Denk het niet. Nouja, nog maar is: NWS / Meisje overlijdt na ongeval perronquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:40 schreef Mirjam het volgende:
Was NWS / Meisje overlijdt na ongeval perron al langsgekomen als bewijs dat het niet kan?
Je kan toch ook gewoon op de grond zitten of niet danquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:45 schreef Eenskijken het volgende:
Naja kwam op het idee omdat ik soms lang moet wachten ( staan) en dan krijg ik last van mijn benen, vanwaar. Maar die trapjes aan de buitenkant van de trein lijken me inderdaad het gevaarlijkst.
Daar is niks fictiefs aan hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:30 schreef Brad het volgende:
[..]
Nee. Bij het aanleggen van de rails en alle andere objecten die met het spoor te maken hebben wordt rekening gehouden met de "profiel vrije ruimte". Dit is een fictieve ruimte waarbinnen zich niets mag bevinden. Het perron zal dus wel buiten die profiel vrije ruimte zitten, maar ook niet zover dat je moet springen om in te stappen.
Ah, de ruimte is dus nog groter dan ik dacht.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:46 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Daar is niks fictiefs aan hoorHet perron bevindt zich deels wel binnen het PVR. De strepen aan de randen van het perron (aan de treinkant) geven de grens aan van het PVR
Op de afbeelding hieronder kan je het goed zienquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:49 schreef Brad het volgende:
[..]
Ah, de ruimte is dus nog groter dan ik dacht.
Dit is wel internet dus je moet niet alles geloven. Gewoon proberen en je weet het.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:49 schreef Eenskijken het volgende:
Ow, die link maakt het wel af ja. Thanks, weet ik dat ook weer
neehoor, die afbeelding zegt alleen dat je bandbreedte jatquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:52 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Op de afbeelding hieronder kan je het goed ziende onderbroken witte strepen geven de grens van het PVR aan. De ononderbroken witte tegels zijn die blindegeleidelijnen
[ afbeelding ]
plaatje is gefixedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:54 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
neehoor, die afbeelding zegt alleen dat je bandbreedte jat
niet lievquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:54 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Dit is wel internet dus je moet niet alles geloven. Gewoon proberen en je weet het.
quote:
Je zegt dat je het wil proberen.quote:Vroeg ik me af, ik bedoel op zich zou dit moeten kunnen toch? Zo heel veel ruimte is et niet tussen een trein en het perron maar ze kunnen het ook niet op een paar cm laten aankomen.. Ik zou het proberen maar lijkt me toch engiemand die het toevallig weet?
Hmmmm jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:40 schreef Mirjam het volgende:
Was NWS / Meisje overlijdt na ongeval perron al langsgekomen als bewijs dat het niet kan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |