Jij bepaalt hier de regels niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:23 schreef ervani het volgende:
Nee ik plaats hier omdat ik helemaal niets met de huidige muziek heb en qua muziek in the 80's ben blijven hangen. Dus binnen dit subforum verwacht ik meer 80's meuk :-)
En daarna werden ze pas echt beroemd. Die vernieuwende bands van het eind van de jaren zeventig zoals Blondie, U2 of Sex Pistols, 'horen' meer bij de jaren '80.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:26 schreef Waaghals het volgende:
Hoe kan Joy Division in godsnaam de 80s band zijn?
Die stopten er mee in mei 80
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:16 schreef ervani het volgende:
Met dit nummer geef ik de boel over aan de volgende forum bezoeker:
New Order -Transmission
Regels? Dit is toch de 40+ topic? dus ja, de 80er jaren horen daarbij denk ik zo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jij bepaalt hier de regels niet.
En er staan nog wel meer muziektopics hier in 40+quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:27 schreef Kaat43 het volgende:
[..]
Regels? Dit is toch de 40+ topic? dus ja, de 80er jaren horen daarbij denk ik zo.
Deze link(Ketting) is natuurlijk heel duidelijk maar verzoek om de link even te omschrijven want als de links straks minder duidelijk zijn kan dat weer handig zijn.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:51 schreef Karina het volgende:
Gezongen door Rob de Nijs, wiens grote hit Malle Babbe door Lennaert Nijgh werd geschreven, net als Testament van Boudewijn de Groot.
We moeten er even inkomen ook hequote:Op donderdag 14 februari 2013 18:57 schreef ervani het volgende:
Nu beginnen er dingen te kruizen en dat komt mede door mijn te fanatieke bijdrage. In dit geval waarin twee (of meer) schakels op één nummer worden neergelegd dan is het aan de volgende om te bepalen waar men de schakel weer oppakt.
doe jij er nog eentje?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
We moeten er even inkomen ook he
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De link is duidelijk, een luie zondag
quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:36 schreef golfer het volgende:
Ik heb meer met muziek uit de jtren 60 en 70.
ik vind het wel een leuk spelletje, maar moet dat écht?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:24 schreef ervani het volgende:
Misschien deze lijst dmv copy-paste up-to-date houden?
Nee moet niet, ik zal het af en toe gaan updaten. Plaats gewoon lekker door zodat we een ketting van een paar honderd meter krijgen. Zoals ik schreef heb ik dit eerder op een ander forum ook gedaan en je komt op een gegeven moment echt op leuke links en dan aan het eind proberen de link weer aan te laten sluiten bij het eerste nummer maar dan zijn wij wel een eind verder.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik vind het wel een leuk spelletje, maar moet dat écht?
Het is een beetje ver gezocht maar...quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:23 schreef ervani het volgende:
Rod Steward, The Small Faces
brengt mij bij Billy Bragg met The Man with the Iron Mask.
link> gezicht > masker
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:03 schreef ervani het volgende:
Ja en deze pak ik dus mee, ik schrijf net nog dat ik de Ramones er in wil 'fietsen' nou hier ga ik :-)
Ain;t No Other Man > Hij is blijkbaar de ware > The Ramones > She's the one
En dat alles op valentijnsdag
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:48 schreef Kaat43 het volgende:
Ik weet de hint maar ik ga voor iets anders!
je ziet mijn plaatje over het hoofdquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:54 schreef ervani het volgende:
Kkatie Melua - Nine Million Bicycles
Voordat er iemand met dat nummer van Queen aankomt :-)
Kraftwerk - Tour De France (zeker niet het beste Kraftwerk nummer maar het kan ons naar Neue Deutsche Welle brengen en als je die schakel pakt kan je op leuke nummers uitkomen)
001. Joy Division - Love Will tear us Apart
002. New Order - Transmission (New Order komt voort uit JD en het nummer Tansmission is een JD song)
003. Testament - The New Order (New Order > The New Order)
004. Coil - The First Five minutes after Death (Testament > de dood)
005. Boudewijn de Groot - Testament (De dood > Testament)
006. Rob de Nijs - Zondag / The Cure - The Funeral Party (Boudewijn d Gr > L. Nijgh> Rob de Nijs)
007. The Small faces - Lazy Sunday (Zondag > Sunday)
008. Rod Steward - I Don;t want to talk about it (Rod Steward is zanger van Small Faces geweest)
009. Billy Bragg - The Man with the Iron mask (Small Faces > Masker)
010. Christina Aguilera - Ain't No Other Man (Album naam 2x Back To Basic)
011. Ramones - She's the one (de ware liefde, er is geen ander zoals...)
012. Robbie Williams - She's the one (zelfde titel nummer) / U2 - One (nummer 1)
013. Te Gladiators - Pretending (ze is toch niet de ware liefde)
014. The Pretenders - 2000 Miles (Pretending - Pretenders)
015. Katie Melua - Nine Million Bicycles (2000 Miles - 9 miljoen fietsen)
016. Kraftwerk - Tour de France (9 miljoen fietsen - Tour de France)
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:56 schreef ervani het volgende:
@ Fann... is ingevoerd,, cross post :-) aan de volgende om te bepalen waar hij of zij verder gaat.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:41 schreef ervani het volgende:
Hint-Hint.. Chrissy Hynde heeft een relatie gehad met Jim Kerr van de Simple Minds :-) Ik mag van mijzelf niet reageren op mijn eigen schakel... jammer. En als je bij Reggae terug wil komen Chrissy Hynde & UB40 ...
Vanwege Avondetappe -> Tour de Francequote:
Amor - Amorequote:Op donderdag 14 februari 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanwege Avondetappe -> Tour de France
Okquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:03 schreef ervani het volgende:
@ Kaat - Het is volgens mij nu aan Kaat om de ketting weer op te pakken Fann en ik staan beide 'on hold' met onze laatste schakels :-)
@Feeeeble, ik beken het is heel lastig om mij in te houden... zie het als enthousiasme :-)
ik welquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:51 schreef ervani het volgende:
@Karina, je hebt een lastige schakel geplaatst, heb even geen schakel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |