Hadden ze vorig jaar weinig last van.quote:Plek nummer twee is in de ogen van veel jonge spelers van Feyenoord niet meer dan de stek van de eerste verliezer.
Uit bij de joden waren Vilhena/Clasie/JP de enige die nog een redelijk niveau haalden, dat zegt ook wel wat. Hoop gewoon dat Brard blijft, klasse werk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup. Maar ook het feit dat deze gasten niet weten wat verliezen is maakt ze al een stuk sterker met name tegen die neuzen. Daar viel de afgelopen wedstrijd bar weinig van te zien, maar respect hebben ze amper voor 020 aangezien ze in de jeugd altijd de vloer aanveegde met 020.
Als deze ploeg in zijn hoedanigheid nog 2 jaar bij elkaar kan blijven kunnen er mooie dingen gebeuren denk ik
Ik vind Pelle ook iedere wedstrijd bovengemiddeld. Lijkt met z'n 27 jaar en ondanks positie in de spits toch een beetje een leider te worden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Uit bij de joden waren Vilhena/Clasie/JP de enige die nog een redelijk niveau haalden, dat zegt ook wel wat. Hoop gewoon dat Brard blijft, klasse werk.
Het succes van de jeugdopleiding staat of valt niet met Brard. Ook een Jansen is extreem belangrijk, met name voor de continuïteit. Als Brard weggaat zou dat jammer zijn maar is er geen man overboord.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Uit bij de joden waren Vilhena/Clasie/JP de enige die nog een redelijk niveau haalden, dat zegt ook wel wat. Hoop gewoon dat Brard blijft, klasse werk.
Ik schrok destijds een beetje van een interview wat ik las. Dat is alweer van een paar jaar geleden. Maar daarin werd gezegd dat één van de 2, Brard of Jansen, geen idee wie, bij zijn aanstelling verbaast was over het feit dat de gedachtegang bij de jeugd van Feyenoord altijd was geweest om een elftal beter te maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Het succes van de jeugdopleiding staat of valt niet met Brard. Ook een Jansen is extreem belangrijk, met name voor de continuïteit. Als Brard weggaat zou dat jammer zijn maar is er geen man overboord.
Klopt, het fysieke gedeelte werd ook jarenlang overgewaardeerd op varkenoord. Die verandering is toen onder Bosz opgezet met als architect Jansen en uitvoerder Brard als je het zo simpel kan stellen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik schrok destijds een beetje van een interview wat ik las. Dat is alweer van een paar jaar geleden. Maar daarin werd gezegd dat één van de 2, Brard of Jansen, geen idee wie, bij zijn aanstelling verbaast was over het feit dat de gedachtegang bij de jeugd van Feyenoord altijd was geweest om een elftal beter te maken.
Nigger whut? dacht ik toen. Al die jaren is er dus gefocused om jeugdteams beter te maken ipv het individu
Daar begreep ik dus werkelijk waar niks van. Want de filosofie is toch echt om een individu sterker te maken. En dat laatste is wat zich de laatste jaren bij Feyenoord extreem sterk ontwikkelt.
Heel belangrijk om nu te presteren wat dat betreft. Mocht Feyenoord nu kampioen worden of via de voorrondes CL halen kun je reuzenstappen maken. Zowel financieel als qua aantrekkingskracht op eigen en externe spelers. Als je de enige Nederlandse CL deelnemer ben kun je zowat in 1 klap blokmans uitkopen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup. Maar ook het feit dat deze gasten niet weten wat verliezen is maakt ze al een stuk sterker met name tegen die neuzen. Daar viel de afgelopen wedstrijd bar weinig van te zien, maar respect hebben ze amper voor 020 aangezien ze in de jeugd altijd de vloer aanveegde met 020.
Als deze ploeg in zijn hoedanigheid nog 2 jaar bij elkaar kan blijven kunnen er mooie dingen gebeuren denk ik
Nou ja, ik vind het wel weer erg optimistisch om het woord kampioenschap in de mond te nemen. Vergeet niet dat we vorig jaar ook voorronde CL haalde, maar uiteindelijk jack shit hadden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heel belangrijk om nu te presteren wat dat betreft. Mocht Feyenoord nu kampioen worden of via de voorrondes CL halen kun je reuzenstappen maken. Zowel financieel als qua aantrekkingskracht op eigen en externe spelers. Als je de enige Nederlandse CL deelnemer ben kun je zowat in 1 klap blokmans uitkopen.
Verheijen zal toch ook erg belangrijk zijn geweest. Zonder hem had Clasie hier nu niet gestaan denk ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, het fysieke gedeelte werd ook jarenlang overgewaardeerd op varkenoord. Die verandering is toen onder Bosz opgezet met als architect Jansen en uitvoerder Brard als je het zo simpel kan stellen.
Het is wat dat aangaat ook geen toeval dat Cruijff en Jansen goede vrienden zijn en op dat vlak nagenoeg dezelfde visie delen. Die verandering wordt dan ook nu pas bij onze vrienden uit Duivendrecht ingezet.
Er staat een hele duidelijke ALS bij, zoals ik dat er altijd in heb staan. Ik ben bang dat we over 2 weken weer met beide voetjes op de vloer staan. Ook met de EL heb ik vrede, maar CL zou echt een gigantische boost geven.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het wel weer erg optimistisch om het woord kampioenschap in de mond te nemen. Vergeet niet dat we vorig jaar ook voorronde CL haalde, maar uiteindelijk jack shit hadden.
Hakkebar in de spits joh.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:54 schreef Maastoren het volgende:
Heb zo'n vies voorgevoel dat Pelle zondag een kaart krijgt. In dat geval kunnen we psv net zo goed schriftelijk af doen.
Dan is er ook geen man overboord. Mits Feyenoord wel van PEC Zwolle weet te winnen uiteraard.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:53 schreef De_Pel het volgende:
Ik vrees toch dat we tegen PSV weer in een te laag tempo beginnen en tegen hun doeltreffendheid aanlopen in de eerste 20 minuten, waarna een gelijk spel het maximale is wat we er uit kunnen slepen...
Hoop doet leven na ajax vorig jaar zonder Guidetti, maar ik heb een beetje hetzelfde gevoelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:54 schreef Maastoren het volgende:
Heb zo'n vies voorgevoel dat Pelle zondag een kaart krijgt. In dat geval kunnen we psv net zo goed schriftelijk af doen.
Ik weet niet of Verheijen daar een stem in heeft gehad, wel had Clasie een eigen trainingsprogramma samengesteld door Verheijen wat voornamelijk minder trainen betekende.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Verheijen zal toch ook erg belangrijk zijn geweest. Zonder hem had Clasie hier nu niet gestaan denk ik.
Utrecht thuis & ADO uit wellicht nog lastig.quote:PEC Zwolle - Feyenoord
Feyenoord - lampjes
NEC - Feyenoord
Roda JC - Feyenoord
Feyenoord- Utrecht
sc Heerenveen -Feyenoord
Feyenoord - VVV
RKC - Feyenoord
Feyenoord Vite$$e
Feyenoord Heracles
ADO - Feyenoord
Feyenoord - NAC
Mwa. Janmaat halen en spelers zoals Vilhena behouden is imo al een direct gevolg van nieuwe status Feyenoord als EL of met beetje geluk CLvr club. 2 jaar terug was Janmaat naar Bremen en Vilhena naar Ajax/PSV/AZ vertrokken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het wel weer erg optimistisch om het woord kampioenschap in de mond te nemen. Vergeet niet dat we vorig jaar ook voorronde CL haalde, maar uiteindelijk jack shit hadden.
Wedstrijden tegen nec zijn ook traditioneel lastig, op vorig jaar na.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:56 schreef onlogisch het volgende:
Opzich hebben we niet zo'n bijster zwaar programma meer. De 2 zwaarste, Vitesse & de lampjes krijgen we nog eens thuis ook
Resterende programma :
[..]
Utrecht thuis & ADO uit wellicht nog lastig.
Nou Feyenoord kan tegen RKC , NEC en Roda ook zomaar verliezen hoor. Gelukkig geldt dat voor alle clubs, dus het programma zegt weinig.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:56 schreef onlogisch het volgende:
Opzich hebben we niet zo'n bijster zwaar programma meer. De 2 zwaarste, Vitesse & de lampjes krijgen we nog eens thuis ook
Resterende programma :
[..]
Noem het maar niet zwaar. Alleen de laatste 6 wedstrijden lijken me niet zwaar. Als we dan nog op een punt of 3 van de koploper staan is er een reële kans, anders niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:56 schreef onlogisch het volgende:
Resterende programma :
[..]
Zelfs al verliezen we ze beiden is er alsnog geen man over boord: direct Europees, dat is waar we ons in ieder geval van moeten verzekeren, de rest is bonus. Maar deze pot is natuurlijk dé gelegenheid om je echt in de top te melden en voor het kampioenschap te spelen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan is er ook geen man overboord. Mits Feyenoord wel van PEC Zwolle weet te winnen uiteraard.
Tja, dat kan inderdaad. Maar ik heb liever het programma van Feyenoord dan dat van de lampjes. Die krijgen die neuzen nog op bezoek en moeten nog naar duitsland en de almachtige Kuip.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou Feyenoord kan tegen RKC , NEC en Roda ook zomaar verliezen hoor. Gelukkig geldt dat voor alle clubs, dus het programma zegt weinig.
Ik zie het niet zo zitten in Achahbar in de spits. Komt fysiek toch echt tekort ben ik bang.quote:
Vorig jaar speelde Feyenoord een heel ander soort voetbal. Veel meer reactie-voetbal en op de counter. Dit seizoen spelen ze heel anders. Moet ook wel met Pelle als spits.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hoop doet leven na ajax vorig jaar zonder Guidetti, maar ik heb een beetje hetzelfde gevoel
Doet moet je toch nu ook al doen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Win je deze twee wedstrijden dan sta je minimaal gedeeld eerste met relatief het makkelijkste programma. Dan moet je gewoon ALLES doen om kampioen te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |