SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
![]()
Neem ff fruitmandje mee voor mijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef Monopoly het volgende:
Zometeen even boodschappen doen en bier halenBelangrijkste ingrediënt voor een Mono show.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef Monopoly het volgende:
Zometeen even boodschappen doen en bier halenBelangrijkste ingrediënt voor een Mono show.
Doe ik. En je voelt je stukken beter als je naar de heerlijke klanken van Alpenmuziek luistert.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:55 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Neem ff fruitmandje mee voor mij
Eerst ff goed eten danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gegeten vandaag. Ik vrees dat ik het uur dan niet vol maak
Daar ben ik niet zo zeker van...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe ik. En je voelt je stukken beter als je naar de heerlijke klanken van Alpenmuziek luistert.
Berglucht en bergmuziek verspoedigen het revalidatie proces!
Sorry zit niet op pcquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:25 schreef WickedTunes het volgende:
Allemaal intunen, ik ga komend anderhalfuur voldraaien met het beste (ahum) uit de zeroes![]()
Gaat snel voorbij hè?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef ToT het volgende:
Morgen weer terug naar Nederland.
Vandaag weer een quad-toer door de binnenlanden gemaakt. Ik zei tegen de gids dat ik graag een "bumpy ride" wilde hebben, en direct bood hij mij zijn (zware)motor aan om mee door de binnenlanden te jakkeren. Ik had een korte broek en sleeveless t-shirt aan en had al wat biertjes op, maar aangezien je daar in de binnenlanden geen ziel tegenkomt heb je alleen jezelf er maar mee als je brokken maakt.
Heerlijk rond zitten jakkeren door die hobbelige zandpaden, maar toen ik eenmaal genadeloos op z'n bek ging zei ik dat ik toch maar liever op de quad verder ging!Hij helemaal bezorgd, maar ik zat maar te lachen. De motor was in een minder goede staat en de gids verzocht me met klem niets tegen zijn baas te zeggen over dat hij mij op zijn bike heeft laten rijden.
Met idiote snelheden verder zitten crossen over de bulten en door de kuilen. Werkelijk geniaal!
Me net weer aardig klem zitten zuipen in de goedkope cocktails en voor 3 euro een scheerbeurt van een uur genomen. Voelt alsof Freddy Krueger me onder handen heeft genomen en dat ik genoeg huid heb verloren om 3 brandwondslachtoffers een volledige transplantatie mee te laten geven, en nog steeds zie ik er als een neanderthaler uit!(Serieus!)
Die verhalenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef ToT het volgende:
Morgen weer terug naar Nederland.
Vandaag weer een quad-toer door de binnenlanden gemaakt. Ik zei tegen de gids dat ik graag een "bumpy ride" wilde hebben, en direct bood hij mij zijn (zware)motor aan om mee door de binnenlanden te jakkeren. Ik had een korte broek en sleeveless t-shirt aan en had al wat biertjes op, maar aangezien je daar in de binnenlanden geen ziel tegenkomt heb je alleen jezelf er maar mee als je brokken maakt.
Heerlijk rond zitten jakkeren door die hobbelige zandpaden, maar toen ik eenmaal genadeloos op z'n bek ging zei ik dat ik toch maar liever op de quad verder ging!Hij helemaal bezorgd, maar ik zat maar te lachen. De motor was in een minder goede staat en de gids verzocht me met klem niets tegen zijn baas te zeggen over dat hij mij op zijn bike heeft laten rijden.
Met idiote snelheden verder zitten crossen over de bulten en door de kuilen. Werkelijk geniaal!
Me net weer aardig klem zitten zuipen in de goedkope cocktails en voor 3 euro een scheerbeurt van een uur genomen. Voelt alsof Freddy Krueger me onder handen heeft genomen en dat ik genoeg huid heb verloren om 3 brandwondslachtoffers een volledige transplantatie mee te laten geven, en nog steeds zie ik er als een neanderthaler uit!(Serieus!)
Het klinkt iig als een super vakantiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!!! Ik had echt nog langer willen blijven! Er is nog zo veel te zien hier!
Niet per se de Axwell remixquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:23 schreef ACT-F het volgende:
Heb je deze?
Room 5 feat. Oliver Cheatham - Make Luv (Axwell Remix)
ingetuned?quote:
Nog nietquote:
Je bedoelt de 'white noise'quote:
Nu wel, zelfde soort muziek als vorige week, net die beat er niet inquote:
Tijd voor een hardcorefeest danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu wel, zelfde soort muziek als vorige week, net die beat er niet in
quote:
Ja want vanaf hier ga je meteen naar hardcorequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tijd voor een hardcorefeest dan [ afbeelding ]
Dit is club, begin jaren '00quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu wel, zelfde soort muziek als vorige week, net die beat er niet in
Duidelijk mijn muziek nietquote:
En bedankt!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:36 schreef Monopoly het volgende:
Om 18.00 begint je weekend pas echt! DJ Mono knalt je de vrijdag door in het almachtige voorprogramma van DJ Symph. Duitse muziek, dance en een hoop bier!
Van de redactie van SBS kwam het bericht door dat Piet Paulusma verwacht dat de frituurkansen toenemen met 90%. Met een kans op een bitterballenbui!
Blijf hangen dus na de monster show van Wicked!
Ik geef je dikke credits broederquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:37 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
En bedankt!!!Er wordt al gedraaid hoorrrr
Gewoon standaard onveranderend ruis toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:36 schreef WickedTunes het volgende:
[..]![]()
Je weet wat white noise is he?
Zekerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef Kally het volgende:
Mono, draak, wilde je nou wel of niet mee in april naar Oldskool Gangsta's?
Met Mono in de bocht sluit ik niks uitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want vanaf hier ga je meteen naar hardcore
quote:
Is de line up bekend?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef Kally het volgende:
Mono, draak, wilde je nou wel of niet mee in april naar Oldskool Gangsta's?
Het is speciale ruis die DJ's gebruiken in hun nummer... Check de volgende track: hey boy hey girl - Chemical Bros (Rene Kuppens remix)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon standaard onveranderend ruis toch?
Geen idee.quote:
Op zekerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb je een invite gestuurd op FB
Het is cheapquote:
Bestel maar, dat is makkelijkerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is cheap
Ik moet nog even ticket bijbestellen want mijn vriendin had er maar 2 besteld, of doe je het zelf?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bestel maar, dat is makkelijkerDan krijg je bij entree een tientje van me
Broeder, jij geeft een GO in het topic zo rond 18.00 ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:41 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Het is speciale ruis die DJ's gebruiken in hun nummer... Check de volgende track: hey boy hey girl - Chemical Bros (Rene Kuppens remix)
Met white noise, lots of it
Zker!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Broeder, jij geeft een GO in het topic zo rond 18.00 ?
Nee, dat past niet. Wel eens geprobeerd voor een weddenschap. Koste me een nachtje op de eerste hulp.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, dat past niet. Wel eens geprobeerd voor een weddenschap. Koste me een nachtje op de eerste hulp.
Ganz geil!!quote:
Patjonquote:
How rudequote:
quote:
Wilde ik ook al zeggen... loze hooligan!quote:
Hahaha... Youtube official video geriptquote:
quote:
quote:
Weekendquote:
Soort van...morgen van 9 tot 1 kassacursus voor werk in Apeldoornquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:02 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Soort van...morgen van 9 tot 1 kassacursus voor werk in Apeldoorn
Ja tuurlijkquote:
Ik vind Brad Pitt ook niet bijzonder hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De lelijke red-neck broer van brad pitt.
Dat kan...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind Brad Pitt ook niet bijzonder hoor
Doe mij Johnny Depp maarquote:
Ah die gast wordt bijna vrijgelaten.. Hij nam plantjes mee over een verzonnen lijn.quote:Zijn vrijlating is gepland voor 27 november 2014. Hij is dan 72 jaar en zal nog 8 jaar onder toezicht staan.
Film
In 2001 verscheen de film Blow over het leven van George Jung met in de hoofdrol Johnny Depp als George Jung en met Penélope Cruz als zijn echtgenote.
Hij deed iets meer dan datquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah die gast wordt bijna vrijgelaten.. Hij nam plantjes mee over een verzonnen lijn.
Cocaine laterquote:
Uhuh, zo'n beetje eigenhandig de hele industrie op touw gezet in de jaren 70quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Cocaine laterToen had hij van zijn bachelor in maruana een master in Cocaine gemaakt...
Mwah, aan de west kust misschien, maar oostkust niet lijkt me.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhuh, zo'n beetje eigenhandig de hele industrie op touw gezet in de jaren 70
Die Westkust is groot zatquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwah, aan de west kust misschien, maar oostkust niet lijkt me.
hier lamskoteletjes van de buurt-turk, met veel groentenquote:
Ik had kip Tandooriquote:
Ik hou wel van boefjes, zeker zulke lekkerequote:
En zingen, hoorde ik in interview na Sweeney Toddquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hou wel van boefjes, zeker zulke lekkere
En acteren dat meneer kan
Hij speelde ooit in een band toch? Of nog?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:46 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
En zingen, hoorde ik in interview na Sweeney Todd
Ik hou wel van zijn personage steeds in films ja, zonde dat hij niet echt de beste films op zijn naam heeft staan..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hou wel van boefjes, zeker zulke lekkere
En acteren dat meneer kan
Er zitten wel een paar meesterwerken tussen, maar je moet er van houden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik hou wel van zijn personage steeds in films ja, zonde dat hij niet echt de beste films op zijn naam heeft staan..
Ja dat zeg ikquote:
Ik vind het leuk dat de regiseurs vaak de juiste medecacteurs bij hem zetten, zoals Bonham Carterquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik hou wel van zijn personage steeds in films ja, zonde dat hij niet echt de beste films op zijn naam heeft staan..
Ja maar Tim Burtonquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:48 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat de regiseurs vaak de goede medecacteurs bij hem zetten, zoals Bonham Carter
They are like two bony hands on one undead brides bellyquote:
4 = On Stranger Tides (met Blackbeard en P. Cruz)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:51 schreef Kally het volgende:
Whut? In 2015 komt Pirates 5 uit, waar is 4 gebleven dan?
Ach jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
4 = On Stranger Tides (met Blackbeard en P. Cruz)
De minste van allemaal wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
4 = On Stranger Tides (met Blackbeard en P. Cruz)
Klopt, voor mij mede omdat ik niet zo veel met Cruz heb.quote:
Whoeiiiii Sex Pistolsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:56 schreef WickedTunes het volgende:
Depp zat in 'P', band met o.a. Flea en nog paar uit Sex Pistols en Butthole Surfers
Nee ik eigenlijk ook geen reet... Slechte actrice..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt, voor mij mede omdat ik niet zo veel met Cruz heb.
Fleaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:56 schreef WickedTunes het volgende:
Depp zat in 'P', band met o.a. Flea en nog paar uit Sex Pistols en Butthole Surfers
Denk ik ook. Selma kijk ik dan liever naarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee ik eigenlijk ook geen reet... Slechte actrice..
Volgens mij heb je een hoop geluk nodig om bekend te raken in films.
Dat noemen Danny de Munk en ik talentquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee ik eigenlijk ook geen reet... Slechte actrice..
Volgens mij heb je een hoop geluk nodig om bekend te raken in films.
Uhhh, Stallone, Schwarzenegger, Van Dammequote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:00 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dat noemen Danny de Munk en ik talent
Nog een kwartiertje ongeveer. Wel live gemixt ooit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:01 schreef WickedTunes het volgende:
zeg hoelang duurt die voorgemixte trance mix![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhhh, Stallone, Schwarzenegger, Van Damme
Talent om in de jaren 80 hersenlozen actiefilms te maken met ontelbare oneliners die iedereen nu nog kent en waar 100'en Youtube filmpjes mee in elkaar gezet zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhhh, Stallone, Schwarzenegger, Van Damme
The Expandables heb ik wel om zitten gieren van de lach, meer om de strakgetrokken smoelwerken dan de film maar tochquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Achja... als je er als man als opgefokte brede spierman uitziet dan krijg je een filmrol.
Ohquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben bang dat ik even verstek moet laten gaan, ik ben hondsberoerd, dus ik denk dat ik beter mijn bed in kan duiken..
Oja en dan bruce willis en arnold swartzenegger een of ander 2 minutn rolletje geven in een kerk voor hun namenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
The Expandables heb ik wel om zitten gieren van de lach, meer om de strakgetrokken smoelwerken dan de film maar toch
Oh Symphy toch... gaan we allemaal Voice kijken whehequote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben bang dat ik even verstek moet laten gaan, ik ben hondsberoerd, dus ik denk dat ik beter mijn bed in kan duiken..
Eindelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik knal de hardstyle mix er achter aan dan Symph!
Nee,quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:04 schreef Monopoly het volgende:
Dan duik je lekker je bed inquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:04 schreef Symphonic het volgende:
Ja sorry, maar mijn hoofd knalt er zowat af...
Noess beterschapquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:02 schreef Symphonic het volgende:
ja jij kan nog wel ff doorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:04 schreef Monopoly het volgende:
Hey beebsquote:
4,5u inroosteren en dan ziekmeldenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lekker je bed in duiken en je laten verzorgen door mevr Symph
Wat een zenuwen UI heb jijquote:
You hold a welcoming texture, a pleasure for the tips.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
You hold a welcoming texture, a pleasure for the tips.
You're a very polite young lady, and I'd like to elect you as my new playmate.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:12 schreef Murdera het volgende:
[..]That's where I hide the bodiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
And you never will.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
I never did get the chance to sample the delights of your flavor.
Vind je ons niet mooi zingen dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:17 schreef WickedTunes het volgende:
Ben ik hier in "Grim Fandango' The Musical beland?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:17 schreef WickedTunes het volgende:
Ben ik hier in "Grim Fandango' The Musical beland?
Ken je Grim Fandango dan niet?quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:19 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ken je Grim Fandango dan niet?
[ afbeelding ]
Elviraquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:19 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ken je Grim Fandango dan niet?
[ afbeelding ]
Zekers, was toentertijd 1 van m'n favo spellen, naast (Curse of) Monkey Island 3quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:22 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Zekers, was toentertijd 1 van m'n favo spellen, naast (Curse of) Monkey Island 3
Bedoel je Tales of M.I. van Tell Tale Games? Die is wel aardig ja...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
De remake van monkey island is trouwens best wel leuk.
Hardstyle top 40 van de afgelopen maanden binnen harken digitaalquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:35 schreef Watertornado het volgende:
Moet nog effe een paar goede cd's kopen met hardstyle of iets dergelijks. Nog een mooie tip, Mono?
Neu, ik moet effe gewoon een echte ceedee hebben.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hardstyle top 40 van de afgelopen maanden binnen harken digitaal
Daar ben ik niet meer in thuis, maar er wordt regelmatig een hoop samen gesteld. Na grote festivals sowieso. Decibel en Defqon brengen altijd CD + DVD uitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Neu, ik moet effe gewoon een echte ceedee hebben.
Oké. Heb hier nog wel ceedees van A Nightmare Outdoor, maar wil ook wat daar tussenin hebben om te luisteren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar ben ik niet meer in thuis, maar er wordt regelmatig een hoop samen gesteld. Na grote festivals sowieso. Decibel en Defqon brengen altijd CD + DVD uit
Zou deze lijn niet goed zijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oké. Heb hier nog wel ceedees van A Nightmare Outdoor, maar wil ook wat daar tussenin hebben om te luisteren.
Vorige week sinds tijden weer bier op. Op een party drinkt dat toch wel lekker wegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goede keuze. Ik geniet ook lekker van een paar biertjes
Ja iddquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Vorige week sinds tijden weer bier op. Op een party drinkt dat toch wel lekker weg
Hmmpf. Is dan weer alleen van 2012 waardoor eerdere pareltjes er niet instaan. Denk dat ik gewoon zo'n live mix ergens vandaan pluk van een of ander feest.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:41 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Zou deze lijn niet goed zijn?
http://www.freerecordshop(...)arious-8718521000080
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik trek ook maar weer een Hertog Jan open.
Gentlemen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat is voor in de cola. Een nette gelagerde oude.
Je weet zeker dat het de barvrouw was?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gentlemen.
Een tijd terug besloten met een vriend dat het tijd werd voor een nieuwe traditie.
Dus het idee was om voor het uitgaan een crappy kroeg binnen te lopen en een jonkie te pakken.
Eerste poging, barvrouw wist niet hoeveel ze in moest schenken, een colaglas vol jenever.Top avond.
HSLquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:55 schreef Murdera het volgende:
Moeten we nog een bepaalde richting aanhouden met verzoekjes?
Ik vind je een draak, maar wel een lievequote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stiekem ben ik gewoon een hele lieve jongen die aandacht zoekt
Enzyme X - Dreadlockquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Marshall Masters - I like it loud dan maar.
Komt over een minuut of 20 als deze zelfgemaakte mix klaar isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oeh, meteen zin in bijtenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hork?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Hey dit draait mijn buurjongen ook altijd
Voor mij is iedereen een jongenquote:
ja omaquote:
Ik klaag ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!
Dat is toch alleen maar goed?
* Wandelstok paktquote:
Had ook deegroller kunnen zijnquote:
quote:
Daar kan ik ook mee meppen jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:06 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Had ook deegroller kunnen zijn
quote:
Mn zieke hoofdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry maar ik kan hier niet naar luisteren
Dit is toch juist rustgevende muziek?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry maar ik kan hier niet naar luisteren
Mijn oude hoofdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:08 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Mn zieke hoofdkan hier ook niet tegen...
Dione is de baasquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:09 schreef Watertornado het volgende:
Ik hoorde hier toch een vet stukje Dione inkomen
Ik heb hem geript uit een Neophyte all time smash hits ofzo. Dat kan ik me nog herinneren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:11 schreef Watertornado het volgende:
Oeii hoe heet dit nummer ookalweer.
Lekker rammenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:17 schreef Murdera het volgende:
Godver die keiharde mono, wat heb ik hem gemist.
Kickenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:22 schreef Watertornado het volgende:
Oooh, die sample vanuit Dortmund 2005
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest stiekem lachen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest stiekem lachen.
Nedermemequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest stiekem lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pis ze bro!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:46 schreef Monopoly het volgende:
Laatste nummer dit. Ik moet onwijs hard pissen
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:46 schreef Monopoly het volgende:
Laatste nummer dit. Ik moet onwijs hard pissen
nah not really, toen ik intunede althans, die herrie hoor ik dagelijksquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was echt nice.Je hebt wat gemist.
Wat een negativiteit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nah not really, toen ik intunede althans, die herrie hoor ik dagelijks
Mono draait over het algemeen altijd super, die veer heb ik em vaak genoeg in zijn sterretje gestoken dus no worriesquote:
Dan zijn Pat en René hier, ik zal hem wel aanzetten danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga het morgen goed maken na Melting
dan draai ik de Gay top 10 welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan zijn Pat en René hier, ik zal hem wel aanzetten dan
Doen, gaan Pat en ik dansenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan draai ik de Gay top 10 wel
Auw, lachen doet zeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |