abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 13 februari 2013 @ 23:23:03 #1
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
  woensdag 13 februari 2013 @ 23:23:19 #2
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_122854650
Dan open ik hem maar hoor :(
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 13 februari 2013 @ 23:25:24 #3
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_122854778
Schopje onzin anders?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_122854802
Morgen maar weer eens een stoeltje warmhouden in de Arena.
pi_122854808
Een topic over Zuidoost in m'n AT? Hoe komt dat hier? Ik kom daar eigenlijk nooit.
  woensdag 13 februari 2013 @ 23:26:11 #6
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_122854821
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 23:25 schreef El_Liberaliste het volgende:
Morgen maar weer eens een stoeltje warmhouden in de Arena.
vak 413 zit k _O_
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 13 februari 2013 @ 23:26:34 #7
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_122854847
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Een topic over Zuidoost in m'n AT? Hoe komt dat hier? Ik kom daar eigenlijk nooit.
Daarom ja :( Racist.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_122854967
Enige fijne aan heel zuidoost is dat er een AH zit met een ondergrondse parkeergarage zodat je niet met je boodschappen door de regen hoeft te banjeren :P
  woensdag 13 februari 2013 @ 23:28:48 #9
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_122854974
Rot op met je Z-O, Juicy. Ik sla je zo buiten Westen.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_122854993
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 23:26 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

vak 413 zit k _O_
Zwaaien naar de overkant goed?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_122855005
Amsterdam-Zuidoost _O_ _O_ _O_
Gein _O_ _O_ _O_
Chicks in Gein _O_ _O_ _O_
pi_122855007
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 23:26 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Daarom ja :( Racist.
Doe es normaal. :{w
  woensdag 13 februari 2013 @ 23:30:40 #13
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_122855077
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2013 23:28 schreef donroyco het volgende:
Rot op met je Z-O, Juicy. Ik sla je zo buiten Westen.
Oud West is wel cool _O_ maar de rest daar vind ik echt ghetto.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 13 februari 2013 @ 23:30:58 #14
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_122855096
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 23:29 schreef TJV het volgende:

[..]

Zwaaien naar de overkant goed?
Ik zal even zwaaien ja :Y
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_122855105
Overigens @ Bojangles: Ik zou duidelijk voor die buitenruimte gaan, dus voor de achterzijde. Weet niet hoe het met jou zit, maar ik woon ook alleen maar mijn huis is voor mij juist een plek om me even terug te trekken uit alle drukte, dus doe mij maar liever een stil balkonnetje dan een raam waar een hele verzameling aan Hollandse huisvrouwen elke dag onderdoor loopt.
  woensdag 13 februari 2013 @ 23:31:12 #16
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_122855112
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Doe es normaal. :{w
Doe maar gewoon, dan ben je gek genoeg.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 13 februari 2013 @ 23:31:20 #17
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_122855118
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 23:30 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Oud West is wel cool _O_ maar de rest daar vind ik echt ghetto.
Gelukkig woon ik daar dan ook niet :P
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 13 februari 2013 @ 23:31:45 #18
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_122855137
n west :7
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_122855232
Centrum en Noord :r
  woensdag 13 februari 2013 @ 23:35:04 #20
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_122855315
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 23:33 schreef KingRoland het volgende:
Centrum en Noord :r
Eensch _O_

Alhoewel ik dagelijks op de grachtengordel zit.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 13 februari 2013 @ 23:36:15 #21
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_122855373
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 23:33 schreef KingRoland het volgende:
Centrum en Noord :r
eens over noord
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_122855375
Oost is the place to be.
pi_122855826
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2013 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Oost is the place to be.
*O* :Y
pi_122859169
Noord *O* *O* *O*
pi_122859928
Geen wonder dat dit topic zo slecht loopt met zulke reacties :X
pi_122860741
Je hebt helemaal gelijk. Tijd voor een politieke discussie dan? Wat vinden jullie van het afschaffen van het woord 'allochtoon' door de gemeente?

Ik vond het eerst een belachelijk voorstel, omdat ik dacht dat ze overwilden naar een nieuwe overkoepelende term (zoals je eerst 'gastarbeider' had, wat later dus 'allochtoon' werd), maar ze gaan juist over op een - in mijn ogen - uitstekende versie van 'Turkse Amsterdammer', enz. Prima dus, wat mij betreft. Al vraag ik me wel af of ze het dan ook over Nederlandse Amsterdammers gaan hebben. Zou wel moeten, eigenlijk.
pi_122860784
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:17 schreef Bleie het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Tijd voor een politieke discussie dan? Wat vinden jullie van het afschaffen van het woord 'allochtoon' door de gemeente?

Ik vond het eerst een belachelijk voorstel, omdat ik dacht dat ze overwilden naar een nieuwe overkoepelende term (zoals je eerst 'gastarbeider' had, wat later dus 'allochtoon' werd), maar ze gaan juist over op een - in mijn ogen - uitstekende versie van 'Turkse Amsterdammer', enz. Prima dus, wat mij betreft. Al vraag ik me wel af of ze het dan ook over Nederlandse Amsterdammers gaan hebben. Zou wel moeten, eigenlijk.
Semi politiek correct geluk om goede PVDA sier te maken.
Beestje > naampje.

Dit soort gezeik is de opkomst van de PVV geweest omdat partijen zoals de PVDA moeite hadden om dit soort termen te gebruiken en zo graag 'correct' wilde zijn
pi_122861411
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:19 schreef Godtje het volgende:

[..]

Semi politiek correct geluk om goede PVDA sier te maken.

Kan je dat even in het Nederlands vertalen voor me?
pi_122861920
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:17 schreef Bleie het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Tijd voor een politieke discussie dan? Wat vinden jullie van het afschaffen van het woord 'allochtoon' door de gemeente?

Ik vond het eerst een belachelijk voorstel, omdat ik dacht dat ze overwilden naar een nieuwe overkoepelende term (zoals je eerst 'gastarbeider' had, wat later dus 'allochtoon' werd), maar ze gaan juist over op een - in mijn ogen - uitstekende versie van 'Turkse Amsterdammer', enz. Prima dus, wat mij betreft. Al vraag ik me wel af of ze het dan ook over Nederlandse Amsterdammers gaan hebben. Zou wel moeten, eigenlijk.
Onzin inderdaad. Maargoed, hoe ze het officieel ook noemen, een allochtoon van Turkse komaf noemde we gewoon een Turk. Een Turkse Amsterdammer noemen we nog steeds gewoon een Turk.
pi_122862139
Zuidoost :r
  donderdag 14 februari 2013 @ 10:25:03 #31
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_122862452
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:19 schreef Godtje het volgende:

[..]

Semi politiek correct geluk om goede PVDA sier te maken.
Beestje > naampje.

Dit soort gezeik is de opkomst van de PVV geweest omdat partijen zoals de PVDA moeite hadden om dit soort termen te gebruiken en zo graag 'correct' wilde zijn
Ik weet niet of je het voorstel goed begrepen hebt, maar nu worden juist bevolkingsgroepen met hun nationaliteit aangeduidt. Oftewel: in plaats van het softe allochtoon wordt er nu overgestapt op nationaliteit van origine,terwijl het gros van de mensen in nederland geboren en getogen is. Vroeger was DIT juist compleet not-done, en nu wordt opeens gedaan alsof dat ineens politiek correct is :')
pi_122870373
Ik ben principieel tegen alle PvdA-voorstellen, dus het blijft gewoon allochtoon.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_122873505
De PvdA in Amsterdam is sowieso een verzameling debiele allochtonen en hun aanbiddende autochtonen, een belangrijke reden van verspeelde kansen van onze geliefde stad.
Een beetje verstandige allochtoon blijft daar verre van.
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:18:53 #34
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_122875217
cool story bro
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_122875626
Is het al Sodom en Gomorra op de wegen?
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  donderdag 14 februari 2013 @ 16:50:42 #36
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_122876666
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:28 schreef Rebubbled het volgende:
Is het al Sodom en Gomorra op de wegen?
dr stonden er wel twee te krikken langs de weg net.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_122876670
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 09:19 schreef Godtje het volgende:

[..]

Semi politiek correct geluk om goede PVDA sier te maken.
Beestje > naampje.

Dit soort gezeik is de opkomst van de PVV geweest omdat partijen zoals de PVDA moeite hadden om dit soort termen te gebruiken en zo graag 'correct' wilde zijn
Er is toch niks politiek corrects aan? Het is gewoon een duidelijker benaming voor een begrip waar voorheen ook bv. onze toekomstige kroonprinses onder viel. Vind het dan ook een goed idee.
pi_122876816
Hoi allemaal :D Ik vraag het hier maar eens een keer. Ik ben al anderhalf jaar hard op zoek naar een kamer in Amsterdam. Woon nu op ongeveer anderhalf uur van onze prachtige hoofdstad en daar word ik echt manisch depressief van.

Ik houd permanent kamernet in de gaten, ben ingeschreven bij studentenwoningweb, een makelaar, een anti-kraakorganisatie en een leegstandbeheerder en toch is het enige wat er langskomt de meest afschuwelijke dingen ver bovenin Noord, in een buitenwijk van Zaandam of in de Bijlmer.

Heeft iemand tips wat ik kan proberen? Mijn eisen zijn helemaal niet hoog, en ik heb geen klein budget :) Al het advies wordt gewaardeerd.
pi_122880970
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:28 schreef Rebubbled het volgende:
Is het al Sodom en Gomorra op de wegen?
als een Malle
Wie dit leest is hek.
pi_122885532
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:54 schreef Tchock het volgende:
Hoi allemaal :D Ik vraag het hier maar eens een keer. Ik ben al anderhalf jaar hard op zoek naar een kamer in Amsterdam. Woon nu op ongeveer anderhalf uur van onze prachtige hoofdstad en daar word ik echt manisch depressief van.

Ik houd permanent kamernet in de gaten, ben ingeschreven bij studentenwoningweb, een makelaar, een anti-kraakorganisatie en een leegstandbeheerder en toch is het enige wat er langskomt de meest afschuwelijke dingen ver bovenin Noord, in een buitenwijk van Zaandam of in de Bijlmer.

Heeft iemand tips wat ik kan proberen? Mijn eisen zijn helemaal niet hoog, en ik heb geen klein budget :) Al het advies wordt gewaardeerd.
Wat is er mis met wonen in Noord of de Bijlmer? Ik neem aan dat het in beide gevallen gaat om die containerwoningen? Die zijn echt prima bereikbaar hoor.
pi_122903822
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:06 schreef Bleie het volgende:

[..]

Wat is er mis met wonen in Noord of de Bijlmer? Ik neem aan dat het in beide gevallen gaat om die containerwoningen? Die zijn echt prima bereikbaar hoor.
Dan nog kan ik me prima voorstellen dat je daar dood ongelukkig word... Wat ziet alles er vreselijk uit daar zeg..
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:54 schreef Tchock het volgende:
Hoi allemaal :D Ik vraag het hier maar eens een keer. Ik ben al anderhalf jaar hard op zoek naar een kamer in Amsterdam. Woon nu op ongeveer anderhalf uur van onze prachtige hoofdstad en daar word ik echt manisch depressief van.

Ik houd permanent kamernet in de gaten, ben ingeschreven bij studentenwoningweb, een makelaar, een anti-kraakorganisatie en een leegstandbeheerder en toch is het enige wat er langskomt de meest afschuwelijke dingen ver bovenin Noord, in een buitenwijk van Zaandam of in de Bijlmer.

Heeft iemand tips wat ik kan proberen? Mijn eisen zijn helemaal niet hoog, en ik heb geen klein budget :) Al het advies wordt gewaardeerd.
Mijn ervaring is dat je ''via via'' altijd nog de beste dingen krijgt. Hoeven echt niet goede vrienden van je te zijn, maar doe gewoon regelmatig een oproepje op facebook, en hang bij de Albert Heijns binnen ring amsterdam wat briefjes neer...

Paar vrienden van mij zaten ooit op een terras over een kamer te praten, en een ouder stel naast hen vingen dit gesprek op had nog 2 verdiepingen vrij in oud zuid. Daar wonen ze nu al 2 jaar voor een redelijk bedrag in een perfect appartement. Is natuurlijk een beetje een sprookjesverhaal, maar zo kan het lopen :P

Die woningcorporaties heb je echt helemaal geen zak aan, vooral studentenwoningweb niet. Die geven alle mooie pandjes aan 30 jarigen die met hun 6e studie bezig zijn...
pi_122904272
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 08:42 schreef IAmdissapoint het volgende:

[..]

Dan nog kan ik me prima voorstellen dat je daar dood ongelukkig word... Wat ziet alles er vreselijk uit daar zeg..

[..]

Mijn ervaring is dat je ''via via'' altijd nog de beste dingen krijgt. Hoeven echt niet goede vrienden van je te zijn, maar doe gewoon regelmatig een oproepje op facebook, en hang bij de Albert Heijns binnen ring amsterdam wat briefjes neer...

Paar vrienden van mij zaten ooit op een terras over een kamer te praten, en een ouder stel naast hen vingen dit gesprek op had nog 2 verdiepingen vrij in oud zuid. Daar wonen ze nu al 2 jaar voor een redelijk bedrag in een perfect appartement. Is natuurlijk een beetje een sprookjesverhaal, maar zo kan het lopen :P

Die woningcorporaties heb je echt helemaal geen zak aan, vooral studentenwoningweb niet. Die geven alle mooie pandjes aan 30 jarigen die met hun 6e studie bezig zijn...
Ik woon in zo'n containerdorp en het is er fantastisch. Ik heb airco, alles voor mezelf en om mij heen 380 andere studenten. Er is altijd wat te doen, elk weekend wel een feestje en naast mij is een festivalterrein waardoor ik gratis toegang krijg tot diverse grote festivals. Ik kijk uit over het IJ en ben met 10 minuten op Centraal. Er zijn echt veeeeel slechtere plekken te krijgen binnen die oh zo opgehemelde ring. Daarbij betaal ik ¤334,- p/m, incl. electra, inboedelverzekering en water. Met aftrek huursubsidie ¤270. Het is van buiten misschien lelijk, maar dat is enkel zichtbaar voor oppervlakkige mensen.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_122904415
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:14 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Ik woon in zo'n containerdorp en het is er fantastisch. Ik heb airco, alles voor mezelf en om mij heen 380 andere studenten. Er is altijd wat te doen, elk weekend wel een feestje en naast mij is een festivalterrein waardoor ik gratis toegang krijg tot diverse grote festivals. Ik kijk uit over het IJ en ben met 10 minuten op Centraal. Er zijn echt veeeeel slechtere plekken te krijgen binnen die oh zo opgehemelde ring. Daarbij betaal ik ¤334,- p/m, incl. electra, inboedelverzekering en water. Met aftrek huursubsidie ¤270. Het is van buiten misschien lelijk, maar dat is enkel zichtbaar voor oppervlakkige mensen.
Dit hoor ik vaker. En daarbij: de containers in Noord zijn echt ruimschoots binnen de ring hoor!

Ik kan niet zo goed tegen (studenten) die zeuren dat ze per se in Amsterdam willen wonen, maar niets kunnen vinden, en weigeren in Noord of de Bijlmer te wonen.Dan wil je dus ook niet echt per se in Amsterdam wonen, denk ik dan.
pi_122905121
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:14 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Ik woon in zo'n containerdorp en het is er fantastisch. Ik heb airco, alles voor mezelf en om mij heen 380 andere studenten. Er is altijd wat te doen, elk weekend wel een feestje en naast mij is een festivalterrein waardoor ik gratis toegang krijg tot diverse grote festivals. Ik kijk uit over het IJ en ben met 10 minuten op Centraal. Er zijn echt veeeeel slechtere plekken te krijgen binnen die oh zo opgehemelde ring. Daarbij betaal ik ¤334,- p/m, incl. electra, inboedelverzekering en water. Met aftrek huursubsidie ¤270. Het is van buiten misschien lelijk, maar dat is enkel zichtbaar voor oppervlakkige mensen.
Nou nou mij meteen oppervlakkig noemen :'( Ik zeg niet dat jij het niet leuk mag vinden, alleen dat het mij zelf verschrikkelijk lijkt..

Voor 2 jaar terug een tijdje een vriendin gehad die op de wenkebach in die containers woonde, en ik vond het daar wel leuk om even te zijn, veel studenten en een leuke sfeer enzo, maar was altijd blij dat ik daarna gewoon weer weg kon...
pi_122905149
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:21 schreef Bleie het volgende:

[..]

Dit hoor ik vaker. En daarbij: de containers in Noord zijn echt ruimschoots binnen de ring hoor!

Ik kan niet zo goed tegen (studenten) die zeuren dat ze per se in Amsterdam willen wonen, maar niets kunnen vinden, en weigeren in Noord of de Bijlmer te wonen.Dan wil je dus ook niet echt per se in Amsterdam wonen, denk ik dan.
Het gaat er niet om waar jullie wel en niet tegen kunnen, hij vraagt toch gewoon om advies? Als hij niet in de bijlmer wil wonen is dat zijn goed recht.. En kennelijk heeft hij er anderhalf jaar zoeken (en langer) voor over om iets (in zijn ogen) beters te vinden... Ieder zijn ding he..
pi_122905227
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:51 schreef IAmdissapoint het volgende:

[..]

Nou nou mij meteen oppervlakkig noemen :'( Ik zeg niet dat jij het niet leuk mag vinden, alleen dat het mij zelf verschrikkelijk lijkt..

Voor 2 jaar terug een tijdje een vriendin gehad die op de wenkebach in die containers woonde, en ik vond het daar wel leuk om even te zijn, veel studenten en een leuke sfeer enzo, maar was altijd blij dat ik daarna gewoon weer weg kon...
Want al die studenten en leuke sfeer brandde aan je ogen? :P
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_122905440
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 09:57 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Want al die studenten en leuke sfeer brandde aan je ogen? :P
Nee hoor, maar ik vind mijn eigen buurt gewoon gezelliger. Daar heb ik mijn eigen vrienden om me heen, en ik ben kennelijk oppervlakkig want ik vind het wel belangrijk dat ik in een mooie buurt woon :)

Ik ben inmiddels ook 24, en als ik net was gaan studeren en ik was 18/19 dan had ik ook geen problemen gehad met een containerwoning. Goed voor nieuwe contacten enzo.. Maar nu ben ik meer met werk en studie bezig dan met feesten, en zit ik niet te wachten in de hele dag medestudenten over de vloer enzo :P
pi_122906091
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:07 schreef IAmdissapoint het volgende:

[..]

Nee hoor, maar ik vind mijn eigen buurt gewoon gezelliger. Daar heb ik mijn eigen vrienden om me heen, en ik ben kennelijk oppervlakkig want ik vind het wel belangrijk dat ik in een mooie buurt woon :)

Ik ben inmiddels ook 24, en als ik net was gaan studeren en ik was 18/19 dan had ik ook geen problemen gehad met een containerwoning. Goed voor nieuwe contacten enzo.. Maar nu ben ik meer met werk en studie bezig dan met feesten, en zit ik niet te wachten in de hele dag medestudenten over de vloer enzo :P
:') Dus nu ben ik 18/19. Ik ben 26 schoonheid, reeds afgestudeerd en aan het werk. Wij hebben elkaar echt niet de hele dag over de vloer. In fact, ik trek mijn voordeur dicht en heb geen last van huisgenoten die ik toevallig tegenkom. Ik heb enkel gezelschap wanneer ik dat wil. En ik geef inderdaad meer om de prijs, grootte etc dan om hoe de buitenkant van mijn huis eruit ziet.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_122906564
Begrijp me niet verkeerd, ik heb absoluut niet iets tegen Noord in het algemeen :o Maar als je voor 350 aan de H. Cleyndertweg zit, tsja. Liever niet.

Een kamer aan het IJ zou ik zonder twijfel accepteren, net als een containerwoning :P Dat maakt me echt niets uit, ik zoek geen grachtenpand hoor.
pi_122909153
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:31 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

:') Dus nu ben ik 18/19. Ik ben 26 schoonheid, reeds afgestudeerd en aan het werk. Wij hebben elkaar echt niet de hele dag over de vloer. In fact, ik trek mijn voordeur dicht en heb geen last van huisgenoten die ik toevallig tegenkom. Ik heb enkel gezelschap wanneer ik dat wil. En ik geef inderdaad meer om de prijs, grootte etc dan om hoe de buitenkant van mijn huis eruit ziet.
Begrijpend lezen is niet jouw sterkste punt geloof ik... Ik heb nergens gezegd dat jij 18/19 bent, en ook niet dat ik het belangrijk vind hoe mijn huis er van de buitenkant uitziet.
pi_122909327
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:10 schreef IAmdissapoint het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is niet jouw sterkste punt geloof ik... Ik heb nergens gezegd dat jij 18/19 bent, en ook niet dat ik het belangrijk vind hoe mijn huis er van de buitenkant uitziet.
Een mooie buurt is toch de buitenkant van je huis ofwa? :') En net als ik jou niet rechtstreeks oppervlakkig noemde, insinueerde jij dat enkel 18/19 jarige die nog niet bezig zijn met werk en studie, maar enkel met feesten geen probleem hebben met een containerwoning. Maar hey, succes met je huis in je knusse buurt.

Tchock, hoe lang sta je ingeschreven bij studentenwoningweb?
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_122909383
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:16 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Een mooie buurt is toch de buitenkant van je huis ofwa? :') En net als ik jou niet rechtstreeks oppervlakkig noemde, insinueerde jij dat enkel 18/19 jarige die nog niet bezig zijn met werk en studie, maar enkel met feesten geen probleem hebben met een containerwoning. Maar hey, succes met je huis in je knusse buurt.

Tchock, hoe lang sta je ingeschreven bij studentenwoningweb?
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die zijn buurt ''buitenkant van zijn huis'' heeft genoemd 8)7
pi_122910541
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:19 schreef IAmdissapoint het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die zijn buurt ''buitenkant van zijn huis'' heeft genoemd 8)7
Nee, als je het hebt over een theekopje noem je dat ook niet 'aardwerk waar thee in gaat'. Maar het komt wel op hetzelfde neer. :*
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_122916550
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:16 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Een mooie buurt is toch de buitenkant van je huis ofwa? :') En net als ik jou niet rechtstreeks oppervlakkig noemde, insinueerde jij dat enkel 18/19 jarige die nog niet bezig zijn met werk en studie, maar enkel met feesten geen probleem hebben met een containerwoning. Maar hey, succes met je huis in je knusse buurt.

Tchock, hoe lang sta je ingeschreven bij studentenwoningweb?
Sinds april, dus bijna tien maanden of zo. Weinig, dat was een grote fout destijds :')
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:25:47 #55
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_122922736
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:54 schreef Tchock het volgende:
Hoi allemaal :D Ik vraag het hier maar eens een keer. Ik ben al anderhalf jaar hard op zoek naar een kamer in Amsterdam. Woon nu op ongeveer anderhalf uur van onze prachtige hoofdstad en daar word ik echt manisch depressief van.

Ik houd permanent kamernet in de gaten, ben ingeschreven bij studentenwoningweb, een makelaar, een anti-kraakorganisatie en een leegstandbeheerder en toch is het enige wat er langskomt de meest afschuwelijke dingen ver bovenin Noord, in een buitenwijk van Zaandam of in de Bijlmer.

Heeft iemand tips wat ik kan proberen? Mijn eisen zijn helemaal niet hoog, en ik heb geen klein budget :) Al het advies wordt gewaardeerd.
Typisch weer zo een student. Voor een paar euro een vierkamerappartement willen hebben aan de Keizersgracht. Wat is er mis met de Bijlmer. Dat is zeker als starter de beste plek waar je waar krijgt voor je geld in heel Amsterdam.

Niet vreemd dat ik iedere week op het nieuws jankende studenten zie over huisbazen....
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_122922763
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:25 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Typisch weer zo een student. Voor een paar euro een vierkamerappartement willen hebben aan de Keizersgracht. Wat is er mis met de Bijlmer. Dat is zeker als starter de beste plek waar je waar krijgt voor je geld in heel Amsterdam.

Niet vreemd dat ik iedere week op het nieuws jankende studenten zie over huisbazen....
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:48 schreef Tchock het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik heb absoluut niet iets tegen Noord in het algemeen :o Maar als je voor 350 aan de H. Cleyndertweg zit, tsja. Liever niet.

Een kamer aan het IJ zou ik zonder twijfel accepteren, net als een containerwoning :P Dat maakt me echt niets uit, ik zoek geen grachtenpand hoor.
Als je alleen maar wil zeiken zonder mijn posts te lezen kun je beter niet reageren.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:32:05 #57
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_122922924
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:26 schreef Tchock het volgende:

[..]


[..]

Als je alleen maar wil zeiken zonder mijn posts te lezen kun je beter niet reageren.
Daarom generaliseer ik ook...
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_122924269
Vanaf de Cleyndertweg ben je ook in 15 minuten fietsen op CS, btw.
pi_122933775
Zie alle mensen die buiten de ring of in noord wonen haten... Maar als ze toch eens konden ruilen... ;)
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:18:52 #60
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_122936630
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:22 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Zie alle mensen die buiten de ring of in noord wonen haten... Maar als ze toch eens konden ruilen... ;)
Uuuhm, nee niet echt. Ik ben dagelijks 9 uur lang in het Centrum, maar langer moet het niet zijn. Wat kan ik me ergeren aan die constante drukte daar :r

Dag in, dag uit overal toeristen, drugsgebruikers en fietsers. :r Vreselijk, echt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_122937574
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:18 schreef Juicyhil het volgende:
Uuuhm, nee niet echt. Ik ben dagelijks 9 uur lang in het Centrum, maar langer moet het niet zijn. Wat kan ik me ergeren aan die constante drukte daar

Centrum lijkt me ook niets inderdaad
pi_122938719
Ja ik woon in het centrum en heb elke dag die klote kuttoeristen en drugsgebruikers voor de deur. Wilde laatst de deurklink pakken, kreeg bijna een naald in m'n hand :'( . Het moet niet gekker worden hiero! Verder ben ik wel aan die drukte gewend. Soms wel vervelend als ze geen extra kassa bij de AH openen. Je staat dan bijna 40 seconden langer in de rij :( . Ja wonen in het centrum van Amsterdam is echt niet makkelijk! Plus dat ik natuurlijk 800 euro per maand betaal voor 8m2! ;(

:'( :') }:|
pi_122939461
Heerlijk juist, die drukte. Ik woon aan de rand van het centrum en moet iedere dag, op Koninginnedag na, even die drukte meemaken. Daar word ik helemaal rustig van.
pi_122942349
Ik heb 10 jaar in Oud-West gewoond, en 4 in Zeeburg. Heerlijke plekken, maar niet om mkinderen te laten opgroeien. Veel vrienden met kinderen zijn Amsterdam uit, wat ik écht niet wil. En nu heb ik voor < 300.000 een ruim huis met een tuin, in een wijk waar kinderen op straat kunnen spelen. Ja, dat vind ik heerlijk.

Als ik geen kinderen had, en geld niet echt een issue was, zou ik op de Jacob van Lennepkade of zo willen wonen, maar nu wil ik dat echt niet.
pi_122942513
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:10 schreef Bleie het volgende:
Vanaf de Cleyndertweg ben je ook in 15 minuten fietsen op CS, btw.
Misschien bij de pont maar dan moet je nog wachten en varen ;)
pi_122942563
Meestal red ik het wel inclusief pont volgens mij. Alleen jammer als je hem echt net mist, maar dat gebeurt niet zo vaak.
pi_122943824
Ach, zoveel mensen zoveel wensen. Zolang iedereen hier maar blij is met zijn eigen huis toch? Tchock, wat je ook kunt doen is tijdelijke legale onderhuur. Bij mij in het complex gaan geregeld mensen naar het buitenland voor een tijd. Meldt je via Facebook aan voor de bewonersgroepen en plaats een oproep.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 10:43:38 #68
165633 eriksd
The grand facade...
pi_122943873
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:22 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Zie alle mensen die buiten de ring of in noord wonen haten... Maar als ze toch eens konden ruilen... ;)
Over het algemeen is het een kwestie van geld inderdaad :P
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_122999784
Whatsup fagots. Grotjes vanuit Rotterdam. 010!!! HOMOS!!!
graag verwijderen
  zondag 17 februari 2013 @ 19:09:15 #70
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_122999879
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:07 schreef fyah het volgende:
Whatsup fagots. Grotjes vanuit Rotterdam. 010!!! HOMOS!!!
Kakkerlakuh :r
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_123001011
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:07 schreef fyah het volgende:
Whatsup fagots. Grotjes vanuit Rotterdam. 010!!! HOMOS!!!
grotjes vanuit zwolle :')
Wie dit leest is hek.
  zondag 17 februari 2013 @ 22:57:13 #72
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_123013259
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:07 schreef fyah het volgende:
Whatsup fagots. Grotjes vanuit Rotterdam. 010!!! HOMOS!!!
het is homo's
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  maandag 18 februari 2013 @ 19:22:59 #73
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123041453
Cool :D

quote:
U hebt gekozen voor: PI Amsterdam Over-Amstel in Amsterdam.
Rondleidingstijd: 09:30 uur - 12:00 uur

U hebt zich ingeschreven voor 1 persoon.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Eindredactie Games maandag 18 februari 2013 @ 19:27:23 #74
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_123041660
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:25 schreef Juicyhil het volgende:

. Wat is er mis met de Bijlmer.
omdat Bijlmer. De Bijlmer heeft ook eigenlijk geen fuck met amsterdam te maken, vooral omdat duivendrecht en amstelveen er zowat tussenzit :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 18 februari 2013 @ 19:28:45 #75
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123041717
quote:
4s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:27 schreef donald_dick het volgende:

[..]

omdat Bijlmer. De Bijlmer heeft ook eigenlijk geen fuck met amsterdam te maken, vooral omdat duivendrecht en amstelveen er zowat tussenzit :P
Eeeh jawel. Duivendrecht in ouder-amstel en Zuidoost wel nog steeds gemeente amsterdam
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Eindredactie Games maandag 18 februari 2013 @ 19:31:16 #76
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_123041824
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:28 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Eeeh jawel. Duivendrecht in ouder-amstel en Zuidoost wel nog steeds gemeente amsterdam
No shit Sherlock :P Maar kijk eens naar dit plaatje, dan zie je dat het gewoon een enclave is :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 18 februari 2013 @ 19:32:36 #77
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123041872
quote:
4s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:31 schreef donald_dick het volgende:

[..]

No shit Sherlock :P Maar kijk eens naar dit plaatje, dan zie je dat het gewoon een enclave is :P
[ afbeelding ]
Prima als we los van Amsterdam komen hoor ^O^ eindelijk van dat betaald parkeren af.
Maar ik denk dat Zuidoost economisch veel te aantrekkelijk is voor Amsterdam.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_123041965
Ik woon nu in Noord, en dat is best prima, maar ben de pont nu ook wel zat. Zoals hierboven gezegd, dan zit je pas bij CS.

Wat me nu wel tegenhoudt is de auto, want nu kan ik nog gratis parkeren. Wat zijn de kosten voor een parkeervergunning en wachtrij in Pijp / Rivierenbuurt? En is er een goede site met informatie over iets dergelijks?
  Eindredactie Games maandag 18 februari 2013 @ 19:38:36 #79
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_123042149
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:32 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Prima als we los van Amsterdam komen hoor ^O^ eindelijk van dat betaald parkeren af.
Maar ik denk dat Zuidoost economisch veel te aantrekkelijk is voor Amsterdam.
Je bedoelt die leegstaande kantoorgebouwen :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 18 februari 2013 @ 19:41:19 #80
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123042282
quote:
4s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:38 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Je bedoelt die leegstaande kantoorgebouwen :P
Ja, al die kantoren van ING, Deutsche Bank. Niet vergeten de ArenA, Ziggo en HMH.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 18 februari 2013 @ 19:42:07 #81
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123042323
Eigen gemeente voor alleen de Bijlmer is prima hoor _O_

Worden de belastingen ook wat lager. ^O^
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Eindredactie Games maandag 18 februari 2013 @ 19:42:34 #82
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_123042346
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:42 schreef Juicyhil het volgende:
Eigen gemeente voor alleen de Bijlmer is prima hoor _O_

Worden de belastingen ook wat lager. ^O^
dan moeten ze zelf als die uitkeringen betalen :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games maandag 18 februari 2013 @ 19:43:07 #83
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_123042365
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:41 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ja, al die kantoren van ING, Deutsche Bank. Niet vergeten de ArenA, Ziggo en HMH.
Je vergeet de Zuid-as :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 18 februari 2013 @ 19:44:12 #84
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123042427
quote:
4s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:42 schreef donald_dick het volgende:

[..]

dan moeten ze zelf als die uitkeringen betalen :P
Laat dat de bedrijven maar betalen en verhoog de kosten voor alle evenementbezoekers maar :Y
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 18 februari 2013 @ 19:44:31 #85
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123042444
quote:
4s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:43 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Je vergeet de Zuid-as :P
Al die leegstaande kantoren?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Eindredactie Games maandag 18 februari 2013 @ 19:44:52 #86
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_123042471
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:44 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Laat dat de bedrijven maar betalen en verhoog de kosten voor alle evenementbezoekers maar :Y
ja zo werkt dat niet he :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games maandag 18 februari 2013 @ 19:45:42 #87
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_123042514
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:44 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Al die leegstaande kantoren?
was het maar waar, dan had ik daar wat gehuurd :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_123043865
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 19:41 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ja, al die kantoren van ING, Deutsche Bank. Niet vergeten de ArenA, Ziggo en HMH.
Deutsche bank :')
Gooie er elke maand ongv 50 man uit.

Tevens staan er in dat gebouw nog een paar etages leeg.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  maandag 18 februari 2013 @ 20:12:15 #89
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123044129
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:08 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Deutsche bank :')
Gooie er elke maand ongv 50 man uit.

Tevens staan er in dat gebouw nog een paar etages leeg.
JIJ BENT GEWOON JALOERS OP DE BIJLMER :(
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_123044683
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:12 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

JIJ BENT GEWOON JALOERS OP DE BIJLMER :(
Absoluut niet! Jaar op school gezeten en werk er nu.

Geen problemen mee en zou er zonder problemen gaan wonen :P

Alleen tja... Amstelveen (L)
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_123045108
20 jaar in zuid-oost gewoond, blij dat ik er weg ben.
Wie dit leest is hek.
pi_123046175
Woon nu 2 maanden in de Bijlmer, bevalt prima eigenlijk :) Lekker dichtbij de bios en bij de UvA.
Als je zelf niet gek bent maak je een ander wel gek!
  maandag 18 februari 2013 @ 20:48:16 #93
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123046342
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:44 schreef Mark-J het volgende:
Woon nu 2 maanden in de Bijlmer, bevalt prima eigenlijk :) Lekker dichtbij de bios en bij de UvA.
Nog niet neergeschoten? :')
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_123048283
Nope, alleen zelf wat mensen afgeknald :D
Als je zelf niet gek bent maak je een ander wel gek!
  maandag 18 februari 2013 @ 21:27:21 #95
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123048409
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:25 schreef Mark-J het volgende:
Nope, alleen zelf wat mensen afgeknald :D
Door mij durft niemand meer in onze straat ook maar een mes te trekken _O_
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Eindredactie Games maandag 18 februari 2013 @ 21:59:14 #96
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_123050403
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:20 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Absoluut niet! Jaar op school gezeten en werk er nu.

Geen problemen mee en zou er zonder problemen gaan wonen :P

Alleen tja... Amstelveen (L)
Het enige mooie aan Amstelveen was The Border en de metro terug naar Amsterdam. En zelfs die gaat straks 2 jaar op de schop :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 18 februari 2013 @ 23:11:18 #97
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_123054509
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:59 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Het enige mooie aan Amstelveen was The Border en de metro terug naar Amsterdam. En zelfs die gaat straks 2 jaar op de schop :P
the border, bestaat dat nog?! :D
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_123056087
quote:
11s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:11 schreef Againzender het volgende:

[..]

the border, bestaat dat nog?! :D
Die bestaat nog!

Mare die staat net 20 meter over de gemeente grens in Amsterdam :P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 00:20:40 #99
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_123057498
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:48 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Nog niet neergeschoten? :')
jij wel dan?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 19 februari 2013 @ 09:23:26 #100
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123061956
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 00:20 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

jij wel dan?
Nee, jammer he? :D
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_123062561
Kan niet wachten tot de lente zich eindelijk een beetje laat zien zeg :'( Vind Amsterdam een toffe stad, maar na zo''n lange winter word ik toch wel wat troosteloos van al die grauwe aanblikken van gebouwen en vooral chagrijnige mensen...
  Eindredactie Games dinsdag 19 februari 2013 @ 10:09:46 #102
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_123062942
quote:
11s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:11 schreef Againzender het volgende:

[..]

the border, bestaat dat nog?! :D
6 jaar geleden wel iig :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_123066806
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:52 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Kan niet wachten tot de lente zich eindelijk een beetje laat zien zeg :'( Vind Amsterdam een toffe stad, maar na zo''n lange winter word ik toch wel wat troosteloos van al die grauwe aanblikken van gebouwen en vooral chagrijnige mensen...
moest vorige week zondag naar de andere kant van de stad, in die sneeuw was het wel weer prachtig hoor. In mijn warme bus dan :p
  dinsdag 19 februari 2013 @ 21:44:01 #104
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_123092783
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:23 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Nee, jammer he? :D
stiekem wel ja
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_123252920
Al meer dan een uur sirenes en helikopter in de Baarsjes.

Word ik net gebeld door Burgernet: in verband met een woningoverval in de Marco Polostraat zijn we op zoek naar een verdachte - een blanke man van 54 jaar, gekleed in een blauwe trui zonder jas die waarschijnlijk nog in de omgeving is.

Lolwut?! Niet echt typerend voor een standaard overvaller, en al helemaal niet met -10 :D
  zaterdag 23 februari 2013 @ 21:27:48 #106
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_123255294
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 20:34 schreef El_Liberaliste het volgende:
Al meer dan een uur sirenes en helikopter in de Baarsjes.

Word ik net gebeld door Burgernet: in verband met een woningoverval in de Marco Polostraat zijn we op zoek naar een verdachte - een blanke man van 54 jaar, gekleed in een blauwe trui zonder jas die waarschijnlijk nog in de omgeving is.

Lolwut?! Niet echt typerend voor een standaard overvaller, en al helemaal niet met -10 :D
daar heb ik 10 jaar gewoond.... mmn zwager woont er nu trouwens. niets gehoord over dit voorval, maar als ze zeggen dat de verdachte 54 jaar oud is, dan heb ik zo'n idee dat het een bekende is...
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_123256179
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:27 schreef Againzender het volgende:

[..]

daar heb ik 10 jaar gewoond.... mmn zwager woont er nu trouwens. niets gehoord over dit voorval, maar als ze zeggen dat de verdachte 54 jaar oud is, dan heb ik zo'n idee dat het een bekende is...
Denk ook dat het een bekende is, zo'n specifiek signalement heb ik nog nooit gehoord :P
pi_123331244
Weten jullie nog leuke restaurantjes in Amsterdam? Budget is ongeveer 20e voor een hoofdgerecht, locatie mag Centrum/Pijp zijn.

Woon hier nu jaar of drie, maar echt nooit in geinteresseerd :P
  maandag 25 februari 2013 @ 17:26:48 #109
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123331443
Kam Yin in Warmoesstraat
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_123331809
Oh, en geen Oosters, was ik vergeten te zeggen ;)
  maandag 25 februari 2013 @ 17:47:10 #111
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_123332313
Piet de Leeuw, voor uw beste paarden-biefstuk!
Serieus, los van alle heisa, die biefstukken zijn aan te raden.


Daarnaast zijn er echt teveel mogelijkheden. Wat voor keuken zoek je?
  maandag 25 februari 2013 @ 17:48:21 #112
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123332358
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 17:35 schreef Zocalo het volgende:
Oh, en geen Oosters, was ik vergeten te zeggen ;)
Kam Yin heeft ook gewoon goede Surinaamse gerechten ^O^
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 25 februari 2013 @ 17:50:13 #113
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_123332427
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 17:21 schreef Zocalo het volgende:
Weten jullie nog leuke restaurantjes in Amsterdam? Budget is ongeveer 20e voor een hoofdgerecht, locatie mag Centrum/Pijp zijn.

Woon hier nu jaar of drie, maar echt nooit in geinteresseerd :P
Reuring in de pijp.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_123332776
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 17:47 schreef Grumpey het volgende:
Piet de Leeuw, voor uw beste paarden-biefstuk!
Serieus, los van alle heisa, die biefstukken zijn aan te raden.

Daarnaast zijn er echt teveel mogelijkheden. Wat voor keuken zoek je?
Argentijns/Spaans heeft mijn voorkeur :)
Maar iets onbekends is ook altijd leuk.
  maandag 25 februari 2013 @ 18:01:24 #115
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123332827
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 18:00 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Argentijns/Spaans heeft mijn voorkeur :)
Maar iets onbekends is ook altijd leuk.
Gauchos in de Spuistraat?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 25 februari 2013 @ 18:07:14 #116
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_123333043
Voor 20 euro spaans wordt wel beetje bagger wat je dan eet hoor.
  maandag 25 februari 2013 @ 18:43:42 #117
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_123334428
Niet Spaans maar wel lekker: Van Speyk, ook Spuistraat. Verder is Humphreys altijd wel prima als je voor weinig geld klaar wilt zijn (3 gangen 25 eu).
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_123412812
quote:
Metrotunnel Noord-Zuidlijn is helemaal open

AMSTERDAM -
De nieuwe metrotunnel voor de Noord-Zuidlijn in Amsterdam is sinds woensdag een langgerekt en onafgebroken geheel. Theoretisch is het nu mogelijk om via het ondergrondse gangenstelsel van noord naar zuid te lopen of te fietsen over een afstand van 9,7 kilometer.

In het toekomstige metrostation Rokin is de dikke zuidelijke wand tussen het station en de tunnel verwijderd, evenals het graafwiel van boor Molly. De grond tegen de wand werd hiervoor bevroren. Woensdagochtend reden de bouwers van de metrolijn ook het hart van de boormachine weg. Dit hoofdlager van 50 ton zwaar gaat terug naar de Duitse fabrikant die het later zal hergebruiken in andere boormachines.
Net als Molly staat ook boor Victoria sinds vorig jaar tegen de zuidkant van station Rokin geparkeerd. In deze tweede tunnelbuis volgen de bouwers de komende maanden dezelfde procedure. Naar verwachting kunnen metro's in 2017 van station Zuid naar het Buikslotermeerplein in Amsterdam-Noord rijden.
  woensdag 27 februari 2013 @ 18:10:53 #119
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123417935
Cool! Begint al wat te worden.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_123419014
quote:
Theoretisch is het nu mogelijk om via het ondergrondse gangenstelsel van noord naar zuid te lopen of te fietsen over een afstand van 9,7 kilometer.
Lijkt me cool
  woensdag 27 februari 2013 @ 18:46:47 #121
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123419215
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 18:42 schreef computergirl het volgende:

[..]

Lijkt me cool
Ze hadden toen es een keer dat je door de inspectietunnel van de Piet Heintunnel kon lopen :D Had me wel gaaf geleken.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_123419241
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 18:42 schreef computergirl het volgende:

[..]

Lijkt me cool
denk dat het snel gaat vervelen :P
Wie dit leest is hek.
  woensdag 27 februari 2013 @ 18:48:05 #123
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123419271
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 18:47 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

denk dat het snel gaat vervelen :P
Precies, al die ratten iedere keer ;(
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_123419602
Ik ben verdwaald in Adam :')
  woensdag 27 februari 2013 @ 18:55:49 #125
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123419658
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 18:54 schreef Ziba het volgende:
Ik ben verdwaald in Adam :')
In zo'n kleine stad?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 februari 2013 @ 18:56:05 #126
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_123419680
Afrojack was in A'dam.

Whehehe

First I was like *)
The i was like ;(
djafrojack twitterde op woensdag 27-02-2013 om 18:20:15 ok that sucks, good thing were all ok!!!! lesson in life: dont drive a ferrari in shit weather! http://t.co/Wvlhz355Rf reageer retweet
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 27 februari 2013 @ 18:58:51 #127
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123419825
quote:
10s.gif Op woensdag 27 februari 2013 18:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Afrojack was in A'dam.
Ik heb hem weleens zien lopen in A'dam :D Wil je me aanraken?

Trouwens, Twitter :')
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 februari 2013 @ 18:59:18 #128
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_123419852
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 18:58 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik heb hem weleens zien lopen in A'dam :D Wil je me aanraken?

Trouwens, Twitter :')
Binnen een uur je Ferrari slopen _O-
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 27 februari 2013 @ 19:01:08 #129
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123419969
quote:
10s.gif Op woensdag 27 februari 2013 18:59 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Binnen een uur je Ferrari slopen _O-
Ik weet nog wel een manier waarop dat sneller kan ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_123420660
quote:
10s.gif Op woensdag 27 februari 2013 18:59 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Binnen een uur je Ferrari slopen _O-
En dan ook niet midden in de stad ofzo, maar gewoon op de super normale wegen bij de piet heinkade.
pi_123421136
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 februari 2013 @ 19:28:51 #132
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_123421684
quote:
Niet echt een sfeervol tochtje :')
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_123421747
Ik vraag me af hoe ze daar in hemelsnaam 1,5 uur over gaan doen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_123422777
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vraag me af hoe ze daar in hemelsnaam 1,5 uur over gaan doen.
Heeeeeel langzaam varen en uitstappen op aantal aangewezen plekken?
pi_123422811
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:45 schreef computergirl het volgende:

[..]

Heeeeeel langzaam varen en uitstappen op aantal aangewezen plekken?
En zelf meedoen, ongetwijfeld. w/
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_123423124
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vraag me af hoe ze daar in hemelsnaam 1,5 uur over gaan doen.
Dat vroegen wij ons ook al af!

Maar wellicht dat we wel de kinders inpakken en gaan kijken, varen vast mooie bootjes mee.
pi_123423280
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:50 schreef Bleie het volgende:

[..]

Dat vroegen wij ons ook al af!

Maar wellicht dat we wel de kinders inpakken en gaan kijken, varen vast mooie bootjes mee.
Genoeg mooie locaties voorhanden! 't Zal alleen wel ontzettend druk worden.

Wel opmerkelijk dat de burgemeester dit een moment van emancipatie voor Noord noemt. Die eeuwige bewijsdrift, zo onnodig. 't Is dat de rest van Amsterdam altijd zit te kankeren op Noord, maar wij weten wel beter. 8-)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_123426156
Precies! Maar goed, het is wel een moment dat de rest van de stad ook weer eens kan zien dat Noord best heel leuk is.
pi_123426949
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 18:55 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

In zo'n kleine stad?
Treurig he. En toch al een paar keer verdwaald
pi_123427868
Er is een soort van mini-sail lees ik net in Parool, dus die anderhalf uur is misschien van start van vertrek van eerste boot en aankomst van laatste boot met WA
  Moderator woensdag 27 februari 2013 @ 22:21:54 #141
9859 crew  Karina
Woman
pi_123432848
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef Bleie het volgende:
Precies! Maar goed, het is wel een moment dat de rest van de stad ook weer eens kan zien dat Noord best heel leuk is.
Dat :) Ik heb er jaren gewoond, niks mis met Noord.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_123504148
Ik wil graag een mooie mountainbike kopen met het oog op komende lente/zomer.. Gewoon af en toe even lekker een dag de stad uit, naar Zandvoort crossen ofzo op een mooie dag (schijnt binnen 2 uur te kunnen), of naar mijn ouders...

Nu woon ik in mijn appartement op de hoogste etage, en dat ding telkens 5 trappen op sjouwen zie ik niet zo zitten.. Woon in de rustenburgerstraat, dus niet echt druk met veel volk enzo.. Is het te doen met 2 flinke kettingsloten eromheen of toch maar beter tillen wat zeggen jullie?
  vrijdag 1 maart 2013 @ 16:05:16 #143
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_123504254
quote:
99s.gif Op woensdag 27 februari 2013 22:21 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat :) Ik heb er jaren gewoond, niks mis met Noord.
het is ook gewoon een meelulmening die je er niet uitkrijgt. Noord is ook niet bijzonder, geweldig ofzo, maar gewoon prima en zeker niets minder dan Osdorp of Sloten ofzo.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_123504808
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:03 schreef BenjaminLinus het volgende:
Ik wil graag een mooie mountainbike kopen met het oog op komende lente/zomer.. Gewoon af en toe even lekker een dag de stad uit, naar Zandvoort crossen ofzo op een mooie dag (schijnt binnen 2 uur te kunnen), of naar mijn ouders...

Nu woon ik in mijn appartement op de hoogste etage, en dat ding telkens 5 trappen op sjouwen zie ik niet zo zitten.. Woon in de rustenburgerstraat, dus niet echt druk met veel volk enzo.. Is het te doen met 2 flinke kettingsloten eromheen of toch maar beter tillen wat zeggen jullie?
leuk straatje!

maar als je een beeeeetje mtb koopt, moet je hem gewoon niet buiten laten staan. echt niet goed voor zo'n ding. Dat lijkt me een sterker argument om het niet te doen dan eventuele diefstal.
pi_123506737
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:03 schreef BenjaminLinus het volgende:
Ik wil graag een mooie mountainbike kopen met het oog op komende lente/zomer.. Gewoon af en toe even lekker een dag de stad uit, naar Zandvoort crossen ofzo op een mooie dag (schijnt binnen 2 uur te kunnen), of naar mijn ouders...

Nu woon ik in mijn appartement op de hoogste etage, en dat ding telkens 5 trappen op sjouwen zie ik niet zo zitten.. Woon in de rustenburgerstraat, dus niet echt druk met veel volk enzo.. Is het te doen met 2 flinke kettingsloten eromheen of toch maar beter tillen wat zeggen jullie?
Er is maar 1 gek nodig. En hoe rustiger de straat hoe eerder ze hem meenemen. He.e drukke straten ben je veiliger.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 18:31:00 #146
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123509354
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:03 schreef BenjaminLinus het volgende:
Ik wil graag een mooie mountainbike kopen met het oog op komende lente/zomer.. Gewoon af en toe even lekker een dag de stad uit, naar Zandvoort crossen ofzo op een mooie dag (schijnt binnen 2 uur te kunnen), of naar mijn ouders...

Nu woon ik in mijn appartement op de hoogste etage, en dat ding telkens 5 trappen op sjouwen zie ik niet zo zitten.. Woon in de rustenburgerstraat, dus niet echt druk met veel volk enzo.. Is het te doen met 2 flinke kettingsloten eromheen of toch maar beter tillen wat zeggen jullie?
Kun je niet in goed overleg met bewoners hem in het trappenhuis laten staan? Zo doen ze dat ook bij mij.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 1 maart 2013 @ 18:40:54 #147
97745 Thorical
finding a way
pi_123509656
Op de Rustenburgerstraat 342 heb je een fietsenstalling. Kost wat maar je fiets word niet snel gesloopt of gestolen.
pi_123512948
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 18:40 schreef Thorical het volgende:
Op de Rustenburgerstraat 342 heb je een fietsenstalling. Kost wat maar je fiets word niet snel gesloopt of gestolen.
Ik heb mijn tourfiets ook in een fietsenstalling staan, je hebt er meer in de Pijp
pi_123530301
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 18:40 schreef Thorical het volgende:
Op de Rustenburgerstraat 342 heb je een fietsenstalling. Kost wat maar je fiets word niet snel gesloopt of gestolen.
Nu je het zegt, volgens mij ben ik er eens langsgelopen.. Snap nooit hoe dat uit kan komen, ik bedoel het is toch een hele etage die je nodig hebt, en dan voor een paar fietsen, zal wel wat kosten dan of niet?
  zaterdag 2 maart 2013 @ 11:38:46 #150
97745 Thorical
finding a way
pi_123530615
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 11:22 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

Nu je het zegt, volgens mij ben ik er eens langsgelopen.. Snap nooit hoe dat uit kan komen, ik bedoel het is toch een hele etage die je nodig hebt, en dan voor een paar fietsen, zal wel wat kosten dan of niet?
Waarschijnlijk kost het stallen van een fiets rond een tientje per maand. Met 60 fietsen en een dot subsidie moet er wel uit de kosten zijn te komen.
pi_123530883
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 11:38 schreef Thorical het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kost het stallen van een fiets rond een tientje per maand. Met 60 fietsen en een dot subsidie moet er wel uit de kosten zijn te komen.
Mijn schoonvader had ook een fietsenstalling, hij runde dat gelijk met zijn zeefdrukkerij, hij had eigenlijk geen omkijken naar de stalling omdat deze een aparte ingang had, hij verdiende er ook niet echt op en had er eigenlijk alleen maar zorgen aan, we pakten nog het meest op mensen die niet betaalden en waar wij de fiets van in beslag namen :+
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 4 maart 2013 @ 10:29:40 #152
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_123608345
Iemand het nieuwsbericht op AT5 gezien dat de gemeente minder fietsen op de pont wil? Vaag plan voormeer fietsenstalling in Noord. Maar volgens mij gaat 90 procent van de mensen met de fiets verder tw stad in, dus dat helpt toch niets?

Volgens mij moeten ze eerder eens kijken om die gare invalidenkarretjes (waar de helft van de tijd geen invaliden in zitten..) van de pont te weren, zeker in de spits.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_123609423
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:29 schreef Cheiron het volgende:
Iemand het nieuwsbericht op AT5 gezien dat de gemeente minder fietsen op de pont wil? Vaag plan voormeer fietsenstalling in Noord. Maar volgens mij gaat 90 procent van de mensen met de fiets verder tw stad in, dus dat helpt toch niets?

Volgens mij moeten ze eerder eens kijken om die gare invalidenkarretjes (waar de helft van de tijd geen invaliden in zitten..) van de pont te weren, zeker in de spits.
van Geenstijl:

quote:
De GVB-pont over het IJ is eigenlijk alleen nieuwswaardig wanneer er eentje zinkt. Maar het beleid van de gemeente Amsterdam ten opzichte van die pont is exemplarisch voor de burgerhaat in de Stopera.

De pontjes raken namelijk overvol omdat mensen het een handig & leuk vervoersmiddel vinden en Noord steeds populairder wordt qua wonen & werken. Maar de gemeente concludeert dat de pontdrukte vooral komt door de toename van het aantal fietsers. Oplossing: de gemeente gaat tijdens de spits meer of grotere schepen inzetten...

Haha! Nee, natuurlijk niet! Sukkels. Natuurlijk gaat de gemeente Amsterdam niet onderzoeken of het mogelijk is de burgers tegemoet te komen. Flikker op. Beetje de boel aanpassen voor het comfort van de burger, zo zitten de regenten van Amsterdam niet in elkaar. Nope. De gemeente gaat kijken of het mogelijk is fietsers te weren van de pont. Met allerlei ingewikkelde crowdcontrolmethodes die uiteindelijk allemaal geschrapt zullen worden voor een algeheel fietsverbod op de pont, Amsterdam kennende.

Want de gemeente Amsterdam haat nu eenmaal mensen. En met name mensen die plezier maken en het naar hun zin hebben. Dus worden hoeren, wiet, muziek maken of draaien, staand alcohol zuipen, slemperen op koninginnedag, leuke feestjes en nu ook fietsers op de pont keihard weggejorist. Zodra het leuk wordt voor de menschen en het mogelijk toeristen aantrekt, maakt de gemeente Amsterdam het stuk. Dit gaat niet over fietsers op de pont, dit gaat over hoe het enige waar we wereldfaam mee halen kapot gemaakt wordt door magnieters & burgertrutjes. Bah.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_123610009
Als de NZ-lijn af is zullen ze wel (betaalde) grotere schepen gaan inzetten is mijn verwachting.
  maandag 4 maart 2013 @ 11:27:45 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_123610113
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]

van Geenstijl:

[..]

Daar komt het wel altijd op neer, eerst zaken promoten en als mensen er dan daadwerkelijk gebruik van maken ze afstraffen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 4 maart 2013 @ 11:37:24 #156
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_123610451
Nouja, niet helemaal waar natuurlijk. Het pontje vanaf NDSM hebben ze blijvend gepromoveerd naar een groot veer nadat het een populaire verbinding bleek. Dat was een goede actie.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_123610976
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:37 schreef Cheiron het volgende:
Nouja, niet helemaal waar natuurlijk. Het pontje vanaf NDSM hebben ze blijvend gepromoveerd naar een groot veer nadat het een populaire verbinding bleek. Dat was een goede actie.
En naar het IJplein vaart nu (meestal) ook een grote pont. Maar het Buiksloterwegveer is in de spits verschrikkelijk. Ik ga nu dus altijd maar over de Schellingwoudebrug. Gelukkig is dat voor mij even lang als via de pont, maar wel jammer om niet door de stad te fietsen.

Op zich zou ik wel blij zijn met meer / betere stallingen aan de noordkant hoor. Als wij naar het station gaan, laten we de fiets inderdaad altijd in Noord staan, maar dan is het wel echt zoeken naar een plaatsje.

Ze zouden eigenlijk die ouderwetse supergrote ponten weer van stal moeten halen (die Ilovenoord o.a. gebruikt op Koninginnedag), of wellicht nog een extra pontje van IJplein naar Java-eiland, maar ja, dat is net iets te veel meedenken met de burger inderdaad...
pi_123611325
Op die oude ponten stond je met een beetje pech in de regen dus die nieuwere pontjes waren al een verbetering, ook staan ze niet al vol met twee wagens zoals vroeger :P

Nu sta je fijn beschut voor de regen en poepende meeuwen ;)
  maandag 4 maart 2013 @ 12:48:04 #159
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_123613050
Ik hoef gelukkig zelden met het buiksloterwegveer in de spits (houthavenveer dan weer wel).
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  Moderator maandag 4 maart 2013 @ 13:09:35 #160
9859 crew  Karina
Woman
pi_123613740
Ik ging vroeger vaak met de pont daar aan het eind van de Spaarndammerstraat met de auto. Kostte 1 Euro dacht ik maar was verrekte handig als er een lange file stond bij de Coentunnel (ik woonde toen nog in Noord en werkte in de buurt van Station Sloterdijk).

Kan dat nog steeds? Of kun je niet meer met je auto op die pont.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_123613755
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 16:03 schreef BenjaminLinus het volgende:
Ik wil graag een mooie mountainbike kopen met het oog op komende lente/zomer.. Gewoon af en toe even lekker een dag de stad uit, naar Zandvoort crossen ofzo op een mooie dag (schijnt binnen 2 uur te kunnen), of naar mijn ouders...

Nu woon ik in mijn appartement op de hoogste etage, en dat ding telkens 5 trappen op sjouwen zie ik niet zo zitten.. Woon in de rustenburgerstraat, dus niet echt druk met veel volk enzo.. Is het te doen met 2 flinke kettingsloten eromheen of toch maar beter tillen wat zeggen jullie?
Ik zeg: koop dan liever een racefiets, en hang m als n schouderstas om je nek als je naar boven gaat.
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_123614019
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:09 schreef Karina het volgende:
Ik ging vroeger vaak met de pont daar aan het eind van de Spaarndammerstraat met de auto. Kostte 1 Euro dacht ik maar was verrekte handig als er een lange file stond bij de Coentunnel (ik woonde toen nog in Noord en werkte in de buurt van Station Sloterdijk).

Kan dat nog steeds? Of kun je niet meer met je auto op die pont.
Dat kon meen ik alleen nog toen die gele ponten er nog waren.
  Moderator maandag 4 maart 2013 @ 13:17:46 #163
9859 crew  Karina
Woman
pi_123614075
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:16 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dat kon meen ik alleen nog toen die gele ponten er nog waren.
Het begin van de Spaarndammerstraat is het denk ik trouwens. Niet het einde. Tasmanstraat heet het daar.

Was wel superhandig, al werd ik altijd een beetje zeeziek :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_123614266
Mocht je weer eens met de auto op een bootje willen tuffen... even naar Zaandam rijden en dan met de veerboot naar Amsterdam is ook een optie :P
  Moderator maandag 4 maart 2013 @ 13:27:38 #165
9859 crew  Karina
Woman
pi_123614497
Dat is de Hempont toch dacht ik? Die andere was gewoon een klein pontje, konden ook maar een paar auto's op.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 4 maart 2013 @ 14:36:41 #167
97745 Thorical
finding a way
pi_123617073
quote:
99s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:09 schreef Karina het volgende:
Ik ging vroeger vaak met de pont daar aan het eind van de Spaarndammerstraat met de auto. Kostte 1 Euro dacht ik maar was verrekte handig als er een lange file stond bij de Coentunnel (ik woonde toen nog in Noord en werkte in de buurt van Station Sloterdijk).

Kan dat nog steeds? Of kun je niet meer met je auto op die pont.
Distelwegveer (lijn 900) voor auto's
Voorts was er nog sinds 1957 het Distelwegveer, waarmee tot 30 maart 2007 ook auto's konden worden overgezet: van de Tasmanstraat (Oude Houthaven) in het toenmalige stadsdeel Westerpark, thans stadsdeel West, naar de Distelweg in Amsterdam-Noord. Hier werden de laatste twee nog aanwezige grote ponten ingezet. Op 21 november 2006 heeft de gemeente Amsterdam besloten om dit veer te laten vervallen. De reden hiervoor was dat dit veer nog van voor de tijd van de tunnels dateerde en derhalve nog steeds auto's en vrachtauto's vervoerde. Het Distelwegveer had tevens een functie als route voor gevaarlijke stoffen. Eind december 2006 besloot het college van B&W het veer te behouden voor voetgangers en fietsers.
  Moderator maandag 4 maart 2013 @ 14:37:39 #168
9859 crew  Karina
Woman
pi_123617108
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 14:36 schreef Thorical het volgende:

[..]

Distelwegveer (lijn 900) voor auto's
Voorts was er nog sinds 1957 het Distelwegveer, waarmee tot 30 maart 2007 ook auto's konden worden overgezet: van de Tasmanstraat (Oude Houthaven) in het toenmalige stadsdeel Westerpark, thans stadsdeel West, naar de Distelweg in Amsterdam-Noord. Hier werden de laatste twee nog aanwezige grote ponten ingezet. Op 21 november 2006 heeft de gemeente Amsterdam besloten om dit veer te laten vervallen. De reden hiervoor was dat dit veer nog van voor de tijd van de tunnels dateerde en derhalve nog steeds auto's en vrachtauto's vervoerde. Het Distelwegveer had tevens een functie als route voor gevaarlijke stoffen. Eind december 2006 besloot het college van B&W het veer te behouden voor voetgangers en fietsers.
^O^ Ik zag gisteren dat de IJtunnel was afgesloten, ook dan zou die pont nog steeds handig zijn om auto's te vervoeren lijkt me.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_123621327
Binnenkort komen er een paar oude reisvrienden bij mij langs om een avondje de kroeg in te gaan. Met mijn standaardvrienden kom ik eigenlijk (ivm luiheid om iets anders te zoeken) altijd in de standaard clubs en tenten rondom het leidse/rembrandplein, maar volgens mij is dat niets voor mijn aanstaand bezoek..

Iemand enig idee wat de leuke (studenten of iig. jonge mensen) kroegjes zijn in de pijp? Groene vlinder is mij reeds bekend, maar daar houdt mijn kennis wel een beetje op.. Dus geen ouwelullen cafeetje maar wel met een beetje gezelligheid, maar dan in of om de pijp... :)
  woensdag 6 maart 2013 @ 09:28:41 #170
122997 zquing
Drama Junk
pi_123693172
"Those unforgettable days, for them I live"
  woensdag 6 maart 2013 @ 11:00:36 #171
57586 Bananenman
-----------
pi_123695332
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 16:25 schreef TommyVercetti het volgende:
Binnenkort komen er een paar oude reisvrienden bij mij langs om een avondje de kroeg in te gaan. Met mijn standaardvrienden kom ik eigenlijk (ivm luiheid om iets anders te zoeken) altijd in de standaard clubs en tenten rondom het leidse/rembrandplein, maar volgens mij is dat niets voor mijn aanstaand bezoek..

Iemand enig idee wat de leuke (studenten of iig. jonge mensen) kroegjes zijn in de pijp? Groene vlinder is mij reeds bekend, maar daar houdt mijn kennis wel een beetje op.. Dus geen ouwelullen cafeetje maar wel met een beetje gezelligheid, maar dan in of om de pijp... :)
Vlakbij de Groene Vlinder zitten vrijwel alle leuke (studenten/yuppen)kroegen in de Pijp. Chocolate Bar zit er bijna naast, en even verderop op het Gerard Douplein zitten Het Paardje en de Pilsvogel. Ik zou een van die pakken, altijd goed.
pi_123771283
Iemand een site met hoge resolutie widescreen foto's van amsterdam? Zoek leuke wallpapers!
  donderdag 7 maart 2013 @ 23:41:26 #173
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_123773622
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 23:00 schreef thettes het volgende:
Iemand een site met hoge resolutie widescreen foto's van amsterdam? Zoek leuke wallpapers!
Deze?

Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_123773658
Self-destruct in 5, 4, 3....
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_123773733
quote:
14s.gif Op donderdag 7 maart 2013 23:41 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Deze?

[ afbeelding ]
:D
pi_123777458
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 16:25 schreef TommyVercetti het volgende:
Binnenkort komen er een paar oude reisvrienden bij mij langs om een avondje de kroeg in te gaan. Met mijn standaardvrienden kom ik eigenlijk (ivm luiheid om iets anders te zoeken) altijd in de standaard clubs en tenten rondom het leidse/rembrandplein, maar volgens mij is dat niets voor mijn aanstaand bezoek..

Iemand enig idee wat de leuke (studenten of iig. jonge mensen) kroegjes zijn in de pijp? Groene vlinder is mij reeds bekend, maar daar houdt mijn kennis wel een beetje op.. Dus geen ouwelullen cafeetje maar wel met een beetje gezelligheid, maar dan in of om de pijp... :)
Ja, je moet bij je reisvrienden natuurlijk wel de schijn ophouden dat je een hip Amsterdams hipsterleven hebt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_123779847
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 06:41 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja, je moet bij je reisvrienden natuurlijk wel de schijn ophouden dat je een hip Amsterdams hipsterleven hebt.
Altijd nog beter dan een leven op fok zoals jij duidelijk hebt aan je postgeschiedenis te zien :')
pi_123780100
De gemeente wil mensen in de vrije sector verbieden om met drie volwassen mensen of meer een woning te delen volgens at5.nl :')
pi_123780440
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:54 schreef WammesWaggel het volgende:
De gemeente wil mensen in de vrije sector verbieden om met drie volwassen mensen of meer een woning te delen volgens at5.nl :')
Haha, de gemeente Amsterdam heeft echt incompetente bestuurders en een hekel aan z'n burgers he? Alleen zo jammer dat diezelfde bestuurders zo vaak de overstap mogen maken naar het landelijke; dan zit iedereen met die lui opgescheept. Ik noem een Job Cohen die na maaaaaaanden van onderzoek een open-deuren-rapportje heeft geschreven over Haren. Kunnen jullie die lui niet gewoon daar houden?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_123780456
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:46 schreef TommyVercetti het volgende:

[..]

Altijd nog beter dan een leven op fok zoals jij duidelijk hebt aan je postgeschiedenis te zien :')
Maak je geen zorgen, ik denk dat ik meer kroegen heb bezocht en bier heb gedronken in Amsterdam dan jij Tommy.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 8 maart 2013 @ 10:07:09 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_123780480
Sja, PVDA he, echt de doodsteek voor elke stad die idioten.

Alles eraan doen om mensen die gewoon willen wonen en leven het leven zuur te maken, alleen de kansarmen, lamballen, niet willenden, die steunen ze :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_123780606
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:07 schreef HeatWave het volgende:
Sja, PVDA he, echt de doodsteek voor elke stad die idioten.

Alles eraan doen om mensen die gewoon willen wonen en leven het leven zuur te maken, alleen de kansarmen, lamballen, niet willenden, die steunen ze :').
Klopt, over incompetente PvdA-bestuurders kunnen we in Utrecht helaas meepraten. Zolang je maar crimineel en asociaal bent krijg je wel een villa en hotelkamers van ze, om maar eens wat te noemen.

In Amsterdam mag je trouwens ook nog terroristen aan dat rijtje toevoegen. Helaas niet heel duidelijk te lezen, maar tenenkrommend weer: http://imgur.com/N0YyU6L
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 8 maart 2013 @ 10:12:23 #183
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_123780677
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:54 schreef WammesWaggel het volgende:
De gemeente wil mensen in de vrije sector verbieden om met drie volwassen mensen of meer een woning te delen volgens at5.nl :')
goed idee, die mensen kunnen makkelijk ergens anders een woning vinden.
Wie dit leest is hek.
pi_123780733
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:54 schreef WammesWaggel het volgende:
De gemeente wil mensen in de vrije sector verbieden om met drie volwassen mensen of meer een woning te delen volgens at5.nl :')
Dus een gezin met twee volwassen kinderen mag niet meer in de vrije sector wonen? Of geldt het alleen voor bijvoorbeeld vrienden.

Wat heeft een gemeente te maken met vrije sector woningen? De tering hee.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_123781132
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:54 schreef WammesWaggel het volgende:
De gemeente wil mensen in de vrije sector verbieden om met drie volwassen mensen of meer een woning te delen volgens at5.nl :')
Het is allang verboden, de gemeente wil nu alleen gaan handhaven.

Blijft wel diep triest dat er überhaupt zo'n regel is. Waar bemoeit de overheid zich mee - je zou toch zeker wel zelf moeten mogen bedenken met wie je wil samenwonen? Zeker in de "vrije" sector. 8)7

In Duitsland is het juist de standaard gang van zaken, om als student of starter met z'n drieën of vieren een appartement in de vrije sector te huren. Toen ik een paar Duitse vrienden vertelde dat dat in het zogenaamd zo vrije en tolerante Amsterdam niet mag, vielen ze zowat van hun stoel van verbazing. Het enige positieve aan het bericht van AT5 vind ik de geruststelling dat ik niet heb gelogen. :X
pi_123781154
Vrienden, studenten, huisgenoten is meen ik waar zij op doelen terwijl dat vaak juist ook wel een aantrekkelijke optie is voor huizen die niet verkocht raken.
De VVD zal hier dus ook niet zo blij mee zijn maar dat is in Adam een minderheid.

In de meeste steden is een woning delen onder jongeren juist erg populair, in London zie je dat bv veel.

m.at5.nl/artikelen/98011/(...)-uit-woning-schoppen
pi_123781206
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:12 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

goed idee, die mensen kunnen makkelijk ergens anders een woning vinden.
Ja in Lelystad bv, gelukkig is de trein gratis :')
pi_123781377
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Vrienden, studenten, huisgenoten is meen ik waar zij op doelen terwijl dat vaak juist ook wel een aantrekkelijke optie is voor huizen die niet verkocht raken.
De VVD zal hier dus ook niet zo blij mee zijn maar dat is in Adam een minderheid.

In de meeste steden is een woning delen onder jongeren juist erg populair, in London zie je dat bv veel.

m.at5.nl/artikelen/98011/(...)-uit-woning-schoppen
Eigenlijk is het overal heel normaal, behalve in Amsterdam dus. Ik ben laatst bij een vriendin in Portland, Oregon, USA geweest en zij deelt ook een vrijstaand huis met 5 slaapkamers met andere jong volwassenen die wel een baan hebben maar verder nog geen partner of kinderen. Zelfde zie je inderdaad in Londen, New York, Berlijn en Parijs maar blijkbaar is het voor de Amsterdamse bestuurders een enorm probleem.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_123781391
Als starter heb je toch gewoon weinig andere keus? De huurprijzen zijn zo hoog, dat het alleen gedeeld goed te betalen is. Bovendien gezellig en stellen studenten of starters minder hoge eisen aan een woning.
pi_123781793
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:30 schreef Zocalo het volgende:
Als starter heb je toch gewoon weinig andere keus? De huurprijzen zijn zo hoog, dat het alleen gedeeld goed te betalen is. Bovendien gezellig en stellen studenten of starters minder hoge eisen aan een woning.
Blijkbaar wil Amsterdam deze mensen niet. De groep die het betaamt zijn volgens mij vaak hoogopgeleide professionals die qua kennis, inkomen en uitgavenpatroon erg waardevol zijn voor de economie van je stad. Oh wacht, het is een PvdA-stad he. Ja, dan snap ik wel dat je deze mensen liever weg wilt jagen. Zijn niet relevant voor de zieligheidsindustrie waar de baantjesmachine van de PvdA op is gebaseerd natuurlijk
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 8 maart 2013 @ 10:45:26 #191
165633 eriksd
The grand facade...
pi_123781885
Waar bemoeit de overheid zich inderdaad mee? Waarom zou je een gemengde groep inkomens kunstmatig willen laten wonen op plaatsen waar ze dat niet kunnen betalen? Het werkt onderling niet, en het lijkt mij beter voor de (lokale) economie als je jonge hoogopgeleide mensen de kans geeft ook gewoon een huurwoning binnen de ring te bemachtigen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_123781983
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Blijkbaar wil Amsterdam deze mensen niet. De groep die het betaamt zijn volgens mij vaak hoogopgeleide professionals die qua kennis, inkomen en uitgavenpatroon erg waardevol zijn voor de economie van je stad. Oh wacht, het is een PvdA-stad he. Ja, dan snap ik wel dat je deze mensen liever weg wilt jagen. Zijn niet relevant voor de zieligheidsindustrie waar de baantjesmachine van de PvdA op is gebaseerd natuurlijk
Ik ben net afgestudeerd, en woon nu nog met vier mensen samen omdat gewoon iets huren veel te duur is en kopen ook amper mogelijk is. Wat dat betreft is de vergelijking met een Londen, Sydney of New York wel goed.

Als je iets niet alleen kunt betalen, dan combineren en zo de mensen wel hier houden. Uiteindelijk is het ook je eigen last. Want natuurlijk wil ik liever iets voor jezelf, maar dat gaat nu (nog) niet.

En no offence voor de mensen die er wonen, maar in Diemen of Osdorp zie ik niet zitten. West kan sowieso niet voor mijn reistijd naar werk, en Diemen kan ik net zo goed naar Utrecht verhuizen.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 10:49:24 #193
67174 Dos37
Come on Twente
pi_123782005
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 23:00 schreef thettes het volgende:
Iemand een site met hoge resolutie widescreen foto's van amsterdam? Zoek leuke wallpapers!
Gewoon via Google zoeken.

https://www.google.nl/sea(...)CYAQ&ved=0CCoQpwUoBQ
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_123782068
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:48 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Ik ben net afgestudeerd, en woon nu nog met vier mensen samen omdat gewoon iets huren veel te duur is en kopen ook amper mogelijk is. Wat dat betreft is de vergelijking met een Londen, Sydney of New York wel goed.

Alleen in Londen, New York en Sydney mag het ook gewoon en gaat de lokale overheid zich niet met zoiets bemoeien puur om het burgertje pesten.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_123782136
Wat verwachten jullie eigenlijk? Dat ze streng controleren en iedereen inderdaad zo'n brief krijgt of dat het wel weer los zal lopen?
pi_123782168
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:52 schreef Zocalo het volgende:
Wat verwachten jullie eigenlijk? Dat ze streng controleren en iedereen inderdaad zo'n brief krijgt of dat het wel weer los zal lopen?
Ik vroeg me überhaupt af of de gemeente dit mag doen. De eersten die er echt mee te maken krijgen zullen wel naar de rechter stappen verwacht ik.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_123782643
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik vroeg me überhaupt af of de gemeente dit mag doen. De eersten die er echt mee te maken krijgen zullen wel naar de rechter stappen verwacht ik.
In Groningen mag het wel maar is het aan een vergunningenstelsel (met een max. aantal per straat) gekoppeld. Toen daar werd besloten om te gaan handhaven was dat aanleiding voor de vele Duitse studenten om een rel in de media uit te lokken, te beginnen met een kritisch artikel in Der Spiegel. Vooral in de reacties op dat artikel is het onbegrip echt enorm, wordt het niet een schending van anti-discriminatieregels genoemd, dan wel een schending van de mensenrechten. :o Maar volgens mij is het daar uiteindelijk niet tot rechtszaken gekomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2013 11:10:07 ]
pi_123783474
De socialisten komen alweer terug op het bewonertje pesten, jammer dat at5 het originele bericht niet heeft laten staan maar gewoon heeft vervangen.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 11:40:37 #199
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_123783776
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 11:34 schreef WammesWaggel het volgende:
De socialisten komen alweer terug op het bewonertje pesten, jammer dat at5 het originele bericht niet heeft laten staan maar gewoon heeft vervangen.
De PVDA zal wel gebeld hebben, of ze even hun versie van de waarheid willen plaatsen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_123784194
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen, ik denk dat ik meer kroegen heb bezocht en bier heb gedronken in Amsterdam dan jij Tommy.
Huh dus wie probeert hier nu de Amsterdamse hipster te zijn?
pi_123784269
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 11:51 schreef TommyVercetti het volgende:

[..]

Huh dus wie probeert hier nu de Amsterdamse hipster te zijn?
Ik niet. Jij wilt ineens naar "hippe" kroegen gaan waar je normaal nooit komt omdat er een paar buitenlandse vrienden van je langs komen. Wannabe-hipster.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_123784313
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 11:53 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik niet. Jij wilt ineens naar "hippe" kroegen gaan waar je normaal nooit komt omdat er een paar buitenlandse vrienden van je langs komen. Wannabe-hipster.
ok
  vrijdag 8 maart 2013 @ 12:53:21 #203
57586 Bananenman
-----------
pi_123786429
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 11:53 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik niet. Jij wilt ineens naar "hippe" kroegen gaan waar je normaal nooit komt omdat er een paar buitenlandse vrienden van je langs komen. Wannabe-hipster.
Wat een vriendelijkheid in dit topic.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 15:28:14 #204
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_123793103
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 06:41 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja, je moet bij je reisvrienden natuurlijk wel de schijn ophouden dat je een hip Amsterdams hipsterleven hebt.
:') :')
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_123795872
Voor de Stopera staat de hele middag al een Somalier te bedelen, die kerel heeft gewoon drie gouden tanden in zijn snuit :')
pi_123795874
Waarschijnlijk een of andere kerel die in een of andere lelijke uithoek van de stad woont en het niet kan hebben dat mensen beginnen over de pijp en dan maar meteen kut hipster beginnen te roepen..

Kan me heel goed voorstellen dat je dat leidseplein wel een keer gezien hebt, kroegjes als de pilsvogel in de pijp zijn ook veel en veel leuker, vooral als je richting de mid-20 gaat. Toen ik 4 jaar geleden net in Amsterdam kwam wonen gingen we ook altijd naar de Cooldown Cafe, Bubbels, dat soort tenten.. Geloof niet dat ik er nog snel een voet binnen zal zetten :D Verschrikkelijk zeg..

Ook veel agressieve lui, dat heb je in de wat minder toeristische gebieden niet..
  dinsdag 12 maart 2013 @ 21:26:57 #207
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_123979029
Heeft iemand hier nog leuke tips voor een bijbaan als student zijnde? :)
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_124027141
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 16:35 schreef BenjaminLinus het volgende:
Waarschijnlijk een of andere kerel die in een of andere lelijke uithoek van de stad woont en het niet kan hebben dat mensen beginnen over de pijp en dan maar meteen kut hipster beginnen te roepen..

Kan me heel goed voorstellen dat je dat leidseplein wel een keer gezien hebt, kroegjes als de pilsvogel in de pijp zijn ook veel en veel leuker, vooral als je richting de mid-20 gaat. Toen ik 4 jaar geleden net in Amsterdam kwam wonen gingen we ook altijd naar de Cooldown Cafe, Bubbels, dat soort tenten.. Geloof niet dat ik er nog snel een voet binnen zal zetten :D Verschrikkelijk zeg..

Ook veel agressieve lui, dat heb je in de wat minder toeristische gebieden niet..
Idd, als je per ongeluk tegen ze aan stoot willen ze gelijk vechten :') :')
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_124027203
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:26 schreef Näsenbar het volgende:
Heeft iemand hier nog leuke tips voor een bijbaan als student zijnde? :)
Horeca
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  woensdag 13 maart 2013 @ 21:45:27 #210
67174 Dos37
Come on Twente
pi_124027222
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:26 schreef Näsenbar het volgende:
Heeft iemand hier nog leuke tips voor een bijbaan als student zijnde? :)
Starbucks Amsterdam centraal zocht nog iemand
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_124027260
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 21:26 schreef Näsenbar het volgende:
Heeft iemand hier nog leuke tips voor een bijbaan als student zijnde? :)
Zou gewoon in een leuk (eet)cafe gaan werken, en dan niet in het centrum maar de Pijp of Oud West ofzo :) Krijg je er ook nog eens fooi bij..
  woensdag 13 maart 2013 @ 22:20:53 #212
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124029835
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 21:45 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Horeca
Hai. O+
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_124029876
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 22:20 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Hai. O+
Juicy O+ O+
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  woensdag 13 maart 2013 @ 22:22:03 #214
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124029925
quote:
17s.gif Op woensdag 13 maart 2013 22:21 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Juicy O+ O+
Alles klahr? :D
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_124087217
Getipt door donroyco over dit topic en ik lees hier over via-via-via woonruimte zoeken vinden, dus probeer ik het hier toch ook nog maar even. Wie o wie heeft voor mij een (gouden) tip voor zelfstandige woonruimte in a'dam tot 681 euro p/m? Voor een hele leuke, doch wanhopige, rustig en verantwoordelijke student. Tips voor lege plekjes in antikraak/tijdelijk wonen etc. ook héél erg welkom!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 13:22:56 #216
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124089247
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:26 schreef cemeteryslut het volgende:
Getipt door donroyco over dit topic en ik lees hier over via-via-via woonruimte zoeken vinden, dus probeer ik het hier toch ook nog maar even. Wie o wie heeft voor mij een (gouden) tip voor zelfstandige woonruimte in a'dam tot 681 euro p/m? Voor een hele leuke, doch wanhopige, rustig en verantwoordelijke student. Tips voor lege plekjes in antikraak/tijdelijk wonen etc. ook héél erg welkom!
Bijlmer
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 15 maart 2013 @ 21:43:02 #217
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_124110012
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:22 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Bijlmer
QFT
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 13:57:06 #218
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_124128518
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_124128824
quote:
Geniaal! O+
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_124165152
quote:
Nou nou echt typisch Amsterdamse dingen inderdaad :')
  zondag 17 maart 2013 @ 23:30:01 #221
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_124189166
Bijlmer , mooiste stukje van heel Amsterdam
pi_124189314
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 23:30 schreef KingRoland het volgende:
Bijlmer , mooiste stukje van heel Amsterdam
Ja, dat zei ik ook tot ik er weg was :D
  zondag 17 maart 2013 @ 23:50:26 #223
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_124190031
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 23:33 schreef thettes het volgende:

[..]

Ja, dat zei ik ook tot ik er weg was :D
_O- _O- _O- _O-
  zondag 17 maart 2013 @ 23:53:44 #224
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_124190147
DEZE METRO GAAT NAAR GEIN
pi_124235516
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 23:30 schreef KingRoland het volgende:
Bijlmer , mooiste stukje van heel Amsterdam
Alleen de ArenA ja
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_124235689
Bijlmer is dus serieus een goede studentenplek?
If not now, then when.
pi_124235930
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bijlmer is dus serieus een goede studentenplek?
Als ik serieus ben, er is idd niks mis mee. Het is niet zo tof als de meeste plekken binnen de ring, maar je kunt er betaalbaar aardig wonen en ik fietste zonder problemen op en neer naar de stad. Ook is er een heel nieuw containerdorp gebouwd en dat is ook best een aardige plek.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 07:23:37 #228
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124239393
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 00:10 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Alleen de ArenA ja
En Juicyhil is het mooiste stukje van Amsterdam
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_124239449
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bijlmer is dus serieus een goede studentenplek?
hmmwwwaaa..... ik heb ooit een vriendin gehad in da bijlmer en één in de pijp en ik vond toch wel dat die laatste een stuk toffer woonde.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 19 maart 2013 @ 08:12:03 #230
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124239793
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 23:53 schreef KingRoland het volgende:
DEZE METRO GAAT NAAR GEIN
Ze roepen toch altijd "deze trein gaat naar gein"? :@
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_124239994
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:12 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ze roepen toch altijd "deze trein gaat naar gein"? :@
nee metro
  dinsdag 19 maart 2013 @ 08:40:03 #232
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124240156
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:29 schreef computergirl het volgende:

[..]

nee metro
Neeeee, ik weet het heel zeker omdat het rijmt. Althans, bij de 54 he. De enige bazenlijn.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_124240165
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 07:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

hmmwwwaaa..... ik heb ooit een vriendin gehad in da bijlmer en één in de pijp en ik vond toch wel dat die laatste een stuk toffer woonde.
daar is de prijs dan ook naar, bijlmer is stuk goedkoper

bijlmer is nog steeds niet mijn favoriete plek om te zijn maar het is echt wel stukken opgeknapt dus zo erg is t niet meer.
pi_124240178
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:12 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ze roepen toch altijd "deze trein gaat naar gein"? :@
metro volgens mij hoor, ik zal vanmiddag eens opletten :)
pi_124240234
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:40 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Neeeee, ik weet het heel zeker omdat het rijmt. Althans, bij de 54 he. De enige bazenlijn.
Volgens mij niet, maar misschien zeggen ze dan alleen op Amstel 'deze metro gaat naar Gein' anders snappen mensen het niet en gaan in de trein naar Utrecht zitten ;)
  dinsdag 19 maart 2013 @ 08:44:51 #236
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124240254
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:43 schreef computergirl het volgende:

[..]

Volgens mij niet, maar misschien zeggen ze dan alleen op Amstel 'deze metro gaat naar Gein' anders snappen mensen het niet en gaan in de trein naar Utrecht zitten ;)
Ja maar kom op, Amstel :')

Bijlmer ArenA _O_
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_124240318
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:40 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

daar is de prijs dan ook naar, bijlmer is stuk goedkoper

bijlmer is nog steeds niet mijn favoriete plek om te zijn maar het is echt wel stukken opgeknapt dus zo erg is t niet meer.
maar gewoon een beetje saai... ja je hebt er een bioscoop en wat eettentjes, maar verder... overdag of 's avonds is het nog wel goed te doen naar het centrum met die metro, maar 's nachts was het altijd hel met die nachtbus.

okee in de zomer naar de gaasperplas fietsen en daar beetje zuipen langs het water was ook wel goed nu ik er zo over nadenk..

[ Bericht 7% gewijzigd door Nielsch op 19-03-2013 08:53:38 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_124240331
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:43 schreef computergirl het volgende:

[..]

Volgens mij niet, maar misschien zeggen ze dan alleen op Amstel 'deze metro gaat naar Gein' anders snappen mensen het niet en gaan in de trein naar Utrecht zitten ;)
beter naar utereg met de trein dan in de metro naar gein, zoals mijn overgrootvader zaliger altijd zei

gein... toen mijn vriendin in reigersbos woonde gingen we daar wel eens squashen in die squashzaal.

Deze dus: http://www.hennypleizier.nl/
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_124240412
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 07:32 schreef Nielsch het volgende:

...... ik heb ooit een vriendin gehad in da bijlmer en één in de pijp en ...
Je vriendin woonde in de Pijp en je buitenvrouw in de Bijlmer zeker? ;)
  dinsdag 19 maart 2013 @ 08:54:04 #240
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124240425
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]

maar gewoon een beetje saai... ja je hebt er een bioscoop en wat eettentjes, maar verder... overdag of 's avonds is het nog wel goed te doen naar het centrum met die metro, maar 's nachts was het altijd hel met die nachtbus.
Je hebt er een heel winkelcentrum... Ik kan kiezen tussen de ArenA, HMH of Ziggo Dome op loopafstand. _O_ En de nachtbus valt wel mee. Hij gaat om het half uur en ja hij rijdt dan misschien wel wat om. Maar toch, ik zie het probleem niet.

En daarbij, ik wil wel een beetje rust in m'n huis en niet iedere 5 minuten lijn 5 weer langs horen rijden of dronken Britten bij m'n deur weg moeten schoppen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_124240442
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:53 schreef DonJames het volgende:
Je vriendin woonde in de Pijp en je buitenvrouw in de Bijlmer zeker?
pi_124240484
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:54 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Je hebt er een heel winkelcentrum... Ik kan kiezen tussen de ArenA, HMH of Ziggo Dome op loopafstand. _O_ En de nachtbus valt wel mee. Hij gaat om het half uur en ja hij rijdt dan misschien wel wat om. Maar toch, ik zie het probleem niet.

En daarbij, ik wil wel een beetje rust in m'n huis en niet iedere 5 minuten lijn 5 weer langs horen rijden of dronken Britten bij m'n deur weg moeten schoppen.
Maar hoezo "kiezen" tussen ArenA, HMH of Ziggo Dome? Dat zijn wat mij betreft vooral zalen waar je naartoe gaat als er iets speelt wat je toch graag wil zien en waarvoor je al ver van tevoren kaartjes hebt gekocht. Ik ben vaak in de Bijlmer geweest en nooit gedacht: "goh, laat ik vanavond eens langs de ArenA, HMH of Ziggo Dome lopen om te kijken of er nog een leuk bandje speelt..."

Er dichtbij wonen is dan ook alleen maar nuttig als je er daadwerkelijk moet zijn en dat is echt niet zo heel vaak wat mij betreft.

En in de Pijp valt het alles mee wat betreft dronken Britten en trams. Tis niet alsof je op Damrak woont ofzo.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_124240486
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:54 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Je hebt er een heel winkelcentrum... Ik kan kiezen tussen de ArenA, HMH of Ziggo Dome op loopafstand. _O_ En de nachtbus valt wel mee. Hij gaat om het half uur en ja hij rijdt dan misschien wel wat om. Maar toch, ik zie het probleem niet.

En daarbij, ik wil wel een beetje rust in m'n huis en niet iedere 5 minuten lijn 5 weer langs horen rijden of dronken Britten bij m'n deur weg moeten schoppen.
Want voor elk huis gaat een tram langs. Logisch.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 08:57:44 #244
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124240490
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:57 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Maar hoezo "kiezen" tussen ArenA, HMH of Ziggo Dome? Dat zijn wat mij betreft vooral zalen waar je naartoe gaat als er iets speelt wat je toch graag wil zien en waarvoor je al ver van tevoren kaartjes hebt gekocht. Ik ben vaak in de Bijlmer geweest en nooit gedacht: "goh, laat ik vanavond eens langs de ArenA, HMH of Ziggo Dome lopen om te kijken of er nog een leuk bandje speelt..."

Er dichtbij wonen is dan ook alleen maar nuttig als je er daadwerkelijk moet zijn en dat is echt niet zo heel vaak wat mij betreft.
Vorig weekend nog. Leuke avond gehad hoor :Y
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 19 maart 2013 @ 08:58:05 #245
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124240499
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:57 schreef Godtje het volgende:

[..]

Want voor elk huis gaat een tram langs. Logisch.
Is het geen tram dan zijn het wel vechtende taxichauffeurs.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_124240531
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:58 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Is het geen tram dan zijn het wel vechtende taxichauffeurs.
Zeker! Je ziet niks anders in de stad.

Je bent wel het stereo type voorbeeld dat ZO geen Amsterdam is. Je lijkt mee op een wereldvreemde provinciaal met ongefundeerde vooroordelen over het leven binnen de ring.

Calimero boertje kan beter terug naar Almere zo te lezen.
pi_124240535
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:53 schreef DonJames het volgende:

[..]

Je vriendin woonde in de Pijp en je buitenvrouw in de Bijlmer zeker? ;)
haha nee, waren ook niet gelijktijdig, tenminste voor het grootste gedeelte niet...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:00:38 #248
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124240548
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:59 schreef Godtje het volgende:
Calimero boertje kan beter terug naar Almere zo te lezen.
Graag! Ik heb daar 19 jaar gewoond. Alleen vielen destijds de huizenprijzen niet binnen mijn budget. Misschien maar eens mettertijd weer kijken.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_124240560
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:54 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Je hebt er een heel winkelcentrum...
Zozo, een heel winkelcentrum. Lekker hangen met je matties?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:03:08 #250
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124240593
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Zozo, een heel winkelcentrum. Lekker hangen met je matties?
Voor de Appie ^O^
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_124240607
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:57 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Vorig weekend nog. Leuke avond gehad hoor :Y
Hmmm kan, maar ik zie het toch niet vaak gebeuren. Ik kom alleen in de HMH / Arena als er concerten zijn die ik graag wil zien. U2, Nine Inch Nails, Rolling Stones, Foo Fighters, Green Day, Metallica zijn daar voorbeelden van. Dat zijn nou niet echt bandjes waar je zo even langs loopt en even een kaartje koopt om te kijken of het wat is.

Dan kun je beter naar Paradiso, Bitterzoet of de Melkweg gaan, of zoals hier naar Tivoli, Ekko of De Helling.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_124240638
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]

maar gewoon een beetje saai... ja je hebt er een bioscoop en wat eettentjes, maar verder... overdag of 's avonds is het nog wel goed te doen naar het centrum met die metro, maar 's nachts was het altijd hel met die nachtbus.

okee in de zomer naar de gaasperplas fietsen en daar beetje zuipen langs het water was ook wel goed nu ik er zo over nadenk..
Je woont in Amsterdam, je pakt de tram en je kunt overal heen! of bij mooi weer met de fiets
pi_124240652
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:05 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Je woont in Amsterdam, je pakt de tram en je kunt overal heen! of bij mooi weer met de fiets
in zuid oost gaan geen tram
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_124240690
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

in zuid oost gaan geen tram
De metro dan!
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:09:21 #255
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124240691
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:05 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Je woont in Amsterdam, je pakt de tram en je kunt overal heen! of bij mooi weer met de fiets
Je woont in Amsterdam, je pakt de metro en je kunt overal heen!
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_124240695
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:09 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Je woont in Amsterdam, je pakt de metro en je kunt overal heen!
Danku
pi_124240703
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:09 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

De metro dan!
nouja wat ik dus al zei; overdag was dat prima te doen maar 's nachts terug met die nachtbus vond ik altijd megakut...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_124240716
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:09 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Je woont in Amsterdam, je pakt de metro en je kunt overal heen!
Fietsen is aan Juicy niet besteed.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_124240721
Anyways, je kunt overal wel negatieve dingen over bedenken. Ga gewoon na wat je budget is en hoe groot je wilt wonen. Als je het niet erg vind om kleiner te wonen zoek je wat in de pijp, maar voor het zelfde bedrag heb je in de bijlmer meer ruimte.
pi_124240726
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:09 schreef Nielsch het volgende:

[..]

nouja wat ik dus al zei; overdag was dat prima te doen maar 's nachts terug met die nachtbus vond ik altijd megakut...
dan deel je een taxi of ga je op de fiets :7
pi_124240743
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:11 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

dan deel je een taxi of ga je op de fiets :7
nouja destijds vond ik een taxi zonde van mijn geld en fietsen was al helemaal kut... tegenwoordig hoef ik gelukkig nooit meer 's nachts naar de bijlmer dus het probleem heeft zich vanzelf opgelost.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_124240758
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:12 schreef Nielsch het volgende:

[..]

nouja destijds vond ik een taxi zonde van mijn geld en fietsen was al helemaal kut... tegenwoordig hoef ik gelukkig nooit meer 's nachts naar de bijlmer dus het probleem heeft zich vanzelf opgelost.
ik ga meestal fietsen, soms moet ik een uur fietsen naar huis als ik aan de andere kant van amsterdam ben maar och, weer ff gesport dan :9
pi_124240762
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:11 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

dan deel je een taxi snorder of ga je op de fiets :7
Verder niet zo veel mis mee, al is het binnen de ring gewoon toffer. Ik kom ook net vanuit Bullewijk vandaan, was de enige Makamba op het metrostation :')
pi_124240794
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:13 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik ga meestal fietsen, soms moet ik een uur fietsen naar huis als ik aan de andere kant van amsterdam ben maar och, weer ff gesport dan :9
Mwah, niks mis met fietsen en doe het ook best vaak, maar na een avond zuipen wil ik gewoon snel mijn bed in rollen en niet nog eens een uur moeten fietsen, zeker niet als het regent.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:19:10 #265
122997 zquing
Drama Junk
pi_124240849
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:16 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Mwah, niks mis met fietsen en doe het ook best vaak, maar na een avond zuipen wil ik gewoon snel mijn bed in rollen en niet nog eens een uur moeten fietsen, zeker niet als het regent.
Zorgt er wel voor dat je nuchter je bed in rolt :')
"Those unforgettable days, for them I live"
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:20:54 #266
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124240881
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:10 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Fietsen is aan Juicy niet besteed.
Hoezo niet? Leg eens uit.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_124240894
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:20 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Hoezo niet? Leg eens uit.
Omdat je dat stuk wegknipt.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:25:44 #268
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124240955
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:22 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Omdat je dat stuk wegknipt.
Ik heb sowieso een godsgruwelijke hekel aan fietsers in Amsterdam. Van het ergste soort :r
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_124240969
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:25 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik heb sowieso een godsgruwelijke hekel aan fietsers in Amsterdam. Van het ergste soort :r
Ik fiets altijd. O+
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:27:52 #270
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124240991
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:26 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Ik fiets altijd. O+
Ja maar dan sta ik voor een zebrapad te wachten bij een fietspad. Niemand die me voor laat gaan :{ Stelletjes aso's. En als ik er dan wat van zeg, ook nog kwaad worden. Ik trek er echt eens een keer iemand vanaf.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Moderator dinsdag 19 maart 2013 @ 09:30:32 #271
9859 crew  Karina
Woman
pi_124241049
Ik heb er zo een hekel aan als ze hun poot niet uitsteken als ze afslaan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_124241114
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:27 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ja maar dan sta ik voor een zebrapad te wachten bij een fietspad. Niemand die me voor laat gaan :{ Stelletjes aso's. En als ik er dan wat van zeg, ook nog kwaad worden. Ik trek er echt eens een keer iemand vanaf.
Tsja, als er zo'n onzeker figuur bij het zebrapad staat te twijfelen of 'ie wel of niet gaat lopen rij ik ook gewoon door.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:44:55 #273
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124241332
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:33 schreef DonJames het volgende:

[..]

Tsja, als er zo'n onzeker figuur bij het zebrapad staat te twijfelen of 'ie wel of niet gaat lopen rij ik ook gewoon door.
Als niemand verder aanstalten maakt om mij voor te laten gaan, ja dan ga ik ook twijfelen. Ik wil m'n leven daar niet zo op het spel zetten voor zulke aso's.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:45:05 #274
122997 zquing
Drama Junk
pi_124241336
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:27 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ja maar dan sta ik voor een zebrapad te wachten bij een fietspad. Niemand die me voor laat gaan :{ Stelletjes aso's. En als ik er dan wat van zeg, ook nog kwaad worden. Ik trek er echt eens een keer iemand vanaf.
Voorrang krijg je niet, dat neem je. Als ik iemand zie twijfelen bij 't zebrapad dan ga ik niet stoppen
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_124241381
pff juicy je past ook niet echt in Amsterdam he. De Bijlmer tof vinden kan ik me nog bij aansluiten, maar dan die hekel aan fietsers, en liefde voor almere.. t zou me niet verbazen als je straks vertelt dat je onder een feyenoorddekbed slaapt.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:48:51 #276
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124241402
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:47 schreef thettes het volgende:
pff juicy je past ook niet echt in Amsterdam he. De Bijlmer tof vinden kan ik me nog bij aansluiten, maar dan die hekel aan fietsers, en liefde voor almere.. t zou me niet verbazen als je straks vertelt dat je onder een feyenoorddekbed slaapt.
:@ nee een hannah montana dekbed.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:50:13 #277
192683 AMDB
Visionair.
pi_124241435
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:25 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik heb sowieso een godsgruwelijke hekel aan fietsers in Amsterdam. Van het ergste soort :r
Verdiep je eens in de natuurlijke orde in het verkeer in Amsterdam. Stoplichten gelden niet voor fietsers en voor taxi's. Fietsers hebben overal voorrang behalve bij taxi's.

Bij vrachtwagens aan te raden om te kijken of je gezien wordt.

Met deze regels in het achterhoofd is het niet zo moeilijk.
pi_124241457
Ik vind trouwens dat steeds meer fietsers braaf wachten voor stoplichten. Inclusief ondergetekende overigens.
Tenzij het een nietszeggend kut stoplicht is en dat zijn er niet heel veel.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:51:45 #279
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124241463
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:50 schreef AMDB het volgende:

[..]

Verdiep je eens in de natuurlijke orde in het verkeer in Amsterdam. Stoplichten gelden niet voor fietsers en voor taxi's. Fietsers hebben overal voorrang behalve bij taxi's.

Bij vrachtwagens aan te raden om te kijken of je gezien wordt.

Met deze regels in het achterhoofd is het niet zo moeilijk.
Maar een zebrapad op een fietspad toch wel hopelijk? :?

En op een zebrapad over een weg horen ook geen fietsers te rijden die denken dat ze voorrang hebben. :(
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_124241503
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:51 schreef Godtje het volgende:
Tenzij het een nietszeggend kut stoplicht is en dat zijn er niet heel veel.
mwoaaahh.. vroeger toen ik in de bijlmer woonde fietste ik soms richting centrum de hele middenweg/linnaeus af zonder te stoppen.

Nu ik in oost woon heb ik altijd dat kansloze stoplicht bij de mauritskade/plantage middenlaan/alexanderplein waar ik echt misschien 1 op de 20 keer moet stoppen.

Om de wibaut over te gaan stop ik inderdaad wel :p
pi_124241595
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:51 schreef Godtje het volgende:
Ik vind trouwens dat steeds meer fietsers braaf wachten voor stoplichten. Inclusief ondergetekende overigens.
Tenzij het een nietszeggend kut stoplicht is en dat zijn er niet heel veel.
Ik stop ook tegenwoordig, sinds ik een bon heb gekregen voor door rood licht fietsen :') die was overigens terecht
pi_124241617
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:58 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik stop ook tegenwoordig, sinds ik een bon heb gekregen voor door rood licht fietsen :') die was overigens terecht
Ja die acties hebben ze ook soms. Niet goedkoop ook trouwens :o
Gelukkig nooit gekregen. Ik denk mede omdat ik dus bijna altijd stop tegenwoordig.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 10:03:21 #283
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_124241719
Ik stop ook meestal nu en ook pas sinds een paar jaar, al zijn er wel wat stoplichten waar het enigzins onzinnig is om te stoppen.

Staat overigens los van mijn boete die ik er ooit voor gehad heb, 7 jaar geleden, die boete was compleet onnodig om te geven zowel als om te krijgen.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 10:06:24 #284
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_124241796
De moeilijkste verkeerssituaties zijn tussen mensen op een zebrapad en fietsers van 25 jaar en jonger. De 2e groep neemt zo vanzelfsprekend gewoon voorrang dat in het geval dat een voetganger zijn recht op voorrang neemt het vrijwel altijd eindigt in een botsing met grote verbazing van de fietser. Goede tv altijd.
pi_124242540
Ik stop ook tegenwoordig. Laatst een keer aangereden, mijn eigen domme schuld en als ik die chauffeur was geweest had ik me keihard op mijn bek geslagen. Ach, wijze lessen.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 11:19:19 #286
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124243776
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:38 schreef Rebubbled het volgende:
Ik stop ook tegenwoordig. Laatst een keer aangereden, mijn eigen domme schuld en als ik die chauffeur was geweest had ik me keihard op mijn bek geslagen. Ach, wijze lessen.
Dat had ik ook gedaan, als die kans zich voordeed inderdaad.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_124244503
Aan welke prijs mag ik denken voor een kamertje in de Bijlmer of de Pijp?
If not now, then when.
pi_124245424
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:44 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Als niemand verder aanstalten maakt om mij voor te laten gaan, ja dan ga ik ook twijfelen. Ik wil m'n leven daar niet zo op het spel zetten voor zulke aso's.
Het mooiste is natuurlijk om zo'n auto / fietser vol in de remmen te laten gaan door voorrang te nemen op het zebrapad. Als ze niet remmen kun je altijd nog wel terugstappen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_124250402
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 00:20 schreef thettes het volgende:

[..]

Als ik serieus ben, er is idd niks mis mee. Het is niet zo tof als de meeste plekken binnen de ring, maar je kunt er betaalbaar aardig wonen en ik fietste zonder problemen op en neer naar de stad. Ook is er een heel nieuw containerdorp gebouwd en dat is ook best een aardige plek.
Helemaal fietsen naar de stad? -O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_124250442
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:58 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Is het geen tram dan zijn het wel vechtende taxichauffeurs.
Voor mijn deur in Noord is ook niks hoor!
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_124250552
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:25 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik heb sowieso een godsgruwelijke hekel aan fietsers in Amsterdam. Van het ergste soort :r
Vooral mensen met bakfietsen..
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 14:38:09 #292
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124250824
quote:
8s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:30 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Voor mijn deur in Noord is ook niks hoor!
Ja maar Noord...
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 19 maart 2013 @ 14:38:38 #293
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124250841
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:32 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Vooral mensen met bakfietsen..
Hummer 2.0
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_124253567
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:38 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ja maar Noord...
Ja wat? Noord Gestoord *O* :*
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_124253649
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:38 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Hummer 2.0
Ja echt hoor, en dan huillie huillie doen omdat scooters dan te hard gaan en hun dan inhalen -O- Nou mogen scooters zonder helm heel fijn op de weg rijden terwijl je dan met 25 km gaat
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 16:08:45 #296
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_124254130
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 15:56 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Ja echt hoor, en dan huillie huillie doen omdat scooters dan te hard gaan en hun dan inhalen -O- Nou mogen scooters zonder helm heel fijn op de weg rijden terwijl je dan met 25 km gaat
Daarom heb ik m'n motorrijbewijs gehaald _O_ Mag ik over de A10 crossen
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_124255907
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:29 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Helemaal fietsen naar de stad? -O-
ik ben superfit
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:17:15 #298
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_124261128
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:48 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

:@ nee een hannah montana dekbed.
Nog steeds!? :o
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:20:56 #299
122997 zquing
Drama Junk
pi_124261321
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 14:29 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Helemaal fietsen naar de stad? -O-
zo groot zijn de afstanden hier niet hoor.
"Those unforgettable days, for them I live"
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:30:59 #300
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_124261961
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:12 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ze roepen toch altijd "deze trein gaat naar gein"? :@
Ik dacht dit ook te horen( dacht dat ik gek was )
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:32:13 #301
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_124262049
deze trein

gaat richting gein.
Wie dit leest is hek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')