Ik word zelden met de juiste spelling aangesproken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet je mar niet zo'n ingewikkelde naam nemen
Het is dat het geen sinterklaastijd meer is, anders had ik voor taitaike gekozen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:47 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik word zelden met de juiste spelling aangesproken.![]()
Gangbaar zijn: Takkie, Takke, Takkedinges en Takkewijf
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
*jonge god flaneert casually door het topic*
Voor mij ook en voor velen met mij ook. Geen excuusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
Zo jammer van Rotterdam, letterlijk andere kant van 't land.
Hearhear!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Voor mij ook en voor velen met mij ook. Geen excuus
Alles prima, ze hebben hun draai hier gevonden en maken de boel kort en klein. Ik denk dat ik in mei een eerste nestje verwacht.quote:
Te laat, nu heb ik al watquote:
Maak een macaronitekeningquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
Godsdorrie. Dankzij deze meet moet ik voor het eers tin mijn leven een valentijnscadeautje enzo kopen.
stress en paniek. Is het wel het goede cadeautje? Wat als het niet zo is? O help, het inpakpapier is op, moet er nog een kaart bij?
En wat krijg ik? Krijg ik wel wat?
Met eten mag je niet spelen, in Afrika gaan kindjes dood van de honger.quote:
quote:
Problem solved.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
Ik bind wel een strik om mijn jodukus
Wel typisch dat mannen dat als hun 'grootste' geschenk zienquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
Nee hoor, mijn grootste geschenk zijn mijn biceps.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:28 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Wel typisch dat mannen dat als hun 'grootste' geschenk zien
quote:
Ze zegt zelf altijd "Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert"quote:
Pssttt...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze zegt zelf altijd "Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry man
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pssttt...Meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry man
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pssttt...Niet met je eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry man
Dat heb ik altijd al eens willen krijgen voor valentijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd al eens willen krijgen voor valentijn
hey wtf dudequote:
Het spreiden van winkansenquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het spreiden van winkansen
Heers en verdeel, yin-jang; je kent het wel
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:55 schreef sp3c het volgende:
na mijn zusje ben jij mijn favoriete ElisaB
Boewhahahahaquote:
Woeiquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:08 schreef Monopoly het volgende:
Als ik tieten had mocht ElisaB er de ganze dag in knijpen
in principe niet maar stranger things have happened!quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Boewhahahaha
En is dit een huwelijksaanzoek![]()
Dat 'harige' doet énigszins afbreuk aan de mental image...quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal beginnen aan een dieet van pizza's, kapsalons, patat en frisdrank.
Oh wacht_!
Volgens mij ga ik over een jaar of 10 manboobs krijgen en een pens. Voor jou doe ik liposuctie zodat je enkel de (harige) tieten hebt om mee te spelen!
Zie het meer als een warm vachtje. Niet van die krullende schaamharen, maar een zachte vacht van goudglimmende lenor zachtheid bij zonsondergangquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat 'harige' doet énigszins afbreuk aan de mental image...
Owkee, daar kan ik het wel meequote:Op woensdag 13 februari 2013 00:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zie het meer als een warm vachtje. Niet van die krullende schaamharen, maar een zachte vacht van goudglimmende lenor zachtheid bij zonsondergang
Teiltje?quote:
Beter!quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:23 schreef sp3c het volgende:
ik heb het gewoon verdrongen en denk weer aan ijshockey ... good times
quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:03 schreef Greys het volgende:
Takkie bedankt voor je superleuke post!
Zo, net zat ik mobiel, nu niet meerquote:
Ik dacht dat hij wat bescheidener zou zijn qua formaat, maar nu kan iig iedereen het zienquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo, net zat ik mobiel, nu niet meer
Wilde je nog PMen maar mobiel lukt me dat altijd zo slecht.
Maar echt super bedankt, heeeeel lief
wait, wut?quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:43 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij wat bescheidener zou zijn qua formaat, maar nu kan iig iedereen het zien
Als je echt wil weten wat, moet je maandag maar naar de sjoelclup gaan en misschien wil Greys hem wel flashenquote:
Matching onderbroekjes voor op de sjoelklup?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als je echt wil weten wat, moet je maandag maar naar de sjoelclup gaan en misschien wil Greys hem wel flashen
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Matching onderbroekjes voor op de sjoelklup?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:24 schreef Muis006 het volgende:
Hoiii
Gisteren en eergisteren knallende koppijn, die is nu over maar ik zie nog erg slecht
Hopelijk is het zo beter want ik wil schrijven.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:27 schreef DeZwabber het volgende:
Froggy bought a coconut, he bought it for a dime
His nephew had another one, she paid it for a lime.
He put the lime in the coconut, he drank them both up,
He put the lime in the coconut, he called the doctor, woke him up,
Say "Doctor, ain't there nothin' I can take,
I say, Doctor, to relieve this flipper ache?
? Tis een transgender/hermafrodiete frog?quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:27 schreef DeZwabber het volgende:
Froggy bought a coconut, he bought it for a dime
His nephew had another one, she paid it for a lime.
He put the lime in the coconut, he drank them both up,
He put the lime in the coconut, he called the doctor, woke him up,
Say "Doctor, ain't there nothin' I can take,
I say, Doctor, to relieve this flipper ache?
woeps, in het origineel is het wel een she dacht ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
? Tis een transgender/hermafrodiete frog?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:24 schreef DeZwabber het volgende:
Het gaat zo'n teleurstelling worden als het een zaklamp blijkt te zijn.
Takke liet het me zien in de Catmobiel. Ik raakte bijna van de weg!quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:23 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik hem wel durf te flashen ja
Ik mag ook op de definitieve lijst voor maandag of is die er niet?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:56 schreef Greys het volgende:
JJdJ komt ook sjoelen maandag!
Lekker cluppie zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |