Ik word zelden met de juiste spelling aangesproken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet je mar niet zo'n ingewikkelde naam nemen
Het is dat het geen sinterklaastijd meer is, anders had ik voor taitaike gekozen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:47 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik word zelden met de juiste spelling aangesproken.![]()
Gangbaar zijn: Takkie, Takke, Takkedinges en Takkewijf
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
*jonge god flaneert casually door het topic*
Voor mij ook en voor velen met mij ook. Geen excuusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
Zo jammer van Rotterdam, letterlijk andere kant van 't land.
Hearhear!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Voor mij ook en voor velen met mij ook. Geen excuus
Alles prima, ze hebben hun draai hier gevonden en maken de boel kort en klein. Ik denk dat ik in mei een eerste nestje verwacht.quote:
Te laat, nu heb ik al watquote:
Maak een macaronitekeningquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
Godsdorrie. Dankzij deze meet moet ik voor het eers tin mijn leven een valentijnscadeautje enzo kopen.
stress en paniek. Is het wel het goede cadeautje? Wat als het niet zo is? O help, het inpakpapier is op, moet er nog een kaart bij?
En wat krijg ik? Krijg ik wel wat?
Met eten mag je niet spelen, in Afrika gaan kindjes dood van de honger.quote:
quote:
Problem solved.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
Ik bind wel een strik om mijn jodukus
Wel typisch dat mannen dat als hun 'grootste' geschenk zienquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
Nee hoor, mijn grootste geschenk zijn mijn biceps.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:28 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Wel typisch dat mannen dat als hun 'grootste' geschenk zien
quote:
Ze zegt zelf altijd "Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert"quote:
Pssttt...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze zegt zelf altijd "Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry man
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pssttt...Meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry man
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pssttt...Niet met je eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry man
Dat heb ik altijd al eens willen krijgen voor valentijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |