nee, heb je die treeplanken nooit gezien?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:23 schreef Eenskijken het volgende:
Vroeg ik me af, ik bedoel op zich zou dit moeten kunnen toch? Zo heel veel ruimte is et niet tussen een trein en het perron maar ze kunnen het ook niet op een paar cm laten aankomen.. Ik zou het proberen maar lijkt me toch engiemand die het toevallig weet?
Dood misschien niet, maar een rolstoel staat natuurlijk wel interessant.quote:
Kannie mooi gaan tenissenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:25 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Dood misschien niet, maar een rolstoel staat natuurlijk wel interessant.
Nee. Bij het aanleggen van de rails en alle andere objecten die met het spoor te maken hebben wordt rekening gehouden met de "profiel vrije ruimte". Dit is een fictieve ruimte waarbinnen zich niets mag bevinden. Het perron zal dus wel buiten die profiel vrije ruimte zitten, maar ook niet zover dat je moet springen om in te stappen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:23 schreef Eenskijken het volgende:
Vroeg ik me af, ik bedoel op zich zou dit moeten kunnen toch? Zo heel veel ruimte is et niet tussen een trein en het perron maar ze kunnen het ook niet op een paar cm laten aankomen.. Ik zou het proberen maar lijkt me toch engiemand die het toevallig weet?
Mwah. Op sommige stations kan 't prima. En weggezogen word je ook niet, dat is getest ooit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:30 schreef Brad het volgende:
[..]
Nee. Bij het aanleggen van de rails en alle andere objecten die met het spoor te maken hebben wordt rekening gehouden met de "profiel vrije ruimte". Dit is een fictieve ruimte waarbinnen zich niets mag bevinden. Het perron zal dus wel buiten die profiel vrije ruimte zitten, maar ook niet zover dat je moet springen om in te stappen.
Nou, ik sta weinig op stations maar ooit eens op Station Maarssen gestaan waar de intercity langs kwam. Ik schrok me de tyfus. Vrij smal perron en dat ding komt met 140 langs. Ik ben niet gauw bang, maar ik pakte toch even een paal vast.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:31 schreef Xetran het volgende:
[..]
Mwah. Op sommige stations kan 't prima. En weggezogen word je ook niet, dat is getest ooit.
Weggezogen worden is inderdaad onzin. Maar zoals iemand het al zegt, die tredes bij de ingangen maken het geen leuk experiment.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:31 schreef Xetran het volgende:
[..]
Mwah. Op sommige stations kan 't prima. En weggezogen word je ook niet, dat is getest ooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |