gaat je geen reet aanquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:23 schreef marokkaansee het volgende:
Wat vinden jullie aantrekkelijk bij een vrouw?
Godver, dat is balen zeg.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef marokkaansee het volgende:
Ik reageer alleen op serieuze reacties!
in onzinquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef marokkaansee het volgende:
Nice. En wat vind je een totale afknapper??quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:27 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ik zou zeggen een leuk verzorg uiterlijk met een bijpassend leuk vlot karakter.
Persoonlijk vind ik geen eigen mening hebben en negatief in het leven staan een afknapper.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef marokkaansee het volgende:
[..]
Nice. En wat vind je een totale afknapper??
gelukkig ben ik geen turk!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef superdrufus het volgende:
[..]
en baarden en rughaar en armhaar
Goeie smaak heb je!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik geen eigen mening hebben en negatief in het leven staan een afknapper.
apartquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind het vooral opwindend als ze scheetjes laten terwijl ik mijzelf met een mattenklopper bevredig.
been- en teenhaar ook?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef superdrufus het volgende:
[..]
en baarden en rughaar en armhaar
Op ieder potje past een dekseltjee.. Ooit zal se op je pad komen!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:31 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Dank jeNu die meid nog vinden..
snap er niks vanquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:31 schreef LompeHork het volgende:
Ik vind het persoonlijk wel fijn als ze een blowhole hebben. Een spitse neus en een fin is ook een plus.
Nieuwsgierig..quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:31 schreef Monopoly het volgende:
Hoezo wil je dat allemaal weten van ons TS ?
Wat valt er niet te snappen dan? Oh ze moeten ook niet te droog zijn trouwens, het liefst goed nat.quote:
ieuwl.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat valt er niet te snappen dan? Oh ze moeten ook niet te droog zijn trouwens, het liefst goed nat.
Die heb ik vaker gehoord !quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:32 schreef marokkaansee het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltjee.. Ooit zal se op je pad komen!
Dat ze ik dus ook, ze zal vanzelf op jou padje terecht komen. Zoeken is nooit goed, het gebeurd vanzelf!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:36 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Die heb ik vaker gehoord !
Maar ik heb geen haast hoor, ik zit er nu ook niet echt op te wachten eigenlijk. Maar wie weet ooit weer eens.
....................../´¯/)quote:
Je hebt helemaal gelijk !quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:37 schreef marokkaansee het volgende:
[..]
Dat ze ik dus ook, ze zal vanzelf op jou padje terecht komen. Zoeken is nooit goed, het gebeurd vanzelf!
Dan moet je haar met je slip slaanquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:43 schreef marokkaansee het volgende:
[..]
Spannend.. Niet wetend wat er onder zit haha
Grapjee
lol. Nee ik ben heteroquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan moet je haar met je slip slaan
kan!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef Strontvliegje het volgende:
Ik vind het overheerlijk als ze flink naar vis stinkt
Dat deed ik en toen zag ik jouw foto.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:54 schreef marokkaansee het volgende:
Ik herhaal: neem eerst kennis op voordat je komt praten/oordelen. Zoek op wat definitie is van haram..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:58 schreef VisGeenOptie het volgende:
Hoofddoekjes natuurlijk.![]()
GrgrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
???quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:00 schreef marokkaansee het volgende:
Tfoe praat is normaL heb je geen opvoeding gekregen om respect voor alle mensen te hebbe
Nee, maar ik heb mijn lessen Nederlandse interpunctie niet gemist. Jij dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:00 schreef marokkaansee het volgende:
Tfoe praat is normaL heb je geen opvoeding gekregen om respect voor alle mensen te hebbe
Ik wel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:01 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb mijn lessen Nederlandse interpunctie niet gemist. Jij dan?
Blijkbaar niet. Als je ons niet lief vindt mag je gerust weer opbokken hoor. Houdoe en selam!quote:
Niet alle, maar veel wel. Zeker als ze een beetje getint zijn.quote:
Jawel maar niet voor mensen or haram zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:00 schreef marokkaansee het volgende:
sweeet hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Niet alle, maar veel wel. Zeker als ze een beetje getint zijn.
Bier stinktquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:16 schreef Fopje het volgende:
Als ze zorgzaam is. Dus als ze bier voor me haalt.
interessantquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mee kunnen praten over de actualiteiten.
Oh ja hoe werkt die dan?quote:
Bier is ook haramquote:
Gelukkig ben je niet veeleisendquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef Hendroit het volgende:
Ze moet: goed kunnen koken, blond zijn, cup b of c, schoenmaat 38, blauwe ogen, een goede kont, zachte handen, ze mag geen auto hebben en de hele dag thuis blijven om schoon te maken.
GR
En vooral ook realistisch.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet veeleisend
leukleukquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:36 schreef Beach het volgende:
Als ze netjes is opgevoed en moslima is, doch zonder hoofddoek.
Dierenliefde is verboden tegenwoordigquote:
hahahahaha leuke mentaliteit!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef Hendroit het volgende:
Ze moet: goed kunnen koken, blond zijn, cup b of c, schoenmaat 38, blauwe ogen, een goede kont, zachte handen, ze mag geen auto hebben en de hele dag thuis blijven om schoon te maken.
GR
ik weet niet eenss wat het betekend laatstaan spellenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:42 schreef Haque het volgende:
ze moet weten hoe je soberso schrijft.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:43 schreef marokkaansee het volgende:
[..]
ik weet niet eenss wat het betekend laatstaan spellen
quote:
by the way wat?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:42 schreef marokkaansee het volgende:
[..]
zoals ik het zeg.
By the way...
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:45 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
je lijkt HotSummerNight wel ...
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:47 schreef marokkaansee het volgende:
[..]
Jij bent mijn..virtuele valentijn
op zn tijdquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]![]()
(Kan je meepraten over actualiteiten?)
de laatste vind ik ook erg belangrijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:48 schreef HotWing het volgende:
Zelfverzekerd, dat vind ik echt aantrekkelijk, en open voor contact met anderen. Verzorgd, maar niet te (geen steriele neuroot). Verder slank, maar zeker niet te. En niet te lang.
Ze moet ook een 'eigen' karakter hebben gevonden. Niet van andere meningen/mensen afhankelijk zijn.
Wanneer kan je?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:51 schreef marokkaansee het volgende:
[..]
sowieso.. Als je van binnen verrot bent.. Kan jezelf weggooien vind ik!
dealquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:56 schreef marokkaansee het volgende:
[..]
als de zon gaat schijneeee kunne we naaa de beachh
ik ben het.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent het of je bent het niet
Foei, niet zo rigoreus!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:51 schreef marokkaansee het volgende:
[..]
sowieso.. Als je van binnen verrot bent.. Kan jezelf weggooien vind ik!
nee. Ik zal daar nooit op vertrouwenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:58 schreef HotWing het volgende:
[..]
Foei, niet zo rigoreus!![]()
Mensen kunnen veranderen. In de kern is elk mens het leven waard.
oh jammer, het werd net gezelligquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:14 schreef marokkaansee het volgende:
[..]
ik ga slapen jongensss moet er vroeg uit doeeeg fyne nachtrust
morgen weer een dag !quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
oh jammer, het werd net gezellig
hahahaahaha lolquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:17 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat in combinatie met de naam van TS
En je neemt het nog goed op ook. (mocht je datgene echt zijn wat je naam is) Nice.quote:
ik basseer het op onZin.. Onzin is altijd grppgquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:20 schreef einschtein het volgende:
[..]
En je neemt het nog goed op ook. (mocht je datgene echt zijn wat je naam is) Nice.
Hey, trusten.
Waarom qoute je mij om te zeggen dat je gaat slapen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:14 schreef marokkaansee het volgende:
[..]
ik ga slapen jongensss moet er vroeg uit doeeeg fyne nachtrust
Ik moest lachenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind het vooral opwindend als ze scheetjes laten terwijl ik mijzelf met een mattenklopper bevredig.
Oh, ik Lees nu het topic pas.quote:
Geen vis lusten is zeker ook een dealbreaker, no?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat valt er niet te snappen dan? Oh ze moeten ook niet te droog zijn trouwens, het liefst goed nat.
Ze moet juist wel vis etenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Geen vis lusten is zeker ook een dealbreaker, no?
Dat staat er ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze moet juist wel vis eteninktvis mag ook bij sommige soorten!
Oh, ik ben blindquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dat staat er ook
O ja, om nog een beetje ontopic te houden: ik heb een zwak voor vrouwen die een aardig wijsje op de neusfluit kunnen spelenWaar vind je die nog tegenwoordig?
Wat doe jij in dit topic? Mijn lieve kleine keukenprinces.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, ik ben blindkan gebeuren.
Neusfluitvrouwenik weet precies wat je bedoeld, maar lastig aan te komen inderdaad!
Ga je mond wassen met zeep, schavuitquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:04 schreef Topiek het volgende:
[..]
Wat doe jij in dit topic? Mijn lieve kleine keukenprinces.
Een crime inderdaad. Het zou helemaal mooi zijn als ze me dat wijsje al wild dansende ten gehore zou brengen, dan kan ze me gelijk inpakken en meenemenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, ik ben blindkan gebeuren.
Neusfluitvrouwenik weet precies wat je bedoeld, maar lastig aan te komen inderdaad!
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga je mond wassen met zeep, schavuit
Boh, misschien als ze dan de horlepiep zou dansenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Een crime inderdaad. Het zou helemaal mooi zijn als ze me dat wijsje al wild dansende ten gehore zou brengen, dan kan ze me gelijk inpakken en meenemen![]()
Ze mag de tapdansschoenen wel aanhouden, BOHH!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh, misschien als ze dan de horlepiep zou dansenik zou haar dan gewoon nemen op de ingevette dansvloer
Ik moet ook even een fapje plegen door dit gesprekquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:09 schreef Topiek het volgende:
Oh jee. Lompe z'n internet is uitgevallen in de keuken
Wat zijn Fapjes?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moet ook even een fapje plegen door dit gesprek
[..]
Municipal Waste is gonna fuck you up!quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:11 schreef LompeHork het volgende:
Begeleidende muziek voor het fappen:
Toch altijd al benieuwd geweest hoeveel zuigkracht zo'n blowhole nu precies heeft om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:14 schreef Topiek het volgende:
Waarom zie ik nu een man voor me die zit te fappen met dolfijnenzwembandjes om.. te kijken naar een documentaire over Dolfijnen?
Mental image alles
hoiquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:39 schreef BaajGuardian het volgende:
als een meisje stijlvol en oprecht is, en niet conform aan maatstaven of typerendheden.
in makkelijk nederlands dus iemand die natuurlijk overkomt.
Niet bij haar venusheuvel en in haar achterwerk.quote:
De moeder en mits 18, de dochter.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:23 schreef marokkaansee het volgende:
Wat vinden jullie aantrekkelijk bij een vrouw?
Oke dan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik denk dat potten ook wel toegestaan worden. Ga je gang.
Zulke uitspraken van een vrouw vind ik ook wel aantrekkelijk..quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:02 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Oke dan.
Ik ga voor de borsten
Diep van binnen ben je best lief.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dan zit je bij mij verkeerd
quote:
Smaak verschilt, gewoon exotische dames en donkere ogenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:31 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Niet bij haar venusheuvel en in haar achterwerk.![]()
Maar met een mooie zongebruinde ariër is niets mis.
Daar kan ik u geen ongelijk in geven.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Smaak verschilt, gewoon exotische dames en donkere ogen
How do you knowquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Diep van binnen ben je best lief.
Oh ja.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:18 schreef appelboer24 het volgende:
+punten:vrouwlijk (niet weten wat ze willen, ik wil echt zo'n doos die gek kan worden om niks. Genieten)
iets kleiner dan ik
ongeveer dezelfde mening als ik
knap
veel kunnen praten. Ik ben dol op babbelen.
afknappers:dik
nep
iemand die te dom is om normaal te communiceren. Vooral bij ruzie's, niet dat ze begint te krijsen enzo
Ja goed man, thnxquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:37 schreef HotWing het volgende:
Hoe was de appeloogst vorig jaar eigenlijk?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:18 schreef appelboer24 het volgende:
+punten:vrouwlijk (niet weten wat ze willen, ik wil echt zo'n doos die gek kan worden om niks. Genieten)
iets kleiner dan ik
ongeveer dezelfde mening als ik
knap
veel kunnen praten. Ik ben dol op babbelen.
afknappers:dik
nep
iemand die te dom is om normaal te communiceren. Vooral bij ruzie's, niet dat ze begint te krijsen enzo
Wij alleen op serieuze vragen,quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef marokkaansee het volgende:
Aha, ik pas wel in dat profiel..neuqen??.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:27 schreef marokkaansee het volgende:
Sommige nederlandse jongens zijn soms wel wauuuw maar dan praat ik over 5procent.. Oeff van die brunettes met een mooi koppie en leuke kledingstyle
Wauw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |