Nee, maar ik heb mijn lessen Nederlandse interpunctie niet gemist. Jij dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:00 schreef marokkaansee het volgende:
Tfoe praat is normaL heb je geen opvoeding gekregen om respect voor alle mensen te hebbe
Ik wel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:01 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb mijn lessen Nederlandse interpunctie niet gemist. Jij dan?
Blijkbaar niet. Als je ons niet lief vindt mag je gerust weer opbokken hoor. Houdoe en selam!quote:
Niet alle, maar veel wel. Zeker als ze een beetje getint zijn.quote:
Jawel maar niet voor mensen or haram zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:00 schreef marokkaansee het volgende:
Tfoe praat is normaL heb je geen opvoeding gekregen om respect voor alle mensen te hebbe
sweeet hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Niet alle, maar veel wel. Zeker als ze een beetje getint zijn.
Bier stinktquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:16 schreef Fopje het volgende:
Als ze zorgzaam is. Dus als ze bier voor me haalt.
interessantquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mee kunnen praten over de actualiteiten.
Oh ja hoe werkt die dan?quote:
Bier is ook haramquote:
Gelukkig ben je niet veeleisendquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef Hendroit het volgende:
Ze moet: goed kunnen koken, blond zijn, cup b of c, schoenmaat 38, blauwe ogen, een goede kont, zachte handen, ze mag geen auto hebben en de hele dag thuis blijven om schoon te maken.
GR
En vooral ook realistisch.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet veeleisend
leukleukquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:36 schreef Beach het volgende:
Als ze netjes is opgevoed en moslima is, doch zonder hoofddoek.
Dierenliefde is verboden tegenwoordigquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |