoon uittrekken die broek!
je kent het toch wel, als je een strak elastiekje draagt dat je hand kan afsterven. Het zou mij niks verbazen dat veel vrouwen met ''gestorven'' borsten rondlopen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Koop dan eens goede..
Ik heb sokken om mijn voeten, mijn voeten zitten er nog aan
TS, ik ben verpleegkundige en heb behoorlijk wat vrouwenborsten gezien van dames van verschillende leeftijden en op basis van mijn empirische waarnemingen concludeer ik dat vrouwen die een goedzittende BH dragen significant stevigere borsten hebben dan vrouwen die geen of een uitgelubberde BH dragen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:35 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
JA Inderdaad!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
precies, mosselen zijn ook mensen.
een decennia??quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:36 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Ja nu begin ik een beetje boos te worden domme aandachtshoer je leest overal gewoon pal overheen. VERDOMME MENS IDIOOT KOOP EEN GOEDE BH SUKKEL AARGHHHquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
je kent het toch wel, als je een strak elastiekje draagt dat je hand kan afsterven. Het zou mij niks verbazen dat veel vrouwen met ''gestorven'' borsten rondlopen.
Dan werken ze vast ook niet meer voor borstvoeding enzoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
je kent het toch wel, als je een strak elastiekje draagt dat je hand kan afsterven. Het zou mij niks verbazen dat veel vrouwen met ''gestorven'' borsten rondlopen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:39 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja nu begin ik een beetje boos te worden domme aandachtshoer je leest overal gewoon pal overheen. VERDOMME MENS IDIOOT KOOP EEN GOEDE BH SUKKEL AARGHHH
nee, dat heet onbehandelde borstkanker in de terminale fase en heeft niets met elastiek te maken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Ze is toch wel serieus aan het trollen of niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:39 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja nu begin ik een beetje boos te worden domme aandachtshoer je leest overal gewoon pal overheen. VERDOMME MENS IDIOOT KOOP EEN GOEDE BH SUKKEL AARGHHH
ermahgerdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
nu al?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:39 schreef oLexie het volgende:
[..]
Zo niet, dan kan ze over 10 jaar flapperen met haar tieten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:40 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ze is toch wel serieus aan het trollen of niet?
Zijn de jouwe ook deaud?quote:
tuurlijk wordt alles op een keer minder. En bh-loos betekent niet dat je nooit meer een bh aan mag, met bijvoorbeeld het sporten. Of dat je ze niet mag insmeren met cremequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, en de overige 70 jaar dan?
Nou mijne ademen niet (meer) voor zover ik kan ontdekken dus misschien heb je wel gelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
je slaat echt door nu! doe even normaal joh. wat is het volgende? borstkanker wordt door bh's veroorzaakt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:41 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
tuurlijk wordt alles op een keer minder. En bh-loos betekent niet dat je nooit meer een bh aan mag, met bijvoorbeeld het sporten. Of dat je ze niet mag insmeren met creme
Wel handig, kan ze je over je schouders slaan. Misschien wel een goeie sjaal ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:41 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zo niet, dan kan ze over 10 jaar flapperen met haar tieten.
One day I'll fly awaaaaay ohoehoeeee!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:41 schreef oLexie het volgende:
Over tien jaar kan ze vliegen.
Swing your boobs and fly awayyyy
oorwarmers!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel handig, kan ze je over je schouders slaan. Misschien wel een goeie sjaal ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |