abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122913693
Heb er weinig vertrouwen in, zie PEC wel stunten. Aardig ploegje, en als je dan met Verhoek komt aanzetten :')
pi_122913703
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:26 schreef Haringkop het volgende:
De aflossingstermijn zal ook geen 10 jaar bedragen, ik gok zelf +/- 30 jaar. Anders is de aflossing nooit op te brengen. Daarnaast is het natuurlijk de vraag of er wel 100% wordt afgelost.

Overigens deel ik wel de angst voor de te grote broek, die toch door iemand terug verdiend zal moeten worden.
Blijft het punt staan dat ook nu het stadion weer wordt gehuurd. Tuurlijk zal de content fee lager uitvallen als het stadion niet rendeert maar de BVO loopt wel het minste risico
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122913704
Maar Kelly Immers komt toch helemaal niet uit Zwolle?
pi_122913840
Kelly Immers zal vast een keer op haar naam googlen en dan komt ze op dit topic uit. ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122913873
De allianz arena kan best in 25 terug betaald moeten worden, maar die is dan ook gigantisch rendabel dankzij een gigantisch rendabele topclub in een tijd dat alles nog kon op vastgoed gebied.

Banken zijn een stuk terughoudener wanneer een club weinig financiële armslag heeft, of het stadion maar matig draait. Wij krijgen geen 25 jaar. No way.

Ter verduidelijking, het stadion draait op een omzet van 17 mln 65k winst...
Onze winst zullen we maar helemaal niet ter sprake brengen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_122913932
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Blijft het punt staan dat ook nu het stadion weer wordt gehuurd. Tuurlijk zal de content fee lager uitvallen als het stadion niet rendeert maar de BVO loopt wel het minste risico
Naja wij zitten zo meteen natuurlijk wel een aan stuk duurder huurcontract vast dan nu. Tevens zie ik ons ook als een van de grootste inkomstenbronnen voor het nieuwe stadion. We zullen dat huurcontract wel moeten kunnen ophoesten, ik ben dan ook wel benieuwd of wij die 15.000 extra stoeltjes die we gaan huren ook kunnen opbrengen.

Overigens tav van die content fee, waar heb je die info vandaan. Is al enigzins duidelijk hoe dat element er uit gaat zien?
#12 is not for sale!
pi_122913935
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:32 schreef mister_popcorn het volgende:
Banken zijn een stuk terughoudener wanneer een club weinig financiële armslag heeft, of het stadion maar matig draait. Wij krijgen geen 25 jaar. No way.
5 tot 10% van het bedrag wordt geleend van banken. En daar staat ook nog eens de gemeente garant voor dat deel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 14:33:55 #9
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_122913985
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:33 schreef Caland het volgende:

[..]

5 tot 10% van het bedrag wordt geleend van banken. En daar staat ook nog eens de gemeente garant voor dat deel.
En de rest komt van mars?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_122914015
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:33 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Naja wij zitten zo meteen natuurlijk wel een aan stuk duurder huurcontract vast dan nu. Tevens zie ik ons ook als een van de grootste inkomstenbronnen voor het nieuwe stadion. We zullen dat huurcontract wel moeten kunnen ophoesten, ik ben dan ook wel benieuwd of wij die 15.000 extra stoeltjes die we gaan huren ook kunnen opbrengen.

Overigens tav van die content fee, waar heb je die info vandaan. Is al enigzins duidelijk hoe dat element er uit gaat zien?
Het gaat volgens mij om een soort prestatiebonus. Hoe hoger de omzet, hoe hoger dat bedrag. Het bedrag kan ook nooit onder 0 uitkomen. In feite huur je het dus ook niet eens.

Ik zal eens moeten opzoeken hoe dat precies in elkaar zit. BC 4.0 zal meer duidelijkheid geven wat dat aangaat, ergens in maart.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122914034
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:35 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

En de rest komt van mars?
Ja, marsmannetjes in de vorm van investeerders.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122914085
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, marsmannetjes in de vorm van investeerders.
Welke investeerders?
Blijkbaar heb jij een scoop hoe het eruit komt te zien, splits die plm 300 mln maar eens uit dan inc looptijden en rentestanden en zekerheden.
pi_122914164
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:33 schreef Slobeend het volgende:
Schaken was weer fit toch? Verhoek. :')
quote:
Feyenoord met fitte selectie naar Zwolle

Feyenoord reist aankomende zondag met een nagenoeg fitte selectie af naar Zwolle voor het competitieduel met PEC. Op Terence Kongolo na, die op de weg terug is van een knieblessure, kan trainer Ronald Koeman beschikken over een complete groep. Tijdens de training van vrijdagochtend op Varkenoord werkte Ruben Schaken grotendeels een apart programma af. ‘Bij oefeningen met voorzetten en afronden is de kans op een reactie van zijn lichaam wat groter’, lichtte Koeman vrijdagmiddag toe in De Kuip. ‘We doen voorzichtig met Ruben.’

In aanloop naar het competitieduel met PEC Zwolle staan drie Feyenoorders op scherp. Indien Graziano Pellè, Lex Immers en Daryl Janmaat een gele kaart krijgen van scheidsrechter Braamhaar, zijn zij geschorst voor de volgende wedstrijd van Feyenoord. PEC Zwolle – Feyenoord wordt aankomende zondag om 14.30 uur gespeeld in het IJsseldelta stadion.
pi_122914175
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:37 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Welke investeerders?
Investeerders die dus al hebben toegezegd de overige 90% op te hoesten.

Dan kan je denken aan Amstel, Coca Cola, Samsung, Volker Wessels. Dat zouden de obvious names zijn. Ik heb verder daar geen details over.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122914225
Al dat gehaat op iets wat er niet mag komen terwijl het nog niet eens duidelijk is hoe en wat er komt. *O*
Feyenoord Rotterdam
pi_122914231
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Investeerders die dus al hebben toegezegd de overige 90% op te hoesten.

Dan kan je denken aan Amstel, Coca Cola, Samsung, Volker Wessels. Dat zouden de obvious names zijn. Ik heb verder daar geen details over.
En toch het plan van RDK afkraken. Knap.
Ik weet voldoende.
pi_122914243
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:40 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Ik weet voldoende.
Ja, wie ging dat plan eigenlijk precies betalen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122914267
quote:

[..]

Ik weet voldoende.
Hoezo is dat knap? Dat plan is openbaar, iedereen kan het inzien. Daar kan je toch je mening op geven?
Feyenoord Rotterdam
pi_122914280
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, wie ging dat plan eigenlijk precies betalen?
Diezelfde onbekende partijen als bij jullie, met die miniscule kanttekening dat het slechts de helft van het bedrag bedraagt en zo de kuip behouden blijft. Verder niets hoor.
pi_122914311
De kuip blijft niet behouden. Het wordt een misbaksel. Plus dat die partijen er dan niet instappen omdat het stadion niet multifunctioneel is.
pi_122914339
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:42 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Diezelfde onbekende partijen als bij jullie, met die miniscule kanttekening dat het slechts de helft van het bedrag bedraagt en zo de kuip behouden blijft. Verder niets hoor.
De Kuip behouden? Stront in je ogen zeker.

Maar nee, investeerders staan doorgaans niet in de rij voor een renovatie. Dat was in de jaren 90 al zo. Het risico dat ze dan hun investering kwijt raken is te groot.

De BVO zou er bij een renovatie zelfs op achteruit gaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 15 februari 2013 @ 14:45:24 #23
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_122914396
quote:

[..]

Ik weet voldoende.
Het is ook een kutplan.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_122914397
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:42 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

De Kuip behouden? Ja het staat op dezelfde plek maar daar is dan ook alles mee gezegd, de ArenA ziet er nog beter uit dan die aids van Verneuk de Kuip.
pi_122914497
quote:

[..]

Ik weet voldoende.
Vreemd, in een eerdere post in het vorige topic zei je dat je eigenlijk alles bij het oude wilde laten, maar je lijkt wel voorstander van het RDK plan?

Ten eerste blijft dan niet alles bij het oude, ten tweede zijn daar net zo goed financiële risico's aan verbonden (daar waar je je schijnbaar zo'n zorgen over maakt), en ten derde mag dat dan wel minder kosten dan een nieuw stadion, maar de potentiële inkomsten zijn ook beperkter dan bij een nieuw stadion.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_122914504
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:43 schreef Caland het volgende:

[..]

De Kuip behouden? Stront in je ogen zeker.

Maar nee, investeerders staan doorgaans niet in de rij voor een renovatie. Dat was in de jaren 90 al zo. Het risico dat ze dan hun investering kwijt raken is te groot.

De BVO zou er bij een renovatie zelfs op achteruit gaan.
Ok knul. Ik wacht wel even versie 4 af, kijken of ze er al iets in durven te zetten over de financiering.
Maar mark my words, er komen geen substantiele investeerders. Zij willen 1 vd 2, en liever beide, zaken, namelijk winst marges (afwezig) en cash (afwezig), zowel bij de bvo als bij de kuip.
pi_122914511
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

De Kuip behouden? Ja het staat op dezelfde plek maar daar is dan ook alles mee gezegd, de ArenA ziet er nog beter uit dan die aids van Verneuk de Kuip.
Sterker nog, bij het plan van Red de Kuip kan er nog steeds een groot deel van de plaatsen niet verkocht worden en werd het zelfs gevaarlijk om de derde ring op te komen. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122914548
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vind persoonlijk nog wel meevallen, en we moeten nog maar zien in welke aids we straks moeten voetballen om in jou terminologie te blijven..

Dat Shakter stadion wat hier al paar keer voorbij is gekomen, vind ik dan weer helemaal niets.
#12 is not for sale!
  Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 14:49:49 #29
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_122914561
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:31 schreef Caland het volgende:
Kelly Immers zal vast een keer op haar naam googlen en dan komt ze op dit topic uit. ;(
quoted voor zelfmoord :Y
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_122914568
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:48 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Ok knul. Ik wacht wel even versie 4 af, kijken of ze er al iets in durven te zetten over de financiering.
Maar mark my words, er komen geen substantiele investeerders.
Die zijn er al, 90% van het bedrag is al rond en komt van investeerders. Het laatste deel wordt opgehoest door banken via de gemeente. Mark my words, ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122914705
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:48 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Maar mark my words, er komen geen substantiele investeerders. Zij willen 1 vd 2, en liever beide, zaken, namelijk winst marges (afwezig) en cash (afwezig), zowel bij de bvo als bij de kuip.
Feyenoord heeft al zelf naar buiten gebracht dat 90% van de businesscase al rond is (inmiddels voor 99% rond) en voornamelijk door externe financiers bijeen wordt gebracht.

Lijkt me sterk dat ze dan in businesscase 4.0 met een andere invulling komen. Dat vraagt dan wel om uitleg.

Maar waarschijnlijk is alles wat Feyenoord naar buiten brengt bij jou bij voorbaat al bullshit.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_122914774
Verhoek in de basis tegen pec awwwwh yeaah _O_
* Verwijderd *
pi_122914812
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:55 schreef zoekeenleven het volgende:
Verhoek in de basis tegen pec awwwwh yeaah _O_
Ik ben echt benieuwd wat de KGB in hem ziet, normaal gesproken vind ik elke keuze nog wel uit te leggen (zelfs voor Immers) maar in dit geval is dat totaal niet zo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122914847
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Feyenoord heeft al zelf naar buiten gebracht dat 90% van de businesscase al rond is (inmiddels voor 99% rond) en voornamelijk door externe financiers bijeen wordt gebracht.

Lijkt me sterk dat ze dan in businesscase 4.0 met een andere invulling komen. Dat vraagt dan wel om uitleg.

Maar waarschijnlijk is alles wat Feyenoord naar buiten brengt bij jou bij voorbaat al bullshit.
Helder licht hiero. Externe financiers zegt niets over de manier waarop.
Dat kunnen net zo goed banken (c.s.) met leningen zijn.

Feyenoord heeft niet gezegd dat er voor 90% risicodragend kapitaal inkomt. Als dat het geval is, ben ik ook om hoor. Simpel. Maar dat zal niemand doen, even simpel.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 14:59:59 #35
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_122914934

_O_

Is mijn add _O_
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_122914956
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nou is dat natuurlijk in veel gevallen ook zo... Ik heb daar ook echt geen hoge pet van op.

Maar in dit stadion blijven voetballen, met de huidige (on)mogelijkheden is niet echt een optie. Niet voor een topclub als Feyenoord althans. Dus als je mee wilt blijven doen zul je verder moeten.

En nog iets anders: een hoop tegenstanders schermen met het gevoerde beleid van de afgelopen jaren, dat we daardoor niet hogerop zijn gekomen en dat als we in dit stadion blijven voetballen met een ander en beter beleid we ook kunnen aanhaken met de 'top'. Dat kan wellicht ook wel, maar dan heb je het over de komende pak 'm beet 5-10 jaar (en dan pak ik het ruim). In die periode zou je inderdaad met een uitermate goed aan- en verkoopbeleid (en de jeugdopleiding) bij clubs als Ajax, PSV en Twente kunnen aanhaken, maar daarna stopt het wel. En waarschijnlijk al jaren eerder. Kijk je wat verder vooruit (10-40 jaar) dan kun je niet in De Kuip blijven voetballen. Niet als je mee wilt met de top in ieder geval.
pi_122915263
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik ben echt benieuwd wat de KGB in hem ziet, normaal gesproken vind ik elke keuze nog wel uit te leggen (zelfs voor Immers) maar in dit geval is dat totaal niet zo.
Tja wat is het alternatief, schaken.... En dat is wat mij betrefd ook lood om oud ijzer
* Verwijderd *
pi_122915286
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:06 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Tja wat is het alternatief, schaken.... En dat is wat mij betrefd ook lood om oud ijzer
Die hebben ze wel net een topcontract gegeven.
pi_122915297
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:06 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ik vond Achahbar het op die positie gewoon goed doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122915338
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Precies, snap ook niet zo goed waarom hij dat plekje ineens kwijt is.
pi_122915355
quote:

[..]

Achahbar is een leuke pingelaar, ook best snel en kán best goed zijn in combinaties, maar tot nu toe heeft hij alleen bewezen het overzicht te missen, de bal te lang bij zich te houden en continu naar binnen te trekken terwijl Feyenoord juist behoefte heeft aan fatsoenlijke voorzetten vanaf de buitenkant.
pi_122915369
quote:

[..]

ohja die is er ook nog, zal wel weer met zijn instelling of iets dergelijks te maken hebben, laatst zat die ook weer op de tribune :')
* Verwijderd *
pi_122916354
Verhoek heeft best een aardige voorzet, alleen heeft hij geen snelheid/actie om zich vrij te spelen om überhaupt een voorzet af te leveren. Tegen AZ ook weer, hij pufte zich steeds terug om dan met zijn zwakkere linkere been een matige voorzet te geven.

Nee dan liever Achahbar die veel meer feeling heeft met de andere jeugd, bal kan vasthouden en Janmaat slim kan vrijzetten.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:33:40 #44
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_122916396
Eet smakelijk straks allemaal!

En de ouders van Sexy Lexie:

Nu stop ik :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_122916516
Je zou getrouwd zijn met een gozer die de Haagse ooievaar op z'n rug heeft laten inkten en in het clubhuis 'We gaan op jodenjacht' zingt met evenredig mongoloïde supporters.

;( de mensheid is verloren.
Dit, dus.
pi_122916642
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:36 schreef Buitendam het volgende:
Je zou getrouwd zijn met een gozer die de Haagse ooievaar op z'n rug heeft laten inkten en in het clubhuis 'We gaan op jodenjacht' zingt met evenredig mongoloïde supporters.

;( de mensheid is verloren.
Soort zoekt soort.
* Verwijderd *
pi_122916667
Jonge ouders, tienermoeder zeker.

Die pa lijkt wel extreem veel op hem zeg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122916727
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:39 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Soort zoekt soort.
Ja, dat moet haast wel. Maar zij ziet op teamuitjes o.i.d. gewoon degelijke, normale mannen als de Vrij enzo, als ze dan naar links kijkt en die porum van Immers ziet dan moet ze toch wel een keer een gevoel van twijfel hebben dat ze bijzonder ongelukkig heeft gekozen?
Dit, dus.
pi_122916767
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, dat moet haast wel. Maar zij ziet op teamuitjes o.i.d. gewoon degelijke, normale mannen als de Vrij enzo, als ze dan naar links kijkt en die porum van Immers ziet dan moet ze toch wel een keer een gevoel van twijfel hebben dat ze bijzonder ongelukkig heeft gekozen?
Een Haagse schoffie zonder geld of ééntje met. Ik denk dat ze heel gelukkig mag zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:43:57 #50
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_122916805
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Haha en als ze dan in de spiegel kijkt... en dan al die vriendinnen van de Vrij, Pelle etc. ziet.. Dan is ze weer heeeeeeel gelukkig dat ze met zo'n dikke kop met een voetballer van Feyenoord heeft.
  Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 15:44:25 #51
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_122916818
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:43 schreef satecl het volgende:

[..]

Haha en als ze dan in de spiegel kijkt... en dan al die vriendinnen van de Vrij, Pelle etc. ziet.. Dan is ze weer heeeeeeel gelukkig dat ze met zo'n dikke kop met een voetballer van Feyenoord heeft.
pics van die van de vrij ?
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 15:44:30 #52
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122916821
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:43 schreef satecl het volgende:

[..]

Die van pelle _O- Da's echt nog zo'n meisje.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_122916829
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Een Haagse schoffie zonder geld of ééntje met. Ik denk dat ze heel gelukkig mag zijn.
Ja, da's ook weer zo.

Blijft toch een raar wereldje, moet ik zeggen :D Nou, tot zover het Shownieuwsitem over Immers, van mijn kant. Terug naar de speelronde van aankomend weekend. Hup Zwolle, zullen we maar zeggen.
Dit, dus.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:47:35 #54
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_122916954
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:44 schreef Jimbo het volgende:

[..]

pics van die van de vrij ?
Niks mis mee..
pi_122916990
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:47 schreef satecl het volgende:

[..]

Niks mis mee..
[ afbeelding ]
Degelijk. Een 7.

Nu die van Pelle, Google geeft mij niets :(
Dit, dus.
pi_122917010
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Degelijk. Een 7.

Ze is nog minderjarig, mag niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:49:45 #57
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_122917045
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Degelijk. Een 7.

Als ik die geef zit ik straks naar Jelle Klaassen in een klein hokje.
pi_122917070
Ok.

VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:51:13 #59
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_122917097
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:50 schreef Caland het volgende:
Ok.

[ afbeelding ]
Een kleine 8. Hij kan veel beter krijgen.
pi_122917115
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:50 schreef Caland het volgende:
Ok.

[ afbeelding ]
Punt 1; heeft ie goed gedaan.
Punt 2; is het Italiaanse cultuur om met een zaklamp te zwemmen?
Dit, dus.
pi_122917165
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:51 schreef satecl het volgende:

[..]

Een kleine 8. Hij kan veel beter krijgen.
Leeftijd of cijfer?
pi_122917232

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122917254
Die onderste foto is echt heel spontaan genomen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122917273
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef Caland het volgende:
Die onderste foto is echt heel spontaan genomen.
Lekker gek.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:55:16 #65
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_122917278
quote:
Een ruime 8. Maar.... Hij kan veel beter krijgen.
pi_122917376
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:55 schreef satecl het volgende:

[..]

Een ruime 8. Maar.... Hij kan veel beter krijgen.
Ja puntige knieën enzo he. Jij zou haar ook niet doen zeker?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:58:52 #67
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_122917423
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Misschien voor op de dinsdagavond....
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:59:07 #68
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_122917434
Vrouw van Mathijsen is ook wel een milfie

Niets is sterker dan dat ene woord
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:03:08 #69
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_122917570
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Zou jij de vriendin van Indi doen?
pi_122917572
Helemaal niks mis mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122917579
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:40 schreef Caland het volgende:
Jonge ouders, tienermoeder zeker.

Die pa lijkt wel extreem veel op hem zeg.
Lex is niet van de melkboer nee.
pi_122917590
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:03 schreef satecl het volgende:

[..]

Pics or gtfo.

Wel één die is genomen met een camera met flitser graag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:04:24 #73
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_122917624
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Pics or gtfo.

pi_122917657
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:04 schreef satecl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is gewoon Eric Gudde man.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:05:51 #75
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_122917683
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is gewoon Eric Gudde man.
Dan moet je jouw beeldscherm wat lichter zetten.
pi_122917721
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:03 schreef satecl het volgende:

[..]

Bruno heeft geen vriendin, die heeft een harem.
pi_122917741
Dat wijf van Mathijsen zou ik wel keihard geven trouwens, maar dat geheel terzijde.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:07:19 #78
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_122917750
We hebben een winnaar, die van Ruudje Vormert:

pi_122917796
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:07 schreef PIETR het volgende:
We hebben een winnaar, die van Ruudje Vormert:

[ afbeelding ]
Een wijf loopt toch gelijk weg als je hem hoort praten :')
pi_122917837
Ik hou het toch bij Sanna.

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122917863
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122917866
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:09 schreef Caland het volgende:
Ik hou het toch bij Sanna.

[ afbeelding ]
Elke keer als ik haar zie, zie ik dat debiele filmpje voor me
  Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 16:11:34 #83
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122917910
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:10 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

welk filmpje?>
4045
onlogisch
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:12:01 #84
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_122917925
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:10 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

POST FF EEN LINKIE DAN!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:12:18 #85
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_122917935
Vriendin Vormer: Hi Graziano. You play really well lately!
Pelle: I am also good in bed
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 16:12:26 #86
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122917941
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:12 schreef PIETR het volgende:

[..]

POST FF EEN LINKIE DAN!
Beschrijf 'm maar. Zit op de zaak en kan toch geen flmpjes kijken hier ;(
4045
onlogisch
pi_122917953
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:12 schreef satecl het volgende:
Vriendin Vormer: Hi Graziano. You play really well lately!
Pelle: I am also good in bed
SPOILER
_O-
Huur deze plek voor €100 per maand!
pi_122917978
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:12 schreef PIETR het volgende:

[..]

POST FF EEN LINKIE DAN!
Ken ik nie zo snel vinden godverdomme
pi_122917996
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Loopt ze een liedje van Queen o.i.d. na te krijsen.
  Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 16:14:07 #90
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122918002
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:13 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ken ik nie zo snel vinden godverdomme
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 16:14:26 #91
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122918014
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:13 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Loopt ze een liedje van Queen o.i.d. na te krijsen.
Ok, bedankt dat je hem niet gepost hebt :Y
4045
onlogisch
pi_122918037
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:10 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Die is nog kleiner :D
* Verwijderd *
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:17:10 #93
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_122918140
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:15 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Die is nog kleiner :D
Niks mis mee O+
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:23:27 #94
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_122918413
Die van Goossens is ook niet verkeerd heurz

Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 16:25:02 #95
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_122918475
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Pics or gtfo.

_O-
pi_122918488
We hebben een winnaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122918523
nu je eigen chicks posten
  Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 16:26:28 #98
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_122918530
mooi allemaal :9

zou dit die van boetius zijn ? :X
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:26:57 #99
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_122918549
Eerder van Leroy denk ik
  Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 16:27:10 #100
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_122918558
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:26 schreef Typisch het volgende:
nu je eigen chicks posten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')