abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122785539
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:59 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Zelfs al verliezen we ze beiden is er alsnog geen man over boord: direct Europees, dat is waar we ons in ieder geval van moeten verzekeren, de rest is bonus. Maar deze pot is natuurlijk dé gelegenheid om je echt in de top te melden en voor het kampioenschap te spelen.

Win je deze twee wedstrijden dan sta je minimaal gedeeld eerste met relatief het makkelijkste programma. Dan moet je gewoon ALLES doen om kampioen te worden.
Je moet sowieso alles doen om kampioen te worden, als je weet dat de andere ploegen ook niet zomaar winnen. Ajax heeft geen goede voorhoede en PSV heeft een slechte achterhoede.
pi_122785592
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:57 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nou Feyenoord kan tegen RKC , NEC en Roda ook zomaar verliezen hoor. Gelukkig geldt dat voor alle clubs, dus het programma zegt weinig.

Heerenveen uit wint Feyenoord ook niet makkelijk.
Er is geen één wedstrijd die we makkelijk winnen.
Vind ik niet zo'n ramp, zolang we maar winnen.
Tot nu toe buiten de top 5 nog niet verloren, volgens mij zelfs geen puntverlies als we geen rode kaart hadden. We zijn er nog lang, lang, lang niet, maar als we zo doorgaan gaan we ons wel steeds nadrukkelijker bovenin melden.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_122785624
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:01 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Er is geen één wedstrijd die we makkelijk winnen.
Vind ik niet zo'n ramp, zolang we maar winnen.
Tot nu toe buiten de top 5 nog niet verloren, volgens mij zelfs geen puntverlies als we geen rode kaart hadden. We zijn er nog lang, lang, lang niet, maar als we zo doorgaan gaan we ons wel steeds nadrukkelijker bovenin melden.
Tuurlijk, we hebben ons al bovenin gemeld :)
pi_122785641
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Noem het maar niet zwaar. Alleen de laatste 6 wedstrijden lijken me niet zwaar.
Alle wedstrijden zijn zwaar.
Te langzaam beginnen, te laat afmaken, breedte selectie dit dat
pi_122785647
Feit is wel dat net als vorig seizoen je dit jaar echt een kans maakt op het kampioenschap. Er zijn in deze competitie geen ploegen die erboven uit steken. Vorig seizoen was geweldig maar ik vind toch dat er meer in had gezeten.
pi_122785706
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:02 schreef macca728 het volgende:

[..]

Tuurlijk, we hebben ons al bovenin gemeld :)
Op basis van de ranglijst wel, op basis van het spel en de selectie verwacht vrijwel iedereen, zowel bij Feyenoord als daarbuiten, dat het nog wel een paar keer mis loopt.

Ik ben een beetje bang dat een strontman ofzo bewust Pelles knieschijven er af schopt om de eigen kansen op het kampioenschap te verhogen ;( :'(
pi_122785715
Tsja, wat een wedstrijd tegen AZ waar je enorm in het zadel wordt geholpen al niet allemaal kan bewerkstelligen.

Ik vind het in zijn geheel lang niet zo goed als iedereen hier doet voorkomen. Als je derde eindigt mag je wmb echt je handjes dichtknijpen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 12 februari 2013 @ 13:06:37 #58
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_122785749
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:54 schreef Maastoren het volgende:
Heb zo'n vies voorgevoel dat Pelle zondag een kaart krijgt. In dat geval kunnen we psv net zo goed schriftelijk af doen.
pelle word toch bij psv door 2-3 man constant gedekt. de 24ste zullen we het van de andere spelers moeten hebben

wie weet scored immers wel weer eens! :') :D
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_122785762
Die TT _O_ Wat tof :D Veel succes zondag :)
  dinsdag 12 februari 2013 @ 13:10:09 #60
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_122785871
Zwolle lastig ploegje ik hoop natuurlijk dat we van ze winnen maar daar buiten gun in ze alles. Ik hoop nog eens op een Eagels Zwolle in de eredivisie mee te maken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_122785878
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:06 schreef Jimbo het volgende:

[..]

pelle word toch bij psv door 2-3 man constant gedekt. de 24ste zullen we het van de andere spelers moeten hebben

wie weet scored immers wel weer eens! :') :D
Zolang tie de ballen net zo klaar legt als afgelopen zondag vind ik 't best. :D

Van die verdedigers bij PSV moet Pellè ieder (kop)duel kunnen winnen.

Verder ben ik 't met Caland eens dat het vertoonde spel nog niet altijd om over naar huis te schrijven is, en je op basis van het spel dus nog weleens onnodig puntverlies kunt verwachten. Echter verliest Feyenoord vrijwel geen punten tegen de 'kleintjes' tot dusverre, ondanks dat Feyenoord de tegenstanders niet overklast en zichzelf veelal in moeilijkheden brengt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_122785880
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:05 schreef Caland het volgende:
Tsja, wat een wedstrijd tegen AZ waar je enorm in het zadel wordt geholpen al niet allemaal kan bewerkstelligen.

Ik vind het in zijn geheel lang niet zo goed als iedereen hier doet voorkomen. Als je derde eindigt mag je wmb echt je handjes dichtknijpen.
Het is niet zozeer die wedstrijd tegen AZ die iets bewerkstelligt, het gaat met name om het constante falen van de concurrentie.

Een derde plaats is gewoon uitstekend, maar met zulke falende tegenstand mag je ondertussen wel beginnen te hopen op meer, en als je de komende twee wedstrijden wint waar ik nog altijd sterk aan twijfel zal die hoop verdubbelen.
pi_122785920
quote:

Zo gek is dat toch niet? Iedere wedstrijd geeft die jonge gasten weer extra vertrouwen, in de kuip al jaren niet zo'n mooie serie gemaakt en bijna alle toppers al gehad. Zelfs al win je die laatste topwedstrijd niet maak je nog een goede kans om als 2e of zelfs 1e te eindigen.
pi_122785960
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:10 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Het is niet zozeer die wedstrijd tegen AZ die iets bewerkstelligt, het gaat met name om het constante falen van de concurrentie.

Een derde plaats is gewoon uitstekend, maar met zulke falende tegenstand mag je ondertussen wel beginnen te hopen op meer, en als je de komende twee wedstrijden wint waar ik nog altijd sterk aan twijfel zal die hoop verdubbelen.
Tsja, hopen mag altijd.

Zoals ik vorig seizoen ook al riep, als we op speelronde 34 om ongeveer 10 over 4 bovenaan staan begin ik er pas een klein beetje in te geloven. Dat zelfverdedigingsmechanisme bouw je wel op als Feyenoorder denk ik. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 12 februari 2013 @ 13:14:05 #65
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122785991
quote:

Ik vond niet dat we in het zadel werden geholpen. De beelden op tv zijn vertekend. Vanuit W was heel goed te zien dat het een gestrekt been was dat op Lexie zijn enkel werd geplant.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_122786016
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik vond niet dat we in het zadel werden geholpen. De beelden op tv zijn vertekend. Vanuit W was heel goed te zien dat het een gestrekt been was dat op Lexie zijn enkel werd geplant.
Ook dan wordt je toch in het zadel geholpen door een debiele overtreding. Ik zeg nergens dat die kaart onterecht was. Maar het was wel een gelijkopgaande wedstrijd volgens mij. Wij de kansen, AZ het betere van het spel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122786024
Ik ben het met Caland eens. Het zou al fantastisch al deze jong ploeg top 3 haalt.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_122786027
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Maar dan kon je ook een rode kaart geven voor die overtreding van Immers op Overtoom imo.
  Moderator dinsdag 12 februari 2013 @ 13:16:16 #69
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122786046
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Ook dan wordt je toch in het zadel geholpen door een debiele overtreding. Ik zeg nergens dat die kaart onterecht was. Maar het was wel een gelijkopgaande wedstrijd volgens mij. Wij de kansen, AZ het betere van het spel.
word Caland, word. Slechte van je.
4045
onlogisch
pi_122786055
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja, hopen mag altijd.

Zoals ik vorig seizoen ook al riep, als we op speelronde 34 om ongeveer 10 over 4 bovenaan staan begin ik er pas een klein beetje in te geloven. Dat zelfverdedigingsmechanisme bouw je wel op als Feyenoorder denk ik. :')
Meer dan 10, 15% zal ik het ook nog niet geven hoor, maar dat is al pakweg 100, 150 keer zo veel als 20 wedstrijden geleden ;-)

Nu hopen dat dat de komende 10 wedstrijden nog 50, 75 keer zo veel wordt B-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator dinsdag 12 februari 2013 @ 13:16:36 #71
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122786059
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Maar dan kon je ook een rode kaart geven voor die overtreding van Immers op Overtoom imo.
Wat is er met jouw UI? Heeft stijntje een ban?
4045
onlogisch
pi_122786068
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:16 schreef onlogisch het volgende:

[..]

word Caland, word. Slechte van je.
9.gif
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122786130
Ik zie trouwens dat Leerdam gisteren weer heeft meegedaan. Tegen Jong Vitesse.

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122786136
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Ook dan zijn het maar 3 punten. Als je na 22 speelronden op de gedeelde 2e plaats staat op 3 punten van de nr 1 ben je gewoon een kampioenskandidaat.
  Moderator dinsdag 12 februari 2013 @ 13:18:56 #75
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122786139
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:18 schreef Caland het volgende:

[ afbeelding ]
:D
4045
onlogisch
pi_122786193
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ook dan zijn het maar 3 punten. Als je na 22 speelronden op de gedeelde 2e plaats staat op 3 punten van de nr 1 ben je gewoon een kampioenskandidaat.
Als Feyenoord de aankomende twee wedstrijden wint moeten we ook gewoon voor het kampioenschap gaan. Helemaal mee eens. En dat uitspreken. We hebben notabene het "makkelijkste" programma.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_122786227
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:18 schreef Caland het volgende:

[ afbeelding ]
pi_122786272
quote:
'Feyenoord is titelkandidaat, daar kan je niet omheen'
Dinsdag, 12 februari 2013 om 11:40
Feyenoord kroonde zichzelf tot grote winnaar van het afgelopen weekend. De ploeg van Ronald Koeman klopte AZ (3-1) en pakte daarmee als de enige ploeg uit de top vijf de drie punten. Feyenoord steeg na de overwinning naar de derde plaats van de ranglijst en heeft nog maar drie punten minder dan koploper PSV, dat over een kleine twee weken op bezoek komt in De Kuip.

Volgens Rob Jacobs, oud-speler en trainer van Feyenoord, is het landskampioenschap zeker haalbaar. "Als je gedeeld tweede staat, na de drie punten tegen AZ, dan ben je titelkandidaat. Daar kan je niet meer omheen", zei Jacobs tegen Feyenoord TV. "Je staat drie punten achter op PSV en die ploeg komt over veertien dagen op bezoek. Als je die wedstrijd wint, dan doe je gewoon mee om de bovenste plek en dus voor het kampioenschap."
Koeman sprak na de overwinning op AZ nog zijn verbazing uit over de stand op de ranglijst, omdat er in zijn ogen betere ploegen zijn dan Feyenoord. Daar was Willem van Hanegem het echter niet mee eens en ook de Kromme liet maandag weten dat hij denkt dat de landstitel voor Feyenoord haalbaar moet zijn. In Rotterdam kon in 1999 voor het laatst een kampioenschap gevierd worden.

Voetbalzone
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_122786406
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:20 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Als Feyenoord de aankomende twee wedstrijden wint moeten we ook gewoon voor het kampioenschap gaan. Helemaal mee eens. En dat uitspreken. We hebben notabene het "makkelijkste" programma.
Nu toch ook al? Twente en Vitesse onder ons gaan ook nog voor het kampioenschap, niemand kan meer versterkingen inkopen, waarom zou je in onze positie NIET alles doen om kampioen te worden? In het slechtste geval "you shoot for the stars and land on the moon".
pi_122786484
Mee eens, hoewel ik me ook in de woorden van Koeman kan vinden dat er wel betere ploegen zijn dan ons. Ook zijn we nog niet zo stabiel als je kijkt naar het spel. Daarom houd ik zelf ff af....maar als je Zwolle uit en thuis van Philips SV wint moet je echt keihard uitspreken dat je voor niets minder dan het kampioenschap gaat.
pi_122786496
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:50 schreef Caland het volgende:
En als je zondag een niet uit te sluiten zeperd oploopt kan je weer maximaal vijfde worden zeker. :')
daaro is het mooi dat Zwolle een punt gepakt heeft tegen Twente.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 13:31:15 #82
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_122786531
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:29 schreef Aloulou het volgende:
Mee eens, hoewel ik me ook in de woorden van Koeman kan vinden dat er wel betere ploegen zijn dan ons. Ook zijn we nog niet zo stabiel als je kijkt naar het spel. Daarom houd ik zelf ff af....maar als je Zwolle uit en thuis van Philips SV wint moet je echt keihard uitspreken dat je voor niets minder dan het kampioenschap gaat.
Waarom zijn wij niet zo stabiel als PSV?
-----------------------Waterman---------------
Hutchinson--Marcelo--Derijck--Bouma

Kom op zeg... Dit is toch niveau NAC?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_122786599
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:31 schreef satecl het volgende:

[..]

De wedstrijden die ze winnen domineren ze ook echt. Bij ons is het nog veel te vaak zo-zo.
Uiteindelijk valt tot nu toe wel steeds het dubbeltje de goede kant op, daar niet van.
pi_122786606
Dan noem je ook wel wat, verdediging van hen. Ik vind dit Feyenoord nou niet zo stabiel dat ik nu al achterover hang omdat ik weet dat Zwolle uit gewoon een overwinning wordt. Ook als je de wedstrijden zelf bekijkt hangt het soms van wat geluk en toeval aan elkaar. Dat maakt helemaal niet uit want de punten tellen uiteindelijk maar het zou zomaar kunnen dat Zwolle uit gelijkspelt wordt en Philips SV thuis koele 0-2, waarbij wij op een paar momenten staan te schutteren.
pi_122786640
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:31 schreef satecl het volgende:

[..]

Ze scoren wel heel erg makkelijk.
pi_122786743
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:29 schreef Aloulou het volgende:
I.m.o. moet je dus de volgende wedstrijd tegen PEC al uitspreken dat je voor niets minder dan het kampioenschap gaat.
pi_122786834
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
I.m.o. moet je dus de volgende wedstrijd tegen PEC al uitspreken dat je voor niets minder dan het kampioenschap gaat.
Eens, Koeman moet dat uitspreken en vanaf nu alle wedstrijden beschouwen als een wedstrijd op weg naar het kampioenschap (wat het feitelijk ook gewoon is). Ik denk dat dit elftal die druk best wel aan kan en het ook goed is om dat uit te spreken.
pi_122786914
Hier in Eindhoven tekent iedereen voor een gelijkspel in de Kuip, mits er zaterdag van Utrecht wordt gewonnen. Voordeel voor Feyenoord, denk ik. Vanaf minuut 1 die verdediging op de huid zitten en dan maak je een betere kans dan PSV op winst.
Dit, dus.
pi_122786997
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef Buitendam het volgende:
Hier in Eindhoven tekent iedereen voor een gelijkspel in de Kuip, mits er zaterdag van Utrecht wordt gewonnen. Voordeel voor Feyenoord, denk ik. Vanaf minuut 1 die verdediging op de huid zitten en dan maak je een betere kans dan PSV op winst.
Gelijkspel zou ik ook voor tekenen, als Feyenoorder zijnde, mits Feyenoord wint bij PEC en NEC. Dan blijft het verschil hooguit 3 punten en die zijn wel in te lopen met de toppers die PSV voor de boeg heeft.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_122787010
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:43 schreef Buitendam het volgende:
Vanaf minuut 1 die verdediging op de huid zitten en dan maak je een betere kans dan PSV op winst.
Probleem is dat ze dat juist nooit doen.
Als we de eerste 20 minuten van de eerste helft en de eerste 10 van de tweede helft schadevrij doorkomen denk ik dat we een goede kans maken, maar dat is waar het juist wel weer mis zal gaan :'(
pi_122787043
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Gelijkspel zou ik ook voor tekenen, als Feyenoorder zijnde, mits Feyenoord wint bij PEC en NEC. Dan blijft het verschil hooguit 3 punten en die zijn wel in te lopen met de toppers die PSV voor de boeg heeft.
Ik kan me eerlijk gezegd weer moeilijk voorstellen dat ze bij NEC winnen op de een of andere manier.
pi_122787074
Afmaken die Boeren dus in De Kuip. Koeman zich uitspreken voor het kampioenschap en niets minder. Zijn de jongens tot op het bot gemotiveerd, en met het legioen erachter Advocaat's droom om kampioen te worden keihard kapotslaan. Een 3-1 ofzo zou volstaan en lekker lang doordreunen in Eindhoven, hopen dat Marcelo of Derijck nog een persoonlijke fout maakt zodat Dicky lekker zichzelf kan opvreten :7
pi_122787119
Toch wel bizar eigenlijk, na Guidetti ga je op zoek naar een nieuwe spits. Kastanje is niet haalbaar, evenals Kuyt. Nog een klein geruchtje over die Bojan en dan heb je half jaar later ineens Pietje Pelle onder contract staat die werelds presteert. _O- :')
  dinsdag 12 februari 2013 @ 13:49:00 #94
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_122787122
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:47 schreef Aloulou het volgende:
Afmaken die Boeren dus in De Kuip. Koeman zich uitspreken voor het kampioenschap en niets minder. Zijn de jongens tot op het bot gemotiveerd, en met het legioen erachter Advocaat's droom om kampioen te worden keihard kapotslaan. Een 3-1 ofzo zou volstaan en lekker lang doordreunen in Eindhoven, hopen dat Marcelo of Derijck nog een persoonlijke fout maakt zodat Dicky lekker zichzelf kan opvreten :7
Ik denk eerder een persoonlijke fout van Mathijssen of Immers waardoor we verliezen
pi_122787160
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:48 schreef Typisch het volgende:
Toch wel bizar eigenlijk, na Guidetti ga je op zoek naar een nieuwe spits. Kastanje is niet haalbaar, evenals Kuyt. Nog een klein geruchtje over die Bojan en dan heb je half jaar later ineens Pietje Pelle onder contract staat die werelds presteert. _O- :')
Bojan was niet eens een klein gerucht trouwens zo bleek later.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122787204
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:46 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik kan me eerlijk gezegd weer moeilijk voorstellen dat ze bij NEC winnen op de een of andere manier.
Is een vervelende uitwedstrijd inderdaad, maar als Feyenoord in een 'flow' komt, en dat is zomaar mogelijk als de kampioensaspiraties echt gaan leven, en mits Pellè geen geel pakt tegen PSV, kunnen ze ook zomaar overtuigend winnen.

Alles is mogelijk. :P
pi_122787217
Ik zou die kampioensaspiraties niet uitspreken, als Koeman zijnde. Het is Februari en vooralsnog doet Feyenoord prima mee zonder het te hebben over het kampioenschap en te richten op de wedstrijden. Ik denk dat je dan alleen maar onnodig druk erop gooit.
Dit, dus.
pi_122787303
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:51 schreef Buitendam het volgende:
Ik zou die kampioensaspiraties niet uitspreken, als Koeman zijnde. Het is Februari en vooralsnog doet Feyenoord prima mee zonder het te hebben over het kampioenschap en te richten op de wedstrijden. Ik denk dat je dan alleen maar onnodig druk erop gooit.
Ik zeg dat we gewoon de tegenstander helemaal gek maken door dit soort kwetsende spanddoeken.

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122787323
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik zeg dat we gewoon de tegenstander helemaal gek maken door dit soort kwetsende spanddoeken.

[ afbeelding ]
Tss, schavuiten en schobbejakken zijn het zeg ik je!
pi_122787333
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef Caland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Doe normaal man, idioot. De permbans zijn voor minder uitgedeeld, hoor? :r
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')