gaat je geen reet aanquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:23 schreef marokkaansee het volgende:
Wat vinden jullie aantrekkelijk bij een vrouw?
Godver, dat is balen zeg.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef marokkaansee het volgende:
Ik reageer alleen op serieuze reacties!
in onzinquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef marokkaansee het volgende:
Ik reageer alleen op serieuze reacties!
Nice. En wat vind je een totale afknapper??quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:27 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ik zou zeggen een leuk verzorg uiterlijk met een bijpassend leuk vlot karakter.
Persoonlijk vind ik geen eigen mening hebben en negatief in het leven staan een afknapper.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef marokkaansee het volgende:
[..]
Nice. En wat vind je een totale afknapper??
gelukkig ben ik geen turk!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef superdrufus het volgende:
[..]
en baarden en rughaar en armhaar
Goeie smaak heb je!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik geen eigen mening hebben en negatief in het leven staan een afknapper.
apartquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind het vooral opwindend als ze scheetjes laten terwijl ik mijzelf met een mattenklopper bevredig.
been- en teenhaar ook?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef superdrufus het volgende:
[..]
en baarden en rughaar en armhaar
Op ieder potje past een dekseltjee.. Ooit zal se op je pad komen!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:31 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Dank jeNu die meid nog vinden..
snap er niks vanquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:31 schreef LompeHork het volgende:
Ik vind het persoonlijk wel fijn als ze een blowhole hebben. Een spitse neus en een fin is ook een plus.
Nieuwsgierig..quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:31 schreef Monopoly het volgende:
Hoezo wil je dat allemaal weten van ons TS ?
Wat valt er niet te snappen dan? Oh ze moeten ook niet te droog zijn trouwens, het liefst goed nat.quote:
ieuwl.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat valt er niet te snappen dan? Oh ze moeten ook niet te droog zijn trouwens, het liefst goed nat.
Die heb ik vaker gehoord !quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:32 schreef marokkaansee het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltjee.. Ooit zal se op je pad komen!
Dat ze ik dus ook, ze zal vanzelf op jou padje terecht komen. Zoeken is nooit goed, het gebeurd vanzelf!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:36 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Die heb ik vaker gehoord !
Maar ik heb geen haast hoor, ik zit er nu ook niet echt op te wachten eigenlijk. Maar wie weet ooit weer eens.
....................../´¯/)quote:
Je hebt helemaal gelijk !quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:37 schreef marokkaansee het volgende:
[..]
Dat ze ik dus ook, ze zal vanzelf op jou padje terecht komen. Zoeken is nooit goed, het gebeurd vanzelf!
Dan moet je haar met je slip slaanquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:43 schreef marokkaansee het volgende:
[..]
Spannend.. Niet wetend wat er onder zit haha
Grapjee
lol. Nee ik ben heteroquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan moet je haar met je slip slaan
kan!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef Strontvliegje het volgende:
Ik vind het overheerlijk als ze flink naar vis stinkt
Dat deed ik en toen zag ik jouw foto.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:54 schreef marokkaansee het volgende:
Ik herhaal: neem eerst kennis op voordat je komt praten/oordelen. Zoek op wat definitie is van haram..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:58 schreef VisGeenOptie het volgende:
Hoofddoekjes natuurlijk.![]()
GrgrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
???quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:00 schreef marokkaansee het volgende:
Tfoe praat is normaL heb je geen opvoeding gekregen om respect voor alle mensen te hebbe
Nee, maar ik heb mijn lessen Nederlandse interpunctie niet gemist. Jij dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:00 schreef marokkaansee het volgende:
Tfoe praat is normaL heb je geen opvoeding gekregen om respect voor alle mensen te hebbe
Ik wel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:01 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb mijn lessen Nederlandse interpunctie niet gemist. Jij dan?
Blijkbaar niet. Als je ons niet lief vindt mag je gerust weer opbokken hoor. Houdoe en selam!quote:
Niet alle, maar veel wel. Zeker als ze een beetje getint zijn.quote:
Jawel maar niet voor mensen or haram zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:00 schreef marokkaansee het volgende:
sweeet hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Niet alle, maar veel wel. Zeker als ze een beetje getint zijn.
Bier stinktquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:16 schreef Fopje het volgende:
Als ze zorgzaam is. Dus als ze bier voor me haalt.
interessantquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mee kunnen praten over de actualiteiten.
Oh ja hoe werkt die dan?quote:
Bier is ook haramquote:
Gelukkig ben je niet veeleisendquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef Hendroit het volgende:
Ze moet: goed kunnen koken, blond zijn, cup b of c, schoenmaat 38, blauwe ogen, een goede kont, zachte handen, ze mag geen auto hebben en de hele dag thuis blijven om schoon te maken.
GR
En vooral ook realistisch.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet veeleisend
leukleukquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:36 schreef Beach het volgende:
Als ze netjes is opgevoed en moslima is, doch zonder hoofddoek.
Dierenliefde is verboden tegenwoordigquote:
hahahahaha leuke mentaliteit!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef Hendroit het volgende:
Ze moet: goed kunnen koken, blond zijn, cup b of c, schoenmaat 38, blauwe ogen, een goede kont, zachte handen, ze mag geen auto hebben en de hele dag thuis blijven om schoon te maken.
GR
ik weet niet eenss wat het betekend laatstaan spellenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:42 schreef Haque het volgende:
ze moet weten hoe je soberso schrijft.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:43 schreef marokkaansee het volgende:
[..]
ik weet niet eenss wat het betekend laatstaan spellen
quote:
by the way wat?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:42 schreef marokkaansee het volgende:
[..]
zoals ik het zeg.
By the way...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |