Wat???!!! Een wielrenner die aan doping doet....mijn wereldbeeld stort inquote:
Volgens de geruchten is alleen Boogerd clean gebleven.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat???!!! Een wielrenner die aan doping doet....mijn wereldbeeld stort in
En Kenny van Hummelquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens de geruchten is alleen Boogerd clean gebleven.
En die man die van zijn vrouw geen doping mochtquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh god ja dat watjequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:06 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
En die man die van zijn vrouw geen doping mocht
Uit die goede ouwe tijd dat hij op buitenblad Hautacam op reed.quote:
pff. die ziet eruit alsof ie na het wielrennen gewoon door is blijven spuitenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vraag me ineens af wat die tegenwoordig doen...quote:
Halina krijgt het nog druk vanavond.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Matthijs gaat geen voetballen kijken denk ik. Die gaat er met Halina vandoor.
Ik vond de persoon goed, de muziek minder. En ik heb het niet over zijn uiterlijk want das wel kutquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:07 schreef Slobeend het volgende:
De muziek is wel goed, jammer van de persoon.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:09 schreef Eenskijken het volgende:
blaudzen is echt zo'n overrated hippe dude die denkt dat ie goed is...
Volgens mij ben jij iemand die iemand puur op zijn uiterlijk beoordeeltquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:09 schreef Eenskijken het volgende:
blaudzen is echt zo'n overrated hippe dude die denkt dat ie goed is...
nee, want zijn gejengel op zijn gitaar is absoluut niet geweldig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij iemand die iemand puur op zijn uiterlijk beoordeelt
Ik vind hem ook niet leuk, maar ik kan iets wel beoordelen op kwaliteit en dat heeft hij absoluut. Hij klopt niet voor niets op de deur naar het buitenland en is succesvol.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nee, want zijn gejengel op zijn gitaar is absoluut niet geweldig.
Fout, 20:04 uur pas.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:12 schreef Cynix ® het volgende:
Pardon?
Is al voor 8 uur vol, maak je geen zorgen.
Deze kun je wel terugkijken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:26 schreef Cynix ® het volgende:
Ik scroll er zo eens doorheen en denk dat het loont om de herhaling of UG mee te pikken
Wat denk je van de weekenden?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:50 schreef OProg het volgende:
Daar heb jij helemaal geen ervaring mee.
Uitzending gemist uit het haast onuitputtelijke archief.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat denk je van de weekenden?
Trillen en alles.
Ja, met Van Yolo zekerquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Uitzending gemist uit het haast onuitputtelijke archief.
Dat waren nog eens tijden. Het prille begin toen de wereld nog onverdorven was.quote:
Ik was bijna vergeten dat deze man bestond. Nu niet meer helaas.quote:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:14 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik was bijna vergeten dat deze man bestond. Nu niet meer helaas.
De deden afwisselend de presentatie. Maar na een paar weken kapte Jole er mee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ken DWDD alleen met Matthijs (en hier en daar een gastpresentator tijdens zijn ziektes), maar heeft Jole het eerst gedaan?
Claudia deed het heel lang op de maandag omdat Matthijs toen nog Holland Sport deed. Maar sinds 20078 is het alleen de Van Nieuwkerk showquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ken DWDD alleen met Matthijs (en hier en daar een gastpresentator tijdens zijn ziektes), maar heeft Jole het eerst gedaan?
Jole was eerst ook presentator. Maar mislukte grandioos.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Claudia deed het heel lang op de maandag omdat Matthijs toen nog Holland Sport deed. Maar sinds 20078 is het alleen de Van Nieuwkerk show
Iets zegt me dat dit saai gaat worden...quote:Kunstenaar Luc Tuymans
Belgische kunstenaar Luc Tuymans is vanavond te gast. Hij komt onder meer praten over zijn veel besproken portret van koningin Beatrix, dat hij maakte ter gelegenheid van de heropoening van het Stedelijk. Tuymans, die mede dankzij zijn werk Gaskamer uit 1986, wordt gerekend tot de wereldtop, is één van de meest invloedrijke hedendaagse kunstenaars van België. Hij vervaardigde het schilderij getiteld H.M. dit jaar.
Vanaf 16 februari is er tevens werk van Tuymans in een speciale tentoonstelling in het Gemeentemuseum Den Haag te zien. In de expositie wordt de nieuwe aanwinst van het museum ‘The Rumor’ tentoongesteld, aangevuld met tien schilderijen die een dwarsdoorsnede vormen van Tuymans’ oeuvre tot nu toe.
quote:“He may be the next Hendrix.”, zei de New York Times. Gitarist Gary Clark Jr. mag grootheden als Eric Clapton, The Rolling Stones, Barack Obama en Alicia Keys tot zijn fans rekenen. Donderdag speelt hij bij DWDD zijn single Ain´t Messin´ Around.
quote:
De leukste aflevering van de week en ik ga waarschijnlijk niet op tijd thuis zijnquote:
Vergeet de vaseline niet klaar te zetten...quote:
Niet nodig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Vergeet de vaseline niet klaar te zetten...
Oh ja, de afleveringen met Claudia weet ik natuurlijk nog wel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Claudia deed het heel lang op de maandag omdat Matthijs toen nog Holland Sport deed. Maar sinds 20078 is het alleen de Van Nieuwkerk show
Sowieso krijgen we een overdosis aan Belgen de laatste weken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit saai gaat worden...
quote:
Net zo'n geweldige belofte als anders of eindelijk een echt grote muzikant? Ik ben benieuwdquote:
Ik ben ook benieuwd, want ik ken hem natuurlijk weer nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:30 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
[..]
Net zo'n geweldige belofte als anders of eindelijk een echt grote muzikant? Ik ben benieuwd
Nee ik ook niet. Maar dit klinkt wel aardigquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd, want ik ken hem natuurlijk weer niet
Dat is wel leuk inderdaad. Helaas gaan we maar 1 minuutje horen natuurlijk.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:39 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar dit klinkt wel aardig
Dat heb je nu min of meer een beetje gedaan.quote:
Hehe, die 1e gast zegt 'welkom' terug als Claudia dat zegt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:16 schreef Karina het volgende:
De afleveringen met Claudia kon ik me niet herinneren, maar na heel even gekeken te hebben ging me toch weer een lichtje branden. Ze zei geen doorrrrrr
Ach ja met de hype van de dag meefietsen uiteraard.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:49 schreef OProg het volgende:
Ik zie dat we het verder ook nog over een langsrazende asteroïde en paardenvlees gaan hebben.
Paardenvlees.quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:49 schreef OProg het volgende:
Ik zie dat we het verder ook nog over een langsrazende asteroïde en paardenvlees gaan hebben.
Watquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:04 schreef OProg het volgende:
DWDD is altijd meer de moeite waard dan Ajax iig.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:18 schreef Arcee het volgende:
Ik heb nog nooit een minuut van Spangas gezien. Jullie?
Nope. Is dat met Monique van de Ven?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:18 schreef Arcee het volgende:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nope. Is dat met Monique van de Ven?
Een paar jaar terug om een mening te kunnen vormen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:18 schreef Arcee het volgende:
Dat was Spangen, met Linda de Snol ook!quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nope. Is dat met Monique van de Ven?
Jaaa, ik was warm!quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat was Spangen, met Linda de Snol ook!
Ik ben wel benieuwd of het wat is, maar als ik eraan denk zet ik de tv altijd net te laat aan, zo nu ook weerquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:18 schreef Arcee het volgende:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
Oh DAT heb ik dan weer nooit gezien.
Ja hoor, als je tien minuten voor DWDD begint in het DWDD-topic Spangas leest dan denk je natuurlijk aan Spangen.quote:
kO, nad.quote:
Die schijnt ook zo te praten idd.quote:
Is het ooit anders geweest?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:27 schreef Cynix ® het volgende:
Is die Tensen nou zo ver-tokkie-d of ligt dat aan mij?
ik zie niks tokkie aan haarquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:27 schreef Cynix ® het volgende:
Is die Tensen nou zo ver-tokkie-d of ligt dat aan mij?
Ok.quote:
Altijd reden om te vieren.quote:
Da's in ieder geval het góeie nieuws!quote:
Was je nou?quote:
Alles beter dan Izzard.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:31 schreef OProg het volgende:
Dit cabaret bracht zelfs geen glimlach.
Bij Ajaxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs Connie?quote:
voorbereiding treffen met torrentjes...quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:34 schreef OProg het volgende:
De tv kan uitvallen door de asteroïde.
Wat moeten we dan doen?
TV kijken op de computer.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:34 schreef OProg het volgende:
Wat moeten we dan doen?
Als je een aluminiumhoedje opzet ben je veiligquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:34 schreef OProg het volgende:
Wat moeten we dan doen?
Zolang internet maar blijft werken idd.quote:
Die ene die nu al bang kijkt vanwege die asteroïde?quote:
stargatequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaan we met zijn allen door de Stargate.
Alleen met de All Risks Asteroïde Inslag Calamiteiten Beschermers polis.quote:
Idd. Geeft aan dat dat programma ook overbodig is in feite.quote:
Ik heb het laatst nog gepost in KON. De originele is vergaan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:44 schreef OProg het volgende:
Volgens wiki is is die mantel al vele keren vervangen.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:44 schreef Uccie het volgende:
5 voor half 9....precies als pietertje zijn verhaal doet
Niemand die het ziet, want de TV haperde netquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
zul je net zien dat hij de beste grap maakt uit zijn carrière
Klonk ook niet erg geloofwaardig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:46 schreef alors het volgende:
Ik hoorde laatst weer dat dat verhaal bullshit was, dat die gast ermee naar feestjes ging
Oh gelukkig ik dacht al dat ik een cultuur barbaar was omdat ik 'm niet kenquote:
Ik ken hem ook alleen maar van naam. Maar dacht ik zeg maar niks, want dan zal ik wel weer een barbaar zijn.quote:
Eigenlijk wel ja.quote:
Een Bea naakt?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:51 schreef marcodej het volgende:
Waarom een Belg? Kon Peter Klashorst niet?
Hij is de schilderquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:51 schreef marcodej het volgende:
Die is bezig in Afrika zich bij verschillende vrouwen voort te planten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:51 schreef marcodej het volgende:
Die zou proberen Bovenop Bea te kruipen dan.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:51 schreef marcodej het volgende:
Daarop ziet Kate eruit als 55.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:54 schreef Maloney het volgende:
Past toch goed bij de rest zijn schilderijen? In ieder geval origineler dan dat portret van Kate Middleton waar de Britten zo over klagen.
Condoleeza ziet eruit alsof ze straks met haar hoofd gaat draaien!!quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
Nou die vind ik ook maar eng. Die tandjes die je NET ziet.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Condoleeza ziet eruit alsof ze straks met haar hoofd gaat draaien!!
Cultuurbarbaar.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:55 schreef Specularium het volgende:
Die gozer kan gewoon niet schilderen.
En daar dan je trademark van maken. Zakenman.
Hij was iets politieks aan het vertellen over Rice en Clinton, maar geen idee wat ie nou wilde zeggenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
Wat zegt hij nou allemaal? Ik ben de draad kwijt.
Was ook zeker een goede architectquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:57 schreef Martinello het volgende:
Albert Speer, vond zichzelf buitengewoon sympathiek.
Je zal hem in je bed vinden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
Johannes van Damheerlijke man. Zo lekker cynisch.
Smerige kerel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
Johannes van Damheerlijke man. Zo lekker cynisch.
Over funky brie gesproken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet he? Maar hij weet wel de lekkerste restaurantjes te vinden.
Jij zou daar wel op kruipen dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:59 schreef Stickertje het volgende:
genegenheid... hij krijgt niet genoeg seks
Je moet het ergens mee vullen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
youtubefilmpjes in een taal die je niet kunt verstaangoh wat leuk.
quote:
Daar je lol uit willen halen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
mensen die de lol er niet van kunnen inzien
Lekker pompeusquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Was ook zeker een goede architect
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:02 schreef JaneDoe het volgende:
die genante close-up shot omdat de regie er van overtuigt is dat de desbetreffende persoon in lachen zal uitbarsten... en dat niet zo blijkt te zijn
Eigenlijk zou iedereen zo iemand in zijn vriendengroep moeten hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
Leuk zo een date
Ik zou me kapot lachen.
Precies.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zou binnen een uur matten met die Sjiel.
Naar beneden?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:05 schreef Specularium het volgende:
Vicieuze cirkel, volgens mij klopt die gewoon.
naar beneden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:05 schreef Specularium het volgende:
ik denk dat ie de neerwaartse spiraal bedoeldequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:05 schreef Specularium het volgende:
quote:
Eens.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
Laat hem langer spelen ipv die filmpjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |