Zei ik toch.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Meestal vind ik de muziek kut, maar dit is heul niet verkeerd.
Dat mocht ook wel eens een keer.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
En lang, of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Om op te etenquote:
1:05.quote:
Ik denk dat ze dat geëist hebben, John Mayer speelde ook een keer daar en dat was ook meer dan een minuut.quote:
Vind ik ook. Gewoon zeggen inderdaad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:09 schreef henkde_j het volgende:
Zo lang het maar aangegeven wordt is er niets mis met paard
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
Euroshopper lasagne is best ok.
Was hij niet ernstig ziek?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
Jeetje Johannes is best afgevallen zeg.
Het is een hele hypequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
was laatst toch ook bij kassa, paardenvlees in hamburgers
Dat is al jaren bekend en staat ook gewoon op de verpakkingenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
was laatst toch ook bij kassa, paardenvlees in hamburgers
Misschien gebruikt hij ook doping.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef Sheepcidus het volgende:
60 jaar al, die sjoemelde al voordat het cool was.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
Konijn eet je toch ook gewoon, vooral met de Kerst.
Eens, ik ben bang voor paarden. Opeten gewoon.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
Er is niets knuffeligs aan een paard...
Spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
Er is niets knuffeligs aan een paard...
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
Nou niet gewoon, konijn moet je wel lekker vinden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:12 schreef henkde_j het volgende:
Die slager is zo te zien eens in een vleeshaak gelopen
Patrick.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:13 schreef alors het volgende:
[..]Ik moest denken aan die gast die met Joran in de auto zat, kan niet op zijn naam komen alleen...
Of een lesje gekregen net als Patrick van Eem.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:12 schreef henkde_j het volgende:
Die slager is zo te zien eens in een vleeshaak gelopen
Jaaa diequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Patrick.
Ze was vies, Patrick.
in sommige landen is paardenvlees eten een soort taboe...quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
Dat paard goed te kanen is, is toch helemaal niet de/het/een issue?
Erover liegen, dat is de kees.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:13 schreef alors het volgende:
[..]Ik moest denken aan die gast die met Joran in de auto zat, kan niet op zijn naam komen alleen...
Met je bedoelde ik meer "men" ik vind konijn ook niet lekker.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou niet gewoon, konijn moet je wel lekker vinden.
Paardenvlees heeft een smaak die een hoop mensen wel ok vinden.
Een zogenaamde "prater"quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Of een lesje gekregen net als Patrick van Eem.
In India moet je dan weer geen rund bestellen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
in sommige landen is paardenvlees eten een soort taboe...
hier gaat her er gewoon om dat je goedkoper vlees krijgt dan waar je voor betaald
Bij de britten inderdaad, die reageren zoals wij zouden reagereren als er hond in je lasagna had gezeten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
in sommige landen is paardenvlees eten een soort taboe...
hier gaat her er gewoon om dat je goedkoper vlees krijgt dan waar je voor betaald
Soms wel ja. Niet per definitie.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
er zit toch ook paardenvlees in frikandellen?
VS ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij de britten inderdaad, die reageren zoals wij zouden reagereren als er hond in je lasagna had gezeten.
Wat zit er niet in frikadellen zou je haast zeggen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
mystery meatquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
Ik dacht altijd dat er alles in zat BEHALVE vleesquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat zit er niet in frikadellen zou je haast zeggen.
Vaak welquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
Ja, en "waterkonijn".quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
Daar zit alles in.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
Dat heb ik weleens gegeten, maar dat vond ik echt niet lekker. Was puur het idee natuurlijkquote:
paardenlullen toch?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
Worst, er zit vanalles inquote:
muskusratquote:
Ik wel, het is voor mij net als kip en hond. Ik ben er verder niet op tegen, maar ik zou het niet kunnen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
ik denk dat er weinig mensen hier zeggen 'dat eet ik niet want het is paard '...
Eet je ook geen kip?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wel, het is voor mij net als kip en hond. Ik ben er verder niet op tegen, maar ik zou het niet kunnen.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:17 schreef OProg het volgende:
Vanavond maar eens met een kapmes bij de plaatselijke manege langs. Het is immers crisis.
En ze eten alle vis rauw behalve haring.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:17 schreef Tem het volgende:
Ja, JapannersDie vreten alles wat beweegt.
Ja wat is dat nou weer danquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Dat ei op dat vlees lust ik dan weer niet.
At hij die kikkerbillen en die andere dingen wel?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:19 schreef Maloney het volgende:
Eet Matthijs het nou niet live op TV?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:21 schreef Uccie het volgende:
Zooo...eenen op naar WIDM....Tot morgen
Welk journaal was dat?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
Toevallig heb ik dat stukje gezien vandaag. Daarom vond ik hem wel leuk de Lucky
Die van sport is ook echt lesbie.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
Toevallig heb ik dat stukje gezien vandaag. Daarom vond ik hem wel leuk de Lucky
Dacht het wel. Alleen de andere reptielen niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
At hij die kikkerbillen en die andere dingen wel?
De rest boeit niet meer. Nu al een topshow.quote:De Week Draait Door: Ellen Hoog
Hockeyster Ellen Hoog staat deze maand in de ‘Swimsuit Edition’ van het Amerikaanse blad Sports Illustrated. Het badpakkennummer van het sportblad gaat jaarlijks 80 miljoen keer over de toonbank. In deze editie twee Nederlanders: Evade Goede en Ellen Hoog.
SPT / Hockeydames geven zich letterlijk blootquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:13 schreef OProg het volgende:
[..]
De rest boeit niet meer. Nu al een topshow.![]()
Al lang en breed gezien afgelopen week.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:14 schreef Karina het volgende:
[..]
SPT / Hockeydames geven zich letterlijk bloot
Dat is geen Henk Krol hoor, Henk boeit dit allemaal niet.quote:
Als je interesse hebt in het verkrijgen van basiskennis over meteorieten, een saaie Belgische kunstenaar over een lelijk schilderij van Beatrix en paardenvlees wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
Is de uitzending van gisteren het waard om terug te kijken?
quote:In deze uitzending: Henk Krol, Sheila Sitalsing, Felix Rottenberg, 6 deelnemers Prinses Christina Junior Concours, Christiaan Kuyvenhoven, Ellen Hoog, Danny de Munk, Lil’ Kleine. Muziek is er van Trio Bier, Pieter Derks doet stand up comedy, tafelheer is Ali B.
Hoe krijg je het bij elkaar?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:11 schreef Specularium het volgende:
In deze uitzending: Henk Krol, Sheila Sitalsing, Felix Rottenberg,
Die is er wel straksquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:31 schreef OProg het volgende:
Dat is geen Henk Krol hoor, Henk boeit dit allemaal niet.
Helaas.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:23 schreef iFok. het volgende:
Ali B en Pieter Derks.Helaas moet ik het missen.
Altijd goedquote:
<3quote:
Ik denk dat je dat niet in Compton moet zeggen hardopquote:
Hier is het mee begonnen..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:34 schreef Stickertje het volgende:
rap![]()
muziek voor mensen die niet kunnen zingen of een instrument kunnen spelen
Geen verstand vanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat niet in Compton moet zeggen hardop
8 mile.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen verstand vanIk heb toen 7 Mile gezien, zaten ook een paar van die disdingen in die ik wel goed vond.
Vlak Kriss Kross niet uitquote:
Dat was Detroit rapquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen verstand vanIk heb toen 7 Mile gezien, zaten ook een paar van die disdingen in die ik wel goed vond.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn ouders 60+ en die willen dat ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Voortaan ben ik 49. Hier wil ik niet bij horen.
Dat was een educatieve reply Karinaquote:
je moet zijn film zienquote:
quote:
Doe es ff normaal man.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je moet zijn film zienCool As Ice
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen aan Matthijsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:39 schreef Pedroso het volgende:
Gaat Ellen haar bikini showen vanavond ?
Wie niet ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:40 schreef Van_Poppel het volgende:
De achterban van 50+ denkt alleen aan zich zelf. Na hun de zondvloed.
Oh dat zijn van die verzuurde kinderloze zeik-oudjes die de hele dag roepen "de jeugd van tegenwoordig"quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:40 schreef Van_Poppel het volgende:
De achterban van 50+ denkt alleen aan zich zelf. Na hun de zondvloed.
Hij praat nu een paar minuten en ik wil alweer dingen naar m'n tv gooien.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:41 schreef Specularium het volgende:
Voor het eerst is Felix niet de grootste kankerlul aan tafel.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:41 schreef Specularium het volgende:
Voor het eerst is Felix niet de grootste kankerlul aan tafel.
En ondertussen vreten ze onze pensioenpot leeg.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat zijn van die verzuurde kinderloze zeik-oudjes die de hele dag roepen "de jeugd van tegenwoordig"![]()
Mijn hersenen vertalen dit hele item naar ruisquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:42 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hij praat nu een paar minuten en ik wil alweer dingen naar m'n tv gooien.
Haten op Danny.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:43 schreef Pedroso het volgende:
Zijn niet de leukste gasten vanavond. Zie die kwal van Danny de Munck ook alweer zitten, De zelfbenoemde opvolger van Andre Hazes.
Ik ga nooit op vakantiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
moeten de ouderen maar wat minder op vakantie gaan.. maar ze willen niks inleveren..
Jij voldoet niet aan de definitie verzuurde bejaarden die een hekel heeft aan iedereen onder de 40quote:
Ja precies, in Amsterdam heb je alles, je hoeft niet op vakantiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind de stadsgrens ver genoeg.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:45 schreef Norrage het volgende:
Ach voordeel is dat 50+ stemmers relatief snel dood gaan
Het hele probleem is juist dat ze niet doodgaanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:45 schreef Norrage het volgende:
En er komen er steeds meer bij.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:45 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het hele probleem is juist dat ze niet doodgaan.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:45 schreef Norrage het volgende:
Dit iddquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:47 schreef snellejelle het volgende:
Danny wilde zeggen dat hij uberhaupt niet stemt
Daar is Henkie weerquote:
Sjaaltje...is meer een laken !quote:
Pietertjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:48 schreef alors het volgende:
Ja ook eindelijk present. Nog op tijd voor Pieter
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:48 schreef alors het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:48 schreef alors het volgende:
De enige die ooit ruzie kreeg met Rensenbrinkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:49 schreef Pedroso het volgende:
Arie Haan, glibbert overal doorheen. Iedereen om hem heen is gepakt voor omkoping etc. alleen Arie kwam overal mee weg !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |