SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
![]()
Neem ff fruitmandje mee voor mijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef Monopoly het volgende:
Zometeen even boodschappen doen en bier halenBelangrijkste ingrediënt voor een Mono show.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef Monopoly het volgende:
Zometeen even boodschappen doen en bier halenBelangrijkste ingrediënt voor een Mono show.
Doe ik. En je voelt je stukken beter als je naar de heerlijke klanken van Alpenmuziek luistert.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:55 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Neem ff fruitmandje mee voor mij
Eerst ff goed eten danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gegeten vandaag. Ik vrees dat ik het uur dan niet vol maak
Daar ben ik niet zo zeker van...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe ik. En je voelt je stukken beter als je naar de heerlijke klanken van Alpenmuziek luistert.
Berglucht en bergmuziek verspoedigen het revalidatie proces!
Sorry zit niet op pcquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:25 schreef WickedTunes het volgende:
Allemaal intunen, ik ga komend anderhalfuur voldraaien met het beste (ahum) uit de zeroes![]()
Gaat snel voorbij hè?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef ToT het volgende:
Morgen weer terug naar Nederland.
Vandaag weer een quad-toer door de binnenlanden gemaakt. Ik zei tegen de gids dat ik graag een "bumpy ride" wilde hebben, en direct bood hij mij zijn (zware)motor aan om mee door de binnenlanden te jakkeren. Ik had een korte broek en sleeveless t-shirt aan en had al wat biertjes op, maar aangezien je daar in de binnenlanden geen ziel tegenkomt heb je alleen jezelf er maar mee als je brokken maakt.
Heerlijk rond zitten jakkeren door die hobbelige zandpaden, maar toen ik eenmaal genadeloos op z'n bek ging zei ik dat ik toch maar liever op de quad verder ging!Hij helemaal bezorgd, maar ik zat maar te lachen. De motor was in een minder goede staat en de gids verzocht me met klem niets tegen zijn baas te zeggen over dat hij mij op zijn bike heeft laten rijden.
Met idiote snelheden verder zitten crossen over de bulten en door de kuilen. Werkelijk geniaal!
Me net weer aardig klem zitten zuipen in de goedkope cocktails en voor 3 euro een scheerbeurt van een uur genomen. Voelt alsof Freddy Krueger me onder handen heeft genomen en dat ik genoeg huid heb verloren om 3 brandwondslachtoffers een volledige transplantatie mee te laten geven, en nog steeds zie ik er als een neanderthaler uit!(Serieus!)
Die verhalenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef ToT het volgende:
Morgen weer terug naar Nederland.
Vandaag weer een quad-toer door de binnenlanden gemaakt. Ik zei tegen de gids dat ik graag een "bumpy ride" wilde hebben, en direct bood hij mij zijn (zware)motor aan om mee door de binnenlanden te jakkeren. Ik had een korte broek en sleeveless t-shirt aan en had al wat biertjes op, maar aangezien je daar in de binnenlanden geen ziel tegenkomt heb je alleen jezelf er maar mee als je brokken maakt.
Heerlijk rond zitten jakkeren door die hobbelige zandpaden, maar toen ik eenmaal genadeloos op z'n bek ging zei ik dat ik toch maar liever op de quad verder ging!Hij helemaal bezorgd, maar ik zat maar te lachen. De motor was in een minder goede staat en de gids verzocht me met klem niets tegen zijn baas te zeggen over dat hij mij op zijn bike heeft laten rijden.
Met idiote snelheden verder zitten crossen over de bulten en door de kuilen. Werkelijk geniaal!
Me net weer aardig klem zitten zuipen in de goedkope cocktails en voor 3 euro een scheerbeurt van een uur genomen. Voelt alsof Freddy Krueger me onder handen heeft genomen en dat ik genoeg huid heb verloren om 3 brandwondslachtoffers een volledige transplantatie mee te laten geven, en nog steeds zie ik er als een neanderthaler uit!(Serieus!)
Het klinkt iig als een super vakantiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!!! Ik had echt nog langer willen blijven! Er is nog zo veel te zien hier!
Niet per se de Axwell remixquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:23 schreef ACT-F het volgende:
Heb je deze?
Room 5 feat. Oliver Cheatham - Make Luv (Axwell Remix)
ingetuned?quote:
Nog nietquote:
Je bedoelt de 'white noise'quote:
Nu wel, zelfde soort muziek als vorige week, net die beat er niet inquote:
Tijd voor een hardcorefeest danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu wel, zelfde soort muziek als vorige week, net die beat er niet in
quote:
Ja want vanaf hier ga je meteen naar hardcorequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tijd voor een hardcorefeest dan [ afbeelding ]
Dit is club, begin jaren '00quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu wel, zelfde soort muziek als vorige week, net die beat er niet in
Duidelijk mijn muziek nietquote:
En bedankt!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:36 schreef Monopoly het volgende:
Om 18.00 begint je weekend pas echt! DJ Mono knalt je de vrijdag door in het almachtige voorprogramma van DJ Symph. Duitse muziek, dance en een hoop bier!
Van de redactie van SBS kwam het bericht door dat Piet Paulusma verwacht dat de frituurkansen toenemen met 90%. Met een kans op een bitterballenbui!
Blijf hangen dus na de monster show van Wicked!
Ik geef je dikke credits broederquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:37 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
En bedankt!!!Er wordt al gedraaid hoorrrr
Gewoon standaard onveranderend ruis toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:36 schreef WickedTunes het volgende:
[..]![]()
Je weet wat white noise is he?
Zekerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef Kally het volgende:
Mono, draak, wilde je nou wel of niet mee in april naar Oldskool Gangsta's?
Met Mono in de bocht sluit ik niks uitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want vanaf hier ga je meteen naar hardcore
quote:
Is de line up bekend?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef Kally het volgende:
Mono, draak, wilde je nou wel of niet mee in april naar Oldskool Gangsta's?
Het is speciale ruis die DJ's gebruiken in hun nummer... Check de volgende track: hey boy hey girl - Chemical Bros (Rene Kuppens remix)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon standaard onveranderend ruis toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |