quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:12 schreef foetre het volgende:
Ik ben voor![]()
Je zult de kuip toch ooit moeten verlaten en om er nou weer 140 miljoen + tegen aan de gooien.
Als het maar een mooi sfeervol stadion word.
Zoiets lijkt me wel wat maar dan in Feyenoord kleuren.
Donbass
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan niet, dak kan niet dicht en dan worden we nat en dat willen we niet (althans, dat zeggen de enquêtes die niet onder Feyenoorders gehouden zijn).quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:12 schreef foetre het volgende:
Ik ben voor![]()
Je zult de kuip toch ooit moeten verlaten en om er nou weer 140 miljoen + tegen aan de gooien.
Als het maar een mooi sfeervol stadion word.
Zoiets lijkt me wel wat maar dan in Feyenoord kleuren.
Donbass
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Badkuip.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kan niet, dak kan niet dicht en dan worden we nat en dat willen we niet (althans, dat zeggen de enquêtes die niet onder Feyenoorders gehouden zijn).
Doet mij denken aan een ander tegengeluid wat ik ooit opving dat men in de Kuip beeldschermen niet nodig heeft omdat ze geen doelpunten terug hoeven te zien .quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kan niet, dak kan niet dicht en dan worden we nat en dat willen we niet (althans, dat zeggen de enquêtes die niet onder Feyenoorders gehouden zijn).
Ik vind persoonlijk dat je de Kuip niet na moet bouwen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:19 schreef TC03 het volgende:
De nieuwe Kuip moet 'overhangende' ringen hebben zoals De Kuip nu ook heeft. Pas dan breng je de echte Kuip-sfeer (een beetje terug) terug...
De Allianz Arena??quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:02 schreef Sunri5e het volgende:
Toch een mooi stadion dat Emirates Stadium... Dat was toch samen met het stadion van Bayern het voorbeeld voor het nieuwe stadion?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |