En als je er nog 1 moet noemen hebben ze al verloren van Utrecht natuurlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup, ze komen nog naar ons en eindigen tegen Twente uit.
Vergeet RKC niet, beladen matsj. NEC-uit ook niet gewonnen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En als je er nog 1 moet noemen hebben ze al verloren van Utrecht natuurlijk
Gelukkig presteert Ajax in topwedstrijden juist wel goed.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:20 schreef satecl het volgende:
Als we de aankomende 2 wedstrijden winnen zie ik wel een redelijke kans om kampioen te worden. Ajax bijvoorbeeld moet nog naar Alkmaar, Enschede en Eindhoven. En PSV nog naar Enschede.
Maar helaas zie ik dat niet gebeuren. Al heb ik zondag in alle euforie en een dronken kop wel met genoeg joden gewed dat Feyenoord kampioen wordt. Dat kan me zo'n 6 bladen bier kosten ........ of opleveren.
En toch worden ze geen kampioen. Ohh sorry zei ik dat hardopquote:Op [url=htt:P//forum.fok.nl/topic/1933734/1/25#122784473]dinsdag 12 februari 2013 12:25[/url] schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gelukkig presteert Ajax in topwedstrijden juist wel goed.
Valt in uitwedstrijden ook nog te bezien.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gelukkig presteert Ajax in topwedstrijden juist wel goed.
Welke quote is dat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vergeet RKC niet, beladen matsj. NEC-uit ook niet gewonnen.
Niet te bang zijn, gewoon die lui pakken. En anders pakken we Caland's beroemde quote erbij
Het programma an sich is wel gemakkelijk maar Feyenoord wint op een uitzondering na bijna geen wedstrijd met gemak. Dat gaat je ook nog wel een paar keer opbreken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Feyenoord heeft met afstand het makkelijkste programma wel. Het zou dus moeten kunnen lukken. Ajax heeft wel een pittig programma en dat van PSV mag er ook zijn.
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:20 schreef Caland het volgende:
Die 10-0 heeft ervoor gezorgd dat PSV nooit meer in de Kuip gaat winnen.
quote:Eric Braamhaar fluit zondag de wedstrijd tussen PEC Zwolle en Feyenoord. De scheidsrechter uit Overijssel floot de ploeg van Ronald Koeman dit seizoen al eerder. In november was Braamhaar de arbiter in de gewonnen thuiswedstrijd tegen Roda JC.
Het duel in Zwolle begint zondag om half drie. Op vrijdag wordt Sparta- FC Eindhoven gefloten doorscheidsrechter Davy Otto uit Barendrecht en is Maarten Ketting uit Hellevoetsluis de leidsman bij FC Dordrecht -Go Ahead Eagles. Excelsior is deze speelronde vrij.
Z'n moeder heeft ze toch in de steek gelaten?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi stukje net in het vorige topic van Cor Adriaanse.
Schokkend dat over de moeder van Clasie is dat algemeen bekend?
Maar met name tegen "de kleintjes" winnen ze bijna alles. Daar wordt je kampioen is ooit gezegd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het programma an sich is wel gemakkelijk maar Feyenoord wint op een uitzondering na bijna geen wedstrijd met gemak. Dat gaat je ook nog wel een paar keer opbreken.
Aangezien de vorige zo snel dicht wasquote:Geef ons nog twee jaar de tijd om een titel te grijpen, vroeg trainer Ronald Koeman afgelopen week om geduld voor een geslaagde gooi naar de eerste landstitel sinds 1999.
Maar na het droomweekeinde is Feyenoord koploper PSV tot op drie punten genaderd. Kom bij de zelf opgeleide jeugd niet aan met troostprijzen. Op Varkenoord stapelden ze de titels op elkaar. Ook nu telt alleen het hoogste.
Jeugdtrainer Cor Adriaanse weet het nog goed. In 2008 trad hij met Feyenoord B1 in Leidschendam aan voor de Super Cup tegen het favoriete Ajax. Het jeugdelftal van de Amsterdammers, met de internationals Roly Bonevacia, Lorenzo Burnet, Geoffrey Castillion, Lorenzo Ebecilio, Florian Jozefzoon, Ricardo van Rhijn en Rodney Sneijder, werd beschouwd als een schitterende lichting met toptalenten. Ajax was de kampioen, Feyenoord veroverde de beker. 'Maar die Super Cup was voor ons', diept Adriaanse op uit zijn geheugen. 'En hoe, het werd 5-0. We speelden geweldig.'
Die middag voelde Adriaanse voor de zoveelste keer dat zijn spelers alleen genoegen wensten te nemen met het allerhoogste. Al wordt de tegenstander nog zo hoog ingeschaald. Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi, Jordy Clasie en hun ploeggenoten veegden de aartsrivaal van de mat. 'Ja, veel spelers die inmiddels zijn doorgestroomd van Varkenoord naar de Kuip weten wel wat winnen is', zegt Adriaanse.
Het is een extraatje dat in de zenuwslopende laatste twaalf duels van de competitie van waarde kan zijn. Hoewel de Rotterdammers nog altijd lekker in de slipstream van de topfavorieten Ajax en PSV zitten, deinzen ze in de Kuip niet langer terug voor een rol als koploper. 'Ik ben in de C2 bij Feyenoord gekomen en vanaf die tijd ben ik zes keer kampioen geworden', zo geeft international Bruno Martins Indi aan dat winnen bijna in de genen zit.
Ook spelmaker Jordy Clasie ontving kampioensboeket na kampioensboeket. De laatste vier jaar als jeugdvoetballer werd hij met overmacht landskampioen.
Schouderklop
De boodschap dat een derde of vierde plek straks aan het einde van de rit ook een ferme schouderklop waard is, is aan de grote talenten dan ook nauwelijks besteed. Plek nummer twee is in de ogen van veel jonge spelers van Feyenoord niet meer dan de stek van de eerste verliezer.
Tonny Vilhena bijvoorbeeld is net achttien jaar, maar hij stak met Oranje onder 17 jaar al twee Europese titels in zijn achterzak. Verliezen deed hij in zijn prille loopbaan nog zelden.
Stress vormt ook al geen bedreiging. Karim El Ahmadi viel het altijd op toen hij nog in de Kuip speelde. Hoe groot de belangen ook waren, de zelf opgeleide spelers van Feyenoord stapten bijna fluitend de Kuip binnen om een thuiswedstrijd af te werken. 'Nee, die jonge gasten hadden helemaal geen last van een volle Kuip', zegt hij. 'Ze voelden zich er altijd vrij. Het gaf die gasten juist kracht.'
Met nog zes thuiswedstrijden op het menu is het een extra wapen. Ook Cor Adriaanse weet dat de jonkies genieten van een duel in de Kuip. 'Ze weten dat ze worden gedragen door het fanatieke publiek', zegt de jeugdtrainer, die eenmaal per week de defensie van de hoofdmacht onder handen neemt.
De titelrace dit seizoen zal volgens kenners worden gewonnen door de ploeg die mentaal het sterkst is. Spelers die opgroeiden met Jordy Clasie en Bruno Martins Indi zeggen dat de internationals het in zich hebben om iemand figuurlijk de nek om te draaien als dat nodig is om te kunnen winnen.
Martins Indi groeide op in armoede, leerde de wetten van de straat kennen. Clasie zag als klein jongetje zijn moeder het gezin verlaten en moest het met zijn vader en broer rooien. En zeker niet in luxe. Mentaal zijn ze niet te breken.
Die pure wil om straks de allerbeste te worden, is nodig om echt mee te doen om de titel. Waar Koeman rept van twee extra seizoenen, is de kans groot dat de allergrootste talenten dan al lang en breed bij grote clubs in het buitenland spelen. En dus ruiken ze in de Kuip een unieke kans. 'Maar', waarschuwt Adriaanse. 'Het moet niet bij woorden blijven. In aanloop naar het duel met Ajax hadden veel spelers in de media een grote mond. Op het veld bleef daar weinig van over.'
Tja, ze zullen wel balen, als archangel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ben ik blij met dat arrogante Twente dat afgehaakt is nu maar voor altijd een einde aan die Twente is beter dan Feyenoord discussie als ik ergens rode vlekken van in me nek krijg is dat het wel.
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt in uitwedstrijden ook nog te bezien.
Voornamelijk het mentale aspect is wel een positief punt. Voorheen stonden debutanten vanaf varkenoord nog net niet trillend in het veld.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aangezien de vorige zo snel dicht was
Die zitten wel in een dip maar ook dichtbij genoeg qua puntenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ben ik blij met dat arrogante Twente dat afgehaakt is nu maar voor altijd een einde aan die Twente is beter dan Feyenoord discussie als ik ergens rode vlekken van in me nek krijg is dat het wel.
Yup. Maar ook het feit dat deze gasten niet weten wat verliezen is maakt ze al een stuk sterker met name tegen die neuzen. Daar viel de afgelopen wedstrijd bar weinig van te zien, maar respect hebben ze amper voor 020 aangezien ze in de jeugd altijd de vloer aanveegde met 020.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Voornamelijk het mentale aspect is wel een positief punt. Voorheen stonden debutanten vanaf varkenoord nog net niet trillend in het veld.
Hadden ze vorig jaar weinig last van.quote:Plek nummer twee is in de ogen van veel jonge spelers van Feyenoord niet meer dan de stek van de eerste verliezer.
Uit bij de joden waren Vilhena/Clasie/JP de enige die nog een redelijk niveau haalden, dat zegt ook wel wat. Hoop gewoon dat Brard blijft, klasse werk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup. Maar ook het feit dat deze gasten niet weten wat verliezen is maakt ze al een stuk sterker met name tegen die neuzen. Daar viel de afgelopen wedstrijd bar weinig van te zien, maar respect hebben ze amper voor 020 aangezien ze in de jeugd altijd de vloer aanveegde met 020.
Als deze ploeg in zijn hoedanigheid nog 2 jaar bij elkaar kan blijven kunnen er mooie dingen gebeuren denk ik
Ik vind Pelle ook iedere wedstrijd bovengemiddeld. Lijkt met z'n 27 jaar en ondanks positie in de spits toch een beetje een leider te worden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Uit bij de joden waren Vilhena/Clasie/JP de enige die nog een redelijk niveau haalden, dat zegt ook wel wat. Hoop gewoon dat Brard blijft, klasse werk.
Het succes van de jeugdopleiding staat of valt niet met Brard. Ook een Jansen is extreem belangrijk, met name voor de continuïteit. Als Brard weggaat zou dat jammer zijn maar is er geen man overboord.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Uit bij de joden waren Vilhena/Clasie/JP de enige die nog een redelijk niveau haalden, dat zegt ook wel wat. Hoop gewoon dat Brard blijft, klasse werk.
Ik schrok destijds een beetje van een interview wat ik las. Dat is alweer van een paar jaar geleden. Maar daarin werd gezegd dat één van de 2, Brard of Jansen, geen idee wie, bij zijn aanstelling verbaast was over het feit dat de gedachtegang bij de jeugd van Feyenoord altijd was geweest om een elftal beter te maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Het succes van de jeugdopleiding staat of valt niet met Brard. Ook een Jansen is extreem belangrijk, met name voor de continuïteit. Als Brard weggaat zou dat jammer zijn maar is er geen man overboord.
Klopt, het fysieke gedeelte werd ook jarenlang overgewaardeerd op varkenoord. Die verandering is toen onder Bosz opgezet met als architect Jansen en uitvoerder Brard als je het zo simpel kan stellen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik schrok destijds een beetje van een interview wat ik las. Dat is alweer van een paar jaar geleden. Maar daarin werd gezegd dat één van de 2, Brard of Jansen, geen idee wie, bij zijn aanstelling verbaast was over het feit dat de gedachtegang bij de jeugd van Feyenoord altijd was geweest om een elftal beter te maken.
Nigger whut? dacht ik toen. Al die jaren is er dus gefocused om jeugdteams beter te maken ipv het individu
Daar begreep ik dus werkelijk waar niks van. Want de filosofie is toch echt om een individu sterker te maken. En dat laatste is wat zich de laatste jaren bij Feyenoord extreem sterk ontwikkelt.
Heel belangrijk om nu te presteren wat dat betreft. Mocht Feyenoord nu kampioen worden of via de voorrondes CL halen kun je reuzenstappen maken. Zowel financieel als qua aantrekkingskracht op eigen en externe spelers. Als je de enige Nederlandse CL deelnemer ben kun je zowat in 1 klap blokmans uitkopen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup. Maar ook het feit dat deze gasten niet weten wat verliezen is maakt ze al een stuk sterker met name tegen die neuzen. Daar viel de afgelopen wedstrijd bar weinig van te zien, maar respect hebben ze amper voor 020 aangezien ze in de jeugd altijd de vloer aanveegde met 020.
Als deze ploeg in zijn hoedanigheid nog 2 jaar bij elkaar kan blijven kunnen er mooie dingen gebeuren denk ik
Nou ja, ik vind het wel weer erg optimistisch om het woord kampioenschap in de mond te nemen. Vergeet niet dat we vorig jaar ook voorronde CL haalde, maar uiteindelijk jack shit hadden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heel belangrijk om nu te presteren wat dat betreft. Mocht Feyenoord nu kampioen worden of via de voorrondes CL halen kun je reuzenstappen maken. Zowel financieel als qua aantrekkingskracht op eigen en externe spelers. Als je de enige Nederlandse CL deelnemer ben kun je zowat in 1 klap blokmans uitkopen.
Verheijen zal toch ook erg belangrijk zijn geweest. Zonder hem had Clasie hier nu niet gestaan denk ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, het fysieke gedeelte werd ook jarenlang overgewaardeerd op varkenoord. Die verandering is toen onder Bosz opgezet met als architect Jansen en uitvoerder Brard als je het zo simpel kan stellen.
Het is wat dat aangaat ook geen toeval dat Cruijff en Jansen goede vrienden zijn en op dat vlak nagenoeg dezelfde visie delen. Die verandering wordt dan ook nu pas bij onze vrienden uit Duivendrecht ingezet.
Er staat een hele duidelijke ALS bij, zoals ik dat er altijd in heb staan. Ik ben bang dat we over 2 weken weer met beide voetjes op de vloer staan. Ook met de EL heb ik vrede, maar CL zou echt een gigantische boost geven.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het wel weer erg optimistisch om het woord kampioenschap in de mond te nemen. Vergeet niet dat we vorig jaar ook voorronde CL haalde, maar uiteindelijk jack shit hadden.
Hakkebar in de spits joh.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:54 schreef Maastoren het volgende:
Heb zo'n vies voorgevoel dat Pelle zondag een kaart krijgt. In dat geval kunnen we psv net zo goed schriftelijk af doen.
Dan is er ook geen man overboord. Mits Feyenoord wel van PEC Zwolle weet te winnen uiteraard.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:53 schreef De_Pel het volgende:
Ik vrees toch dat we tegen PSV weer in een te laag tempo beginnen en tegen hun doeltreffendheid aanlopen in de eerste 20 minuten, waarna een gelijk spel het maximale is wat we er uit kunnen slepen...
Hoop doet leven na ajax vorig jaar zonder Guidetti, maar ik heb een beetje hetzelfde gevoelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:54 schreef Maastoren het volgende:
Heb zo'n vies voorgevoel dat Pelle zondag een kaart krijgt. In dat geval kunnen we psv net zo goed schriftelijk af doen.
Ik weet niet of Verheijen daar een stem in heeft gehad, wel had Clasie een eigen trainingsprogramma samengesteld door Verheijen wat voornamelijk minder trainen betekende.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Verheijen zal toch ook erg belangrijk zijn geweest. Zonder hem had Clasie hier nu niet gestaan denk ik.
Utrecht thuis & ADO uit wellicht nog lastig.quote:PEC Zwolle - Feyenoord
Feyenoord - lampjes
NEC - Feyenoord
Roda JC - Feyenoord
Feyenoord- Utrecht
sc Heerenveen -Feyenoord
Feyenoord - VVV
RKC - Feyenoord
Feyenoord Vite$$e
Feyenoord Heracles
ADO - Feyenoord
Feyenoord - NAC
Mwa. Janmaat halen en spelers zoals Vilhena behouden is imo al een direct gevolg van nieuwe status Feyenoord als EL of met beetje geluk CLvr club. 2 jaar terug was Janmaat naar Bremen en Vilhena naar Ajax/PSV/AZ vertrokken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het wel weer erg optimistisch om het woord kampioenschap in de mond te nemen. Vergeet niet dat we vorig jaar ook voorronde CL haalde, maar uiteindelijk jack shit hadden.
Wedstrijden tegen nec zijn ook traditioneel lastig, op vorig jaar na.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:56 schreef onlogisch het volgende:
Opzich hebben we niet zo'n bijster zwaar programma meer. De 2 zwaarste, Vitesse & de lampjes krijgen we nog eens thuis ook
Resterende programma :
[..]
Utrecht thuis & ADO uit wellicht nog lastig.
Nou Feyenoord kan tegen RKC , NEC en Roda ook zomaar verliezen hoor. Gelukkig geldt dat voor alle clubs, dus het programma zegt weinig.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:56 schreef onlogisch het volgende:
Opzich hebben we niet zo'n bijster zwaar programma meer. De 2 zwaarste, Vitesse & de lampjes krijgen we nog eens thuis ook
Resterende programma :
[..]
Noem het maar niet zwaar. Alleen de laatste 6 wedstrijden lijken me niet zwaar. Als we dan nog op een punt of 3 van de koploper staan is er een reële kans, anders niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:56 schreef onlogisch het volgende:
Resterende programma :
[..]
Zelfs al verliezen we ze beiden is er alsnog geen man over boord: direct Europees, dat is waar we ons in ieder geval van moeten verzekeren, de rest is bonus. Maar deze pot is natuurlijk dé gelegenheid om je echt in de top te melden en voor het kampioenschap te spelen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan is er ook geen man overboord. Mits Feyenoord wel van PEC Zwolle weet te winnen uiteraard.
Tja, dat kan inderdaad. Maar ik heb liever het programma van Feyenoord dan dat van de lampjes. Die krijgen die neuzen nog op bezoek en moeten nog naar duitsland en de almachtige Kuip.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou Feyenoord kan tegen RKC , NEC en Roda ook zomaar verliezen hoor. Gelukkig geldt dat voor alle clubs, dus het programma zegt weinig.
Ik zie het niet zo zitten in Achahbar in de spits. Komt fysiek toch echt tekort ben ik bang.quote:
Vorig jaar speelde Feyenoord een heel ander soort voetbal. Veel meer reactie-voetbal en op de counter. Dit seizoen spelen ze heel anders. Moet ook wel met Pelle als spits.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hoop doet leven na ajax vorig jaar zonder Guidetti, maar ik heb een beetje hetzelfde gevoel
Doet moet je toch nu ook al doen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Win je deze twee wedstrijden dan sta je minimaal gedeeld eerste met relatief het makkelijkste programma. Dan moet je gewoon ALLES doen om kampioen te worden.
Je moet sowieso alles doen om kampioen te worden, als je weet dat de andere ploegen ook niet zomaar winnen. Ajax heeft geen goede voorhoede en PSV heeft een slechte achterhoede.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zelfs al verliezen we ze beiden is er alsnog geen man over boord: direct Europees, dat is waar we ons in ieder geval van moeten verzekeren, de rest is bonus. Maar deze pot is natuurlijk dé gelegenheid om je echt in de top te melden en voor het kampioenschap te spelen.
Win je deze twee wedstrijden dan sta je minimaal gedeeld eerste met relatief het makkelijkste programma. Dan moet je gewoon ALLES doen om kampioen te worden.
Er is geen één wedstrijd die we makkelijk winnen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou Feyenoord kan tegen RKC , NEC en Roda ook zomaar verliezen hoor. Gelukkig geldt dat voor alle clubs, dus het programma zegt weinig.
Heerenveen uit wint Feyenoord ook niet makkelijk.
Tuurlijk, we hebben ons al bovenin gemeldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er is geen één wedstrijd die we makkelijk winnen.
Vind ik niet zo'n ramp, zolang we maar winnen.
Tot nu toe buiten de top 5 nog niet verloren, volgens mij zelfs geen puntverlies als we geen rode kaart hadden. We zijn er nog lang, lang, lang niet, maar als we zo doorgaan gaan we ons wel steeds nadrukkelijker bovenin melden.
Alle wedstrijden zijn zwaar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Noem het maar niet zwaar. Alleen de laatste 6 wedstrijden lijken me niet zwaar.
Op basis van de ranglijst wel, op basis van het spel en de selectie verwacht vrijwel iedereen, zowel bij Feyenoord als daarbuiten, dat het nog wel een paar keer mis loopt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
Tuurlijk, we hebben ons al bovenin gemeld![]()
pelle word toch bij psv door 2-3 man constant gedekt. de 24ste zullen we het van de andere spelers moeten hebbenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:54 schreef Maastoren het volgende:
Zolang tie de ballen net zo klaar legt als afgelopen zondag vind ik 't best.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pelle word toch bij psv door 2-3 man constant gedekt. de 24ste zullen we het van de andere spelers moeten hebben
wie weet scored immers wel weer eens!![]()
Het is niet zozeer die wedstrijd tegen AZ die iets bewerkstelligt, het gaat met name om het constante falen van de concurrentie.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:05 schreef Caland het volgende:
Tsja, wat een wedstrijd tegen AZ waar je enorm in het zadel wordt geholpen al niet allemaal kan bewerkstelligen.
Ik vind het in zijn geheel lang niet zo goed als iedereen hier doet voorkomen. Als je derde eindigt mag je wmb echt je handjes dichtknijpen.
Zo gek is dat toch niet? Iedere wedstrijd geeft die jonge gasten weer extra vertrouwen, in de kuip al jaren niet zo'n mooie serie gemaakt en bijna alle toppers al gehad. Zelfs al win je die laatste topwedstrijd niet maak je nog een goede kans om als 2e of zelfs 1e te eindigen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:05 schreef Caland het volgende:
Tsja, wat een wedstrijd tegen AZ waar je enorm in het zadel wordt geholpen al niet allemaal kan bewerkstelligen.
Ik vind het in zijn geheel lang niet zo goed als iedereen hier doet voorkomen. Als je derde eindigt mag je wmb echt je handjes dichtknijpen.
Tsja, hopen mag altijd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het is niet zozeer die wedstrijd tegen AZ die iets bewerkstelligt, het gaat met name om het constante falen van de concurrentie.
Een derde plaats is gewoon uitstekend, maar met zulke falende tegenstand mag je ondertussen wel beginnen te hopen op meer, en als je de komende twee wedstrijden wint waar ik nog altijd sterk aan twijfel zal die hoop verdubbelen.
Ik vond niet dat we in het zadel werden geholpen. De beelden op tv zijn vertekend. Vanuit W was heel goed te zien dat het een gestrekt been was dat op Lexie zijn enkel werd geplant.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:05 schreef Caland het volgende:
Ook dan wordt je toch in het zadel geholpen door een debiele overtreding. Ik zeg nergens dat die kaart onterecht was. Maar het was wel een gelijkopgaande wedstrijd volgens mij. Wij de kansen, AZ het betere van het spel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vond niet dat we in het zadel werden geholpen. De beelden op tv zijn vertekend. Vanuit W was heel goed te zien dat het een gestrekt been was dat op Lexie zijn enkel werd geplant.
Maar dan kon je ook een rode kaart geven voor die overtreding van Immers op Overtoom imo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vond niet dat we in het zadel werden geholpen. De beelden op tv zijn vertekend. Vanuit W was heel goed te zien dat het een gestrekt been was dat op Lexie zijn enkel werd geplant.
word Caland, word. Slechte van je.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook dan wordt je toch in het zadel geholpen door een debiele overtreding. Ik zeg nergens dat die kaart onterecht was. Maar het was wel een gelijkopgaande wedstrijd volgens mij. Wij de kansen, AZ het betere van het spel.
Meer dan 10, 15% zal ik het ook nog niet geven hoor, maar dat is al pakweg 100, 150 keer zo veel als 20 wedstrijden geleden ;-)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, hopen mag altijd.
Zoals ik vorig seizoen ook al riep, als we op speelronde 34 om ongeveer 10 over 4 bovenaan staan begin ik er pas een klein beetje in te geloven. Dat zelfverdedigingsmechanisme bouw je wel op als Feyenoorder denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Wat is er met jouw UI? Heeft stijntje een ban?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar dan kon je ook een rode kaart geven voor die overtreding van Immers op Overtoom imo.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
word Caland, word. Slechte van je.
Ook dan zijn het maar 3 punten. Als je na 22 speelronden op de gedeelde 2e plaats staat op 3 punten van de nr 1 ben je gewoon een kampioenskandidaat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook dan wordt je toch in het zadel geholpen door een debiele overtreding. Ik zeg nergens dat die kaart onterecht was. Maar het was wel een gelijkopgaande wedstrijd volgens mij. Wij de kansen, AZ het betere van het spel.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:18 schreef Caland het volgende:
Ik zie trouwens dat Leerdam gisteren weer heeft meegedaan. Tegen Jong Vitesse.
[ afbeelding ]
Als Feyenoord de aankomende twee wedstrijden wint moeten we ook gewoon voor het kampioenschap gaan. Helemaal mee eens. En dat uitspreken. We hebben notabene het "makkelijkste" programma.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ook dan zijn het maar 3 punten. Als je na 22 speelronden op de gedeelde 2e plaats staat op 3 punten van de nr 1 ben je gewoon een kampioenskandidaat.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:18 schreef Caland het volgende:
Ik zie trouwens dat Leerdam gisteren weer heeft meegedaan. Tegen Jong Vitesse.
[ afbeelding ]
quote:'Feyenoord is titelkandidaat, daar kan je niet omheen'
Dinsdag, 12 februari 2013 om 11:40
Feyenoord kroonde zichzelf tot grote winnaar van het afgelopen weekend. De ploeg van Ronald Koeman klopte AZ (3-1) en pakte daarmee als de enige ploeg uit de top vijf de drie punten. Feyenoord steeg na de overwinning naar de derde plaats van de ranglijst en heeft nog maar drie punten minder dan koploper PSV, dat over een kleine twee weken op bezoek komt in De Kuip.
Volgens Rob Jacobs, oud-speler en trainer van Feyenoord, is het landskampioenschap zeker haalbaar. "Als je gedeeld tweede staat, na de drie punten tegen AZ, dan ben je titelkandidaat. Daar kan je niet meer omheen", zei Jacobs tegen Feyenoord TV. "Je staat drie punten achter op PSV en die ploeg komt over veertien dagen op bezoek. Als je die wedstrijd wint, dan doe je gewoon mee om de bovenste plek en dus voor het kampioenschap."
Koeman sprak na de overwinning op AZ nog zijn verbazing uit over de stand op de ranglijst, omdat er in zijn ogen betere ploegen zijn dan Feyenoord. Daar was Willem van Hanegem het echter niet mee eens en ook de Kromme liet maandag weten dat hij denkt dat de landstitel voor Feyenoord haalbaar moet zijn. In Rotterdam kon in 1999 voor het laatst een kampioenschap gevierd worden.
Voetbalzone
Nu toch ook al? Twente en Vitesse onder ons gaan ook nog voor het kampioenschap, niemand kan meer versterkingen inkopen, waarom zou je in onze positie NIET alles doen om kampioen te worden? In het slechtste geval "you shoot for the stars and land on the moon".quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:20 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Als Feyenoord de aankomende twee wedstrijden wint moeten we ook gewoon voor het kampioenschap gaan. Helemaal mee eens. En dat uitspreken. We hebben notabene het "makkelijkste" programma.
daaro is het mooi dat Zwolle een punt gepakt heeft tegen Twente.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:50 schreef Caland het volgende:
En als je zondag een niet uit te sluiten zeperd oploopt kan je weer maximaal vijfde worden zeker.
Waarom zijn wij niet zo stabiel als PSV?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:29 schreef Aloulou het volgende:
Mee eens, hoewel ik me ook in de woorden van Koeman kan vinden dat er wel betere ploegen zijn dan ons. Ook zijn we nog niet zo stabiel als je kijkt naar het spel. Daarom houd ik zelf ff af....maar als je Zwolle uit en thuis van Philips SV wint moet je echt keihard uitspreken dat je voor niets minder dan het kampioenschap gaat.
De wedstrijden die ze winnen domineren ze ook echt. Bij ons is het nog veel te vaak zo-zo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Waarom zijn wij niet zo stabiel als PSV?
-----------------------Waterman---------------
Hutchinson--Marcelo--Derijck--Bouma
Kom op zeg... Dit is toch niveau NAC?
Ze scoren wel heel erg makkelijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Waarom zijn wij niet zo stabiel als PSV?
-----------------------Waterman---------------
Hutchinson--Marcelo--Derijck--Bouma
Kom op zeg... Dit is toch niveau NAC?
I.m.o. moet je dus de volgende wedstrijd tegen PEC al uitspreken dat je voor niets minder dan het kampioenschap gaat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:29 schreef Aloulou het volgende:
Mee eens, hoewel ik me ook in de woorden van Koeman kan vinden dat er wel betere ploegen zijn dan ons. Ook zijn we nog niet zo stabiel als je kijkt naar het spel. Daarom houd ik zelf ff af....maar als je Zwolle uit en thuis van Philips SV wint moet je echt keihard uitspreken dat je voor niets minder dan het kampioenschap gaat.
Eens, Koeman moet dat uitspreken en vanaf nu alle wedstrijden beschouwen als een wedstrijd op weg naar het kampioenschap (wat het feitelijk ook gewoon is). Ik denk dat dit elftal die druk best wel aan kan en het ook goed is om dat uit te spreken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
I.m.o. moet je dus de volgende wedstrijd tegen PEC al uitspreken dat je voor niets minder dan het kampioenschap gaat.
Gelijkspel zou ik ook voor tekenen, als Feyenoorder zijnde, mits Feyenoord wint bij PEC en NEC. Dan blijft het verschil hooguit 3 punten en die zijn wel in te lopen met de toppers die PSV voor de boeg heeft.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef Buitendam het volgende:
Hier in Eindhoven tekent iedereen voor een gelijkspel in de Kuip, mits er zaterdag van Utrecht wordt gewonnen. Voordeel voor Feyenoord, denk ik. Vanaf minuut 1 die verdediging op de huid zitten en dan maak je een betere kans dan PSV op winst.
Probleem is dat ze dat juist nooit doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef Buitendam het volgende:
Vanaf minuut 1 die verdediging op de huid zitten en dan maak je een betere kans dan PSV op winst.
Ik kan me eerlijk gezegd weer moeilijk voorstellen dat ze bij NEC winnen op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gelijkspel zou ik ook voor tekenen, als Feyenoorder zijnde, mits Feyenoord wint bij PEC en NEC. Dan blijft het verschil hooguit 3 punten en die zijn wel in te lopen met de toppers die PSV voor de boeg heeft.
Ik denk eerder een persoonlijke fout van Mathijssen of Immers waardoor we verliezenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:47 schreef Aloulou het volgende:
Afmaken die Boeren dus in De Kuip. Koeman zich uitspreken voor het kampioenschap en niets minder. Zijn de jongens tot op het bot gemotiveerd, en met het legioen erachter Advocaat's droom om kampioen te worden keihard kapotslaan. Een 3-1 ofzo zou volstaan en lekker lang doordreunen in Eindhoven, hopen dat Marcelo of Derijck nog een persoonlijke fout maakt zodat Dicky lekker zichzelf kan opvreten
Bojan was niet eens een klein gerucht trouwens zo bleek later.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:48 schreef Typisch het volgende:
Toch wel bizar eigenlijk, na Guidetti ga je op zoek naar een nieuwe spits. Kastanje is niet haalbaar, evenals Kuyt. Nog een klein geruchtje over die Bojan en dan heb je half jaar later ineens Pietje Pelle onder contract staat die werelds presteert.![]()
Is een vervelende uitwedstrijd inderdaad, maar als Feyenoord in een 'flow' komt, en dat is zomaar mogelijk als de kampioensaspiraties echt gaan leven, en mits Pellè geen geel pakt tegen PSV, kunnen ze ook zomaar overtuigend winnen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd weer moeilijk voorstellen dat ze bij NEC winnen op de een of andere manier.
Ik zeg dat we gewoon de tegenstander helemaal gek maken door dit soort kwetsende spanddoeken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Buitendam het volgende:
Ik zou die kampioensaspiraties niet uitspreken, als Koeman zijnde. Het is Februari en vooralsnog doet Feyenoord prima mee zonder het te hebben over het kampioenschap en te richten op de wedstrijden. Ik denk dat je dan alleen maar onnodig druk erop gooit.
Tss, schavuiten en schobbejakken zijn het zeg ik je!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg dat we gewoon de tegenstander helemaal gek maken door dit soort kwetsende spanddoeken.
[ afbeelding ]
Doe normaal man, idioot. De permbans zijn voor minder uitgedeeld, hoor?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg dat we gewoon de tegenstander helemaal gek maken door dit soort kwetsende spanddoeken.
[ afbeelding ]
Kan dit niet in een spoiler ofzo...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar is nou de edit functie voor mods voor bedacht Ron.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan dit niet in een spoiler ofzo...
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 13:55:43De Kuip voor Feyenoord - PSV op zondag 24 februari is uitverkocht! #feypsv http://t.co/LTJJxbb3 reageer retweet
Hoe bedoel je? Waren ze daar al ver mee?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Bojan was niet eens een klein gerucht trouwens zo bleek later.
t lijkt wel canadeesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, die vader van hem stond erop dat hij onder Koeman zou gaan spelen maar op het laatste moment kwam AC geloof ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Waren ze daar al ver mee?
Bojan is momenteel veel minder dan Pelle lijkt wel of iemand zijn talent gestolen heeft zoals bij space jamquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die vader van hem stond erop dat hij onder Koeman zou gaan spelen maar op het laatste moment kwam AC geloof ik.
Hij krijgt wel erg veel tijd en ruimtequote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:05 schreef Caland het volgende:
http://www.feyenoord.nl/p(...)ign=feyenoord+nieuws
Dat is best wel een prima goal van Goossens.
Ga toch weg johquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
We hebben trouwens echt geluk gehad dat Kuyt voor het geld koos anders hadden we een speler op elke linie die er niks van bakt
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Bojan is momenteel veel minder dan Pelle lijkt wel of iemand zijn talent gestolen heeft zoals bij space jam![]()
We hebben trouwens echt geluk gehad dat Kuyt voor het geld koos anders hadden we een speler op elke linie die er niks van bakt
Turkse competitie is een teletubbie competitie vergeleken de eredivisie en zelfs daar scoort hij al lang niet meer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:08 schreef De_Pel het volgende:
an ik me goed voorstellen, al is het ietwat hypocriet, maar als je denkt dat hij in de mickey mouse divisie niets toe zou voegen heb je echt een pannenkoek voor je ogen hangen
Bless...twitter:RubenSchaken twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 14:29:28Morgen @superguidetti bij training Feyenoord! Top om die man weer effe te zien! Bless... reageer retweet
Hij heeft als rechtsbuiten 4 wedstrijden niet gescoordquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Turkse competitie is een teletubbie competitie vergeleken de eredivisie en zelfs daar scoort hij al lang niet meer.
bless terugquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:35 schreef Maastoren het volgende:
Bless...twitter:RubenSchaken twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 14:29:28Morgen @superguidetti bij training Feyenoord! Top om die man weer effe te zien! Bless... reageer retweet
Hij heeft 6 keer gescoord in 20 wedstrijden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hij heeft als rechtsbuiten 4 wedstrijden niet gescoord
Mooizoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:36 schreef Typisch het volgende:
Toivonen tegen ons er nog niet bij volgens Slegers.
Meer dan Verhoek dusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij heeft 6 keer gescoord in 20 wedstrijden.
Als hij die maar wel raakt dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mooizo
Immers even strontman kapot laten schoppen en de punten zijn in de pocket
Dat is niet zo moeilijk.quote:
Nog altijd beduidend beter dan Verhoek met 2 uit 25 bij ons en twente dus.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij heeft 6 keer gescoord in 20 wedstrijden.
Misschien dat ik te weinig naar die boeren kijk, maar ik vind die strontman echt een overschatte speler...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mooizo
Immers even strontman kapot laten schoppen en de punten zijn in de pocket
Is niet de officiële Facebookpagina van Feyenoord in ieder geval. Dus zal wel onzin zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:11 schreef satecl het volgende:
Op de Facebook pagina van iLikeFeyenoord:
De directie van Feyenoord zou achter de schermen druk bezig zijn met een terugkeer van Dirk Kuyt. De aanvaller is momenteel actief bij het Turkse Fenerbahçe. Zien jullie hem graag terugkeren? Een LIKE voor Kuyt!
Zal wel onzin zijn.. Ik ken iLikeFeyenoord verder ook niet......???
Heeft wel 20k likes.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:11 schreef satecl het volgende:
Op de Facebook pagina van iLikeFeyenoord:
De directie van Feyenoord zou achter de schermen druk bezig zijn met een terugkeer van Dirk Kuyt. De aanvaller is momenteel actief bij het Turkse Fenerbahçe. Zien jullie hem graag terugkeren? Een LIKE voor Kuyt!
Zal wel onzin zijn.. Ik ken iLikeFeyenoord verder ook niet......???
Jouw UIquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik denk dat Pelle als spits veelzijdiger is. Iedere andere positie zou Kuyt moeilijk gaan doen.
Gewoon 2e spits achter Pelle. Dat wil hij wel hoor. Hij houd namelijk van de club. Feyenoord is zijn club.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik denk dat Pelle als spits veelzijdiger is. Iedere andere positie zou Kuyt moeilijk gaan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dit moment zijn de enige oud-spelers van Feyenoord die terug mogen komen:
R. van Persie
R. Miyachi
K. El Ahmadi
S. Kalou
C. Gyan (gewoon, voor het publiek)Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
2 wekenquote:
Precies, bij Utrecht zijn ze dolgelukkig met 'm.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:19 schreef Aloulou het volgende:
Dirk is wat mij betreft als voetballer niet nodig (en welkom) bij Feyenoord. Die heeft zijn kans gehad, en voorbij laten gaan. Over en uit.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2 wekenVoor kanker
Die verschrikkelijke ziekte moet de aandacht krijgen die het verdiend, zodat we zo snel mogelijk een oplossing vinden voor afgehakte borsten
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Gewoon 2e spits achter Pelle. Dat wil hij wel hoor. Hij houd namelijk van de club. Feyenoord is zijn club.Als Feyenoord echt je club is dan vraag je niet om een 10 jarig contract. 5 jaar mag je al in je handjes knijpen en die had hij waarschijnlijk nog wel gekregen ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dit moment zijn de enige oud-spelers van Feyenoord die terug mogen komen:
R. van Persie
R. Miyachi
K. El Ahmadi
S. Kalou
C. Gyan (gewoon, voor het publiek)
Scoort wel wat makkelijker dan Immers en ik schat Kuijt toch echt hoger in.quote:
Maar Tomasson was altijd geblesseerd. Wel een ongelooflijke baasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Scoort wel wat makkelijker dan Immers en ik schat Kuijt toch echt hoger in.
Gewoon een beetje zoals Tomasson of Buffel toen bij Feyenoord.
[..]
Gewoon 2e spits achter Pelle. Dat wil hij wel hoor. Hij houd namelijk van de club. Feyenoord is zijn club.Shinji Ono was ook briljant. Of istie nog steeds vaker geblesseerd dan fit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dit moment zijn de enige oud-spelers van Feyenoord die terug mogen komen:
R. van Persie
R. Miyachi
K. El Ahmadi
S. Kalou
C. Gyan (gewoon, voor het publiek)'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
[..]
Gewoon 2e spits achter Pelle. Dat wil hij wel hoor. Hij houd namelijk van de club. Feyenoord is zijn club.Guidetti mag ook wel terugkomen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dit moment zijn de enige oud-spelers van Feyenoord die terug mogen komen:
R. van Persie
R. Miyachi
K. El Ahmadi
S. Kalou
C. Gyan (gewoon, voor het publiek).
Feyenoord Rotterdam
Speelt in Australië, die kan het niveau niet meer aan hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Shinji Ono was ook briljant. Of istie nog steeds vaker geblesseerd dan fit?
300.000,- maximaal. Anders gaat ie maar lekker naar Utrecht. Die andere club waar hij nog wel een keertje zou terugkeren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:23 schreef vandermar het volgende:
Ik heb niets tegen Kuijt, ik had alleen wel zoiets, dit seizoen en niet 2 jaar later ofzo. Komt hij voor 5 ton spelen voor 2 jaar nog dan zou het best kunnen.
[..]
Gewoon 2e spits achter Pelle. Dat wil hij wel hoor. Hij houd namelijk van de club. Feyenoord is zijn club.Zou Van Persie het niveau aankunnen ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dit moment zijn de enige oud-spelers van Feyenoord die terug mogen komen:
R. van Persie
R. Miyachi
K. El Ahmadi
S. Kalou
Bastos ook, ben de lulligste niet. Je moet iedere positie toch dubbel bezet hebben he.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Guidetti mag ook wel terugkomen hoor.
Vergeet ik bijna die koning. Dat komt allemaal door die andere koning:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Guidetti mag ook wel terugkomen hoor.
Ik twijfel wel of hij wel in het 4-3-3 system past. Maar we kunnen een gokje wagen. Geld zat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zou Van Persie het niveau aankunnen ja?
Leerdam die zijn tenpack wil zienquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Vergeet ik bijna die koning. Dat komt allemaal door die andere koning:
[ afbeelding ]
Toch vind ik die Lulring beter, speelt in Breda wel goed.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik twijfel wel of hij wel in het 4-3-3 system past. Maar we kunnen een gokje wagen. Geld zat.
En dan van Persie terughalenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuk al dat gefantaseer over oud-spelers. Maar het liefste hoop ik toch dat we deze selectie nog 1 of 2 jaar bij elkaar kunnen houden.
--------------Mulder----------------quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:28 schreef PizzaGeit het volgende:
De vorige keer dat we oude spelers haalden ging het ook geweldig, he jongens
Sahinquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Op dit moment zijn de enige oud-spelers van Feyenoord die terug mogen komen:
R. van Persie
R. Miyachi
K. El Ahmadi
S. Kalou
Drenthe linksback zou serieus geen slecht idee zijn. Nog wel haalbaar ook alstie straks is uitgekeken in Rusland. Alleen jammer dat z'n instelling zo slecht schijnt te zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:32 schreef satecl het volgende:
[..]
--------------Mulder----------------
Janmaat--De Vrij--Indi---Drenthe
-----------Clasie---Vilhena------
Kalou------Guidetti-------Boetius
--------------v Persie------------------
Bank:
Ryo, Kuyt, Kongolo, Bastos,Pelle, te Vrede, Vormer, El Ahmadi
Ik denk dat je met deze selectie wel baas bent
Dan hebben we echt in een keer weer het beste middenveld van de Eredivisiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
El Ahmadi daarentegen staat nu op een zijspoor bij Villa, is geweldig met Clasie en als hij terugkomt naar Feyenoord kan Immers op de bank en Vilhena op 10
Hebben we nu al hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan hebben we echt in een keer weer het beste middenveld van de Eredivisie
Wijnaldum, voor de rest niemandquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan toch wel een aantal spelers bedenken waarvoor ik Immers zou willen ruilen..
El Ahmadi op zijspoor bij Villa??? Ik weet wel dat Villa het niet goed doet.. Maar Karim is daar toch niet op een zijspoor beland?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
El Ahmadi daarentegen staat nu op een zijspoor bij Villa, is geweldig met Clasie en als hij terugkomt naar Feyenoord kan Immers op de bank en Vilhena op 10
Dit seizoen had ik hem nog best wel gewild voor achter de spits, in de zomer mag hij best voor een skraal (hoewel skraalquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wat denken die mensen dat die gast nog gaat toevoegen?
Dat gaat je zeker bijna een miljoen per jaar kosten. Waar wil je hem neerzetten? Rechts buiten? Spits?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit seizoen had ik hem nog best wel gewild voor achter de spits, in de zomer mag hij best voor een skraal (hoewel skraal) loon komen spelen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat gaat je zeker bijna een miljoen per jaar kosten. Waar wil je hem neerzetten? Rechts buiten? Spits?
Ik hoop toch dat ze een betere rechtsbuiten halen dan Kuyt.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit seizoen had ik hem nog best wel gewild voor achter de spits, in de zomer mag hij best voor een skraal (hoewel skraal) loon komen spelen.
Wij kunnen geen miljoen ophoesten zomaar. Immers wordt ook in kleine delen betaald aan FC Den Haagquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:42 schreef PizzaGeit het volgende:
Hadden we maar Toornstra gekocht ipv Immers
Pellèquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wij kunnen geen miljoen ophoesten zomaar. Immers wordt ook in kleine delen betaald aan FC Den Haag
Ja nu ja, in de zomer niet.quote:
Haal de CL en je zou weer een deel kunnen investeren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wij kunnen geen miljoen ophoesten zomaar. Immers wordt ook in kleine delen betaald aan FC Den Haag
Je had ook zo'n gare constructie voor Toornstra kunnen verzinnen. Maar misschien was hij idd gewoon onhaalbaar.quote:
Er hoeft niet echt geinvesteerd te worden vind ik, wellicht een buitenspeler en een back, meer is niet nodig vind ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Haal de CL en je zou weer een deel kunnen investeren.
Achter de spits?. Ben niet zo'n fan van dollar dirk. Volgend jaar hoef ik hem dan ook niet meer te zien. Het was dit jaar of niet. Hij heeft gekozen voor niet dus.
Weet niet hoe het de laatste 2-3 weken is, maar daarvoor stond hij er vaker naast dan in de basis ja. Die Weimann is dit jaar ineens doorgebroken en hebben ook ireland en westwood voor het middenveld. Is lang geleden dat ik match of the day zag met El Ahmadi in de basis-11.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:40 schreef satecl het volgende:
[..]
El Ahmadi op zijspoor bij Villa??? Ik weet wel dat Villa het niet goed doet.. Maar Karim is daar toch niet op een zijspoor beland?
Speelt vrijwel nooit, speelde ook ongelukkig dit seizoen en Villa doet het ook al niet zo goed.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet niet hoe het de laatste 2-3 weken is, maar daarvoor stond hij er vaker naast dan in de basis ja. Die Weimann is dit jaar ineens doorgebroken en hebben ook ireland en westwood voor het middenveld. Is lang geleden dat ik match of the day zag met El Ahmadi in de basis-11.
Toornstra of Falkenburg waren achteraf wel een verbetering geweest t.o.v. Immers denk ik. Maar die hadden in de zomer ook een veelvoud van die 9 ton gekost. Dan had je dus Immers niet moeten aantrekken (halfjaar lang met Vormer die eerste paar weken het niveau duidelijk niet aan kon) en in de winterstop moeten wachten met Pelle en dan hopen dat je die in de zomer nog definitief kon aantrekken. Ik vraag me af of je dan veel beter zou staan als nu, met die gedeelde 2e plaats op 3 punten van de nr1...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:42 schreef PizzaGeit het volgende:
Hadden we maar Toornstra gekocht ipv Immers
Weimann is ook echt een meer dan redelijke speler en nog 5 jaar jonger dan El Ahmadi ook.. Als je ergens kans maakt om een speler terug te halen is het bij Villa/Ahmadi.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Speelt vrijwel nooit, speelde ook ongelukkig dit seizoen en Villa doet het ook al niet zo goed.
Bannan, Ireland, N'Zogbia, Delph spelen meestal, Weimann ook wel vaak. Benteke en Agbonlahor staan er altijd in.
Dat zou ook meteen Exit Vormer betekenen. Wat ik toch wel jammer vind.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weimann is ook echt een meer dan redelijke speler en nog 5 jaar jonger dan El Ahmadi ook.. Als je ergens kans maakt om een speler terug te halen is het bij Villa/Ahmadi.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:09 schreef Danielle83 het volgende:
Voor de mensen die het leuk vinden. Even het archief van mijn opa erbij gepakt. Hij is 20 seizoenen buschauffeur van Feyenoord geweest en kwam dit tegen bij moeders thuis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drenthequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:11 schreef De_Pel het volgende:
Volgend seizoen gewoon deze club compleet houden, Kalou en Ahmadi terughalen, eventueel Drenthe of een andere LB, dan ben je vanaf dag 1 gewoon kampioenskandidaat.
Gaafquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:09 schreef Danielle83 het volgende:
Voor de mensen die het leuk vinden. Even het archief van mijn opa erbij gepakt. Hij is 20 seizoenen buschauffeur van Feyenoord geweest en kwam dit tegen bij moeders thuis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen de selectie bij elkaar houden zou al mooi zijn denk ik. Wel wordt het volgend seizoen een stuk zwaarder in combinatie met Europees voetbal (hopelijk).quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:11 schreef De_Pel het volgende:
Volgend seizoen gewoon deze club compleet houden, Kalou en Ahmadi terughalen, eventueel Drenthe of een andere LB, dan ben je vanaf dag 1 gewoon kampioenskandidaat.
Zelfs als hij iedere nacht tot 5 uur in de skihut staat nog steeds 1 van de betere spelers in de eredivisiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Drenthe
Als er één voetballer zijn carriére om zeep heeft geholpen is het die fopneger wel
Ik zal me toch de tering lachen mocht ik die negert ooit in de skihut treffenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfs als hij iedere nacht tot 5 uur in de skihut staat nog steeds 1 van de betere spelers in de eredivisie![]()
Helaas..
Volgens mij heb je wel een toffe avond danquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zal me toch de tering lachen mocht ik die negert ooit in de skihut treffen
Nee, dat FB bericht is naar aanleiding van dit geplaatst.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:57 schreef Luni het volgende:
Dat hier nog serieus gesproken word over een eventuele terugkomst van Dagobert Dirk na een vaag bericht op een FB pagina!
Welke gitaardude?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel een toffe avond danZo is 1 van mijn beste avonden/ochtenden toen ik rond een uur of 4 die gitaardude van VI tegenkwam op straat terwijl hij eruit was gezet door z'n vriendin, hele stapel kleren op straat enzo
Die gast kan lullen zeg
(en zuipen
)
Wel heel erg offtopic besef ik me. Sorry
Dit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:25 schreef DonRaja het volgende:
Ik denk dat áls El Ahmadi terugkomt naar de Eredivisie de kans 75% is dat hij naar het team van ome Joop gaat.
Hij is één van de weinigen die daar zonder trammelant is vertrokken uiteindelijk.quote:
Klopt, maar wat heb ik hem vervloekt in de seizoenen voor Koeman....quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:28 schreef elCholo het volgende:
Wel echt zonde voor el Ahmadi, gun het hem wel.
el Ahmadi zou dit seizoen de factor zijn geweest waardoor we topwedstrijden wel gewonnen zouden hebben.
Lekker pingelen tegen Ajax thuis achterin.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar wat heb ik hem vervloekt in de seizoenen voor Koeman....
En die schoten...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker pingelen tegen Ajax thuis achterin.
Helaas.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:25 schreef DonRaja het volgende:
Ik denk dat áls El Ahmadi terugkomt naar de Eredivisie de kans 75% is dat hij naar het team van ome Joop gaat.
Schijnt daar helemaal niet zo goed te gaan hoor qua geld. Als ze Fer niet verkopen voor zo'n groot bedrag, geen zwarte cijfers meen ik gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Helaas.
Joop met een zak geld en bovendien kunnen die daar ook nog wel wat versterking gebruiken.
Ik hoorde iets over 90 miljoen schuld door dat stadion?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schijnt daar helemaal niet zo goed te gaan hoor qua geld. Als ze Fer niet verkopen voor zo'n groot bedrag, geen zwarte cijfers meen ik gelezen te hebben.
Is wel eigen bezit dus, dus als ze gewoon aflossen+rente is dat echt geen nadeel in de toekomst. Alleen moeten ze dat dus wel kunnen betalen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over 90 miljoen schuld door dat stadion?
Ah, oke.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is wel eigen bezit dus, dus als ze gewoon aflossen+rente is dat echt geen nadeel in de toekomst. Alleen moeten ze dat dus wel kunnen betalen.Of eigenlijk niet, vanuit ons perspectief dan.
Ja, zoiets zou jou nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon als 30-jarige gedold worden door 2 broekies van 18
Het is uit, dan is iedere scheids klote. Thuis daarentegen...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:54 schreef Gert het volgende:
Braamhaar zondag. Is dat gunstig of niet?
Daarom speel ik bij veteranen mee, ik ben de jongstequote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, zoiets zou jou nooit gebeuren.
Misschien wil Joop 'm nog wel hebben.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord.![]()
Pellé.![]()
En laat Kuyt maar lekker daar zijn zakken vullen, wou die toch zo graag. Hoeft van mij niet te komen, is ook al zwaar over zijn top heen. Dat schot op doel tegen Italië ook. Nee, bedankt.
Ah. Helder.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is wel eigen bezit dus, dus als ze gewoon aflossen+rente is dat echt geen nadeel in de toekomst. Alleen moeten ze dat dus wel kunnen betalen.Of eigenlijk niet, vanuit ons perspectief dan.
quote:Voor supporter Nicky Kindt komt er dinsdag een einde aan een week waarin hij aan de slag was bij Feyenoord en in De Kuip. De 23-jarige Kindt is deelnemer aan het alternatief traject dat Feyenoord aanbiedt vanuit het Fancoachproject, nadat hij eerder dit seizoen een stadionverbod kreeg vanwege een overtreding bij de thuiswedstrijd tegen Ajax. De seizoenkaarthouder werkte in het kader van het alternatief traject een week lang in het magazijn van De Kuip. Op die manier mag hij versneld weer terugkeren in het stadion.
Voor Kindt was de week in De Kuip een manier om Feyenoord van een heel andere kant te leren kennen. ‘Ik heb het werk met veel plezier gedaan’, vertelde hij dinsdagmiddag. ‘Ik ben overal in het stadion geweest, van de kleedkamers tot het Maasgebouw. Ik heb zelfs een praatje gemaakt met een paar spelers, toen ik de schoenen van Stefan de Vrij moest brengen. Van buiten was het misschien niet te zien, maar van binnen was ik op dat moment heel blij.’
Wat vooral indruk maakte op Kindt tijdens zijn week bij Feyenoord, was om de voorbereiding mee te maken op de thuiswedstrijd tegen AZ. ‘Toen ik als supporter naar het stadion ging, besefte ik niet dat mensen er al lange tijd voor de wedstrijd mee bezig zijn om alles goed te regelen’, zei hij. ‘Nu heb ik zelf bijvoorbeeld meegeholpen met het bevoorraden van alle eettentjes en de zalen in het Maasgebouw, dat was indrukwekkend om mee te maken.’
Achteraf gezien is Kindt blij met de mogelijkheid die Feyenoord hem heeft geboden om deel te nemen aan het alternatieve traject. ‘Toen ik de brief thuis kreeg over mijn stadionverbod heb ik twee weken geen oog dichtgedaan’, zegt hij. ‘Feyenoord is heel belangrijk voor mij. Ik had tot mijn stadionverbod acht jaar lang geen wedstrijd gemist. Ik ben blij dat ik op deze manier versneld terug kan keren. Ik heb hier absoluut van geleerd, de volgende keer zal ik wel beter nadenken.’
Kindt besluit volgende maand het alternatief traject met het eindgesprek in de gastenkleedkamer van De Kuip, waarbij ook iemand van de selectie of technische staf aanwezig zal zijn. Als hij het traject met goed gevolg heeft doorlopen, mag hij na het eindgesprek weer naar wedstrijden van Feyenoord.
Het alternatief traject is onderdeel van het Feyenoord Fancoachproject. Dit is één van de projecten waarmee Feyenoord probeert om de samenleving op een positieve manier te beïnvloeden. Kijk voor meer informatie over de maatschappelijke projecten van Feyenoord op www.feyenoord.nl/mvo.
quote:
Inderdaad. Wat moet je d'r voor doen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet echt als straf moet ik zeggen
Zal de aanleiding voor het verbod ook wel niet zo zwaar zijn. Keertje 'kankerjood' roepen of bier meenemen in de omgeving van De Kuip, daar werden mensen die dag al voor opgeschrevenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet echt als straf moet ik zeggen
Wildplassn, stickeren, id vergeten, boe roepen of staan waar je moet zittenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Wat moet je d'r voor doen?
Oh dat moet geen probleem zijn. Dat doet een braverik als ik ook weleens.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Wildplassn, stickeren, id vergeten, boe roepen of staan waar je moet zitten
godverdomme zeg. Ben ik even door t oog vd naald gekropen zeg..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Wildplassn, stickeren, id vergeten, boe roepen of staan waar je moet zitten
Misschien kunnen we hem nog een jaar huren straks als we CL spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal deze wedstrijd nooit vergeten
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem nog een jaar huren straks als we CL spelen
Pelle - Guidetti zou de perfecte combo zijn.
Pelle als aanspeelpunt die de bal klaar legt voor Guidetti die dan de rest doet tevens houdt Guidetti ook altijd het team scherp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal deze wedstrijd nooit vergeten![]()
![]()
En dan dit nummer werd gedraaid aan t einde, iedereen los
Aaahh en die fout van mulder!!!
~ Bonito La Risa ~
Noh man, Paultje Elstakquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:55 schreef Mixende_match het volgende:
[..]![]()
![]()
En dan dit nummer werd gedraaid aan t einde, iedereen los
Aaahh en die fout van mulder!!!![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:53 schreef TN-FR het volgende:
Geldt, volgens mij, echter wel alleen als je nog <25 jaar bent. Toentertijd ook aangeboden gekregen maar niet op ingegaan
Toch wel bizarquote:
Drenthe: 'Wellicht gestopt als Alania niet gekomen was'
Alania Vladikavkaz heeft er via een bijzondere weg voor gezorgd dat Royston Drenthe er niet al op 25-jarige leeftijd de brui aan heeft gegeven. 'Ze waren precies op tijd.'
Na acht maanden zonder club speelde Drenthe met de gedachten zijn voetbalcarrière te beëindigen en verder te gaan op het gebied van muziek en kleding. Maar juist dat laatste zorgde voor een vervolg van de loopbaan van de voetballer Drenthe.
'Ik kreeg een telefoontje uit mijn kledingwinkel', vertelt Drenthe in het Russische sportblad Sport-Express. 'Mij werd verteld dat er mensen uit Rusland waren die mij wilden ontmoeten en dat zij niet zouden vertrekken zonder mij persoonlijk te hebben gesproken.'
Het was een afvaardiging van Alania Vladikavkaz. 'Ze hadden een zeer vriendelijk en warm gesprek met me en schetsten een aantal interessante perspectieven. En belangrijker, ze waren precies op tijd. Als het aanbod van Alania niet was gekomen, dan zou ik zeker kunnen zijn gestopt.'
Geld
'De mensen die denken dat ik voor het geld bij Alania heb getekend, zitten verkeerd. Natuurlijk spelen de financiën een rol. Maar ik wil laten zien dat ik nog steeds op een hoog niveau kan spelen. De onderhandelingen duurden drie, vier dagen, maar ik kan zeggen dat ik al op de eerste dag besloten had naar Rusland te komen.'
Van zijn nieuwe werkomgeving heeft Drenthe nog weinig meegekregen. 'Ik ben nog niet in Rusland geweest. Ik heb me direct gemeld in het trainingskamp van Alania in Turkije. We zitten hier nu een week en de relatie met de spelers en de trainer is uitstekend.'
De enkelvoudig Oranje-international, die voor Feyenoord, Real Madrid, Hércules Alicante en Everton speelde, werkt in Turkije aan zijn rentree. Op 10 maart moet hij er staan als Alania de Russische competitie tegen FK Rostov hervat. Afgelopen vrijdag maakte hij in het oefenduel met Metallurg Donetsk (2-2) zijn eerste minuten voor Alania.
Stuur hem eens naar Derksen vrijdag, ben benieuwd.quote:
Kan veel veranderen in een paar jaar hé.quote:
Ik was er helemaal niet blij mee, vond ook dat hij gefaald had en ik ergerde me aan zijn chagrirjnige uitstraling en hoe hij PSV genaaid had. Het kan verkeren hè? Wij waren hier allemaal blij met Mario Been en Beenhakkert...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan veel veranderen in een paar jaar hé.
We hebben het getroffen met Koeman. Had ik niet verwacht toen hij aangesteld werd.
Maar eindelijk rust bij de club, visie, resultaten en continuïteit. Waardoor Feyenoord heerlijk in de luwte kan groeien.
Dat is bij andere clubs wel anders. Bij PSV en Fc Twente kunnen ze na dit seizoen waarschijnlijk weer op zoek naar een nieuwe trainer en dreigen er behoorlijk wat spelers te vertrekken.
Hoe beschaamd Gudde en Martin ook wegkijkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik was er helemaal niet blij mee, vond ook dat hij gefaald had en ik ergerde me aan zijn chagrirjnige uitstraling en hoe hij PSV genaaid had. Het kan verkeren hè? Wij waren hier allemaal blij met Mario Been en Beenhakkert...
[ afbeelding ]
Viel mij ook al op, echt erg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoe beschaamd Gudde en Martin ook wegkijken
En een enorme teenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:35 schreef De_Pel het volgende:
Ik stel voor om een beeld van een gele koe voor de kuip te zetten als we kampioen worden
Geven die koe wel gewoon 1 keihard misvormde hoefquote:
Kampioensfeest - Koning(inne)nach - Koning(inne)dag - Huldiging op de Coolsingelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:48 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord op 5 mei kampioen wordt, lekker met bevrijdingsdag in Rotterdam. Eerst maar proberen kaartjes te halen voor die wedstrijd
O kut, dat is uit naar Ado
Dan maar de week erop of de week ervoor
What the fuck?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik was er helemaal niet blij mee, vond ook dat hij gefaald had en ik ergerde me aan zijn chagrirjnige uitstraling en hoe hij PSV genaaid had. Het kan verkeren hè? Wij waren hier allemaal blij met Mario Been en Beenhakkert...
[ afbeelding ]
Dat overleef ik niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kampioensfeest - Koning(inne)nach - Koning(inne)dag - Huldiging op de Coolsingel
Daarna 2 weken kater
Dat zal niet gebeuren dat de huldiging op een nationale feestdag zal zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kampioensfeest - Koning(inne)nach - Koning(inne)dag - Huldiging op de Coolsingel
Daarna 2 weken kater
Het viel mij de hele wedstrijd al op dat Maher een beetje lacherig zat te doen tegen spelers van Feyenoord. Alsof het allemaal zijn beste vrienden waren. Misschien wilt hij het liefst gewoon in Rotterdam voetballen met al die toptalenten.quote:
Wedstrijdje in het NL elftal gespeeld, iedereen was aardig tegen hem en nu denkt hij dat ze bff's zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:07 schreef satecl het volgende:
[..]
Het viel mij de hele wedstrijd al op dat Maher een beetje lacherig zat te doen tegen spelers van Feyenoord. Alsof het allemaal zijn beste vrienden waren. Misschien wilt hij het liefst gewoon in Rotterdam voetballen met al die toptalenten.
net een schaap zo.quote:
Aan de andere kant: Als je Maher ipv Immers had, stonden we nu al op de Coolsingel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wedstrijdje in het NL elftal gespeeld, iedereen was aardig tegen hem en nu denkt hij dat ze bff's zijn.
Kijk, wel een schaapquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:39 schreef Caland het volgende:
http://www.feijenoordcasu(...)d&utm_medium=twitter
Briljant hoe die gasten altijd op alles wat te zeiken hebben.
Bestaat toch allang zo'n pas partout? Ik had er vorig jaar ook 1.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:39 schreef Caland het volgende:
Ook voor de competitie? Ik kan me alleen de Champions League passepartouts herinneren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Bestaat toch allang zo'n pas partout? Ik had er vorig jaar ook 1.
Was vorig jaar ook inderdaad, iets in de trant van Utrecht, Groningen en RKC thuis. Niets mis mee als je er wat mensen mee lokt, en ook eens schappelijke prijzen aan kan bieden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook voor de competitie? Ik kan me alleen de Champions League passepartouts herinneren.
Mooi was die tijd.
Ja best bizar. Ik vond Koeman ook echt drie keer niks en was tevreden met Been en Beenhakker. Best bizar hoe ik het verkeerd zag.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
behhhhhhhhhhhhhquote:
hij is een veroordeeld schapenneukerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heeft Maher daar mee te maken
Wel triest dat het altijd weer om de niet seizoenkaarthouders moet gaan die een voordeeltje kunnen pakken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:39 schreef Caland het volgende:
In het AD stond dat Feyenoord dat bedrag minimaal wil hebben. Ook zouden er onderhandelingen geweest zijn met gokbedrijven (Unibet/Bwin waarschijnlijk dus), maar dat Opel een betere sponsor zou zijn. Verder gaf men nog aan dat de 10 miljoen die Ajax krijgt in deze tijden niet meer reëel was, dus waarschijnlijk zal hun nieuwe sponsor ook minder betalen.quote:
Schijnt dat wij al veel winst pakken, omdat losse kaarten vrij prijzig zijn. Zag ergens een berekening daarvan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 07:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel triest dat het altijd weer om de niet seizoenkaarthouders moet gaan die een voordeeltje kunnen pakken.
De mannen en vrouwen die ieder jaar een seizoenkaart kopen dingen nooit mee naar dat soort voordeeltjes.
Vooral de economische tijden. Het is verrekte lastig een partij te vinden die zomaar even 8 miljoen betaald.quote:Op woensdag 13 februari 2013 07:46 schreef tammepiet het volgende:
Minder kijkdichtheid en geen Europese matches.
Ga je in jullie geval over 1, 2 jaar met de pet rond vang je veel meer.
Volgens mij begonnen met 6 en eindigen ze nu met 5 miljoen per jaar.quote:
Ik kwam het net tegen:quote:Op woensdag 13 februari 2013 07:23 schreef Bombvis het volgende:
In het AD staat een heel artikel over Opel dat de nieuwe hoofdsponsor moet worden, kan het niet vinden op de site van het AD nog en op internet vind ik alleen maar korte stukjes, niet hele artikel. Ben benieuwd hoeveel ze betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |