Zei ik toch.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Meestal vind ik de muziek kut, maar dit is heul niet verkeerd.
Dat mocht ook wel eens een keer.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
En lang, of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Om op te etenquote:
1:05.quote:
Ik denk dat ze dat geëist hebben, John Mayer speelde ook een keer daar en dat was ook meer dan een minuut.quote:
Vind ik ook. Gewoon zeggen inderdaad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:09 schreef henkde_j het volgende:
Zo lang het maar aangegeven wordt is er niets mis met paard
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
Euroshopper lasagne is best ok.
Was hij niet ernstig ziek?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
Jeetje Johannes is best afgevallen zeg.
Het is een hele hypequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
was laatst toch ook bij kassa, paardenvlees in hamburgers
Dat is al jaren bekend en staat ook gewoon op de verpakkingenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
was laatst toch ook bij kassa, paardenvlees in hamburgers
Misschien gebruikt hij ook doping.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef Sheepcidus het volgende:
60 jaar al, die sjoemelde al voordat het cool was.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
Konijn eet je toch ook gewoon, vooral met de Kerst.
Eens, ik ben bang voor paarden. Opeten gewoon.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
Er is niets knuffeligs aan een paard...
Spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
Er is niets knuffeligs aan een paard...
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
Nou niet gewoon, konijn moet je wel lekker vinden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:12 schreef henkde_j het volgende:
Die slager is zo te zien eens in een vleeshaak gelopen
Patrick.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:13 schreef alors het volgende:
[..]Ik moest denken aan die gast die met Joran in de auto zat, kan niet op zijn naam komen alleen...
Of een lesje gekregen net als Patrick van Eem.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:12 schreef henkde_j het volgende:
Die slager is zo te zien eens in een vleeshaak gelopen
Jaaa diequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Patrick.
Ze was vies, Patrick.
in sommige landen is paardenvlees eten een soort taboe...quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
Dat paard goed te kanen is, is toch helemaal niet de/het/een issue?
Erover liegen, dat is de kees.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:13 schreef alors het volgende:
[..]Ik moest denken aan die gast die met Joran in de auto zat, kan niet op zijn naam komen alleen...
Met je bedoelde ik meer "men" ik vind konijn ook niet lekker.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou niet gewoon, konijn moet je wel lekker vinden.
Paardenvlees heeft een smaak die een hoop mensen wel ok vinden.
Een zogenaamde "prater"quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Of een lesje gekregen net als Patrick van Eem.
In India moet je dan weer geen rund bestellen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
in sommige landen is paardenvlees eten een soort taboe...
hier gaat her er gewoon om dat je goedkoper vlees krijgt dan waar je voor betaald
Bij de britten inderdaad, die reageren zoals wij zouden reagereren als er hond in je lasagna had gezeten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
in sommige landen is paardenvlees eten een soort taboe...
hier gaat her er gewoon om dat je goedkoper vlees krijgt dan waar je voor betaald
Soms wel ja. Niet per definitie.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
er zit toch ook paardenvlees in frikandellen?
VS ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij de britten inderdaad, die reageren zoals wij zouden reagereren als er hond in je lasagna had gezeten.
Wat zit er niet in frikadellen zou je haast zeggen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
mystery meatquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
Ik dacht altijd dat er alles in zat BEHALVE vleesquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat zit er niet in frikadellen zou je haast zeggen.
Vaak welquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
Ja, en "waterkonijn".quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
Daar zit alles in.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |