Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
Op woensdag 30 januari 2013 23:41 schreef mrstylo het volgende: Laatste 2/3 jaar hebben Brands (enige wat hij goed heeft gedaan) en Goes heel PSV jeugd opnieuw opgebouwd. Er zit daar vol met talenten, maar omdat Advocaat er niets mee doet (kijkt niet eens naar PSV A1) verpest je alles. Een andere trainer zou minimaal 2 basis spelers uit onze jeugd in de basis hebben.
Wie dan in hemelsnaam? Depay? Nee Mertens is vooralsnog beter. Locadia? Aardige spits in wording, maar om nu met zekerheid te stellen dat iedere andere trainer hem zou kiezen ten faveure van Lens en Matavz? Die kans acht ik zéér klein. Peter van Ooijen? Ritzmaier? Absoluut niet. Brenet, heeft potentie, maar schijnt verdedigend nog te kort te komen. Koch, nee en Hendrix is een leuk talent, dat kan wat worden, maar doe nu niet alsof het het achtste wereldwonder is, dat is het niet.
Arias niet dus. Hutch rb, Brenet als backup. Volgend jaar Brenet?
Er zal in ieder geval een backup moeten komen voor Brenet, of iemand die daarvoor staat. Verder geen RB's in de jeugd....
Loopt er nog iets rond in de eredivisie? Marcellis ofzo, voor 5 miljoen is die wel te halen?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Ja, grote praatjes altijd. In de praktijk onmogelijk.
Of je moet mongolen hebben die een foto met barcode en al op marktplaats zetten. Maar die zijn er maar zeer weinig.
Dat is wel zo. Maar goed. Vaak genoeg groepjes nederlanders gezien die dan voor de tegenpartij waren (europees) en niet veel aan de hand (op zuid zit je ook wel veilig).
Maar in die tijd speelde psv vaak tegen turkse clubs en is vaak fout gegaan. Tja turkse nederlanders die dan op een psv vak gaan zitten. Zal er verder niks over zeggen want dan discrimineer ik weer. Genoeg voorbeelden in de maatschappij.
Mensen gaven vaak via markplaats precies de plaasten aan waar ze zaten (ook via email ofzo) Psv undercover
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Dat is wel zo. Maar goed. Vaak genoeg groepjes nederlanders gezien die dan voor de tegenpartij waren (europees) en niet veel aan de hand (op zuid zit je ook wel veilig).
Maar in die tijd speelde psv vaak tegen turkse clubs en is vaak fout gegaan. Tja turkse nederlanders die dan op een psv vak gaan zitten. Zal er verder niks over zeggen want dan discrimineer ik weer. Genoeg voorbeelden in de maatschappij.
Mensen gaven vaak via markplaats precies de plaasten aan waar ze zaten (ook via email ofzo) Psv undercover
Europees gezien heb je ook niet echt 'vijanden' of haat. In de stad wordt er vaak genoeg wat uitgevochten in Europese duels hoor.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Wie dan in hemelsnaam? Depay? Nee Mertens is vooralsnog beter. Locadia? Aardige spits in wording, maar om nu met zekerheid te stellen dat iedere andere trainer hem zou kiezen ten faveure van Lens en Matavz? Die kans acht ik zéér klein. Peter van Ooijen? Ritzmaier? Absoluut niet. Brenet, heeft potentie, maar schijnt verdedigend nog te kort te komen. Koch, nee en Hendrix is een leuk talent, dat kan wat worden, maar doe nu niet alsof het het achtste wereldwonder is, dat is het niet.
Vind jij CV duo Derijck/Zanka met Marcelo goed? Weet zeker dat Koch evenveel fouten zal maken, maar omdat hij jonger is, kan hij veel meer groeien. Vindt zelf Locadia ook beter dan Matavz. Locadia heeft veel minder kansen voor een doelpunt nodig.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Brands, de man met een visie... Hier had hij niet eerder op kunnen anticiperen? Dat Arias te duur was was al langer bekend lijkt me...
Brands wilt Brenet, maar Advocaat wilt iemand anders. Hij wilde Locadia ook niet in selectie hebben, maar Brands moest hem overtuigen. Je kan veel over Brands zeggen, maar hij doet er echt alles aan om jeugd door te laten stromen.
Ah fijn, we gaan morgen eens kijken. Op de laatste fucking dag. Ongelofelijk weer dit.
Het is wel vaak zo dat er op de laatste transferdag nog heel veel gebeurt. Dat houdt het wel spannend.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
Vind jij CV duo Derijck/Zanka met Marcelo goed? Weet zeker dat Koch evenveel fouten zal maken, maar omdat hij jonger is, kan hij veel meer groeien. Vindt zelf Locadia ook beter dan Matavz. Locadia heeft veel minder kansen voor een doelpunt.
Nee, dat vind ik geen sterke duo's. Maar als je vol inzet op het kampioenschap, dan behoren de beste te spelen. Blijkbaar behoort Koch daar nog niet toe. Nu heb ik daar sowieso mijn twijfels over, zo geweldig heb ik die nog niet zien spelen.
Dat vindt jij ja, Advocaat is een andere mening toegedaan en die kan ik best volgen. Natuurlijk zou het leuk zijn om meer eigen jeugd te hebben, maar wat ik overal lees is het geforceerd jeugdspelers proberen in te passen. Ze zijn gewoon nog niet zo ver.
Vind jij CV duo Derijck/Zanka met Marcelo goed? Weet zeker dat Koch evenveel fouten zal maken, maar omdat hij jonger is, kan hij veel meer groeien. Vindt zelf Locadia ook beter dan Matavz. Locadia heeft veel minder kansen voor een doelpunt nodig.
Niet te vergeten dat Koch een stuk goedkoper zal zijn.
“Ik vond dat we de eerste helft redelijk onder controle hadden, wat resulteerde in een aantal goede kansen. Toch waren allebei de ploegen aan elkaar gewaagd, wat een voorzichtige, aftastende eerste helft opleverde.” De hoofdcoach zag dat zijn ploeg terecht op voorsprong kwam, maar de 1-1 te makkelijk tegen kreeg. “Die gelijkmaker was totaal onnodig, en we werden er bovendien voorzichtiger door.” Advocaat vond dat zijn ploeg sterk aan de tweede helft begon. “We begonnen prima en hadden het wederom redelijk onder controle. Toch brak er een sterkere fase van Feyenoord aan. We hebben vervolgens geluk dat we uit een standaardsituatie de 2-1 maken, maar dit is een belangrijke overwinning voor ons,” aldus Advocaat.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Nee, dat vind ik geen sterke duo's. Maar als je vol inzet op het kampioenschap, dan behoren de beste te spelen. Blijkbaar behoort Koch daar nog niet toe. Nu heb ik daar sowieso mijn twijfels over, zo geweldig heb ik die nog niet zien spelen.
Marcelo en Derijck ook niet. Maar dit wordt een wellus en nietus discussie zo.
quote:
Dat vindt jij ja, Advocaat is een andere mening toegedaan en die kan ik best volgen. Natuurlijk zou het leuk zijn om meer eigen jeugd te hebben, maar wat ik overal lees is het geforceerd jeugdspelers proberen in te passen. Ze zijn gewoon nog niet zo ver.
Geforceerd of niet, alles is beter dan Mano en Hutch.
Feyenoord heeft wel gruwelijk ingeleverd, als je het vergelijkt met vorig jaar. Als je zo fel in de Kuip speelt als vanavond dan klop je ze drie keer, dit seizoen.
Op donderdag 31 januari 2013 00:10 schreef Buitendam het volgende: Feyenoord heeft wel gruwelijk ingeleverd, als je het vergelijkt met vorig jaar. Als je zo fel in de Kuip speelt als vanavond dan klop je ze drie keer, dit seizoen.
In de Kuip is helaas 'gewoon' weer een wedstrijd op zich. Zie ik ons nog niet zo gauw winnen.
In de Kuip is helaas 'gewoon' weer een wedstrijd op zich. Zie ik ons nog niet zo gauw winnen.
Die voorsprong voor Feyenoord als ze in de Kuip spelen neem ik sowieso met een korrel zout. Als het team niet loopt wint zelfs De Graafschap daar. Dit Feyenoord is een matig team, een irritante sta-in-de-weg. Ik hoop dat de flow er even in blijft, zodat PSV het eigen spel kan blijven spelen. Dan ben je gewoon de bovenliggende partij. Feyenoord werd vandaag op verschillende momenten com-pleet voor lul gelopen. De enige manier hoe ik ze van PSV zie winnen is met medewerking van Hutchinson en Marcelo.
Die voorsprong voor Feyenoord als ze in de Kuip spelen neem ik sowieso met een korrel zout. Als het team niet loopt wint zelfs De Graafschap daar. Dit Feyenoord is een matig team, een irritante sta-in-de-weg. Ik hoop dat de flow er even in blijft, zodat PSV het eigen spel kan blijven spelen. Dan ben je gewoon de bovenliggende partij. Feyenoord werd vandaag op verschillende momenten com-pleet voor lul gelopen. De enige manier hoe ik ze van PSV zie winnen is met medewerking van Hutchinson en Marcelo.
Heeft ook niet zozeer met Feyenoord te maken, heeft met PSV te maken. De tegenstander kan altijd een tegendoelpunt maken, en dan willen ze vanzelf wel eens in een 'flow' raken.
Als onze meisjes naar de vijandige Kuip moeten, tegen een opgezweepd Feyenoord, dan weet je 1 ding zeker: 0 punten.
"Een opgezweept Feyenoord." Ik vind het altijd van die fantasieverhalen. Zolang ze lekker een opgezweepte Immers die z'n dag niet heeft blijven opstellen heb ik er nog altijd vertrouwen in.
"Een opgezweept Feyenoord." Ik vind het altijd van die fantasieverhalen. Zolang ze lekker een opgezweepte Immers die z'n dag niet heeft blijven opstellen heb ik er nog altijd vertrouwen in.
Volgens jouw redenatie zit er dus geen verschil tussen uit- en thuiswedstrijden. Apart.
Volgens jouw redenatie zit er dus geen verschil tussen uit- en thuiswedstrijden. Apart.
Dat staat er nergens. Maar ik vind in tijden dat het allemaal zo onvoorspelbaar is dat je moeilijk kunt zeggen dat Feyenoord uit een zekerheidje op 0 punten is, want "Kolkende Kuip". Ja, maar in die kolkende kuip staat nog altijd Lex Immers en consorten te kloten, dus daar kan gewoon gewonnen worden. Net zo goed als dat er thuis kansloos van PEC wordt verloren.
Dat staat er nergens. Maar ik vind in tijden dat het allemaal zo onvoorspelbaar is dat je moeilijk kunt zeggen dat Feyenoord uit een zekerheidje op 0 punten is, want "Kolkende Kuip". Ja, maar in die kolkende kuip staat nog altijd Lex Immers en consorten te kloten, dus daar kan gewoon gewonnen worden. Net zo goed als dat er thuis kansloos van PEC wordt verloren.
Toch blijft het knullig dat je wilt dat de PSV'ers zich hier daar voor verantwoorden. Ik kan er niks aan doen, ik zou ook willen dat Brands anders handelde, maar ja...
Nou, het begon eigenlijk meer over de wedstrijd en de kansen op de uitpot tegen Feyenoord, maar in een recordtempo zaten we weer op het falende beleid van Brands en de 10-0.
Wordt de laatste tijd een repetitief topic, van mij mag er wel wat meer schwung in.
Op donderdag 31 januari 2013 00:37 schreef Buitendam het volgende: Nou, het begon eigenlijk meer over de wedstrijd en de kansen op de uitpot tegen Feyenoord, maar in een recordtempo zaten we weer op het falende beleid van Brands en de 10-0.
Wordt de laatste tijd een repetitief topic, van mij mag er wel wat meer schwung in.
Ik zie zo'n supporter dan thuis komen inderdaad na een dagje weet ik veel wat doen, vol verwachting. Die reactie na de 10 ipv 0 te zien lijkt me priceless inderdaad
Zeker. Valt me trouwens op hoe Wijnaldum los gaat. Een seizoen geleden wilde hij nog niet eens juichen tegen Feyenoord, als hij scoorde Niet dat het nodig was
Zeker. Valt me trouwens op hoe Wijnaldum los gaat. Een seizoen geleden wilde hij nog niet eens juichen tegen Feyenoord, als hij scoorde Niet dat het nodig was
Bij de vorige wedstrijd in de Eredivisie juichte hij ook al zo Mooi man.
Totdat psv failliet is zal het elk jaar voorbij komen.
Als Brands blijft zal het dus nog 10 jaar voorbij komen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op donderdag 31 januari 2013 02:05 schreef Dj_Day-V het volgende: Owja, we gaan trouwens AZ of Ajax/Vitesse uit loten. Hoop zelf op een Ajax - PSV in de Kuip. Welterusten.
Gisteren genoten. Bij ons in het vak ook een hoop Feyenoorders (waarvan ook wat HK) trouwens, die heerlijk op hun nummer gezet werden na de goal van Van Bommel. Toen ik in de 70e minuut of zo ging pissen hoorde ik ze trouwens tegen elkaar zeggen dat ze beter in de 85e minuut konden gaan omdat ze bang waren dat ze opgewacht zouden worden. Maar goed, verder doet niemand ze dat na om zo massaal op een thuisvak te zitten.
Na de wedstrijd werd er nog gevochten bij de Aftrap ja, maar daar stonden zoveel mensen te kijken dat je eigenlijk maar amper meekreeg wat er gebeurde.
Al met al een een leuke wedstrijd gezien met werkelijk een dramatische Blom, maar wát een ontlading bij de goal. Ik kon vannacht maar amper slapen van de adrenaline. Was het geld dubbel en dwars waard, jammer dat in NL de beker alleen leeft vanaf de finale.
[ Bericht 11% gewijzigd door ZuidGrens op 31-01-2013 09:39:27 ]
Het viel me gisteren op hoe goed Strootman was tov een jaar geleden. Toen vond ik Clasie beter, nu werd Clasie helaas overlopen door hem. Echt veel progressie geboekt in een jaar.
Op donderdag 31 januari 2013 09:59 schreef Slobeend het volgende: Het viel me gisteren op hoe goed Strootman was tov een jaar geleden. Toen vond ik Clasie beter, nu werd Clasie helaas overlopen door hem. Echt veel progressie geboekt in een jaar.
Vind Clasie dit seizoen tot nu toe sowieso wat tegenvallen.
Vond hem vorig jaar veel dwingender, aanweziger. Zat overal tussen en gaf een goed vervolg. Vind hem nu wat anoniemer spelen.
Moet wel eerlijk bekennen dat ik hem niet iedere wedstrijd live zie spelen.
Denk dat dat ook lag aan El Ahmadi naast hem en Bakkal ervoor. Dit jaar komt alle verantwoordelijkheid op Clasie neer, dat is toch wel een andere rol dan vorig jaar. In mijn ogen doet hij dit op een paar wedstrijden na uitstekend.
Denk dat dat ook lag aan El Ahmadi naast hem en Bakkal ervoor. Dit jaar komt alle verantwoordelijkheid op Clasie neer, dat is toch wel een andere rol dan vorig jaar. In mijn ogen doet hij dit op een paar wedstrijden na uitstekend.
Dit Feyenoord mist El Ahmadi inderdaad node. Mensen die destijds dachten dat Vormer El Ahmadi moeiteloos zou gaan opvolgen. Maar de inbreng van Bakkal wordt door veel mensen ook onderschat. Die stond er juist in de "toppers".
Dit Feyenoord mist El Ahmadi inderdaad node. Mensen die destijds dachten dat Vormer El Ahmadi moeiteloos zou gaan opvolgen. Maar de inbreng van Bakkal wordt door veel mensen ook onderschat. Die stond er juist in de "toppers".
Niet alleen in de toppers; toen Guidetti die laatste wedstrijden niet meer meespeelde heeft ie ons ook nog menig overwinning bezorgd. Totaal ondergewaardeerd die jongen.
Niet alleen in de toppers; toen Guidetti die laatste wedstrijden niet meer meespeelde heeft ie ons ook nog menig overwinning bezorgd. Totaal ondergewaardeerd die jongen.
Inderdaad, over voetbalintelligentie gesproken, daar mag Immers alleen maar van dromen
Op donderdag 31 januari 2013 09:50 schreef Dj_Day-V het volgende: Ik vroeg mij af wat Bakkal aan het doen is. Zie ik op wiki dat hij maar 4 wedstrijden mee heeft gedaan
Wat een onzin. Vormer is een uitstekende speler die voorgaande jaren Roda echt een niveau hoger tilde. Dat El Ahmadi na 3 jaar uitgekotst te zijn in 2012 wel een lekker verhaal draaide wil echt niet zeggen dat hij beter is dan Ruudje. Ja, hij heeft een transfer naar Villa verdient... maar die club gaat ook echt lekker momenteel Die hebben overal maar wat spelers aangetrokken in de hoop een capabel elftal op de been te zetten. Nou niet dus.
Wat een onzin. Vormer is een uitstekende speler die voorgaande jaren Roda echt een niveau hoger tilde. Dat El Ahmadi na 3 jaar uitgekotst te zijn in 2012 wel een lekker verhaal draaide wil echt niet zeggen dat hij beter is dan Ruudje. Ja, hij heeft een transfer naar Villa verdient... maar die club gaat ook echt lekker momenteel Die hebben overal maar wat spelers aangetrokken in de hoop een capabel elftal op de been te zetten. Nou niet dus.
Zeg je juist ja. Heeft Roda één seizoen naar een hoger niveau getild. Al was dat mijn inziens meer de verdienste van Willem Janssen en Junker. De mannen die op elke bal die diep werd gegeven liepen.
Waar vind je Vormer dan goed in? Wat heeft hij dit Feyenoord bijgebracht? Op welke positie moet hij spelen?
Zeg je juist ja. Heeft Roda één seizoen naar een hoger niveau getild. Al was dat mijn inziens meer de verdienste van Willem Janssen en Junker. De mannen die op elke bal die diep werd gegeven liepen.
Waar vind je Vormer dan goed in? Wat heeft hij dit Feyenoord bijgebracht? Op welke positie moet hij spelen?
Vormer is drie jaar lang een bepalende middenvelder geweest bij Roda. Nee hij heeft momenteel Feyenoord nog niks bijgebracht en ik vond hem ook niet goed spelen in het begin van het seizoen. Echter denk ik dat ze van hem nog genoeg plezier kunnen beleven in Rotterdam, ik heb hem vaak genoeg aan het werk gezien in Kerkrade om te kunnen zeggen dat hij echt wel goed genoeg is voor een subtopper als Feyenoord. En wat ik wil aangeven; een Vormer in vorm is echt niet slechter dan die El Ahmadi. Heb je hem nog op de Afrika Cup gezien ? Die kerel kon nog geen pass geven. Wat een hark.
Vormer is drie jaar lang een bepalende middenvelder geweest bij Roda. Nee hij heeft momenteel Feyenoord nog niks bijgebracht en ik vond hem ook niet goed spelen in het begin van het seizoen. Echter denk ik dat ze van hem nog genoeg plezier kunnen beleven in Rotterdam, ik heb hem vaak genoeg aan het werk gezien in Kerkrade om te kunnen zeggen dat hij echt wel goed genoeg is voor een subtopper als Feyenoord. En wat ik wil aangeven; een Vormer in vorm is echt niet slechter dan die El Ahmadi. Heb je hem nog op de Afrika Cup gezien ? Die kerel kon nog geen pass geven. Wat een hark.
Het zijn wel twee verschillende spelers. El Ahmadi is een paard die maar blijft lopen, type Willem Jansen. Vormer is meer slimme spelverdeler, type Clasie.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
Hij heeft bijna niets gespeeld, dus dan kan hij niet slecht spelen. Hij kan ook niet op de plek van Ahmadi. heeft hij nog nooit gespeeld. Bij Roda speelde ze met een ruit op het middenveld met hem als achterste. De plek waar Clasie staat zeg maar. Alleen heeft Clasie een beter overzicht, meer voetbalintelligentie, een betere steekbal en is hij positioneel sterker. Dus staat hij er terecht langs en is het een rare aankoop.
Hij heeft bijna niets gespeeld, dus dan kan hij niet slecht spelen. Hij kan ook niet op de plek van Ahmadi. heeft hij nog nooit gespeeld. Bij Roda speelde ze met een ruit op het middenveld met hem als achterste. De plek waar Clasie staat zeg maar. Alleen heeft Clasie een beter overzicht, meer voetbalintelligentie, een betere steekbal en is hij positioneel sterker. Dus staat hij er terecht langs en is het een rare aankoop.
Uhm hij heeft slecht gespeeld in het begin van het seizoen, vandaar dat hij ook gepasseerd is hoor. Koeman dacht aan hem een basisspeler te hebben, schijnbaar niet op de positie die hij voor ogen had. Ik ben nog steeds niet zo overtuigd van Clasie, maar goed. Vind het absoluut geen rare aankoop. Hij was immers (haha Immers) gratis en van Geel kende hem uit zijn RJC periode.
Uhm hij heeft slecht gespeeld in het begin van het seizoen, vandaar dat hij ook gepasseerd is hoor. Koeman dacht aan hem een basisspeler te hebben, schijnbaar niet op de positie die hij voor ogen had. Ik ben nog steeds niet zo overtuigd van Clasie, maar goed. Vind het absoluut geen rare aankoop. Hij was immers (haha Immers) gratis en van Geel kende hem uit zijn RJC periode.
Vormer mag nog niet de veters strikken van Clasie.
Komt nog regelmatig in de peppers/trace .. hij vliegt wat af Vorig jaar, avond voor Feyenoord-PSV, was hij er ook.. helaas trok hij zich alleen niets aan van mijn advies
Topmentaliteit die jongen....
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Dat roep ik al vanaf het begin, iedereen lachte me uit gewoon een hele nuttige speler. Ik wil wel eens een paar wedstrijden van Bommel op de bank en Hutch gewoon op het middenveld zien.
En dan moeten we zeker verdedigers kopen... Is tonnie nodug man
Gewoon een rechtsback uit de jeugd. Maar.. dan moeten JULLIE/WIJ als fans niet op elk foutje gaan hameren en janken en zeiken en alles.. dan moet je gewoon accepteren dat het vaak fout gaat.
Maar ik zou wel eens de cijfers willen zien na een half jaar of er zoveel verschil in zit want ik heb altijd het idee dat we net zo goed de jeugd erin kunnen gooien of iets in de jupiler league op halen voor 1/4e van de prijs en dat het qua prestatie niet heel veel uit zal maken.
Gewoon een rechtsback uit de jeugd. Maar.. dan moeten JULLIE/WIJ als fans niet op elk foutje gaan hameren en janken en zeiken en alles.. dan moet je gewoon accepteren dat het vaak fout gaat.
Maar ik zou wel eens de cijfers willen zien na een half jaar of er zoveel verschil in zit want ik heb altijd het idee dat we net zo goed de jeugd erin kunnen gooien of iets in de jupiler league op halen voor 1/4e van de prijs en dat het qua prestatie niet heel veel uit zal maken.
Maat, jeugd heeft sowieso meer krediet tov een paar lamme Oosterblokkers. Brenet (al vraag ik me af of hij het gaat halen) en Hendrix ipv Hutch en Marcelo, speel je dan zoals gisteren, dan kan je tegen iedereen winnen.
Die onzekerheid die er vanaf komt als Hutch(op RB) en Marcelo erin staan kost zoveel punten
Ach PSV moet gewoon serieus vaker de talenten uit de JL ophalen. Die koop je voor een paar ton en een beetje salaris. Voldoen ze niet dan laat je ze na een jaar of twee/drie gaan en brengen ze je nooit minder op dan de aankoopwaarde. AZ doet dat goed. Nu weer die Hermans van Lierse SK voor een paar centen.
Maat, jeugd heeft sowieso meer krediet tov een paar lamme Oosterblokkers. Brenet (al vraag ik me af of hij het gaat halen) en Hendrix ipv Hutch en Marcelo, speel je dan zoals gisteren, dan kan je tegen iedereen winnen.
Die onzekerheid die er vanaf komt als Hutch(op RB) en Marcelo erin staan kost zoveel punten
Die Brenet speelde goed tegen Jong Ajax, hij verdient iig een kans.
Doet me een beetje denken aan dat verhaal destijds met Luque, (toen we nog dachten iets geweldigs binnen te kunnen halen) . Gelukkig ging het niet door en was Ajax ons in de zomer erna te 'slim' af
Maher dus.
En geen vervanger Als Hutchinson geblesseerd raakt (wat best zou kunnen omdat hij een blessuregevoelige speler is) zit je de rest van het seizoen met een jeugdspeler die het niveau nog niet aan kan.
Op donderdag 31 januari 2013 20:09 schreef Scarface88 het volgende: En geen vervanger Als Hutchinson geblesseerd raakt (wat best zou kunnen omdat hij een blessuregevoelige speler is) zit je de rest van het seizoen met een jeugdspeler die het niveau nog niet aan kan.
Inderdaad. Maar we hebben nog 4 uur te gaan, wie weet...
Op donderdag 31 januari 2013 20:09 schreef Scarface88 het volgende: En geen vervanger Als Hutchinson geblesseerd raakt (wat best zou kunnen omdat hij een blessuregevoelige speler is) zit je de rest van het seizoen met een jeugdspeler die het niveau nog niet aan kan.
Want Manolev was zó goed?
Precies. Brenet staat nu nog achter Hutch, maar is verdedigend echt te zwak tegen de betere buitenspelers. Kan best een goede worden, maar ik vind het een risico om geen betere back-up te hebben. Aan de andere kant, hij kan verrassen.
Manolev is verdedigend gewoon goed en kan ook goed uit de voeten als rechtshalf. Als opkomende back is hij gewoon niet goed, omdat hij na een rush geen voorzet meer kan geven en geen gevoel heeft voor het goed lopen in een team met een rechtsbuiten. Maar Manolev is gewoon een goede voetballer, als goed gebruikt. Denk maar aan de tijd met Lazovic, die combi was geniaal, beste rechterkant in de afgelopen 5/6 jaar bij PSV.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Wat een gezeur. We hebben gewoon Bouma en evt Engelaar nog als back-up in de verdediging. Helemaal niks aan t handje, wordt je bazig kampioen mee. Brands held
Je moet eens opzoeken hoeveel tegengoals er de afgelopen seizoenen door het midden en vanaf de linker en rechterkant zijn gekomen. Manolev is door vd Gijp weg gezet als een clown en iedereen praat hem maar na. Feit is dat hij zijn verdedigende taken altijd naar behoren uitvoerde. Er kwamen vanaf zijn kant de minste tegengoals.
Je moet eens opzoeken hoeveel tegengoals er de afgelopen seizoenen door het midden en vanaf de linker en rechterkant zijn gekomen. Manolev is door vd Gijp weg gezet als een clown en iedereen praat hem maar na. Feit is dat hij zijn verdedigende taken altijd naar behoren uitvoerde. Er kwamen vanaf zijn kant de minste tegengoals.
100% eens.
Precies. Brenet staat nu nog achter Hutch, maar is verdedigend echt te zwak tegen de betere buitenspelers. Kan best een goede worden, maar ik vind het een risico om geen betere back-up te hebben. Aan de andere kant, hij kan verrassen.
Speelde Derijck ook niet een tijdje als rechtsback onder Rutten?
Oh nee hoor, ik kan prima me eigen mening vormen. Daar heb ik derksen of gijp of wie dan ook niet voor nodig.
Manolev was gewoon een zwakke schakel in de verdediging. Het hielp niet mee dat er ook nog eens een zwakke keeper (isaksson) achter hem stond, dat geef ik wel toe. Aanvallend had hij nog wel wat dreiging (al kwam hij veel te vaak op en liep hij lens in de weg). Voorzet was dramatisch. Verdedigend liet hij ook gewoon steekjes vallen. Enige wat in zijn voordeel sprak dat hij hard werkte en inzet toonde.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Gelukkig. Geen Maher. Wel een bewuste keuze om met een smallere selectie aan de tweede helft te beginnen.
als je niet met VI eens bent heb je dus direct de juiste mening begrijp ik hieruit? Ook verdedigend maakte hij genoeg fouten, al waren het inderdaad zijn voorzetten die belachelijk waren. Dat er minder goals op de rechterkant vallen zegt niet zo veel, dat is ook het geval nu Hutchinson er staat. Er zijn namelijk niet zo veel goede spelers op de linkerflank.
Maar selectie is wel 'luxe' genoeg naar mijn idee. Natuurlijk valt het kwalitatief tegen, maar door de salarissen kun je moeilijk meer mensen kopen. Aanval is goed genoeg. Middenveld is best dun bevolkt, maar is wel te doen. Verdediging blijft een zorg kindje.
Maar selectie is wel 'luxe' genoeg naar mijn idee. Natuurlijk valt het kwalitatief tegen, maar door de salarissen kun je moeilijk meer mensen kopen. Aanval is goed genoeg. Middenveld is best dun bevolkt, maar is wel te doen. Verdediging blijft een zorg kindje.
De aanval is te overzien inderdaad. Maar het probleem op het middenveld is dat we alleen Hiljemark (of Wijnaldum) als vervanger hebben. En die zullen we vaak genoeg nodig hebben met vBommel en Strootman. En daarna moet je het doen met Engelaar en vOoijen.... Kan niet wachten tot Toivonen terug is. Zal een hoop schelen.
En de verdediging... tsja.. onbegrijpelijk dat daar niks aan gedaan is deze transferwindow. Nuff said. Dan willen ze misschien ook gen kampioen worden. Enorme plaat voor de kop.
De aanval is te overzien inderdaad. Maar het probleem op het middenveld is dat we alleen Hiljemark (of Wijnaldum) als vervanger hebben. En die zullen we vaak genoeg nodig hebben met vBommel en Strootman. En daarna moet je het doen met Engelaar en vOoijen.... Kan niet wachten tot Toivonen terug is. Zal een hoop schelen.
En de verdediging... tsja.. onbegrijpelijk dat daar niks aan gedaan is deze transferwindow. Nuff said. Dan willen ze misschien ook gen kampioen worden. Enorme plaat voor de kop.
Voor middenveld hebben we officieel: Hiljemark Ooijen Ritzmaier Engelaar. Ik vind het wel genoeg. Misschien niet kwalitatief goed, maar het is ook niet te doen lijkt me.
Ben voor de rest met je eens over de verdediging. Het blijft gewoon kut, maar wie wil je halen dan? Je kan moeilijk een exotische verrassing nu halen, want ze staan niet gelijk. Het gaat vaak paar wedstrijden overheen en dan is het eigenlijk te laat. In Nederland is het ook dun gezaaid, dus dat lijkt me ook niet te doen. Daarom is mijn teleurstelling niet door de winterse transferperiode, maar door de zomerse transferperiode. Daar heeft Brands te veel steken laten vallen.
Voor middenveld hebben we officieel: Hiljemark Ooijen Ritzmaier Engelaar. Ik vind het wel genoeg. Misschien niet kwalitatief goed, maar het is ook niet te doen lijkt me.
Ritzmaier is (was?) geblesseerd en Engelaar... die hoef ik nooit meer in het PSV shirt te zien. Vaak genoeg zal het dus alleen Ooijen/Ritzmaier en Engelaar zijn als back-up. In mindere (thuis)wedstrijden te doen uiteraard, maar uit en tegen grotere clubs wordt dit al een probleem
quote:
Ben voor de rest met je eens over de verdediging. Het blijft gewoon kut, maar wie wil je halen dan? Je kan moeilijk een exotische verrassing nu halen, want ze staan niet gelijk. Het gaat vaak paar wedstrijden overheen en dan is het eigenlijk te laat. In Nederland is het ook dun gezaaid, dus dat lijkt me ook niet te doen. Daarom is mijn teleurstelling niet door de winterse transferperiode, maar door de zomerse transferperiode. Daar heeft Brands te veel steken laten vallen.
Ja, nu is het te laat inderdaad. Maar het verbaast me gewoon dat ze ook geen verdediger op het oog hebben om evt (snel) te halen. Ja Arias, 3e, 4e rangs speler van Sporting met een te hoog salaris.... De verdediging is duidelijk al 2,3 jaar een puinhoop, dan moet er toch gewoon iets gescout zijn in de tussentijd??? Je kan mij niet wijsmaken dat Hendrix opeens gaat spelen nu.
Op donderdag 31 januari 2013 22:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende: en Engelaar... die hoef ik nooit meer in het PSV shirt te zien. Vaak genoeg zal het dus alleen Ooijen/Ritzmaier en Engelaar zijn als back-up. In mindere (thuis)wedstrijden te doen uiteraard, maar uit en tegen grotere clubs wordt dit al een probleem
Durf zelfs te zeggen, dat het tegen 'mindere' clubs een probleem wordt. Maar je hebt nog Hutch wanneer het echt nodig is. Brenet is echt niet veel slechter op RB, dus je creëert zo niet nog een probleem.
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 22:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende: Ja, nu is het te laat inderdaad. Maar het verbaast me gewoon dat ze ook geen verdediger op het oog hebben om evt (snel) te halen. Ja Arias, 3e, 4e rangs speler van Sporting met een te hoog salaris.... De verdediging is duidelijk al 2,3 jaar een puinhoop, dan moet er toch gewoon iets gescout zijn in de tussentijd??? Je kan mij niet wijsmaken dat Hendrix opeens gaat spelen nu.
Maar dit wordt een moeilijke verhaal eigenlijk. Wie zegt dat Brands niet bezig is? Ik kan niet geloven, dat hij niets aan het doen is. Maar ik denk dat hij weinig speelruimte had. Je moet gewoon je verdedigers verkopen wanneer je andere verdedigers wilt. Met Manolev is een goede stap gezet en volgend jaar is Vukovic en Bouma gelukkig ook weg. Dus je hebt dan meer speel ruimte. Dus zijn grootste fout is dat hij niet kan verkopen.
Durf zelfs te zeggen, dat het tegen 'mindere' clubs een probleem wordt. Maar je hebt nog Hutch wanneer het echt nodig is. Brenet is echt niet veel slechter op RB, dus je creëert zo niet nog een probleem.
Hutch die komt dat middenveld nu niet meer op. Dat durf ik wel te stellen nu. Tenzij het echt niet anders kan. Of als Brenet Advocaat heel snel weet te overtuigen, wat ik niet zie gebeuren.
quote:
Maar dit wordt een moeilijke verhaal eigenlijk. Wie zegt dat Brands niet bezig is? Ik kan niet geloven, dat hij niets aan het doen is. Maar ik denk dat hij weinig speelruimte had. Je moet gewoon je verdedigers verkopen wanneer je andere verdedigers wilt. Met Manolev is een goede stap gezet en volgend jaar is Vukovic en Bouma gelukkig ook weg. Dus je hebt dan meer speel ruimte. Dus zijn grootste fout is dat hij niet kan verkopen.
Ik geloof er gewoon niks van. Geen excuus is er mogelijk deze puinhoop niet te vervangen. Dan hadden ze minstens Bazoer/Hendrix/Koch/Brenet al doorgeschoven. Doen ze niet. Had ik minstens iets gehoord over evt interesses, doe ik niet. Tsja... Maar wel wekelijks potentiele 'aanwinsten' voor op het middenveld of in de aanval..
Mijn zorgen komen vooral door gisteren. Als ze altijd zo compact spelenwin je gewoon zga altijd en tegen iedereen(NL). Alleen niet met deze verdediging. Die onzekerheid die Hutch en Marcelo erin brengen, dat gaat ons opbreken.
Hutch die komt dat middenveld nu niet meer op. Dat durf ik wel te stellen nu. Tenzij het echt niet anders kan. Of als Brenet Advocaat heel snel weet te overtuigen, wat ik niet zie gebeuren.
[..]
Ik geloof er gewoon niks van. Geen excuus is er mogelijk deze puinhoop niet te vervangen. Dan hadden ze minstens Bazoer/Hendrix/Koch/Brenet al doorgeschoven. Doen ze niet. Had ik minstens iets gehoord over evt interesses, doe ik niet. Tsja... Maar wel wekelijks potentiele 'aanwinsten' voor op het middenveld of in de aanval..
Mijn zorgen komen vooral door gisteren. Als ze altijd zo compact spelenwin je gewoon zga altijd en tegen iedereen(NL). Alleen niet met deze verdediging. Die onzekerheid die Hutch en Marcelo erin brengen, dat gaat ons opbreken.
Niet als Advocaat dat compacte spel durft te spelen met de punt naar achteren. Kan heel goed met deze selectie als je goed afstemd wie er aansluit bij de spitsen. Minder voorspelbaar dan met een vaste 10 en je creert ruimte voor de buiten spelers om naar binnen te komen.
Bommel voor Zanka en Marcelo en Hiljemark en Stroot centraal controlerend. Hebben beide meer dan genoeg drang naar voren.
Kun je als Toivonen fit is weer alle kanten op en kan Wijnaldum tot die tijd op de bank en invallen op rechts als Lensie weer eens een kutavond heeft.
Overigens vind ik 4-3-3 met de punt naar achteren sowieso het PSV-systeem. Zouden ze alle jeugd mee op moeten leiden.