Geen Faith No More?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:58 schreef ervani het volgende:
Italiano? Ik versta er niets van en kom niet verder dan Spaghetti, pasta, pizza, Vespa
Mike Patton - Amore
Spliff - Carbonara (Italiano, spaghetti, pasta, pizza, Vespa )
Alhoewel ik moet zeggen dat ik mijn eigen schakel niet al te sterk vind, beetje een zwakke schakel.
Reggae - Spliff - een jointje? wel nee, hier een andere route naar Reggaequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:14 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Geen Faith No More?![]()
Met Spliff maak je het natuurlijk wel heel moeilijk om geen reggae te postenmaar ik ga nu lekker m´n bedje in...
Alistair Ian Campbell (Birmingham (Engeland), 15 februari 1959) is een Brits zanger. Hij was voorheen de frontman en mede-oprichter van de reggaeformatie UB40.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is een makkiequote:Op donderdag 14 februari 2013 22:40 schreef ervani het volgende:
UB40 is een formulier dat werkelozen in Engeland in moesten vullen om een uitkering te krijgen
Ali Campbell > UB40 > Werkloos
John Lennon - WorkingClass hero
Even snel voordat ik ga slapenquote:
Daar word ik vrolijk vanquote:Op donderdag 14 februari 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Even snel voordat ik ga slapen
Man at Work komt uit Australie
En Kylie ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door ervani op 15-02-2013 00:48:06 ]
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:35 schreef ervani het volgende:
De meeste liggen al op n oor dus ik voel mij vrij om bij uitzondering een schakel aan mijn laatste schakel te hangen. De volgende link is er meer een op gevoel en associatie:
Fame > Beroemd > Roem > De kleren van de Keizer.
Sinead O'Conner -Emperor's New Clothes (Als je de tekst luistert, in het begin dan hoor je nog een link: become famous)
Als je kijkt hoe ze er nu uitziet zie je dat ook artiesten oud worden. Voor de rest heb ik weinig met Sinead maar dit nummer is meer dan ok. Vergane glorie.... maar een nummer dat ik met gemak tien keer achter elkaar kan luisteren.
Nogmaals eigenlijk niet de bedoeling om verder te rijgen aan de eigen schakels maar deze moest ik gewoon droppenEmperor > KingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
King Tubby (reggae-dub)
Twee schakels in n klap omdat Sinead O'Connor zich heeft bekeerd tot de rastafaribeweging.
Het Lied ''I will Survive'' is geschreven door Freddie Perren en Dino Fekaris.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:44 schreef Kaat43 het volgende:
![]()
Wat nou invasie! We overleven en gaan door
Mother Nature > Mother of Earthquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het Lied ''I will Survive'' is geschreven door Freddie Perren en Dino Fekaris.
Dino Fekaris heeft ook deze geschreven
The Temptations-Mother Nature
Thanksquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:02 schreef ervani het volgende:
Als je King Tubby weet neer te leggen moet je wel een reggae liefhebber zijn: complimenten voor de smaak.
Dat was niet de bedoeling volgens mij, lees de OP maar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:35 schreef Arcee het volgende:
Dit is toch gewoon hetzelfde als Topicreeks: Muziekassociatiespel ?
Walking > Runningquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:29 schreef Pedroso het volgende:
Was je net voor Karina![]()
Inkoppertje, link lijkt me duidelijk.
Walking on the moon, with a blue moon in your eyes...quote:
Frank Sinatra- Blue Moonquote:Op zondag 17 februari 2013 11:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Walking on the moon, with a blue moon in your eyes...
quote:
Again?quote:
Daarom ga ik hier maar verder met LL Cooooool J!quote:Op zondag 17 februari 2013 01:10 schreef ervani het volgende:
Running Free? Run DMC
Run MDC - It's Like That
Met een andere clip (leuker?)
Gisteren een CD opgezet van Queen en daar stond dit op, sluit mooi aanquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:28 schreef Feeeeble het volgende:
Heeee stelletje slaapkoppenVolgens mij waren we hier gebleven:
[..]
Daarom ga ik hier maar verder met LL Cooooool J!
Run DMC > Rap/Hip Hop uit New York > LL Cool J
Maar als ik zelf ook zit te slapen hoor ik het wel![]()
Lady Gaga - Bad Romancequote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Gisteren een CD opgezet van Queen en daar stond dit op, sluit mooi aan
Gaga > googooquote:Op zondag 24 februari 2013 16:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lady Gaga - Bad Romance
En Limahl de zanger van Kajagoogoo had ook nog een solo hitjequote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
En Limahl de zanger van Kajagoogoo had ook nog een solo hitje
The E-girl namen de Japanse versie voor hun rekeningquote:Op zondag 24 februari 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
En Limahl de zanger van Kajagoogoo had ook nog een solo hitje
Daar kan ik mooi deze toppers aan toevoegen.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
The E-girl namen de Japanse versie voor hun rekening
maar ook deze is van de E-girls
E-girls / One Two Three -Full
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |