Dat deed ik en toen zag ik jouw foto.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:54 schreef marokkaansee het volgende:
Ik herhaal: neem eerst kennis op voordat je komt praten/oordelen. Zoek op wat definitie is van haram..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:58 schreef VisGeenOptie het volgende:
Hoofddoekjes natuurlijk.![]()
GrgrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Op woensdag 13 februari 2013 20:58 schreef VisGeenOptie het volgende:
???quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:00 schreef marokkaansee het volgende:
Tfoe praat is normaL heb je geen opvoeding gekregen om respect voor alle mensen te hebbe
Nee, maar ik heb mijn lessen Nederlandse interpunctie niet gemist. Jij dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:00 schreef marokkaansee het volgende:
Tfoe praat is normaL heb je geen opvoeding gekregen om respect voor alle mensen te hebbe
Ik wel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:01 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb mijn lessen Nederlandse interpunctie niet gemist. Jij dan?
Blijkbaar niet. Als je ons niet lief vindt mag je gerust weer opbokken hoor. Houdoe en selam!quote:
Niet alle, maar veel wel. Zeker als ze een beetje getint zijn.quote:
Jawel maar niet voor mensen or haram zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:00 schreef marokkaansee het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |