Oorspronkelijke TS:quote:Links:
http://www.brafree.org/faq.html
http://www.huffingtonpost(...)raless_b_901832.html
http://www.gva.be/nieuws/(...)eha-is-ongezond.aspx
Waarom ik (tijdelijk) wil stoppen met het dragen van een BH:
- Het zit niet cormfortabel
- Goedzittende BH's zijn duur. Voor een dure BH kan ik ook een hele week lekker eten
- BH's zijn slecht voor de doorbloeding.
- Een BH dragen is niet verplicht. De meest voorliggende reden van het dragen is de doorschijning.
- Er zijn verschillende onderzoeken gedaan, bij vrouwen die BH'loos leven hun borsten steviger zijn.
Het enige voordeel (voor mij dan)
- BH's kunnen heel sexy zijn
Graag ervaringen van BH'loze vrouwen; waarom en wanneer zijn jullie gestopt met het dragen van een BH. Welke voor- en nadelen ondervonden jullie.
Wat voor reactie kregen jullie in je omgeving ...
nobelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:18 schreef JackHerrer het volgende:
Ik ben solidair, ik ga voortaan mijn pik buiten mijn broek hangen zodat ie kan ademen.
zeker ook met geschoren okselsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:18 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een beha, een shirt en een truitje aan. Hoer van Babylon die ik ben.
Het is eigenlijk meer een soort schandpaal, is dat ook goed?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Shit ik ben erbij, gooi me maar op de brandstapel
En hoge hakken.quote:
Ik ook! Heb mijn bh uitgetrokken in de hoop ze letterlijk te zien ademen. Heeft TS toch nog haar zinquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:23 schreef mootie het volgende:
Ik ben op zoek naar die ademgaatjes in mijn borsten
van amishvrouwen zonder bh?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:24 schreef Poepje-miauw het volgende:
nummer 2!![]()
ik ga proberen zoveel mogelijk voordelen te verzamelen , en linkt + bewijsmateriaal.
En dan niet weer eigenhandig voordelen in nadelen veranderen en vice versa, hč?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:24 schreef Poepje-miauw het volgende:
nummer 2!![]()
ik ga proberen zoveel mogelijk voordelen te verzamelen , en linkt + bewijsmateriaal.
Een bh is niet te vergerlijken met een Boxershort. Of draag je een latex knellend onderbroekjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:18 schreef JackHerrer het volgende:
Ik ben solidair, ik ga voortaan mijn pik buiten mijn broek hangen zodat ie kan ademen.
ik vraag me af he. Hoe gaat dat als we in bad liggen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:24 schreef Scissor het volgende:
[..]
Ik ook! Heb mijn bh uitgetrokken in de hoop ze letterlijk te zien ademen. Heeft TS toch nog haar zin
jij draagt knellende latexbh's?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:25 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Een bh is niet te vergerlijken met een Boxershort. Of draag je een latex knellend onderbroekje
Tepels?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:23 schreef mootie het volgende:
Ik ben op zoek naar die ademgaatjes in mijn borsten
Een mannenstring, want mijn billen moeten natuurlijk ook ademen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:25 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Een bh is niet te vergerlijken met een Boxershort. Of draag je een latex knellend onderbroekje
Ik heb ze verzopen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vraag me af he. Hoe gaat dat als we in bad liggen?
Het waren toch een soort kieuwen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vraag me af he. Hoe gaat dat als we in bad liggen?
Misschien deed je moeder iets niet goed. Verkeerde voeding? veel rennen zonder sport-BH? En hoe weet je dat trouwens? of ben je net zo oud als je moederquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:18 schreef MarMar het volgende:
Ja eum, mijn ma droeg nooit een bh en die had toen ze zo oud was als ik al theezakjes.
Ik draag wel een bh en die van mij doen nog alsof ze 18 zijn, mooi de goede kant op wijzen.
Dat is voor mij wetenschappelijk bewezen genoeg
Bovendien staat het veel mooier om een goede bh te dragen.
tuurlijk wel, bij elke BH zitten een sluiting die ook open kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |