Blijft het punt staan dat ook nu het stadion weer wordt gehuurd. Tuurlijk zal de content fee lager uitvallen als het stadion niet rendeert maar de BVO loopt wel het minste risicoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:26 schreef Haringkop het volgende:
De aflossingstermijn zal ook geen 10 jaar bedragen, ik gok zelf +/- 30 jaar. Anders is de aflossing nooit op te brengen. Daarnaast is het natuurlijk de vraag of er wel 100% wordt afgelost.
Overigens deel ik wel de angst voor de te grote broek, die toch door iemand terug verdiend zal moeten worden.
Naja wij zitten zo meteen natuurlijk wel een aan stuk duurder huurcontract vast dan nu. Tevens zie ik ons ook als een van de grootste inkomstenbronnen voor het nieuwe stadion. We zullen dat huurcontract wel moeten kunnen ophoesten, ik ben dan ook wel benieuwd of wij die 15.000 extra stoeltjes die we gaan huren ook kunnen opbrengen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft het punt staan dat ook nu het stadion weer wordt gehuurd. Tuurlijk zal de content fee lager uitvallen als het stadion niet rendeert maar de BVO loopt wel het minste risico
5 tot 10% van het bedrag wordt geleend van banken. En daar staat ook nog eens de gemeente garant voor dat deel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:32 schreef mister_popcorn het volgende:
Banken zijn een stuk terughoudener wanneer een club weinig financiële armslag heeft, of het stadion maar matig draait. Wij krijgen geen 25 jaar. No way.
En de rest komt van mars?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
5 tot 10% van het bedrag wordt geleend van banken. En daar staat ook nog eens de gemeente garant voor dat deel.
Het gaat volgens mij om een soort prestatiebonus. Hoe hoger de omzet, hoe hoger dat bedrag. Het bedrag kan ook nooit onder 0 uitkomen. In feite huur je het dus ook niet eens.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Naja wij zitten zo meteen natuurlijk wel een aan stuk duurder huurcontract vast dan nu. Tevens zie ik ons ook als een van de grootste inkomstenbronnen voor het nieuwe stadion. We zullen dat huurcontract wel moeten kunnen ophoesten, ik ben dan ook wel benieuwd of wij die 15.000 extra stoeltjes die we gaan huren ook kunnen opbrengen.
Overigens tav van die content fee, waar heb je die info vandaan. Is al enigzins duidelijk hoe dat element er uit gaat zien?
Welke investeerders?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, marsmannetjes in de vorm van investeerders.
quote:
quote:Feyenoord met fitte selectie naar Zwolle
Feyenoord reist aankomende zondag met een nagenoeg fitte selectie af naar Zwolle voor het competitieduel met PEC. Op Terence Kongolo na, die op de weg terug is van een knieblessure, kan trainer Ronald Koeman beschikken over een complete groep. Tijdens de training van vrijdagochtend op Varkenoord werkte Ruben Schaken grotendeels een apart programma af. ‘Bij oefeningen met voorzetten en afronden is de kans op een reactie van zijn lichaam wat groter’, lichtte Koeman vrijdagmiddag toe in De Kuip. ‘We doen voorzichtig met Ruben.’
In aanloop naar het competitieduel met PEC Zwolle staan drie Feyenoorders op scherp. Indien Graziano Pellè, Lex Immers en Daryl Janmaat een gele kaart krijgen van scheidsrechter Braamhaar, zijn zij geschorst voor de volgende wedstrijd van Feyenoord. PEC Zwolle – Feyenoord wordt aankomende zondag om 14.30 uur gespeeld in het IJsseldelta stadion.
Investeerders die dus al hebben toegezegd de overige 90% op te hoesten.quote:
En toch het plan van RDK afkraken. Knap.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Investeerders die dus al hebben toegezegd de overige 90% op te hoesten.
Dan kan je denken aan Amstel, Coca Cola, Samsung, Volker Wessels. Dat zouden de obvious names zijn. Ik heb verder daar geen details over.
Ja, wie ging dat plan eigenlijk precies betalen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
En toch het plan van RDK afkraken. Knap.
Ik weet voldoende.
Hoezo is dat knap? Dat plan is openbaar, iedereen kan het inzien. Daar kan je toch je mening op geven?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik weet voldoende.
Diezelfde onbekende partijen als bij jullie, met die miniscule kanttekening dat het slechts de helft van het bedrag bedraagt en zo de kuip behouden blijft. Verder niets hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wie ging dat plan eigenlijk precies betalen?
De Kuip behouden? Stront in je ogen zeker.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:42 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Diezelfde onbekende partijen als bij jullie, met die miniscule kanttekening dat het slechts de helft van het bedrag bedraagt en zo de kuip behouden blijft. Verder niets hoor.
Het is ook een kutplan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik weet voldoende.
De Kuip behouden? Ja het staat op dezelfde plek maar daar is dan ook alles mee gezegd, de ArenA ziet er nog beter uit dan die aids van Verneuk de Kuip.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:42 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Diezelfde onbekende partijen als bij jullie, met die miniscule kanttekening dat het slechts de helft van het bedrag bedraagt en zo de kuip behouden blijft. Verder niets hoor.
Vreemd, in een eerdere post in het vorige topic zei je dat je eigenlijk alles bij het oude wilde laten, maar je lijkt wel voorstander van het RDK plan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik weet voldoende.
Ok knul. Ik wacht wel even versie 4 af, kijken of ze er al iets in durven te zetten over de financiering.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
De Kuip behouden? Stront in je ogen zeker.
Maar nee, investeerders staan doorgaans niet in de rij voor een renovatie. Dat was in de jaren 90 al zo. Het risico dat ze dan hun investering kwijt raken is te groot.
De BVO zou er bij een renovatie zelfs op achteruit gaan.
Sterker nog, bij het plan van Red de Kuip kan er nog steeds een groot deel van de plaatsen niet verkocht worden en werd het zelfs gevaarlijk om de derde ring op te komen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
De Kuip behouden? Ja het staat op dezelfde plek maar daar is dan ook alles mee gezegd, de ArenA ziet er nog beter uit dan die aids van Verneuk de Kuip.
Vind persoonlijk nog wel meevallen, en we moeten nog maar zien in welke aids we straks moeten voetballen om in jou terminologie te blijven..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
De Kuip behouden? Ja het staat op dezelfde plek maar daar is dan ook alles mee gezegd, de ArenA ziet er nog beter uit dan die aids van Verneuk de Kuip.
quoted voor zelfmoordquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:31 schreef Caland het volgende:
Kelly Immers zal vast een keer op haar naam googlen en dan komt ze op dit topic uit.
Die zijn er al, 90% van het bedrag is al rond en komt van investeerders. Het laatste deel wordt opgehoest door banken via de gemeente. Mark my words, ofzo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:48 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ok knul. Ik wacht wel even versie 4 af, kijken of ze er al iets in durven te zetten over de financiering.
Maar mark my words, er komen geen substantiele investeerders.
Feyenoord heeft al zelf naar buiten gebracht dat 90% van de businesscase al rond is (inmiddels voor 99% rond) en voornamelijk door externe financiers bijeen wordt gebracht.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:48 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ok knul. Ik wacht wel even versie 4 af, kijken of ze er al iets in durven te zetten over de financiering.
Maar mark my words, er komen geen substantiele investeerders. Zij willen 1 vd 2, en liever beide, zaken, namelijk winst marges (afwezig) en cash (afwezig), zowel bij de bvo als bij de kuip.
Ik ben echt benieuwd wat de KGB in hem ziet, normaal gesproken vind ik elke keuze nog wel uit te leggen (zelfs voor Immers) maar in dit geval is dat totaal niet zo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:55 schreef zoekeenleven het volgende:
Verhoek in de basis tegen pec awwwwh yeaah
Helder licht hiero. Externe financiers zegt niets over de manier waarop.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Feyenoord heeft al zelf naar buiten gebracht dat 90% van de businesscase al rond is (inmiddels voor 99% rond) en voornamelijk door externe financiers bijeen wordt gebracht.
Lijkt me sterk dat ze dan in businesscase 4.0 met een andere invulling komen. Dat vraagt dan wel om uitleg.
Maar waarschijnlijk is alles wat Feyenoord naar buiten brengt bij jou bij voorbaat al bullshit.
Nou is dat natuurlijk in veel gevallen ook zo... Ik heb daar ook echt geen hoge pet van op.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Feyenoord heeft al zelf naar buiten gebracht dat 90% van de businesscase al rond is (inmiddels voor 99% rond) en voornamelijk door externe financiers bijeen wordt gebracht.
Lijkt me sterk dat ze dan in businesscase 4.0 met een andere invulling komen. Dat vraagt dan wel om uitleg.
Maar waarschijnlijk is alles wat Feyenoord naar buiten brengt bij jou bij voorbaat al bullshit.
Tja wat is het alternatief, schaken.... En dat is wat mij betrefd ook lood om oud ijzerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat de KGB in hem ziet, normaal gesproken vind ik elke keuze nog wel uit te leggen (zelfs voor Immers) maar in dit geval is dat totaal niet zo.
Die hebben ze wel net een topcontract gegeven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:06 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Tja wat is het alternatief, schaken.... En dat is wat mij betrefd ook lood om oud ijzer
Ik vond Achahbar het op die positie gewoon goed doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:06 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Tja wat is het alternatief, schaken.... En dat is wat mij betrefd ook lood om oud ijzer
Precies, snap ook niet zo goed waarom hij dat plekje ineens kwijt is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Achahbar het op die positie gewoon goed doen.
Achahbar is een leuke pingelaar, ook best snel en kán best goed zijn in combinaties, maar tot nu toe heeft hij alleen bewezen het overzicht te missen, de bal te lang bij zich te houden en continu naar binnen te trekken terwijl Feyenoord juist behoefte heeft aan fatsoenlijke voorzetten vanaf de buitenkant.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
ohja die is er ook nog, zal wel weer met zijn instelling of iets dergelijks te maken hebben, laatst zat die ook weer op de tribunequote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:36 schreef Buitendam het volgende:
Je zou getrouwd zijn met een gozer die de Haagse ooievaar op z'n rug heeft laten inkten en in het clubhuis 'We gaan op jodenjacht' zingt met evenredig mongoloïde supporters.de mensheid is verloren.
Ja, dat moet haast wel. Maar zij ziet op teamuitjes o.i.d. gewoon degelijke, normale mannen als de Vrij enzo, als ze dan naar links kijkt en die porum van Immers ziet dan moet ze toch wel een keer een gevoel van twijfel hebben dat ze bijzonder ongelukkig heeft gekozen?quote:
Een Haagse schoffie zonder geld of ééntje met. Ik denk dat ze heel gelukkig mag zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat moet haast wel. Maar zij ziet op teamuitjes o.i.d. gewoon degelijke, normale mannen als de Vrij enzo, als ze dan naar links kijkt en die porum van Immers ziet dan moet ze toch wel een keer een gevoel van twijfel hebben dat ze bijzonder ongelukkig heeft gekozen?
Haha en als ze dan in de spiegel kijkt... en dan al die vriendinnen van de Vrij, Pelle etc. ziet.. Dan is ze weer heeeeeeel gelukkig dat ze met zo'n dikke kop met een voetballer van Feyenoord heeft.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat moet haast wel. Maar zij ziet op teamuitjes o.i.d. gewoon degelijke, normale mannen als de Vrij enzo, als ze dan naar links kijkt en die porum van Immers ziet dan moet ze toch wel een keer een gevoel van twijfel hebben dat ze bijzonder ongelukkig heeft gekozen?
pics van die van de vrij ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha en als ze dan in de spiegel kijkt... en dan al die vriendinnen van de Vrij, Pelle etc. ziet.. Dan is ze weer heeeeeeel gelukkig dat ze met zo'n dikke kop met een voetballer van Feyenoord heeft.
Die van pellequote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha en als ze dan in de spiegel kijkt... en dan al die vriendinnen van de Vrij, Pelle etc. ziet.. Dan is ze weer heeeeeeel gelukkig dat ze met zo'n dikke kop met een voetballer van Feyenoord heeft.
Ja, da's ook weer zo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Een Haagse schoffie zonder geld of ééntje met. Ik denk dat ze heel gelukkig mag zijn.
Ze is nog minderjarig, mag niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Degelijk. Een 7.
Nu die van Pelle, Google geeft mij niets
Als ik die geef zit ik straks naar Jelle Klaassen in een klein hokje.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Degelijk. Een 7.
Nu die van Pelle, Google geeft mij niets
Een kleine 8. Hij kan veel beter krijgen.quote:
Punt 1; heeft ie goed gedaan.quote:
Leeftijd of cijfer?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Een kleine 8. Hij kan veel beter krijgen.
Lekker gek.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef Caland het volgende:
Die onderste foto is echt heel spontaan genomen.
Een ruime 8. Maar.... Hij kan veel beter krijgen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja puntige knieën enzo he. Jij zou haar ook niet doen zeker?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Een ruime 8. Maar.... Hij kan veel beter krijgen.
Misschien voor op de dinsdagavond....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja puntige knieën enzo he. Jij zou haar ook niet doen zeker?
Zou jij de vriendin van Indi doen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja puntige knieën enzo he. Jij zou haar ook niet doen zeker?
Lex is niet van de melkboer nee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:40 schreef Caland het volgende:
Jonge ouders, tienermoeder zeker.
Die pa lijkt wel extreem veel op hem zeg.
Pics or gtfo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Zou jij de vriendin van Indi doen?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Pics or gtfo.
Wel één die is genomen met een camera met flitser graag.
Dan moet je jouw beeldscherm wat lichter zetten.quote:
Bruno heeft geen vriendin, die heeft een harem.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Zou jij de vriendin van Indi doen?
Een wijf loopt toch gelijk weg als je hem hoort pratenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:07 schreef PIETR het volgende:
We hebben een winnaar, die van Ruudje Vormert:
[ afbeelding ]
Elke keer als ik haar zie, zie ik dat debiele filmpje voor mequote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:09 schreef Caland het volgende:
Ik hou het toch bij Sanna.
[ afbeelding ]
welk filmpje?>quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Elke keer als ik haar zie, zie ik dat debiele filmpje voor me
POST FF EEN LINKIE DAN!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Elke keer als ik haar zie, zie ik dat debiele filmpje voor me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:12 schreef satecl het volgende:
Vriendin Vormer: Hi Graziano. You play really well lately!
Pelle: I am also good in bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
Loopt ze een liedje van Queen o.i.d. na te krijsen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beschrijf 'm maar. Zit op de zaak en kan toch geen flmpjes kijken hier
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ken ik nie zo snel vinden godverdomme
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beschrijf 'm maar. Zit op de zaak en kan toch geen flmpjes kijken hier
Ok, bedankt dat je hem niet gepost hebtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Loopt ze een liedje van Queen o.i.d. na te krijsen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Pics or gtfo.
Wel één die is genomen met een camera met flitser graag.
quote:
quote:
Waarom Verhoek nou weer.twitter:FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 15:10:42Vermoedelijke opstelling: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Verhoek, Pellè en Boëtius. #zwoFEY reageer retweet
Omdat we twee wedstrijden gewonnen hebben met Verhoek in de basis, hij is de ontbrekende sleutel naar het kampioenschap.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef Gert het volgende:
Waarom Verhoek nou weer.twitter:FeyenoordKanaal twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 15:10:42Vermoedelijke opstelling: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Verhoek, Pellè en Boëtius. #zwoFEY reageer retweet
quote:Koeman blijft rustig: ‘Ajax en PSV moeten, wij willen’
Ronald Koeman wil Feyenoord zo hoog mogelijk laten eindigen dit seizoen, maar de club is het niet aan zichzelf verplicht om kampioen te worden. De Rotterdammers sloten eind vorig seizoen een periode van financiële en sportieve malaise af met de tweede plaats in de Eredivisie en zijn ook nu weer goed bezig. Zoals altijd blijft Koeman echter zeggen dat Feyenoord geen kampioen moet worden.
Zondag wacht de uitwedstrijd tegen PEC Zwolle, de promovendus. Op papier een tegenstander die zeker de mindere is van Feyenoord, maar PSV verkeek zich direct na de winterstop ook al eens op dat team. Koeman zegt vrijdag op de clubwebsite dat er geen enkele reden is om aan te nemen dat Feyenoord zomaar even afrekent met het team van Art Langeler. Dat PEC op kunstgras speelt, maakt het al niet makkelijker.
“PEC heeft dit seizoen gewonnen van PSV en maakte het vorige week FC Twente heel moeilijk. PEC speelt goed en gedurfd voetbal, maar heeft toch moeite om wedstrijden te winnen. Tegelijkertijd is die ploeg nooit kansloos. Het is aan ons de taak om goed druk te zetten op PEC. We moeten volle bak tegen hen”, weet Koeman. In de jacht op een goede klassering zou een ander resultaat dan winst geen grote ramp zijn. “De druk is bij ons nog niet zo groot als bij Ajax of PSV. Zij moeten, wij willen. Dat is het verschil.”
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omdat we twee wedstrijden gewonnen hebben met ondanks Verhoek in de basis hij is de ontbrekende sleutel naar het kampioenschap.![]()
Of Anass. Die heeft volgens mij echt de verkeerde gebatst ofzo, er moet toch een reden zijn waarom'ie niet eens bij de selectie zit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef TC03 het volgende:
Waarom Verhoek i.p.v. Schaken? Ik
Vind Schaken toch echt veel beter.
Schaken is nog niet fit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef TC03 het volgende:
Vind ik ook. Schaken speelde in dat half uurtje tegen AZ beter dan Verhoek in alle voorgaande wedstrijden na de winterstop bij elkaar.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef TC03 het volgende:
Die kans van Schaken, godverdomme zegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vind ik ook. Schaken speelde in dat half uurtje tegen AZ beter dan Verhoek in alle voorgaande wedstrijden na de winterstop bij elkaar.
Wel een heerlijke pass van Clasie zegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die kans van Schaken, godverdomme zeg![]()
Dat was wel dramatisch inderdaad, en tevens niet de eerste keer dat Schaken zo'n kans alleen voor de keeper wist te verprutsen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Daar ging ook dat dolletje tussen Boetius/Vilhena en hem over na de wedstrijd. Die waren hem letterlijk uit aan het lachen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die kop van Schaken daarbij ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar ging ook dat dolletje tussen Boetius/Vilhena en hem over na de wedstrijd. Die waren hem letterlijk uit aan het lachen.
dacht ik al ja, hij wordt niet eens meer genoemd als geblesseerdequote:
Erg goede speler inderdaadquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:23 schreef Anosmos het volgende:
[..]
dacht ik al ja, hij wordt niet eens meer genoemd als geblesseerde![]()
Terwijl ik hem wel goed vind overigens.
Nee volgens mij wilt Feyenoord dat graag, omdat zij nog altijd de hoop hebben een groot gokbedrijf aan de haak te slaan zodra die markt is vrijgegeven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:07 schreef TC03 het volgende:
Slechte deal en het feit dat het maar voor één jaar is spreekt ook niet van vertrouwen.
Ik denk dat ze eerder afwachten op een besluit op dat stadion. Bij groen licht zal er wel wat meer mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee volgens mij wilt Feyenoord dat graag, omdat zij nog altijd de hoop hebben een groot gokbedrijf aan de haak te slaan zodra die markt is vrijgegeven.
Koevermans trekt het wel over de streepquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens zanger Rinus vanavond bij Fc Rijnmond zou de sponsordeal met Opel trouwens maar voor één jaar zijn (ter overbrugging) en slechts 4 tot 5 miljoen bedragen, exclusief een soort prestatiebonus.
is daar eigenlijk geen vol filmpje van dat gifjequote:
Doe eens niet zo sneu johquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met alle respect, dit geloof je zelf toch niet hequote:
'quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met alle respect, dit geloof je zelf toch niet he
Alsof ze bij zo'n project nog moeilijk zouden moeten doen en lopen bitchen om 3 miljoentjes
Wat een bazenpost. Zoveel waarheidquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat de KGB in hem ziet, normaal gesproken vind ik elke keuze nog wel uit te leggen (zelfs voor Immers) maar in dit geval is dat totaal niet zo.
Logisch natuurlijk want hij is zelf ook een fotomodel.quote:
goed topic.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:50 schreef Dekatria het volgende:
VBL / Het ' Grote ' Gezeik om de oude/nieuwe kuip topic!
Kunnen we die stadion discussie hiernaartoe verplaatsen kthxbye.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Logisch natuurlijk want hij is zelf ook een fotomodel.
Schaken nog niet fit genoeg + problemen met Anass, lijkt me de enige uitleg.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat een bazenpost. Zoveel waarheid
Ik was al van plan dit te gaan posten, voor ik dit las.
Immers of Mathijsen kun je inderdaad er uit willen hebben, valt wat voor te zeggen, maar valt ook te verdedigen waarom je het zo doet. Verhoek weer in de basis daarentegen, dat is echt te belachelijk om te geloven. KGB tegen de muur!!!
4 miljoen? pleur toch op man. Laat dan Blijdorp er maar een jaar gratis op staan en deel in hun winst en merchandise.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Koevermans trekt het wel over de streep
Niemand begrijpt mijn sarcasmequote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
4 miljoen? pleur toch op man. Laat dan Blijdorp er maar een jaar gratis op staan en deel in hun winst en merchandise.
Verhoek had niet eens bij die bal gekomen, laat staan om de keeper heen gelopenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
En? Boeiend. Wij hebben Verhoekoek.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:08 schreef Caland het volgende:
Elabdinges trouwens al 3 assists in 3 potjes.
Dat zou jou zelfs lukken in de 2. Bundesligaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:08 schreef Caland het volgende:
Elabdinges trouwens al 3 assists in 3 potjes.
Tweede zelfs ja? Dacht eerste.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat zou jou zelfs lukken in de 2. Bundesliga
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens zanger Rinus vanavond bij Fc Rijnmond zou de sponsordeal met Opel trouwens maar voor één jaar zijn (ter overbrugging) en slechts 4 tot 5 miljoen bedragen, exclusief een soort prestatiebonus.
Als zijn gegevens kloppen vind ik dat een serieus slechte deal.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als Opel het meest bereid is te betalen, dan heeft Koef het gewoon goed gedaan en valt hem verder weinig te verwijten. Koef kan bedrijven moeilijk dwingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Tuurlijk, en waarom zou dat het geval zijn, stadion duurt nog jaren eer het er staat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder afwachten op een besluit op dat stadion. Bij groen licht zal er wel wat meer mogelijk zijn.
Maar wanneer het besluit genomen is dat het stadion komt, zullen sponsors sneller meer betalen. Hoop ik.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Tuurlijk, en waarom zou dat het geval zijn, stadion duurt nog jaren eer het er staat.
Voor mijn part zet je Sven van Beek daar neer of ga je 4-4-2 spelen. Verhoek kan echt gewoon nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Schaken nog niet fit genoeg + problemen met Anass, lijkt me de enige uitleg.
In economisch zware tijden...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar wanneer het besluit genomen is dat het stadion komt, zullen sponsors sneller meer betalen. Hoop ik.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]Toen ik dat postte leek er sprake van een deal van 6 miljoen. Dat lijkt me toch aanmerkelijk beter dan 4 tot 5 miljoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
Economisch zware tijden aan m'n ergonomisch zware fallus, de koef heeft het gewoon alweer 2 jaar verneukt.quote:
Klopt, maar ik gaf je toch al aan tussen de regeltjes door te lezen dat als je met "interne" noodoplossing aan komt zetten, dat de kans dan groot is dat het niet best is, laat staan het maximale.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Toen ik dat postte leek er sprake van een deal van 6 miljoen. Dat lijkt me toch aanmerkelijk beter dan 4 tot 5 miljoen.
Inderdaad. Helemaal voor dat geld. Want het is zeer zeker geen astronomisch bedrag en het zou bijzonder vervelend zijn als je daardoor in de toekomst geld misloopt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:31 schreef heiden6 het volgende:
Sowieso als je dit jaar hoog eindigt en volgend jaar Europees speelt is de plek op je shirt over een jaar toch weer meer waard dan nu, dus zou misschien zonde zijn om nu voor een paar jaar vast te leggen.
Nogal een understatement zeg maar.quote:
Niemand wil in de slangenkuil genaamd Feyenoord stappen. Valt te begrijpen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Ben ik op 't forum van de Story?
Als zijn gegevens kloppen vind ik dat een serieus slechte deal.
Dat zijn teksten.quote:PEC Zwolle gaat voor minimaal een punt tegen Feyenoord
PEC Zwolle-trainer Art Langeler vindt dat de komende weken cruciaal zijn voor zijn elftal. De Zwolse ploeg neemt het zondag op tegen Feyenoord, maar volgens Langeler zijn de wedstrijden daarna van groter belang. Toch hoopt de 42-jarige oefenmeester op een verrassing tegen de Rotterdamse ploeg.
"In een uitverkocht stadion gaan wij proberen de favoriet uit Rotterdam twee of zelfs drie punten afhandig te maken in de titelstrijd. Voor ons zijn deze eventuele punten alleen maar bonus, maar na de nederlaag tegen NAC Breda hebben wij deze extra punten ook hard nodig", aldus de oefenmeester op de clubwebsite.
Hoe vergelijkt dat met andere clubs?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:39 schreef De_Pel het volgende:
Sorry, ik vind dat je je met 4 miljoen echt tot het lachtertje van de competitie maakt.
Alleen als ze meerdere sponsors hebben valt dit enigszins goed te prat
Niet gaan vergelijken met andere clubs, ze gaat godverdomme minder betalen dan het noodlijdende ASR.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe vergelijkt dat met andere clubs?
Ja natuurlijk wel vergelijken met andere clubs, waar moet je anders mee vergelijken?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:07 schreef Cara het volgende:
aan vergelijken met andere clubs, ze gaat godverdomme minder betalen dan het noodlijdende A
Met je oude sponsorgelden en hoe je er nu voor staatquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel vergelijken met andere clubs, waar moet je anders mee vergelijken?
Dat is een referentiepunt, andere clubs zijn ook een (beter) referentiepunt, met meer informatie kun je er een beter oordeel over vellen. Als er bij andere clubs gemiddeld 30% minder wordt betaald dan vijf jaar geleden, en bij ons 15% minder, doen we het helemaal niet slecht. (Ik geef maar een voorbeeld.)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Met je oude sponsorgelden en hoe je er nu voor staat
Een lijstje van een paar jaar geleden:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe vergelijkt dat met andere clubs?
En neem in aanmerking dat de sponsorbedragen sindsdien eerder zijn afgenomen dan zijn toegenomen.quote:Ajax Aegon ¤ 10 miljoen
PSV Philips ¤ 7,5 miljoen
Feyenoord ASR ¤ 6 miljoen
AZ* DSB Bank ¤ 5,5 miljoen
SC Heerenveen Unive ¤ 2 miljoen
FC Utrecht Phanos ¤ 2 miljoen
FC Twente Arke ¤ 1,2 miljoen
FC Groningen Noordlease ¤ 1,2 miljoen
NAC Sunweb ¤ 1 miljoen
Vitesse AFAB ¤ 0,9 miljoen
Leg eens uit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Niemand wil in de slangenkuil genaamd Feyenoord stappen. Valt te begrijpen.
Deze man snapt het.quote:Dmitry Svatkovsky, voorzitter van Volga Nizhny Novgorod, spreekt van een mooie aankoop. 'Hij heeft voor Feyenoord, Hamburger SV en het Nederlands elftal gespeeld. Daaruit mag je wel opmaken dat het een sterke aankoop is.
Hij mist handelingssnelheid en explosiviteit.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vond Verhoek toen best goed in dat jaar met Bulykin. Hij gaf altijd erg mooie voorzetten maar daar is nog weinig van over. Hij is ook langzamer geworden lijkt het wel
Volgens mij moet dat ook zwaar frustrerend voor vrije trap geweldenaar Koeman zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:55 schreef De_Pel het volgende:
Wanneer hebben wij voor het laatst zoiets geflikt?
De Koe, het Gasstel, Pi-air. bijna 10 jaar lang elke vrije trap op minder dan 40-45 meter van de goal er direct in. Daarna hebben ze volgens mij bekant geen bal meer op doel geschoten gekregenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:15 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat ook zwaar frustrerend voor vrije trap geweldenaar Koeman zijn
nu alweer een ban ?quote:
En die andere 8 jaar als prof heeft hij niks betekend.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vond Verhoek toen best goed in dat jaar met Bulykin. Hij gaf altijd erg mooie voorzetten maar daar is nog weinig van over. Hij is ook langzamer geworden lijkt het wel
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op zaterdag 16-02-2013 om 09:40:26#Drenthe: ,,Het clubembleem staat getatoëerd op mijn linkerbeen. De Rotterdamse code 010 op mijn arm." reageer retweet
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:07 schreef Happel het volgende:
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op zaterdag 16-02-2013 om 09:40:26#Drenthe: ,,Het clubembleem staat getatoëerd op mijn linkerbeen. De Rotterdamse code 010 op mijn arm." reageer retweet
Tot op heden blijft het bij Vormer beperkt tot 'Ricky van den Bergh' ballen helaas.quote:
Dat stadion en die club stelt Feyenoord toch als voorbeeld, seizoenskaart in het nieuwe stadion gaat dus voor de gewone man onbetaalbaar worden.quote:De uitschieter in Europa is overigens het Engelse Arsenal. De goedkoopste seizoenskaart daar kost ruim 1100 euro.
Enige nuance is hier wel op z'n plek hoor - een kaartje met beperkt zicht bij QPR kost daar nog 53 pond (~70 euro).quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:19 schreef Luni het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)koop-in-Europa.dhtml
[..]
Dat stadion en die club stelt Feyenoord toch als voorbeeld, seizoenskaart in het nieuwe stadion gaat dus voor de gewone man onbetaalbaar worden.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:56 schreef Dekatria het volgende:
Hij heeft ook al een sponsorcontract binnen van Adidas zo te zien.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:56 schreef Dekatria het volgende:
Hij heeft ook al een sponsorcontract binnen van Adidas zo te zien.
Gaafquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:03 schreef Dekatria het volgende:
De video van de parachuteerpieten van een tijdje terug.
quote:Hugo Borst - Zomaar 23 vragen over De Kuip
1. Staat het werkelijk voor 100 procent vast dat een gerenoveerde of Nieuwe Kuip geen gemeenschapsgeld gaat kosten?
2. De alternatievelingen van Stichting ReddeKuip hebben berekend dat (hun) renovatie 117 miljoen
kost, een Nieuwe Kuip een veelvoud van dat bedrag. Klopt het dat politiek allang vaststaat dat niet wordt gekozen voor renovatie, maar voor nieuwbouw?
3. Zo niet, waarom zegt de Rotterdamse wethouder Laan op de nieuwjaarsreceptie van Feyenoord dan tegen RTV Rijnmond dat 'Rotterdam een nieuw stadion verdient'?
4. Waarom ging wethouder Laan trouwens wel naar de nieuwjaarsreceptie van Feyenoord, maar liet ze de officiële presentatie van de plannen van Stichting Reddekuip aan zich voorbijgaan?
5. Is het niet vreemd om voor je weet hoe de nieuwbouwplannen eruit gaan zin en wat die allemaal gaan kosten, je voorkeur uit te spreken voor een Nieuwe Kuip?
6. Kunnen we in alle eerlijkheid vaststellen dat een nieuw stadion betekent dat De Kuip van 1937 verloren is? (Die kwijnt na een jaar of 30 weg, want geld voor onderhoud van een nutteloos monument is er niet.)
7. Past dit niet naadloos in de akelige traditie van de Rotterdamse gemeentepolitiek die meer kapot heeft gemaakt dan de Duitsers op 14 mei 1940 hebben gedaan?
8. Is de uitspraak van wethouder Laan die in het interview met RTV Rijnmond ijskoud beweerd dat 'de toekomst belangangrijker is dan het verleden' wéér zo'n bewijs van een pijnlijk gebrek aan historisch besef?
9. Waarom wekt stadiondirecteur Jan van Merwijk de schijn dat 'zijn' stadion gammel is? Uit het 7 jaar oude TNO-rapport blijkt dat De Kuip -mits keurig onderhouden- nog 50 jaar mee kan!
10. Er is wel achterstallig onderhoud. Waarom kon dat de laatste jaren zo oplopen? Komt dat de stadiondirecteur, die nadrukkelijk opteert voor nieuwbouw, soms goed uit?
11. Krijgt Jan van Merwijk als stadiondirecteur een schouderklopje of een bonus als bouwgigant
VolkerWessels de opdracht daadwerkelijk krijgt?
12. Klopt het dat er een nieuwe vastgoedonderneming komt die een nieuw stadion zal uitbaten?
13. Zo ja, welke functie krijgt Jan van Merwijk dan in die onderneming? En mocht hij die krijgen, is er dan niet nu al sprake van belangenverstengeling? Of zoek ik nu spijkers op laag water?
14. Wordt de voetbalclub niet een beetje gekidnapt door VolkerWessels of zie ik dat helemaal verkeerd?
15. Wordt de voetbalclub Feyenoord wijzer van zo'n vastgoedonderneming of is de club slechts huurder? Verdient de voetbalclub mee aan congressen, popconcerten, etcetera?
16. Blijft het aantal popconcerten in een Nieuwe Kuip niet even schrijnend laag, simpelweg omdat Mojo aandelen heeft in het Gelredome?
17. De Kuip van 1937 is een echt voetbalstadion. Wie durft de garantie te geven dat een nieuwe multifionele Kuip dezelfde voetbalsfeer ademt? (Zie de vergaarbak De Arena, waar het niet meer naar stadion De Meer ruikt.)
18. Niet ondenkbaar in deze onzekere tijden: Wat nou als VolkerWessels failliet gaat of de kosten worden overschreden; wie gaat het afbouwen dan betalen? De gemeente Rotterdam?
19. De Kuip van 1937 de rug toekeren is een open zenuw in Rotterdam. Is het niet tijd dat een brede maatschappelijke discussie wordt gevoerd over een zo drastisch besluit?
20. Zullen we er drie avonden voor uittrekken, waarbij belanghebbenden en onafhankelijken met elkaar kunnen discussiëren: bouwkundigen, (oud-)politici, hoge ambtenaren, architecten, Feyenoord-supporters, aandeelhouders van De Kuip, bankiers?
21. Jan van Merwijk, Erik Gudde, Dick Wessels, wethouder Antoinette Laan: kan het een pietsie transparanter svp?
22. Ik begrijp dat de directie van het stadion afgelopen najaar een communicatiebureau heeft ingeschakeld om een Nieuwe Kuip goed te verkopen aan de buitenwacht. Wat kost zo'n communicatiebureau eigenlijk, betaalt de voetbalclub daaraan mee en waarom heb ik ondanks dit communicatiebureau veel prangende vragen?
23. Wie stelt mij gerust?
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:11. Krijgt Jan van Merwijk als stadiondirecteur een schouderklopje of een bonus als bouwgigant
VolkerWessels de opdracht daadwerkelijk krijgt?
Hij kijkt altijd alsof hij nergens aan denktquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:53 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Tonny trekt ze allemaal uit elkaar.
Dat valt ook niet uit te sluiten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij kijkt altijd alsof hij nergens aan denkt
"Als een koe die naar een trein kijkt"quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij kijkt altijd alsof hij nergens aan denkt
De Allianz-arena wordt ook veel als voorbeeld gebruikt, dus wellicht wel seizoenkaarten voor ¤80,-quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:19 schreef Luni het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)koop-in-Europa.dhtml
[..]
Dat stadion en die club stelt Feyenoord toch als voorbeeld, seizoenskaart in het nieuwe stadion gaat dus voor de gewone man onbetaalbaar worden.
Vragen vragen vragen. Jammer dat ritmo en z'n bud-buddies dit even compleet negeren.quote:
Moet Feyenoord morgen wel winnen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:35 schreef macca728 het volgende:
nou Twente weer gelijk, het gaat nu tussen de top 3
Ik denk een gelijkspel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef Grifte het volgende:
Heb er weinig vertrouwen in, zie PEC wel stunten. Aardig ploegje, en als je dan met Verhoek komt aanzetten
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:39 schreef HeleMolligeFopneger het volgende:
Wat zei ik jullie, Twente valt af. Riep ik al MAANDEN
Nu PSV nog even onderuit![]()
Dat zei ik niet, ik zei een gelijkspel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:41 schreef HeleMolligeFopneger het volgende:
[..]
Lololol. Dat gaan we gewoon winnen dus
De Grote Ziener.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:39 schreef HeleMolligeFopneger het volgende:
Wat zei ik jullie, Twente valt af. Riep ik al MAANDEN
Nu PSV nog even onderuit![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:41 schreef HeleMolligeFopneger het volgende:
[..]
Lololol. Dat gaan we gewoon winnen dus
Ritmo zit niet meer op Fok.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:40 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Vragen vragen vragen. Jammer dat ritmo en z'n bud-buddies dit even compleet negeren.
Hij was terug.quote:
Ik ben 13 wat is dit?quote:
Daarom. Ze krijgen hem niet te pakken.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:55 schreef Muto het volgende:
Die heldHMF krijgt misschien nog gelijk ook.![]()
Jouw usericon is echt masterlijk.quote:
Thxquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jouw usericon is echt masterlijk.
Komt me wel bekend voor die vent.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Thx. Ben ik niet zelf trouwens op die foto hoor
.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Thx. Ben ik niet zelf trouwens op die foto hoor
.
Vink is goed bezig, nu Strootman nog even geelquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vink is goed bezig, nu Strootman nog even geel
En Lens.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vink is goed bezig, nu Strootman nog even geel
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 16-02-2013 om 21:10:29VIDEO - Verhoek: 'Wil kampioen worden met Feyenoord' | RTV Rijnmond http://t.co/sTLWozMS reageer retweet
Wil Feyenoord (Caland) dat ook met Verhoek?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 16-02-2013 om 21:10:29VIDEO - Verhoek: 'Wil kampioen worden met Feyenoord' | RTV Rijnmond http://t.co/sTLWozMS reageer retweet
Strootman kan ook nog geel krijgenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Jammer van het geel voor Van Bommel. Zonder Van Bommel schijnt PSV veel sterker te spelen.
quote:Feyenoord in top 20 hoogste bezoekersaantallen in Europa
16 februari 2013 TALKsport
Volgens onderzoek van het Engelse Talksport staat Feyenoord dit seizoen in de Top 20 van clubs met de meeste fans bij thuiswedstrijden van alle clubs in Europa. Barcelona heeft het hoogste thuisgemiddelde met 84.451 fans per wedstrijd, voor Borussia Dortmund en Manchester United.
Top 10:
1. Barcelona: 84.451
2. Borussia Dortmund: 80.526
3. Manchester United: 75.516
4. Bayern München: 71.000
5. Real Madrid: 69.727
6. Arsenal 60.077
7. Schalke 04: 59.957
8. HSV: 53.300
9. Ajax: 50.683
10. Newcastle United: 49.843
11. Borussia Monchengladbach 48.119
12. Manchester City 46.965
13. Glasgow Rangers 46.780
14. Eintracht Frankfurt 46.668
15. VfB Stuttgart 46.402
16. AC Milan 45.073
17. Feyenoord: 44.900
18. Liverpool 44.680
19. Fortuna Dusseldorf 44.553
20. Celtic 43.099
Wow, wat een clubliefde.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Rangers boven Celtic terwijl ze 4e divisie spelen, baasch
Wow wat een clubliefde.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Rangers boven Celtic terwijl ze 4e divisie spelen, baasch
Toch maar eventjes de Maassluise sportman van het jaar geworden .quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:53 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Tonny trekt ze allemaal uit elkaar.
Vorige keer dat hij iemand wou milkshaken ging het niet zo goedquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Boëtius gaat die van Ooijen een nachtmerrie bezorgen
van ooijen valt makkelijker te milkshaken, milkshake my wordsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Vorige keer dat hij iemand wou milkshaken ging het niet zo goed
Geen direct rood, is hij dan toch automatisch geschorst?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:15 schreef Grifte het volgende:
Ook geen Hutchinson volgende week in De Kuip, rode kaart net.
jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geen direct rood, is hij dan toch automatisch geschorst?
altijd.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geen direct rood, is hij dan toch automatisch geschorst?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk winnen jullie flink van die vieze eindhovenaren
gr gr
Het zit diep hè?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk winnen jullie flink van die vieze eindhovenaren
gr gr
Je komt er later nog wel achter wat voor 'n frustrerend en triest clubje PSV is.quote:
Ik kom er later nog wel achter? Ga jij mij dat als Ajacied vertellen? Laat me niet lachen jochie....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je komt er later nog wel achter wat voor 'n frustrerend en triest clubje PSV is.
Al is dat momenteel niet rullevant, morgen PEC - Feyenoord.
PEC heeft pas 6 punten in eigen huis gehaald.. Meeste punten uit.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:55 schreef tja77 het volgende:
Morgen idd PEC tegen Feijenoord, kan lastig worden voor Feijenoord, maar ik verwacht wel dat ze winnen.
Das geen garantie op 3 punten voor de Rotterdammers.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC heeft pas 6 punten in eigen huis gehaald.. Meeste punten uit.
ik neem aan dat je *een bedoelt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Das geen garantie op 3 punten voor de Rotterdammers.
Vantevoren uitgaan van 3 punten vind ik altijd de goden verzoeken als het om wedstrijden van Feyenoord gaat.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Morgen gewoon tweede wat een mooi seizoen.
020 is net zo kanker.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je komt er later nog wel achter wat voor 'n frustrerend en triest clubje PSV is.
Al is dat momenteel niet rullevant, morgen PEC - Feyenoord.
Vorige keer wonnen ze met 3-0 toen Van Bommel er niet bij was.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:36 schreef onlogisch het volgende:
Wel lekker dat die v bommel er niet bij is
Ach ja, nu is het anders. Ze komen nu naar de Kuipquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorige keer wonnen ze met 3-0 toen Van Bommel er niet bij was.
Als je morgen punten laat liggen dan is die hele "vibe" ook meteen weg, en dan wordt het ook lastig tegen pisvee. Maar wanneer we morgen winnen, en als het even kan nog overtuigend ook, en de wetenschap dat er 2 basisspelers van pisvee er niet bij zullen zijn kan het een hele mooie middag worden volgende week zondagquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:47 schreef Bombvis het volgende:
Psv nog geen punten verloren zonder Van Bommel dit seizoen.. Maar boeit niet, dat is voor volgende week, eerst maar eens kijken hoe we het morgen doen tegen PEC. Ene kant heb ik wel een goed gevoel, want dit seizoen oppermachtig tegen de 'kleintjes', maar andere kant blijft het Feyenoord, altijd verneuken als je het niet verwacht
psv heeft ook een zwakke rb volgende week hequote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:47 schreef Bombvis het volgende:
Psv nog geen punten verloren zonder Van Bommel dit seizoen.. Maar boeit niet, dat is voor volgende week, eerst maar eens kijken hoe we het morgen doen tegen PEC. Ene kant heb ik wel een goed gevoel, want dit seizoen oppermachtig tegen de 'kleintjes', maar andere kant blijft het Feyenoord, altijd verneuken als je het niet verwacht
Precies, zo denk ik er ook over. Tevens hopen dat Pellè morgen geen geel pakt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je morgen punten laat liggen dan is die hele "vibe" ook meteen weg, en dan wordt het ook lastig tegen pisvee. Maar wanneer we morgen winnen, en als het even kan nog overtuigend ook, en de wetenschap dat er 2 basisspelers van pisvee er niet bij zullen zijn kan het een hele mooie middag worden volgende week zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |