abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122913693
Heb er weinig vertrouwen in, zie PEC wel stunten. Aardig ploegje, en als je dan met Verhoek komt aanzetten :')
pi_122913703
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:26 schreef Haringkop het volgende:
De aflossingstermijn zal ook geen 10 jaar bedragen, ik gok zelf +/- 30 jaar. Anders is de aflossing nooit op te brengen. Daarnaast is het natuurlijk de vraag of er wel 100% wordt afgelost.

Overigens deel ik wel de angst voor de te grote broek, die toch door iemand terug verdiend zal moeten worden.
Blijft het punt staan dat ook nu het stadion weer wordt gehuurd. Tuurlijk zal de content fee lager uitvallen als het stadion niet rendeert maar de BVO loopt wel het minste risico
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122913704
Maar Kelly Immers komt toch helemaal niet uit Zwolle?
pi_122913840
Kelly Immers zal vast een keer op haar naam googlen en dan komt ze op dit topic uit. ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122913873
De allianz arena kan best in 25 terug betaald moeten worden, maar die is dan ook gigantisch rendabel dankzij een gigantisch rendabele topclub in een tijd dat alles nog kon op vastgoed gebied.

Banken zijn een stuk terughoudener wanneer een club weinig financiële armslag heeft, of het stadion maar matig draait. Wij krijgen geen 25 jaar. No way.

Ter verduidelijking, het stadion draait op een omzet van 17 mln 65k winst...
Onze winst zullen we maar helemaal niet ter sprake brengen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_122913932
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Blijft het punt staan dat ook nu het stadion weer wordt gehuurd. Tuurlijk zal de content fee lager uitvallen als het stadion niet rendeert maar de BVO loopt wel het minste risico
Naja wij zitten zo meteen natuurlijk wel een aan stuk duurder huurcontract vast dan nu. Tevens zie ik ons ook als een van de grootste inkomstenbronnen voor het nieuwe stadion. We zullen dat huurcontract wel moeten kunnen ophoesten, ik ben dan ook wel benieuwd of wij die 15.000 extra stoeltjes die we gaan huren ook kunnen opbrengen.

Overigens tav van die content fee, waar heb je die info vandaan. Is al enigzins duidelijk hoe dat element er uit gaat zien?
#12 is not for sale!
pi_122913935
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:32 schreef mister_popcorn het volgende:
Banken zijn een stuk terughoudener wanneer een club weinig financiële armslag heeft, of het stadion maar matig draait. Wij krijgen geen 25 jaar. No way.
5 tot 10% van het bedrag wordt geleend van banken. En daar staat ook nog eens de gemeente garant voor dat deel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 15 februari 2013 @ 14:33:55 #9
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_122913985
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:33 schreef Caland het volgende:

[..]

5 tot 10% van het bedrag wordt geleend van banken. En daar staat ook nog eens de gemeente garant voor dat deel.
En de rest komt van mars?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_122914015
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:33 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Naja wij zitten zo meteen natuurlijk wel een aan stuk duurder huurcontract vast dan nu. Tevens zie ik ons ook als een van de grootste inkomstenbronnen voor het nieuwe stadion. We zullen dat huurcontract wel moeten kunnen ophoesten, ik ben dan ook wel benieuwd of wij die 15.000 extra stoeltjes die we gaan huren ook kunnen opbrengen.

Overigens tav van die content fee, waar heb je die info vandaan. Is al enigzins duidelijk hoe dat element er uit gaat zien?
Het gaat volgens mij om een soort prestatiebonus. Hoe hoger de omzet, hoe hoger dat bedrag. Het bedrag kan ook nooit onder 0 uitkomen. In feite huur je het dus ook niet eens.

Ik zal eens moeten opzoeken hoe dat precies in elkaar zit. BC 4.0 zal meer duidelijkheid geven wat dat aangaat, ergens in maart.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122914034
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:35 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

En de rest komt van mars?
Ja, marsmannetjes in de vorm van investeerders.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122914085
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, marsmannetjes in de vorm van investeerders.
Welke investeerders?
Blijkbaar heb jij een scoop hoe het eruit komt te zien, splits die plm 300 mln maar eens uit dan inc looptijden en rentestanden en zekerheden.
pi_122914164
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:33 schreef Slobeend het volgende:
Schaken was weer fit toch? Verhoek. :')
quote:
Feyenoord met fitte selectie naar Zwolle

Feyenoord reist aankomende zondag met een nagenoeg fitte selectie af naar Zwolle voor het competitieduel met PEC. Op Terence Kongolo na, die op de weg terug is van een knieblessure, kan trainer Ronald Koeman beschikken over een complete groep. Tijdens de training van vrijdagochtend op Varkenoord werkte Ruben Schaken grotendeels een apart programma af. ‘Bij oefeningen met voorzetten en afronden is de kans op een reactie van zijn lichaam wat groter’, lichtte Koeman vrijdagmiddag toe in De Kuip. ‘We doen voorzichtig met Ruben.’

In aanloop naar het competitieduel met PEC Zwolle staan drie Feyenoorders op scherp. Indien Graziano Pellè, Lex Immers en Daryl Janmaat een gele kaart krijgen van scheidsrechter Braamhaar, zijn zij geschorst voor de volgende wedstrijd van Feyenoord. PEC Zwolle – Feyenoord wordt aankomende zondag om 14.30 uur gespeeld in het IJsseldelta stadion.
pi_122914175
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:37 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Welke investeerders?
Investeerders die dus al hebben toegezegd de overige 90% op te hoesten.

Dan kan je denken aan Amstel, Coca Cola, Samsung, Volker Wessels. Dat zouden de obvious names zijn. Ik heb verder daar geen details over.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122914225
Al dat gehaat op iets wat er niet mag komen terwijl het nog niet eens duidelijk is hoe en wat er komt. *O*
Feyenoord Rotterdam
pi_122914231
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Investeerders die dus al hebben toegezegd de overige 90% op te hoesten.

Dan kan je denken aan Amstel, Coca Cola, Samsung, Volker Wessels. Dat zouden de obvious names zijn. Ik heb verder daar geen details over.
En toch het plan van RDK afkraken. Knap.
Ik weet voldoende.
pi_122914243
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:40 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Ik weet voldoende.
Ja, wie ging dat plan eigenlijk precies betalen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122914267
quote:

[..]

Ik weet voldoende.
Hoezo is dat knap? Dat plan is openbaar, iedereen kan het inzien. Daar kan je toch je mening op geven?
Feyenoord Rotterdam
pi_122914280
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, wie ging dat plan eigenlijk precies betalen?
Diezelfde onbekende partijen als bij jullie, met die miniscule kanttekening dat het slechts de helft van het bedrag bedraagt en zo de kuip behouden blijft. Verder niets hoor.
pi_122914311
De kuip blijft niet behouden. Het wordt een misbaksel. Plus dat die partijen er dan niet instappen omdat het stadion niet multifunctioneel is.
pi_122914339
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:42 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Diezelfde onbekende partijen als bij jullie, met die miniscule kanttekening dat het slechts de helft van het bedrag bedraagt en zo de kuip behouden blijft. Verder niets hoor.
De Kuip behouden? Stront in je ogen zeker.

Maar nee, investeerders staan doorgaans niet in de rij voor een renovatie. Dat was in de jaren 90 al zo. Het risico dat ze dan hun investering kwijt raken is te groot.

De BVO zou er bij een renovatie zelfs op achteruit gaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 15 februari 2013 @ 14:45:24 #23
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_122914396
quote:

[..]

Ik weet voldoende.
Het is ook een kutplan.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_122914397
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:42 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

De Kuip behouden? Ja het staat op dezelfde plek maar daar is dan ook alles mee gezegd, de ArenA ziet er nog beter uit dan die aids van Verneuk de Kuip.
pi_122914497
quote:

[..]

Ik weet voldoende.
Vreemd, in een eerdere post in het vorige topic zei je dat je eigenlijk alles bij het oude wilde laten, maar je lijkt wel voorstander van het RDK plan?

Ten eerste blijft dan niet alles bij het oude, ten tweede zijn daar net zo goed financiële risico's aan verbonden (daar waar je je schijnbaar zo'n zorgen over maakt), en ten derde mag dat dan wel minder kosten dan een nieuw stadion, maar de potentiële inkomsten zijn ook beperkter dan bij een nieuw stadion.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')