Weer -> Regenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Stormy Weather - Ella Fitzgerald
Regenquote:
De lente komt er weer aan !quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Regen> Here Comes The Sun
- Beatles
Spring... Mmmm... springen >Jumpquote:
Dit was Van Halen's grootste hit van het album 1984 wat ook in 1984 werd uitgebracht.quote:
he bah ik heb helemaal geen zin om daar een plaatje bij te zoekenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dit was Van Halen's grootste hit van het album 1984 wat ook in 1984 werd uitgebracht.
Sex crime - sex = crime = CSI = The whoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dit was Van Halen's grootste hit van het album 1984 wat ook in 1984 werd uitgebracht.
CSI = politiequote:Op zondag 3 maart 2013 21:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Sex crime - sex = crime = CSI = The who
Breath + e = Breathequote:Op zondag 3 maart 2013 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
CSI = politie
The Police - Every Breath You Take
Breathe > Airquote:
Air > lucht > zuurstof.> Oxygenequote:
quote:
Het was wikken of wegenquote:
Ja, lekker hequote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het was wikken of wegen
Jean michel Jarre of The Sweet... Ze hebben het beiden
Maar ff de lange versie van The sweet binnehalen (jeugdsentiment)
Wig Wam Bam is ook een hele bekendequote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:36 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ja, lekker heMaar het is wel het enige nummer wat ik van ze ken volgens mij
Ik zat net al stukjes ervan te luisteren op youtube en die eerste zou ik misschien wel een keer gehoord kunnen hebben maar klinkt me niet heel bekend. Die tweede welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:38 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Wig Wam Bam is ook een hele bekende
en Ballroom Blitz
Heb nog zo ongeveer alle LPs in de kast staan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:45 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ik zat net al stukjes ervan te luisteren op youtube en die eerste zou ik misschien wel een keer gehoord kunnen hebben maar klinkt me niet heel bekend. Die tweede wel
Leuk!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Heb nog zo ongeveer alle LPs in de kast staan.
Oxygene > zuurstoffles > fles > bottle =quote:
Police > Sheriffquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:58 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Oxygene > zuurstoffles > fles > bottle =
Van Bad Girl naar Nasty Girl is maar een kleine stap.quote:
Liever een Bad Girl dan een Barbie Girlquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Van Bad Girl naar Nasty Girl is maar een kleine stap.
Aqua -> water -> Waterlooquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Liever een Bad Girl dan een Barbie Girl![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |