Hoort u wel eens van anderen dat u snurkt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
komen er luchtbellen uit als u een bad neemt?
zijn uw tepels donkerder dan de rest van uw borst?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Enquete opstellen!
1. Draagt u een bh?
2. Hoe strak zit deze?
3. Draagt u al lang bh's?
Aanvullingen zijn welkom
Ik wil wel even kijken voor je.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben driftig allerhande hulplijnen aan het bellen om te informeren of het voor mijn dames al te lááhaaaat is
Misschien een vraag hoeveel kleurpotloden kunt u ophouden?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als u, terwijl u rechtop staat, een potlood onder uw linkerborst legt?
En als u dat bij de rechterborst doet?
Beschrijf de kleur van uw borsten zo accuraat mogelijk.
Maat is zeker relevant! Bij grote boobs is meer ondersteuning nodig, dus de kans op afsterven is dan des te groter!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
zijn uw tepels donkerder dan de rest van uw borst?
Hebt u weleens een elastiekje heel strak om uw pols gedaan?
Zo ja, werd us hand toen zwart en viel deze eraf?
Is de maat ook nog relevant?
nee, maat doet er niet toe, bij groter dan c moet je echter wel op dieet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
zijn uw tepels donkerder dan de rest van uw borst?
Hebt u weleens een elastiekje heel strak om uw pols gedaan?
Zo ja, werd us hand toen zwart en viel deze eraf?
Is de maat ook nog relevant?
Keuzeopties!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Misschien een vraag hoeveel kleurpotloden kunt u ophouden?
Dat weet ik nu ineens nog niet. Ik ben even met Greys bezig, momentje.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
om namens alle mannen sorry te zeggen?
Kweenie hoor Sneek, ze zitten al een jaar of 25 dagelijks in een bh.quote:
Crap. Even wat wortels en komkommer inslaan dan maar.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maat doet er niet toe, bij groter dan c moet je echter wel op dieet.
dan moet er natuurlijk ook de vraag bij hoe groot de borsten zijn!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Maat is zeker relevant! Bij grote boobs is meer ondersteuning nodig, dus de kans op afsterven is dan des te groter!
Halve meter van Bruynzeelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Keuzeopties!
1. 1 potlood
2. 2 potloden
3. tekendoos
4. schildersezelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Keuzeopties!
1. 1 potlood
2. 2 potloden
3. tekendoos
Ja, want dan ben je te dik.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewicht van de potloden is ook van belang.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Keuzeopties!
1. 1 potlood
2. 2 potloden
3. tekendoos
oh oké. Bedankt voor je zorg.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat weet ik nu ineens nog niet. Ik ben even met Greys bezig, momentje.
Een maand geleden zagen ze er nog pront uit hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Kweenie hoor Sneek, ze zitten al een jaar of 25 dagelijks in een bh.
Dat moet een vreselijk gezicht zijn. Zwart, afgestorven, of nog nèt naar adem snakkend.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een maand geleden zagen ze er nog pront uit hoor.
Je kunt ook overdrijven.quote:
overweegt u op dieet te gaan om afsterving van uw borsten te voorkomen?*quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En nu hoor jij te zeggen dat ik er ook nog goed opstond.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Is die sauna toch nog ergens goed voor!
Tettencontrole!
Die van jou richtten zich naar de hemel terwijl ze halleluja riepen!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En nu hoor jij te zeggen dat ik er ook nog goed opstond.
jij snaptquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:53 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
overweegt u op dieet te gaan om afsterving van uw borsten te voorkomen?*
* bij grotere borsten is een bh helaas sneller 'noodzakelijk' in geval van C of groter, is een dieet zodat u geen bh meer hoeft te dragen, aan te raden.
POTJANDRIE. Horen ze te kunnen praten? Dat hebben die van mij nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van jou richtten zich naar de hemel terwijl ze halleluja riepen!![]()
(Omdat ze een dagje zonder BH waren natuurlijk)
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van jou richtten zich naar de hemel terwijl ze halleluja riepen!![]()
(Omdat ze een dagje zonder BH waren natuurlijk)
Misschien als ik er kruisbessenjam op smeer dat ze nog net te redden zijn!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat weet ik nu ineens nog niet. Ik ben even met Greys bezig, momentje.
nee, dat gaat moeilijk zonder lucht he. Barbaar.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
POTJANDRIE. Horen ze te kunnen praten? Dat hebben die van mij nog nooit gedaan
Met schuim!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien als ik er kruisbessenjam op smeer dat ze nog net te redden zijn!
gatverdamme vrouwquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik had in de puberteit al cup D
Dat zal het zijn inderdaadquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat gaat moeilijk zonder lucht he. Barbaar.
ik zie de relevantie van de kruisbessenjam nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Kwijlen ze?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat zal het zijn inderdaadIk heb door het zuurstofgebrek gehandicapte tietjes gecreëerd
Dat was een insiders grapjengrolletje met Snakeyquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:57 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
ik zie de relevantie van de kruisbessenjam niet
Misschien ben ik te laat binnen komen vallen
Daar heb ik nog wel een pot van staan. Ik boek even een vlucht, ik zie je over een paar uur!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Moet ik al een rolstoeltje aanschaffen denk je?quote:
Naar de sauna er mee dan!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Ik wil ook halleluja roepende borsten!
Lijkt me eerlijk gezegd vrij irritantquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Helaas, je moet ze van jongs af aan trainen. Nu ben je er te laat voor.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef Kittenbraadworst het volgende:
niet de hele tijd! Gewoon af en toe een keer als m'n bh uit gaatquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Lijkt me eerlijk gezegd vrij irritantAls die de hele tijd lopen te kletsen.
en een keyboard. josti-tetten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Moet ik al een rolstoeltje aanschaffen denk je?
Sauna alleen is niet voldoende heur. Anders zouden die van jou nu al tweestemmig Händel zingen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Naar de sauna er mee dan!
Het werkt! Ik heb het wonder bij Cat mogen aanschouwen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |