Wat???!!! Een wielrenner die aan doping doet....mijn wereldbeeld stort inquote:
Volgens de geruchten is alleen Boogerd clean gebleven.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat???!!! Een wielrenner die aan doping doet....mijn wereldbeeld stort in
En Kenny van Hummelquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens de geruchten is alleen Boogerd clean gebleven.
En die man die van zijn vrouw geen doping mochtquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh god ja dat watjequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:06 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
En die man die van zijn vrouw geen doping mocht
Uit die goede ouwe tijd dat hij op buitenblad Hautacam op reed.quote:
pff. die ziet eruit alsof ie na het wielrennen gewoon door is blijven spuitenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vraag me ineens af wat die tegenwoordig doen...quote:
Halina krijgt het nog druk vanavond.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Matthijs gaat geen voetballen kijken denk ik. Die gaat er met Halina vandoor.
Ik vond de persoon goed, de muziek minder. En ik heb het niet over zijn uiterlijk want das wel kutquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:07 schreef Slobeend het volgende:
De muziek is wel goed, jammer van de persoon.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:09 schreef Eenskijken het volgende:
blaudzen is echt zo'n overrated hippe dude die denkt dat ie goed is...
Volgens mij ben jij iemand die iemand puur op zijn uiterlijk beoordeeltquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:09 schreef Eenskijken het volgende:
blaudzen is echt zo'n overrated hippe dude die denkt dat ie goed is...
nee, want zijn gejengel op zijn gitaar is absoluut niet geweldig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij iemand die iemand puur op zijn uiterlijk beoordeelt
Ik vind hem ook niet leuk, maar ik kan iets wel beoordelen op kwaliteit en dat heeft hij absoluut. Hij klopt niet voor niets op de deur naar het buitenland en is succesvol.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nee, want zijn gejengel op zijn gitaar is absoluut niet geweldig.
Fout, 20:04 uur pas.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:12 schreef Cynix ® het volgende:
Pardon?
Is al voor 8 uur vol, maak je geen zorgen.
Deze kun je wel terugkijken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:26 schreef Cynix ® het volgende:
Ik scroll er zo eens doorheen en denk dat het loont om de herhaling of UG mee te pikken
Wat denk je van de weekenden?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:50 schreef OProg het volgende:
Daar heb jij helemaal geen ervaring mee.
Uitzending gemist uit het haast onuitputtelijke archief.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat denk je van de weekenden?
Trillen en alles.
Ja, met Van Yolo zekerquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Uitzending gemist uit het haast onuitputtelijke archief.
Dat waren nog eens tijden. Het prille begin toen de wereld nog onverdorven was.quote:
Ik was bijna vergeten dat deze man bestond. Nu niet meer helaas.quote:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:14 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik was bijna vergeten dat deze man bestond. Nu niet meer helaas.
De deden afwisselend de presentatie. Maar na een paar weken kapte Jole er mee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ken DWDD alleen met Matthijs (en hier en daar een gastpresentator tijdens zijn ziektes), maar heeft Jole het eerst gedaan?
Claudia deed het heel lang op de maandag omdat Matthijs toen nog Holland Sport deed. Maar sinds 20078 is het alleen de Van Nieuwkerk showquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ken DWDD alleen met Matthijs (en hier en daar een gastpresentator tijdens zijn ziektes), maar heeft Jole het eerst gedaan?
Jole was eerst ook presentator. Maar mislukte grandioos.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Claudia deed het heel lang op de maandag omdat Matthijs toen nog Holland Sport deed. Maar sinds 20078 is het alleen de Van Nieuwkerk show
Iets zegt me dat dit saai gaat worden...quote:Kunstenaar Luc Tuymans
Belgische kunstenaar Luc Tuymans is vanavond te gast. Hij komt onder meer praten over zijn veel besproken portret van koningin Beatrix, dat hij maakte ter gelegenheid van de heropoening van het Stedelijk. Tuymans, die mede dankzij zijn werk Gaskamer uit 1986, wordt gerekend tot de wereldtop, is één van de meest invloedrijke hedendaagse kunstenaars van België. Hij vervaardigde het schilderij getiteld H.M. dit jaar.
Vanaf 16 februari is er tevens werk van Tuymans in een speciale tentoonstelling in het Gemeentemuseum Den Haag te zien. In de expositie wordt de nieuwe aanwinst van het museum ‘The Rumor’ tentoongesteld, aangevuld met tien schilderijen die een dwarsdoorsnede vormen van Tuymans’ oeuvre tot nu toe.
quote:“He may be the next Hendrix.”, zei de New York Times. Gitarist Gary Clark Jr. mag grootheden als Eric Clapton, The Rolling Stones, Barack Obama en Alicia Keys tot zijn fans rekenen. Donderdag speelt hij bij DWDD zijn single Ain´t Messin´ Around.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |