nee, heb je die treeplanken nooit gezien?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:23 schreef Eenskijken het volgende:
Vroeg ik me af, ik bedoel op zich zou dit moeten kunnen toch? Zo heel veel ruimte is et niet tussen een trein en het perron maar ze kunnen het ook niet op een paar cm laten aankomen.. Ik zou het proberen maar lijkt me toch engiemand die het toevallig weet?
Dood misschien niet, maar een rolstoel staat natuurlijk wel interessant.quote:
Kannie mooi gaan tenissenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:25 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Dood misschien niet, maar een rolstoel staat natuurlijk wel interessant.
Nee. Bij het aanleggen van de rails en alle andere objecten die met het spoor te maken hebben wordt rekening gehouden met de "profiel vrije ruimte". Dit is een fictieve ruimte waarbinnen zich niets mag bevinden. Het perron zal dus wel buiten die profiel vrije ruimte zitten, maar ook niet zover dat je moet springen om in te stappen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:23 schreef Eenskijken het volgende:
Vroeg ik me af, ik bedoel op zich zou dit moeten kunnen toch? Zo heel veel ruimte is et niet tussen een trein en het perron maar ze kunnen het ook niet op een paar cm laten aankomen.. Ik zou het proberen maar lijkt me toch engiemand die het toevallig weet?
Mwah. Op sommige stations kan 't prima. En weggezogen word je ook niet, dat is getest ooit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:30 schreef Brad het volgende:
[..]
Nee. Bij het aanleggen van de rails en alle andere objecten die met het spoor te maken hebben wordt rekening gehouden met de "profiel vrije ruimte". Dit is een fictieve ruimte waarbinnen zich niets mag bevinden. Het perron zal dus wel buiten die profiel vrije ruimte zitten, maar ook niet zover dat je moet springen om in te stappen.
Nou, ik sta weinig op stations maar ooit eens op Station Maarssen gestaan waar de intercity langs kwam. Ik schrok me de tyfus. Vrij smal perron en dat ding komt met 140 langs. Ik ben niet gauw bang, maar ik pakte toch even een paal vast.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:31 schreef Xetran het volgende:
[..]
Mwah. Op sommige stations kan 't prima. En weggezogen word je ook niet, dat is getest ooit.
Weggezogen worden is inderdaad onzin. Maar zoals iemand het al zegt, die tredes bij de ingangen maken het geen leuk experiment.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:31 schreef Xetran het volgende:
[..]
Mwah. Op sommige stations kan 't prima. En weggezogen word je ook niet, dat is getest ooit.
Denk het niet. Nouja, nog maar is: NWS / Meisje overlijdt na ongeval perronquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:40 schreef Mirjam het volgende:
Was NWS / Meisje overlijdt na ongeval perron al langsgekomen als bewijs dat het niet kan?
Je kan toch ook gewoon op de grond zitten of niet danquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:45 schreef Eenskijken het volgende:
Naja kwam op het idee omdat ik soms lang moet wachten ( staan) en dan krijg ik last van mijn benen, vanwaar. Maar die trapjes aan de buitenkant van de trein lijken me inderdaad het gevaarlijkst.
Daar is niks fictiefs aan hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:30 schreef Brad het volgende:
[..]
Nee. Bij het aanleggen van de rails en alle andere objecten die met het spoor te maken hebben wordt rekening gehouden met de "profiel vrije ruimte". Dit is een fictieve ruimte waarbinnen zich niets mag bevinden. Het perron zal dus wel buiten die profiel vrije ruimte zitten, maar ook niet zover dat je moet springen om in te stappen.
Ah, de ruimte is dus nog groter dan ik dacht.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:46 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Daar is niks fictiefs aan hoorHet perron bevindt zich deels wel binnen het PVR. De strepen aan de randen van het perron (aan de treinkant) geven de grens aan van het PVR
Op de afbeelding hieronder kan je het goed zienquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:49 schreef Brad het volgende:
[..]
Ah, de ruimte is dus nog groter dan ik dacht.
Dit is wel internet dus je moet niet alles geloven. Gewoon proberen en je weet het.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:49 schreef Eenskijken het volgende:
Ow, die link maakt het wel af ja. Thanks, weet ik dat ook weer
neehoor, die afbeelding zegt alleen dat je bandbreedte jatquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:52 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Op de afbeelding hieronder kan je het goed ziende onderbroken witte strepen geven de grens van het PVR aan. De ononderbroken witte tegels zijn die blindegeleidelijnen
[ afbeelding ]
plaatje is gefixedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:54 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
neehoor, die afbeelding zegt alleen dat je bandbreedte jat
niet lievquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:54 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Dit is wel internet dus je moet niet alles geloven. Gewoon proberen en je weet het.
quote:
Je zegt dat je het wil proberen.quote:Vroeg ik me af, ik bedoel op zich zou dit moeten kunnen toch? Zo heel veel ruimte is et niet tussen een trein en het perron maar ze kunnen het ook niet op een paar cm laten aankomen.. Ik zou het proberen maar lijkt me toch engiemand die het toevallig weet?
Hmmmm jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:40 schreef Mirjam het volgende:
Was NWS / Meisje overlijdt na ongeval perron al langsgekomen als bewijs dat het niet kan?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:54 schreef Djeez het volgende:
Ik heb er ooit eens een nieuwsbericht over gelezen waarbij dit fout afliep, maar kan hem zo niet vinden. Iemand een link?
Als je op die manier op de trein wacht dan spoor je toch niet??quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:02 schreef blup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NWS / Meisje overlijdt na ongeval perron
Gebeurd vaak zat, warme dagen in het weekend, lekker chillen met de beentjes los op de perronrand.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:21 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Als je op die manier op de trein wacht dan spoor je toch niet??
Wat is er mis met op je benen staan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:25 schreef blup het volgende:
[..]
Gebeurd vaak zat, warme dagen in het weekend, lekker chillen met de beentjes los op de perronrand.
Mp3 speler op je oren, hopakee.
Weet niet, misschien hebben die mensen wel lepra.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:27 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Wat is er mis met op je benen staan?
Die hebben geen lepra maar een los contactje in hun hoofd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:32 schreef blup het volgende:
[..]
Weet niet, misschien hebben die mensen wel lepra.
Nog niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:38 schreef VeerEli het volgende:
Deze al gepost? NWS / Meisje overlijdt na ongeval perron
Die is GODVERDOMME AL GEPOST.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:57 schreef 2cv het volgende:
Volgens dat nieuwsbericht zou het niet kunnen zonder ernstig gewond te raken, maar TS is geen meisje maar een jongen dus wellicht lukt het hem wel zonder gewond te raken.
Oh ? Waar dan ?quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:02 schreef blup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:42 schreef Imnotyourguy het volgende:
[..]
Denk het niet. Nouja, nog maar is: NWS / Meisje overlijdt na ongeval perron
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:32 schreef Flurry het volgende:
Nee
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:35 schreef CaptainCookie het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:39 schreef Catkiller het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:40 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:43 schreef wickedmen het volgende:
TS check deze link maar NWS / Meisje overlijdt na ongeval perron
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:29 schreef 9611Niels het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:41 schreef Bundesrepublik het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:23 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:38 schreef VeerEli het volgende:
Deze al gepost? NWS / Meisje overlijdt na ongeval perron
NWS / Meisje overlijdt na ongeval perronquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:57 schreef 2cv het volgende:
Volgens dat nieuwsbericht zou het niet kunnen zonder ernstig gewond te raken, maar TS is geen meisje maar een jongen dus wellicht lukt het hem wel zonder gewond te raken.
NWS / Meisje overlijdt na ongeval perronquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:00 schreef Trance_X het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
NWS / Meisje overlijdt na ongeval perronquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef skippy22 het volgende:
Ik kan er niet meer tegen. Flikker maar mooi op allemaal. [ afbeelding ]
Als je er niet meer tegen kan moet je niet je benen over de rand van het perron hangen maar echt helemaal voor de trein gaan liggen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:04 schreef skippy22 het volgende:
Ik kan er niet meer tegen. Flikker maar mooi op allemaal. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:45 schreef Eenskijken het volgende:
Naja kwam op het idee omdat ik soms lang moet wachten ( staan) en dan krijg ik last van mijn benen, vanwaar. Maar die trapjes aan de buitenkant van de trein lijken me inderdaad het gevaarlijkst.
Toevallig las ik er vandaag een topic over.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:23 schreef Eenskijken het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |