ieuwl.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat valt er niet te snappen dan? Oh ze moeten ook niet te droog zijn trouwens, het liefst goed nat.
Die heb ik vaker gehoord !quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:32 schreef marokkaansee het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltjee.. Ooit zal se op je pad komen!
Dat ze ik dus ook, ze zal vanzelf op jou padje terecht komen. Zoeken is nooit goed, het gebeurd vanzelf!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:36 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Die heb ik vaker gehoord !
Maar ik heb geen haast hoor, ik zit er nu ook niet echt op te wachten eigenlijk. Maar wie weet ooit weer eens.
....................../´¯/)quote:
Je hebt helemaal gelijk !quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:37 schreef marokkaansee het volgende:
[..]
Dat ze ik dus ook, ze zal vanzelf op jou padje terecht komen. Zoeken is nooit goed, het gebeurd vanzelf!
Dan moet je haar met je slip slaanquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:43 schreef marokkaansee het volgende:
[..]
Spannend.. Niet wetend wat er onder zit haha
Grapjee
lol. Nee ik ben heteroquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan moet je haar met je slip slaan
kan!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef Strontvliegje het volgende:
Ik vind het overheerlijk als ze flink naar vis stinkt
Dat deed ik en toen zag ik jouw foto.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:54 schreef marokkaansee het volgende:
Ik herhaal: neem eerst kennis op voordat je komt praten/oordelen. Zoek op wat definitie is van haram..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:58 schreef VisGeenOptie het volgende:
Hoofddoekjes natuurlijk.![]()
GrgrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Op woensdag 13 februari 2013 20:58 schreef VisGeenOptie het volgende:
???quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:00 schreef marokkaansee het volgende:
Tfoe praat is normaL heb je geen opvoeding gekregen om respect voor alle mensen te hebbe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |