Ik word zelden met de juiste spelling aangesproken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet je mar niet zo'n ingewikkelde naam nemen
Het is dat het geen sinterklaastijd meer is, anders had ik voor taitaike gekozen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:47 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik word zelden met de juiste spelling aangesproken.![]()
Gangbaar zijn: Takkie, Takke, Takkedinges en Takkewijf
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
*jonge god flaneert casually door het topic*
Voor mij ook en voor velen met mij ook. Geen excuusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
Zo jammer van Rotterdam, letterlijk andere kant van 't land.
Hearhear!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Voor mij ook en voor velen met mij ook. Geen excuus
Alles prima, ze hebben hun draai hier gevonden en maken de boel kort en klein. Ik denk dat ik in mei een eerste nestje verwacht.quote:
Te laat, nu heb ik al watquote:
Maak een macaronitekeningquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
Godsdorrie. Dankzij deze meet moet ik voor het eers tin mijn leven een valentijnscadeautje enzo kopen.
stress en paniek. Is het wel het goede cadeautje? Wat als het niet zo is? O help, het inpakpapier is op, moet er nog een kaart bij?
En wat krijg ik? Krijg ik wel wat?
Met eten mag je niet spelen, in Afrika gaan kindjes dood van de honger.quote:
quote:
Problem solved.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
Ik bind wel een strik om mijn jodukus
Wel typisch dat mannen dat als hun 'grootste' geschenk zienquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
Nee hoor, mijn grootste geschenk zijn mijn biceps.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:28 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Wel typisch dat mannen dat als hun 'grootste' geschenk zien
quote:
Ze zegt zelf altijd "Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert"quote:
Pssttt...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze zegt zelf altijd "Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry man
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pssttt...Meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry man
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pssttt...Niet met je eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry man
Dat heb ik altijd al eens willen krijgen voor valentijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd al eens willen krijgen voor valentijn
hey wtf dudequote:
Het spreiden van winkansenquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het spreiden van winkansen
Heers en verdeel, yin-jang; je kent het wel
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:55 schreef sp3c het volgende:
na mijn zusje ben jij mijn favoriete ElisaB
Boewhahahahaquote:
Woeiquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:08 schreef Monopoly het volgende:
Als ik tieten had mocht ElisaB er de ganze dag in knijpen
in principe niet maar stranger things have happened!quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Boewhahahaha
En is dit een huwelijksaanzoek![]()
Dat 'harige' doet énigszins afbreuk aan de mental image...quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal beginnen aan een dieet van pizza's, kapsalons, patat en frisdrank.
Oh wacht_!
Volgens mij ga ik over een jaar of 10 manboobs krijgen en een pens. Voor jou doe ik liposuctie zodat je enkel de (harige) tieten hebt om mee te spelen!
Zie het meer als een warm vachtje. Niet van die krullende schaamharen, maar een zachte vacht van goudglimmende lenor zachtheid bij zonsondergangquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat 'harige' doet énigszins afbreuk aan de mental image...
Owkee, daar kan ik het wel meequote:Op woensdag 13 februari 2013 00:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zie het meer als een warm vachtje. Niet van die krullende schaamharen, maar een zachte vacht van goudglimmende lenor zachtheid bij zonsondergang
Teiltje?quote:
Beter!quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:23 schreef sp3c het volgende:
ik heb het gewoon verdrongen en denk weer aan ijshockey ... good times
quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:03 schreef Greys het volgende:
Takkie bedankt voor je superleuke post!
Zo, net zat ik mobiel, nu niet meerquote:
Ik dacht dat hij wat bescheidener zou zijn qua formaat, maar nu kan iig iedereen het zienquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo, net zat ik mobiel, nu niet meer
Wilde je nog PMen maar mobiel lukt me dat altijd zo slecht.
Maar echt super bedankt, heeeeel lief
wait, wut?quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:43 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij wat bescheidener zou zijn qua formaat, maar nu kan iig iedereen het zien
Als je echt wil weten wat, moet je maandag maar naar de sjoelclup gaan en misschien wil Greys hem wel flashenquote:
Matching onderbroekjes voor op de sjoelklup?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als je echt wil weten wat, moet je maandag maar naar de sjoelclup gaan en misschien wil Greys hem wel flashen
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Matching onderbroekjes voor op de sjoelklup?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:24 schreef Muis006 het volgende:
Hoiii
Gisteren en eergisteren knallende koppijn, die is nu over maar ik zie nog erg slecht
Hopelijk is het zo beter want ik wil schrijven.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:27 schreef DeZwabber het volgende:
Froggy bought a coconut, he bought it for a dime
His nephew had another one, she paid it for a lime.
He put the lime in the coconut, he drank them both up,
He put the lime in the coconut, he called the doctor, woke him up,
Say "Doctor, ain't there nothin' I can take,
I say, Doctor, to relieve this flipper ache?
? Tis een transgender/hermafrodiete frog?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:27 schreef DeZwabber het volgende:
Froggy bought a coconut, he bought it for a dime
His nephew had another one, she paid it for a lime.
He put the lime in the coconut, he drank them both up,
He put the lime in the coconut, he called the doctor, woke him up,
Say "Doctor, ain't there nothin' I can take,
I say, Doctor, to relieve this flipper ache?
woeps, in het origineel is het wel een she dacht ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
? Tis een transgender/hermafrodiete frog?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:24 schreef DeZwabber het volgende:
Het gaat zo'n teleurstelling worden als het een zaklamp blijkt te zijn.
Takke liet het me zien in de Catmobiel. Ik raakte bijna van de weg!quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:23 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik hem wel durf te flashen ja
Ik mag ook op de definitieve lijst voor maandag of is die er niet?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:56 schreef Greys het volgende:
JJdJ komt ook sjoelen maandag!
Lekker cluppie zo
oh Puala zei van de week 'Ik kom ook zeker a.s. maandagquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:58 schreef Oognip het volgende:
Oh, er staat al 'sws' achter mijn naamBest bijzonder aangezien ik nu pas weet dat ik zeker kom
Dit had ik eerder moeten weten, dan had ik niet meer na hoeven denkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
oh Puala zei van de week 'Ik kom ook zeker a.s. maandag' en dat ze dan daarna lepeltje lepeltje met jou zou gaan liggen
Dus ik vroeg 'Oh dus Nipje komt ook?' en zij zei ja
Ja, maar ergens in mijn hoofd ging dat lijstje gewoon ineens over 'alleen de 18e sowieso'.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:11 schreef ElisaB het volgende:
Je moet mij eiks gewoon bij de gastsjoelers zetten, want ik ben er zeker de eerste keren (behalve op openingsavond) niet vanwege timmerklas
Ik snapte er al weinig vanquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar ergens in mijn hoofd ging dat lijstje gewoon ineens over 'alleen de 18e sowieso'.
Of zoiets
Jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik snapte er al weinig vanomdat Nip en Puala nu in beide lijstjes staan.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:08 schreef LompeHork het volgende:
Dit laat ik hier even achter.
[ afbeelding ]
Chaosquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Het werd een beetje een chaos.
Zo ben ik
Horkquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Ik vind het echt zo'n fantastisch beest
Ik vind het niet eerlijk dat achter de namen van Muis, Takke en mijzelf geen sws4mrt staat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Het werd een beetje een chaos.
Zo ben ik
Doe maar ff zelfquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind het niet eerlijk dat achter de namen van Muis, Takke en mijzelf geen sws4mrt staat.
TAKKIEEEEEEEEEEEEE!quote:
Nogal veel instrumentaal. Ik weet niet of er een bepaald percentage instrumentaal mag zijn, maar op het eind was het bijna alleen maar.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:18 schreef Greys het volgende:
Oh nee zeg maar gerust hoorIk vind spoileren niet erg!
Waarom denk je dat het niet mag?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
TAKKIEEEEEEEEEEEEE!
Joop was heeeeeeeeeeeel erg blij met zijn shirt met HOUD JE MUIL!![]()
![]()
Oh daar ben ik ook wel benieuwd naar ja!quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nogal veel instrumentaal. Ik weet niet of er een bepaald percentage instrumentaal mag zijn, maar op het eind was het bijna alleen maar.
If so, dan maak ik een fotoquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:23 schreef Takaiki het volgende:
[..]![]()
Ik heb geschreven of hij hem de 4e maart aan wil komen sjowen
Misschien zien jullie hem de 18e al
Let op de trompetters, beetje Big Band achtig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar ben ik ook wel benieuwd naar ja!
Ik vind meets een beetje engquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:27 schreef Greys het volgende:
Karina kom je ook een keer sjoelen? Je bent welkom hoor op onze Sjoelcluppppp
Mocht je het toch ooit eens willen proberen adviseer ik je een van 'onze' meets.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind meets een beetje engToevallig post ik dat ook net in de NWS SC
Binnenkort heb ik een DWDD meet. Kijken hoe dat gaatquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Mocht je het toch ooit eens willen proberen adviseer ik je een van 'onze' meets.
Vraag maar aan Paddy bv
Ik hoorde dat er dan ook een Limburgse delegatie isquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:28 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat er voor 4 maart nog flink wat aanmeldingen bij gaan komen.
Als Henk maar genoeg tafels heeft.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er dan ook een Limburgse delegatie is?
Hij heeft 5 sjoelbakken en wij waren afgelopen maandag met zijn vieren aan het sjoelen en dan kom je heel vaak aan de beurt. De sjoeligans doen meestal wel met zijn zessen of meer met 1 bak, dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 14 februari 2013 22:28 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat er voor 4 maart nog flink wat aanmeldingen bij gaan komen.
Als Henk maar genoeg tafels heeft.
Hmmmz, dan wordt het tijd om de vervoerstechnische en agendamatige puzzel eens te gaan makenquote:
Vooralsnog gaan Cat en ik met de Muismobiel, maar dan pas de 4e maart. Of er komende maandag al mensen uit het zuiden des lands zijn, weet ik niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmmz, dan wordt het tijd om de vervoerstechnische en agendamatige puzzel eens te gaan maken...
quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Because she is the critter Gotham deserves.
MPG wilde volgens mij ook graag eventueel de 4e maart en aangezien hij uit jullie 'hoek' komt en zich afvroeg of hij dan nog met OV terug kan komen had ik gezegd dat ie het jullie even moest vragen of daar eventueel nog mogelijkheden zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 23:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Vooralsnog gaan Cat en ik met de Muismobiel, maar dan pas de 4e maart. Of er komende maandag al mensen uit het zuiden des lands zijn, weet ik niet.
Dan moet MPG zich melden bij Muizelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
MPG wilde volgens mij ook graag eventueel de 4e maart en aangezien hij uit jullie 'hoek' komt en zich afvroeg of hij dan nog met OV terug kan komen had ik gezegd dat ie het jullie even moest vragen of daar eventueel nog mogelijkheden zijn.
Maar zo heel ver woon je toch niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:21 schreef sp3c het volgende:
ik weet nog niet of ik maandag kan hoor, weet niet zeker of ik dinsdag vrij kan krijgen want ik ben het vergeten te vragen
Ouiquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:19 schreef Greys het volgende:
Ohhhhh dan heb ik dat verkeerd begrepen![]()
Ik dacht dat MeneerMuis niet kon en dat ze met jullie mee reed.
Maar dat MeneerMuis niet kan gaat dan over 14 mei natuurlijk... foutje.
werk begint om 06:00 en altijd als ik de avond ervoor 'even, paar uurtjes' naar de kroeg ga dan gaan er dingen misquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zo heel ver woon je toch niet?
Dan ga je toch gewoon om half elf naar huis ofzo?
Kan je alsnog drie uren lang mee sjoelen en daarvoor nog wat drinken ofzo.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Hééééérlijk waren zeNogmaals bedankt! Ik mis ze nu al
Als MPG een lekker ding is mag hij tussen ons in zittenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oui14 mei kan mrmuis niet
4 maart rijden Takke en Cat met ons mee, MPG kan er ook bij mits hij, Takke en Cat het niet erg vinden om gedrieen op de achterbank te zitten (is wel een grote auto).
I'd go for thatquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als MPG een lekker ding is mag hij tussen ons in zitten
Als je er irl ook van zou gaan blozen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:27 schreef sp3c het volgende:
gewoon nietdoen als je een complimentje krijgt
Takkewijf zou het gewend moeten zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je er irl ook van zou gaan blozen?
Waarom niet? Moet je je op FOK! anders voordoen dan je irl bent?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Takkewijf zou het gewend moeten zijn
okquote:
OMGquote:
Ahahahaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:14 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
![]()
Ik las gister op FB ook zo'n leuke tekst op een Valentijnskaart:
Roses are red
Violets are blue
This card was expensive
Take off your clothes
Neequote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waren mijn bloemen en hartjes nog aan gekomen ?
Muisman heeft het vast ontdekt en snel weg gegooidquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neewaar
Ik dacht dat je me vergeten was
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Muisman heeft het vast ontdekt en snel weg gegooid
Ik kan jou toch niet vergeten
Kom je 4 maart ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Muisman heeft het vast ontdekt en snel weg gegooid
Ik kan jou toch niet vergeten
Aaaawwquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik doe niet aan Valentijn.![]()
Want Valentijn doet niet aan mij.
Topquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh sowieso aanwezig uiteraard. Sjoelkoning moet zijn troon verdedigen
Sneu he?quote:
Volgens mij moet de OP nog upto date gebracht worden.quote:
Oehquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sneu he?Ik had gisteren wel frietjes. Die waren lekker.
Ja, nu ben je jaloers he?quote:
En mijn kaartje?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neewaar
Ik dacht dat je me vergeten was
Voor FOK!radio?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Aanwezig maar ben een radio uitzending aan het voorbereiden
FOK! radio bestaat niet meerquote:
Doe Fiesta Mexicana ertussenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
FOK! radio bestaat niet meer
Radio 49 in ONZ vanavond. Een hommage aan Probleemwijken en veel Deutsche schlagers etc.
Baasquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is een monsterhitDie gaat er sowieso doorheen
Heb je ook Dieter Thomas Kuhn?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb heel veel Heino in de collectie! Heino is een baas!
Ik kom vanuit school direct. Ik ga lekker zitten met de laptop, geen probleemquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:24 schreef Greys het volgende:
Succes en plezier vanavond Mono!
BrandX en ik zijn er maandag al om zes uur, want ze wilde graag direct uit haar werk gaan en mij maakt het qua tijd niet uit. Dus voor wie er maandag iets vroeger is, geen probleem, je bent dan niet alleen
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
FOK! radio bestaat niet meer
Radio 49 in ONZ vanavond. Een hommage aan Probleemwijken en veel Deutsche schlagers etc.
Hatsee! Hoe laat en waar te vinden?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Über den Wolken. Een puike openingsplaat.
http://yp.shoutcast.com/sbin/tunein-station.pls?id=419618quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hatsee! Hoe laat en waar te vinden?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
http://yp.shoutcast.com/sbin/tunein-station.pls?id=419618
Vanaf 18.00 tot 20.30
Mee leuteren kan in het immer gezellige topic: ONZ / [Radio 49] #3261 Beterschap voor Wicked
Schattig.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kom vanuit school direct. Ik ga lekker zitten met de laptop, geen probleemBiertje erbij en schoolwerk doen.
Nope. Schattig is schoolwerk doen aan de keukentafel van mamma met een glaasje roosvicee erbij.quote:
Ik moet natuurlijk wel mijn diploma halenquote:
Whahaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk wel mijn diploma halenEn in de kroeg studeren is weer iets om van mijn lijstje te halen dan
Ohja dat wist ik!quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohja dat wist ik!
Dan kan je iedere dag opscheppen over hoeveel lekkere wijven je hebt opgepikt
Ik ben monogaamquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohja dat wist ik!
Dan kan je iedere dag opscheppen over hoeveel lekkere wijven je hebt opgepikt
Hoe groot is je fluit?quote:
Maar ik ben vrijgezel dus ik hoef me aan niemand te verantwoorden. Dus in zekere zin kan ik wel opscheppen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]want jomantisch en
want je verpest mijn grap
![]()
Pic op life size?quote:
Ik moet de verhoudingen nog even uitrekenen.quote:
Damn straight.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet de verhoudingen nog even uitrekenen.
Volgens Muis hoefde ik mij nergens voor te schamen toen ze naar binnen keek toen ik aan het plassen was
En de Muis knows.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgens Muis hoefde ik mij nergens voor te schamen toen ze naar binnen keek toen ik aan het plassen was
Linkje staat klaarquote:
met 2 dames een achterbank delen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oui14 mei kan mrmuis niet
4 maart rijden Takke en Cat met ons mee, MPG kan er ook bij mits hij, Takke en Cat het niet erg vinden om gedrieen op de achterbank te zitten (is wel een grote auto).
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als MPG een lekker ding is mag hij tussen ons in zitten
Een streep door de rest zetten en gewoon komenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:56 schreef MPG het volgende:
maar ik moet nog wel ff kijken of ik het agendatechnisch rond krijg...
Dat linkje wat je eerder gaf doet alleen maar house en techno. Waarrrr zijn de schlagers?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga weer een radio show doen met iets te veel koud bier dat klaar ligt
Ja dat klopt. Er was veuls te weinig animo voor schlagers. Ik heb het een half uur geprobeerd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat linkje wat je eerder gaf doet alleen maar house en techno. Waarrrr zijn de schlagers?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Er was veuls te weinig animo voor schlagers. Ik heb het een half uur geprobeerd.
Ik zag je in het ONZ topic anders niet echt hard pushen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen zin hebben om Schlagers te horen, ik snap het niet.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
met 2 dames een achterbank delen?
waar kan ik tekenen???
venloquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik hoor het welgeen idee waar je woont alleen? Bij mij in de buurt of bij Cat en Takke?
Een stuk meer bij ons in de buurt (maar dan weer niet als wij vanaf ons werk komen, wat de planning is) dus die logistieke puzzel moeten we dan nog even via PM oplossen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik hoor het welgeen idee waar je woont alleen? Bij mij in de buurt of bij Cat en Takke?
Kom gewoon allemaal naar casa of woonplaats Muisquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een stuk meer bij ons in de buurt (maar dan weer niet als wij vanaf ons werk komen, wat de planning is) dus die logistieke puzzel moeten we dan nog even via PM oplossen.
Venlo? Dan had ik de verkeerde voor ogen!quote:
Ik zit overdag in Eindhoven, btwquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een stuk meer bij ons in de buurt (maar dan weer niet als wij vanaf ons werk komen, wat de planning is) dus die logistieke puzzel moeten we dan nog even via PM oplossen.
Terug kan ik ook nog (een stuk) met de trein, mits vroeg genoeg vertrek.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Venlo? Dan had ik de verkeerde voor ogen!![]()
![]()
Op de heenweg no prob, want daar komen Takke en ik vandaan op weg naar Muis, maar op de terugweg was ik niet van plan zo ver door te rijden.
Hendig.quote:
Ik ben geen peroxideblonde politicus met waanideeen hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je Geert Wilders bent ga je maar lopen hoor.
*gaat kijken*quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben geen peroxideblonde politicus met waanideeen hoor.
Zie fobo.
En nu wil je zeker op de achterbank ook nog.quote:
Nee hoor hoeft niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En nu wil je zeker op de achterbank ook nog.
Op schootquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En nu wil je zeker op de achterbank ook nog.
Kan hij het toch niet winnen van jequote:
Neequote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan hij het toch niet winnen van jemeneer
?
Damn.
Boooooh!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee
Al helemaall niet nu zijn haar whoost
Wait, whut?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zie een red shirt.quote:
Kan je laten weten hoe de kwaliteit is?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:04 schreef Monopoly het volgende:
Tofheid. Die ga ik halen als de stufi binnen is
Uiteraard!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan je laten weten hoe de kwaliteit is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |