Jij bepaalt hier de regels niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:23 schreef ervani het volgende:
Nee ik plaats hier omdat ik helemaal niets met de huidige muziek heb en qua muziek in the 80's ben blijven hangen. Dus binnen dit subforum verwacht ik meer 80's meuk :-)
En daarna werden ze pas echt beroemd. Die vernieuwende bands van het eind van de jaren zeventig zoals Blondie, U2 of Sex Pistols, 'horen' meer bij de jaren '80.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:26 schreef Waaghals het volgende:
Hoe kan Joy Division in godsnaam de 80s band zijn?
Die stopten er mee in mei 80
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:16 schreef ervani het volgende:
Met dit nummer geef ik de boel over aan de volgende forum bezoeker:
New Order -Transmission
Regels? Dit is toch de 40+ topic? dus ja, de 80er jaren horen daarbij denk ik zo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jij bepaalt hier de regels niet.
En er staan nog wel meer muziektopics hier in 40+quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:27 schreef Kaat43 het volgende:
[..]
Regels? Dit is toch de 40+ topic? dus ja, de 80er jaren horen daarbij denk ik zo.
Deze link(Ketting) is natuurlijk heel duidelijk maar verzoek om de link even te omschrijven want als de links straks minder duidelijk zijn kan dat weer handig zijn.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:51 schreef Karina het volgende:
Gezongen door Rob de Nijs, wiens grote hit Malle Babbe door Lennaert Nijgh werd geschreven, net als Testament van Boudewijn de Groot.
We moeten er even inkomen ook hequote:Op donderdag 14 februari 2013 18:57 schreef ervani het volgende:
Nu beginnen er dingen te kruizen en dat komt mede door mijn te fanatieke bijdrage. In dit geval waarin twee (of meer) schakels op één nummer worden neergelegd dan is het aan de volgende om te bepalen waar men de schakel weer oppakt.
doe jij er nog eentje?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
We moeten er even inkomen ook he
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De link is duidelijk, een luie zondag
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:36 schreef golfer het volgende:
Ik heb meer met muziek uit de jtren 60 en 70.
ik vind het wel een leuk spelletje, maar moet dat écht?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:24 schreef ervani het volgende:
Misschien deze lijst dmv copy-paste up-to-date houden?
Nee moet niet, ik zal het af en toe gaan updaten. Plaats gewoon lekker door zodat we een ketting van een paar honderd meter krijgen. Zoals ik schreef heb ik dit eerder op een ander forum ook gedaan en je komt op een gegeven moment echt op leuke links en dan aan het eind proberen de link weer aan te laten sluiten bij het eerste nummer maar dan zijn wij wel een eind verder.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik vind het wel een leuk spelletje, maar moet dat écht?
Het is een beetje ver gezocht maar...quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:23 schreef ervani het volgende:
Rod Steward, The Small Faces
brengt mij bij Billy Bragg met The Man with the Iron Mask.
link> gezicht > masker
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:03 schreef ervani het volgende:
Ja en deze pak ik dus mee, ik schrijf net nog dat ik de Ramones er in wil 'fietsen' nou hier ga ik :-)
Ain;t No Other Man > Hij is blijkbaar de ware > The Ramones > She's the one
En dat alles op valentijnsdag
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:48 schreef Kaat43 het volgende:
Ik weet de hint maar ik ga voor iets anders!
je ziet mijn plaatje over het hoofdquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:54 schreef ervani het volgende:
Kkatie Melua - Nine Million Bicycles
Voordat er iemand met dat nummer van Queen aankomt :-)
Kraftwerk - Tour De France (zeker niet het beste Kraftwerk nummer maar het kan ons naar Neue Deutsche Welle brengen en als je die schakel pakt kan je op leuke nummers uitkomen)
001. Joy Division - Love Will tear us Apart
002. New Order - Transmission (New Order komt voort uit JD en het nummer Tansmission is een JD song)
003. Testament - The New Order (New Order > The New Order)
004. Coil - The First Five minutes after Death (Testament > de dood)
005. Boudewijn de Groot - Testament (De dood > Testament)
006. Rob de Nijs - Zondag / The Cure - The Funeral Party (Boudewijn d Gr > L. Nijgh> Rob de Nijs)
007. The Small faces - Lazy Sunday (Zondag > Sunday)
008. Rod Steward - I Don;t want to talk about it (Rod Steward is zanger van Small Faces geweest)
009. Billy Bragg - The Man with the Iron mask (Small Faces > Masker)
010. Christina Aguilera - Ain't No Other Man (Album naam 2x Back To Basic)
011. Ramones - She's the one (de ware liefde, er is geen ander zoals...)
012. Robbie Williams - She's the one (zelfde titel nummer) / U2 - One (nummer 1)
013. Te Gladiators - Pretending (ze is toch niet de ware liefde)
014. The Pretenders - 2000 Miles (Pretending - Pretenders)
015. Katie Melua - Nine Million Bicycles (2000 Miles - 9 miljoen fietsen)
016. Kraftwerk - Tour de France (9 miljoen fietsen - Tour de France)
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:56 schreef ervani het volgende:
@ Fann... is ingevoerd,, cross post :-) aan de volgende om te bepalen waar hij of zij verder gaat.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:41 schreef ervani het volgende:
Hint-Hint.. Chrissy Hynde heeft een relatie gehad met Jim Kerr van de Simple Minds :-) Ik mag van mijzelf niet reageren op mijn eigen schakel... jammer. En als je bij Reggae terug wil komen Chrissy Hynde & UB40 ...
Vanwege Avondetappe -> Tour de Francequote:
Amor - Amorequote:Op donderdag 14 februari 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanwege Avondetappe -> Tour de France
Okquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:03 schreef ervani het volgende:
@ Kaat - Het is volgens mij nu aan Kaat om de ketting weer op te pakken Fann en ik staan beide 'on hold' met onze laatste schakels :-)
@Feeeeble, ik beken het is heel lastig om mij in te houden... zie het als enthousiasme :-)
ik welquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:51 schreef ervani het volgende:
@Karina, je hebt een lastige schakel geplaatst, heb even geen schakel
Geen Faith No More?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:58 schreef ervani het volgende:
Italiano? Ik versta er niets van en kom niet verder dan Spaghetti, pasta, pizza, Vespa
Mike Patton - Amore
Spliff - Carbonara (Italiano, spaghetti, pasta, pizza, Vespa )
Alhoewel ik moet zeggen dat ik mijn eigen schakel niet al te sterk vind, beetje een zwakke schakel.
Reggae - Spliff - een jointje? wel nee, hier een andere route naar Reggaequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:14 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Geen Faith No More?![]()
Met Spliff maak je het natuurlijk wel heel moeilijk om geen reggae te postenmaar ik ga nu lekker m´n bedje in...
Alistair Ian Campbell (Birmingham (Engeland), 15 februari 1959) is een Brits zanger. Hij was voorheen de frontman en mede-oprichter van de reggaeformatie UB40.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is een makkiequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:40 schreef ervani het volgende:
UB40 is een formulier dat werkelozen in Engeland in moesten vullen om een uitkering te krijgen
Ali Campbell > UB40 > Werkloos
John Lennon - WorkingClass hero
Even snel voordat ik ga slapenquote:
Daar word ik vrolijk vanquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Even snel voordat ik ga slapen
Man at Work komt uit Australie
En Kylie ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door ervani op 15-02-2013 00:48:06 ]
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:35 schreef ervani het volgende:
De meeste liggen al op één oor dus ik voel mij vrij om bij uitzondering een schakel aan mijn laatste schakel te hangen. De volgende link is er meer een op gevoel en associatie:
Fame > Beroemd > Roem > De kleren van de Keizer.
Sinead O'Conner -Emperor's New Clothes (Als je de tekst luistert, in het begin dan hoor je nog een link: become famous)
Als je kijkt hoe ze er nu uitziet zie je dat ook artiesten oud worden. Voor de rest heb ik weinig met Sinead maar dit nummer is meer dan oké. Vergane glorie.... maar een nummer dat ik met gemak tien keer achter elkaar kan luisteren.
Nogmaals eigenlijk niet de bedoeling om verder te rijgen aan de eigen schakels maar deze moest ik gewoon droppenEmperor > KingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
King Tubby (reggae-dub)
Twee schakels in één klap omdat Sinead O'Connor zich heeft bekeerd tot de rastafaribeweging.
Het Lied ''I will Survive'' is geschreven door Freddie Perren en Dino Fekaris.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:44 schreef Kaat43 het volgende:
![]()
Wat nou invasie! We overleven en gaan door
Mother Nature > Mother of Earthquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het Lied ''I will Survive'' is geschreven door Freddie Perren en Dino Fekaris.
Dino Fekaris heeft ook deze geschreven
The Temptations-Mother Nature
Thanksquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:02 schreef ervani het volgende:
Als je King Tubby weet neer te leggen moet je wel een reggae liefhebber zijn: complimenten voor de smaak.
Dat was niet de bedoeling volgens mij, lees de OP maar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:35 schreef Arcee het volgende:
Dit is toch gewoon hetzelfde als Topicreeks: Muziekassociatiespel ?
Walking > Runningquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:29 schreef Pedroso het volgende:
Was je net voor Karina![]()
Inkoppertje, link lijkt me duidelijk.
Walking on the moon, with a blue moon in your eyes...quote:
Frank Sinatra- Blue Moonquote:Op zondag 17 februari 2013 11:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Walking on the moon, with a blue moon in your eyes...
quote:
Again?quote:
Daarom ga ik hier maar verder met LL Cooooool J!quote:Op zondag 17 februari 2013 01:10 schreef ervani het volgende:
Running Free? Run DMC
Run MDC - It's Like That
Met een andere clip (leuker?)
Gisteren een CD opgezet van Queen en daar stond dit op, sluit mooi aanquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:28 schreef Feeeeble het volgende:
Heeee stelletje slaapkoppenVolgens mij waren we hier gebleven:
[..]
Daarom ga ik hier maar verder met LL Cooooool J!
Run DMC > Rap/Hip Hop uit New York > LL Cool J
Maar als ik zelf ook zit te slapen hoor ik het wel![]()
Lady Gaga - Bad Romancequote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Gisteren een CD opgezet van Queen en daar stond dit op, sluit mooi aan
Gaga > googooquote:Op zondag 24 februari 2013 16:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lady Gaga - Bad Romance
En Limahl de zanger van Kajagoogoo had ook nog een solo hitjequote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
En Limahl de zanger van Kajagoogoo had ook nog een solo hitje
The E-girl namen de Japanse versie voor hun rekeningquote:Op zondag 24 februari 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
En Limahl de zanger van Kajagoogoo had ook nog een solo hitje
Daar kan ik mooi deze toppers aan toevoegen.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
The E-girl namen de Japanse versie voor hun rekening
maar ook deze is van de E-girls
E-girls / One Two Three -Full
Het Euro Songfestival in 1999 werd gewonnen door de Zweedse zangeresquote:Op zondag 24 februari 2013 22:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar kan ik mooi deze toppers aan toevoegen.
Charlotte is helaas nooit zo beroemd geworden als haar Zweedse voorgangers in de jaren 70.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het Euro Songfestival in 1999 werd gewonnen door de Zweedse zangeres
Charlotte Nilsson met het lied take me to your heaven
James Last - Oh, Waterloopleinquote:Op zondag 24 februari 2013 22:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Charlotte is helaas nooit zo beroemd geworden als haar Zweedse voorgangers in de jaren 70.
Johnny Jordaan - Geef mij maar Amsterdamquote:Op zondag 24 februari 2013 22:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
James Last - Oh, Waterlooplein
Drukwerk ,, He Amsterdam,,quote:Op zondag 24 februari 2013 22:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Johnny Jordaan - Geef mij maar Amsterdam
Amsterdam >Paradiso >Sleeze Beezquote:Op zondag 24 februari 2013 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Drukwerk ,, He Amsterdam,,
Vitamin C - Me, Myself and Iquote:Op maandag 25 februari 2013 13:46 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Amsterdam >Paradiso >Sleeze Beez
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vitamin C - Me, Myself and I
Goede reden om deze nog is te posten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Red Hot Chili Peppers - Soul To Squeeze
Dan mag ik deze nog een keerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Goede reden om deze nog is te posten.
Wat jij wilt ! Blijft een lekker nummer trouwens.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan mag ik deze nog een keer![]()
Boney M Daddy cool
En zelfs gezongen als ik het goed hebquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat jij wilt ! Blijft een lekker nummer trouwens.
Frank Farian heeft ook deze gladjakkers geproduceerd.
even een bruggetjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
En zelfs gezongen als ik het goed heb
Inkoppertje:
Marianne Faithfull, heeft Mick een langdurige relatie mee gehad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
En zelfs gezongen als ik het goed heb
Inkoppertje:
volgens mij moet je nu verder met Brian Ferryquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Marianne Faithfull, heeft Mick een langdurige relatie mee gehad.
Klopt, je was me net voor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik heb dit spelletje niet bedacht
Drug > Addictionquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, je was me net voor.
Lijkt me duidelijk,
En waar kom je terecht als je gesnapt wordt ?quote:
En deze Nederlander kwam met een Elvis coverquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
En waar kom je terecht als je gesnapt wordt ?
Spooky & Sue - You talk to muchquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
En deze Nederlander kwam met een Elvis cover
Spooky -> geest -> Ghostridersquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Spooky & Sue - You talk to much
is niet persoonlijk![]()
GhostRiders - Ghost = Riders > Riders on the stormquote:
Stormy Weather - Ella Fitzgeraldquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
GhostRiders - Ghost = Riders > Riders on the storm
Weer -> Regenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Stormy Weather - Ella Fitzgerald
Regenquote:
De lente komt er weer aan !quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Regen> Here Comes The Sun
- Beatles
Spring... Mmmm... springen >Jumpquote:
Dit was Van Halen's grootste hit van het album 1984 wat ook in 1984 werd uitgebracht.quote:
he bah ik heb helemaal geen zin om daar een plaatje bij te zoekenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dit was Van Halen's grootste hit van het album 1984 wat ook in 1984 werd uitgebracht.
Sex crime - sex = crime = CSI = The whoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dit was Van Halen's grootste hit van het album 1984 wat ook in 1984 werd uitgebracht.
CSI = politiequote:Op zondag 3 maart 2013 21:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Sex crime - sex = crime = CSI = The who
Breath + e = Breathequote:Op zondag 3 maart 2013 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
CSI = politie
The Police - Every Breath You Take
Breathe > Airquote:
Air > lucht > zuurstof.> Oxygenequote:
quote:
Het was wikken of wegenquote:
Ja, lekker hequote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het was wikken of wegen
Jean michel Jarre of The Sweet... Ze hebben het beiden
Maar ff de lange versie van The sweet binnehalen (jeugdsentiment)
Wig Wam Bam is ook een hele bekendequote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:36 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ja, lekker heMaar het is wel het enige nummer wat ik van ze ken volgens mij
Ik zat net al stukjes ervan te luisteren op youtube en die eerste zou ik misschien wel een keer gehoord kunnen hebben maar klinkt me niet heel bekend. Die tweede welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:38 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Wig Wam Bam is ook een hele bekende
en Ballroom Blitz
Heb nog zo ongeveer alle LPs in de kast staan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:45 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ik zat net al stukjes ervan te luisteren op youtube en die eerste zou ik misschien wel een keer gehoord kunnen hebben maar klinkt me niet heel bekend. Die tweede wel
Leuk!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Heb nog zo ongeveer alle LPs in de kast staan.
Oxygene > zuurstoffles > fles > bottle =quote:
Police > Sheriffquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:58 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Oxygene > zuurstoffles > fles > bottle =
Van Bad Girl naar Nasty Girl is maar een kleine stap.quote:
Liever een Bad Girl dan een Barbie Girlquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Van Bad Girl naar Nasty Girl is maar een kleine stap.
Aqua -> water -> Waterlooquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Liever een Bad Girl dan een Barbie Girl![]()
Slag bij Waterloo = Napoleonquote:
War > War Pigsquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Slag bij Waterloo = Napoleon![]()
Pigs > miss piggy > muppetshowquote:
Pink Floyd - Pigsquote:
Pigs > Cowquote:
House musicquote:
Dreamscape > Dreamerquote:
En we dromen verderquote:
dromen = slaapquote:
Slaap = ogen sluitenquote:
ogen openquote:
Bruine ogen...quote:
en dan zou ik nu natuurlijk héél makkelijk naar blauwe ogen kunnen gaanquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en dan zou ik nu natuurlijk héél makkelijk naar blauwe ogen kunnen gaan
maar dat doe ik niet![]()
ik ga voor de bruine suiker
SugarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Tja als The Sweet er isquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik WIST dat iemand die zou kiezen![]()
dan kies ik deze
Dat is wel een hele slechte van Sweet zeg, ik kende hem ook niet eensquote:
Teenageerquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is wel een hele slechte van Sweet zeg, ik kende hem ook niet eens
niks aan gemist dus![]()
Billy rijmt op Willyquote:
Dit was toch nog in de tijd dat ie zich Mink DeVille noemdequote:
en Willy is er stil vanquote:
Ik twijfelde maar ach, het blijft dezelfde vent en Mink rijmt niet op Billyquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:04 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dit was toch nog in de tijd dat ie zich Mink DeVille noemde
Je moet wel serieus zijn met dit spel heurquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:32 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ik twijfelde maar ach, het blijft dezelfde vent en Mink rijmt niet op Billy
henk wijngaard > truckes > autosnelwegquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en Willy is er stil van![]()
henk wijngaard stille willie![]()
Ik ben serieusquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je moet wel serieus zijn met dit spel heur![]()
tis jou beurt![]()
Oké en die auto moet natuurlijk een keertje gewassen worden...quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:38 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
henk wijngaard > truckes > autosnelweg
Ik vind het zo leuker en vooral makkelijker eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké en die auto moet natuurlijk een keertje gewassen worden...
Rose Royce - Car Wash
Net als deze damequote:
Deze dame niet maar wel ook een kersje...quote:
Ik lus geen Sherryquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:20 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Deze dame niet maar wel ook een kersje...
Wel moeilijk om het maar bij één drankje te houden vaakquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik lus geen Sherrymaar ik lust wel Bier
![]()
Ik weet het deze is al vaker langs geweest, maar toch... nog 1xquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:27 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Wel moeilijk om het maar bij één drankje te houden vaak![]()
Dan wil ik dezequote:Op donderdag 7 maart 2013 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet het deze is al vaker langs geweest, maar toch... nog 1x![]()
![]()
Would you like to swing on a star, carry moonbeams home in a jar?quote:
Beetje dieren zitten beledigenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Would you like to swing on a star, carry moonbeams home in a jar?
One moonbeam, two moonbeams
And be better off than you are or would you rather be a mule?
(Yeah, yeah, tell 'em 'bout a mul now)
A mule is an animal with long funny ears
He kicks up at anything he hears
His back is brawny and his brain is weak
He's just plain stupid with a stubborn streak
And by the way, if you hate to go to school (Which I do), you may grow up to be a mule
I don't wanna grow up to be a mule
And be better off than you are or would you rather be a pig?
Yeah, yeah, ttell 'em 'bout a pig now
A pig is an animal with dirt on his face
His shoes are a terrible disgrace
He's got no manners when he eats his food (Nor you farmer)
He's fat and lazy and extremely rude
But if you don't care a feather or a fig (Which I don't), you may grow up to be a pig
I don't wanna grow up to be a pig
One moonbeam, two moonbeams
And be better off than you are, we could be swinging on a star
We could be swinging on a star
We could be swinging on a
We could be swinging on a...
dat was nog best een mooie plaat ook !quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:56 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Beetje dieren zitten beledigen![]()
Swinging on a star > Dancing in the moonlight
Ik wil niet dansen in het maanlicht maar OP de maanquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:56 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Beetje dieren zitten beledigen![]()
Swinging on a star > Dancing in the moonlight
Die is al 3 keer voorbij gekomen volgens mijquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wil niet dansen in het maanlicht maar OP de maan![]()
Ik ga me er ook weer is mee bemoeien.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wil niet dansen in het maanlicht maar OP de maan![]()
Nou dan kan deze ook nog wel....quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik ga me er ook weer is mee bemoeien.
Waarom lopen als je het rennend ook af kan.
Deze ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou dan kan deze ook nog wel....
quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:41 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Deze ook
Vocals only! Wel luisteren he
laatste voor vanavondquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:41 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Deze ook
Vocals only! Wel luisteren he
quote:
Laatste > afsluiten > closequote:
Als je je ogen dichtdoet zie je niks...quote:
Ik maak ze weer open en zegquote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:34 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Als je je ogen dichtdoet zie je niks...
Ik zeg ook Goeiemorgenquote:
So good morning, good afternoon, good night, don't let the bedbugs bitequote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zeg ook Goeiemorgen![]()
nana mouskouri guten morgen sonnenschein![]()
Jungle Brothers = The Mighty Junglequote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:09 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
So good morning, good afternoon, good night, don't let the bedbugs bite![]()
U know where u are?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jungle Brothers = The Mighty Jungle
Ik heb toch liever Roses dan Gunsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:49 schreef JerryLee het volgende:
[..]
U know where u are?
U are in the jungle baby u gonna Dieeee
I Beg Your Pardonquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb toch liever Roses dan Guns
Begging for Mercy?quote:
En Mercy rijmt weer op Percyquote:
Jij maakt er een potje vanquote:
Sorryquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij maakt er een potje vanmaar oké
Love > Broken heartquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij maakt er een potje vanmaar oké
Lang niet gehoord, mooiquote:
doe nog eentjequote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:48 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Lang niet gehoord, mooimaar ik kan even helemaal niks bedenken nu
![]()
Ben een beetje moe ook
Thanks !quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:58 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Okee, nog ééntje danmet een gebroken hart
![]()
Elmore James, in 1963 overleden in Chicago.quote:
en Chicago ligt in Amerika dus...........quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Elmore James, in 1963 overleden in Chicago.
Ramstein is de naam van een militair vliegveldquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en Chicago ligt in Amerika dus...........
en vliegtuigen moeten vliegen...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ramstein is de naam van een militair vliegveld
...en dat gaat niet altijd goed:quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en vliegtuigen moeten vliegen...
en dat is dangerousquote:
Dansen met een Super Jumpquote:
oke laatstequote:
Jumping -> Jumpquote:
Sledge = slee ===> Sneeuwquote:
Regenquote:
Tranen ---> Huilenquote:
Oeps, had de verkeerde bijgevoegd, Inmiddels hersteld. Je hebt wel de goed link gelegd,quote:
ik ging op je tekst af gelukkigquote:Op zondag 10 maart 2013 21:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Oeps, had de verkeerde bijgevoegd, Inmiddels hersteld. Je hebt wel de goed link gelegd,
Armstrong, 1e man op de maan.quote:
Dat is mooi gevonden !quote:
Zon, lekkuh. Zomer !quote:Op zondag 10 maart 2013 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is mooi gevonden !![]()
Maan + Zon
In een hele kleine bikiniquote:
Inkoppertje. Over een kleine bikini gesprokenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
In een hele kleine bikini![]()
Bij dit zwembad is het ook heel gezellig...quote:Op zondag 10 maart 2013 22:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Inkoppertje. Over een kleine bikini gesproken![]()
Wham - George Michael - Michael Jacksonquote:Op maandag 11 maart 2013 11:08 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Bij dit zwembad is het ook heel gezellig...
Billy Jean = Billy Oceanquote:Op maandag 11 maart 2013 19:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wham - George Michael - Michael Jackson
Ocean - Waterquote:Op maandag 11 maart 2013 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Billy Jean = Billy Ocean
Rosenbaum = Rosegardenquote:
quote:
Rose garden > Roof gardenquote:
quote:
Zo, je bent er vroeg bij (Kerst).quote:
Lekker dromenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo, je bent er vroeg bij (Kerst).
Nacht = Night
Everly Brothers = Broerquote:
Brother > Sisterquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Everly Brothers = Broer
You are my Brother
en de familie is compleetquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en de familie is compleet![]()
In het leger van de Prinsquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:05 schreef Feeeeble het volgende:
[..]![]()
We are family > We are the warriors
quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
In het leger van de Prins![]()
Tja de Queen gaat aftreden dus.......quote:
even eenquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tja de Queen gaat aftreden dus.......![]()
Queen -> Kingquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jaaaaa! Blijft mooiquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
even eenvoor deze plaat
![]()
lekker muziekkie
Voor Willempie:quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja dit was de eerstequote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja dit was de eerste
Kings Can Do EverythingEverything´s RuinedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Faith No More = Faithlessquote:
Zo is het maar net. Hij/ zij redt nog levens ook.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Faith No More = Faithless![]()
God Is A DJ
This is my lifequote:Op donderdag 14 maart 2013 20:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Hij/ zij redt nog levens ook.
Lekker funky nummer overigens,
quote:
Als we toch met teringherrie gaan beginnenquote:
Dat moet soms gewoon evenquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als we toch met teringherrie gaan beginnen![]()
quote:
Krijg het een beetje heet van al dat vuurquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Burn Motherfucker Burn
Maar Hot Chocolate is wel lekkerquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:45 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Krijg het een beetje heet van al dat vuur![]()
Met die titel is Beck het helemaal niet eens.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar Hot Chocolate is wel lekker![]()
Doe mij maar een koppie thee, zoethoutquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar Hot Chocolate is wel lekker![]()
Liever niet eigenlijk, ik wil m´n bedje inquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
doe jij de volgende maar
Je moetquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:29 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Liever niet eigenlijk, ik wil m´n bedje in
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:34 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat zou gaan zeggen![]()
Okee, komt er zo aan
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Met die titel is Beck het helemaal niet eens.
Toch maar weer een ´winner´ danquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Okido !
dit was de laatste
[..]
Welterustenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
En nu lekker m´n bedje in met een film
Alsjeblieftquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Welterustenen dank je wel
Eagles - Take It To The Limitquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Toch maar weer een ´winner´ dan![]()
Nog eentje dan voor vandaag.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Toch maar weer een ´winner´ dan![]()
Grr, even snel een nieuwe zoeken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Eagles - Take It To The Limit
Welke limit ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Eagles - Take It To The Limit
tot het genoeg isquote:
Over summer gesproken..quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
tot het genoeg is![]()
Enough is enough.![]()
oké ik maak wel even een nieuwe met dezequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Over summer gesproken..
Dit was echt de laatste voor vandaag, zo m'n mandje maar weer is opzoeken.
Nogmaals, sweet dreams !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |