Op woensdag 30 januari 2013 18:35 schreef Scarface88 het volgende: Wat zeurt Advocaat nou dat de beker niet belangrijk is? Of hij graaft zich alvast in tegen een eventueel verlies.
Op woensdag 30 januari 2013 18:35 schreef Scarface88 het volgende: Wat zeurt Advocaat nou dat de beker niet belangrijk is? Of hij graaft zich alvast in tegen een eventueel verlies.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Op woensdag 30 januari 2013 19:49 schreef tammepiet het volgende: PSV: Waterman; Willems, Marcelo, Derijck, Hutchinson; Van Bommel, Wijnaldum, Strootman; Lens, Matavz, Mertens
Feyenoord: Mulder; Martins Indi, Mathijsen, De Vrij, Van Beek; Clasie, Immers, Vilhena; Boëtius, Pellè, Achahbar
Psv niets eigen jeugd, feyenoord 7 a 8?
Kan er eerlijk gezegd niet wakker van liggen. Liever wat minder eigen jeugd in je team en dat je wat prijzen pakt, dan dat je met eigen jeugd geen fuck wint.
Kan er eerlijk gezegd niet wakker van liggen. Liever wat minder eigen jeugd in je team en dat je wat prijzen pakt, dan dat je met eigen jeugd geen fuck wint.
Ik denk het niet. Die komt van Den Haag geloof ik.
Verloren we ook niet onder Advocaat met 5-1 tegen Ajax toen?
Ik vind dat je als topclub verplicht bent elke haalbare prijs te pakken (Europa League niet haalbaar dus logisch dat ze die lieten lopen). Het is bijna een vorm van arrogantie en minachting naar de supporters toe, er is vorig seizoen niet eens een feest geweest om de bekerwinst te vieren Ajax vierde het in ieder geval wel nog toen ze naast het kampioenschap grepen. Een prijs is een prijs.
Ik vind dat je als topclub verplicht bent elke haalbare prijs te pakken (Europa League niet haalbaar dus logisch dat ze die lieten lopen). Het is bijna een vorm van arrogantie en minachting naar de supporters toe, er is vorig seizoen niet eens een feest geweest om de bekerwinst te vieren Ajax vierde het in ieder geval wel nog toen ze naast het kampioenschap grepen. Een prijs is een prijs.
Niet overdrijven. Je vindt het toch ook niet erg dat de JCS niet gevierd wordt? Leuk feest voor in t stadion, maar niet om in Eindhoven nog eens te doen. Zo belangrijk is dat ding nou ook weer niet.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Niet overdrijven. Je vindt het toch ook niet erg dat de JCS niet gevierd wordt? Leuk feest voor in t stadion, maar niet om in Eindhoven nog eens te doen. Zo belangrijk is dat ding nou ook weer niet.
Ik denk dat wanneer Heracles die finale had gewonnen Almelo een paar dagen op zijn kop stond.
Dan is het toch een vorm van arrogantie. Dat je je te groot voelt voor zo'n beker en het als troostprijs ziet. Ik denk dat ze in Rotterdam ook de hele Coolsingel af zouden breken.
Dan is het toch een vorm van arrogantie. Dat je je te groot voelt voor zo'n beker en het als troostprijs ziet. Ik denk dat ze in Rotterdam ook de hele Coolsingel af zouden breken.
Klopt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus wat was er met Blom aan de hand .. gekke tering lijer. Elke aai van PSV fluit ie af en bij Feyenoord niks, zo'n aanslag van Clasie is dan nog geel ook
Op woensdag 30 januari 2013 22:36 schreef Geo4kant het volgende: Jezus wat was er met Blom aan de hand .. gekke tering lijer. Elke aai van PSV fluit ie af en bij Feyenoord niks, zo'n aanslag van Clasie is dan nog geel ook
Op woensdag 30 januari 2013 22:36 schreef Geo4kant het volgende: Jezus wat was er met Blom aan de hand .. gekke tering lijer. Elke aai van PSV fluit ie af en bij Feyenoord niks, zo'n aanslag van Clasie is dan nog geel ook
Achja, we hebben gewonnen Niet zo zeiken. Volgens de lakjes had van Bommel eraf gemoeten met rood Dan staan we gelijk of zoiets. van Bommel er niet af, Clasie ook niet.
Kunnen ze op Hemelvaartsdag weer jankend voor de raampjes staan van hun sociale flatje. Boehoehoehoe.
Op woensdag 30 januari 2013 22:39 schreef Geo4kant het volgende: PSV verdient gewonnen ook al waren we zelf niet super. Had nog wel minimaal 1 goaltje bij gemogen.
Zeker in de slotfase.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Feyenoord veel te lang in de wedstrijd gehouden. Ik hoop dat Lens zo stond te lachen uit pure wanhoop, zo'n begaafde voetballer maar zo slecht in afwerken. Verdedigend stond het goed, persoonlijke fout van Hutchinson die zich goed herpakte.
Die 2 buitenspelertjes van Feyenoord, wat een duikelkoningen. Vooral die Boetius.
Op woensdag 30 januari 2013 22:41 schreef Stevenzenl het volgende: Feyenoord veel te lang in de wedstrijd gehouden. Ik hoop dat Lens zo stond te lachen uit pure wanhoop, zo'n begaafde voetballer maar zo slecht in afwerken. Verdedigend stond het goed, persoonlijke fout van Hutchinson die zich goed herpakte.
Die 2 buitenspelertjes van Feyenoord, wat een duikelkoningen. Vooral die Boetius.
Ja wat was dat ? Feyenoord na de goal van van Bommel niet meer aan bod geweest.
Het is sowieso al de tactiek van Feyenoord om de bal naar voren te pompen in de hoop dat Pelle er iets mee doet. Dan kan je in de slotfase weinig veranderen.
Op woensdag 30 januari 2013 22:41 schreef Stevenzenl het volgende: Feyenoord veel te lang in de wedstrijd gehouden. Ik hoop dat Lens zo stond te lachen uit pure wanhoop, zo'n begaafde voetballer maar zo slecht in afwerken. Verdedigend stond het goed, persoonlijke fout van Hutchinson die zich goed herpakte.
Hutchinson herpakte zich misschien aardig.. had gewoon zijn dag (totaal) niet.
Het is sowieso al de tactiek van Feyenoord om de bal naar voren te pompen in de hoop dat Pelle er iets mee doet. Dan kan je in de slotfase weinig veranderen.
Was echt teleurstellend vond ik. PSV echt amper in gevaar geweest. Wat dat betreft had ik meer van ze verwacht.
Goed, gewonnen. Lekker De pay op links zondag. En lekker PEC thuis loten in de beker, dan is die finale vast binnen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Vond ik niet. Verdedigend misschien ietsjes, maar zijn voorzetten bleven van zo'n belabberd niveau. Elk 'gevaar' kwam van zijn kant of door zijn fout
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Op woensdag 30 januari 2013 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende: Goed, gewonnen. Lekker De pay op links zondag. En lekker PEC thuis loten in de beker, dan is die finale vast binnen.
Serieus, welke wedstrijd heb jij gezien? Fungeerde de hele wedstrijd als uitstekend aanspeelpunt. Perfecte aannames en twee geniale tikjes breed die eigenlijk een doelpunt hadden moeten opleveren.
Serieus, welke wedstrijd heb jij gezien? Fungeerde de hele wedstrijd als uitstekend aanspeelpunt. Perfecte aannames en twee geniale tikjes breed die eigenlijk een doelpunt hadden moeten opleveren.
Vond inderdaad Lens erg ongeinteresseerd en gehaast overkomen als hij iets nuttigs moest doen voorin. Stukken erger dan Matavz inderdaad.
Was na een half uur niet aan de bal geweest. Ja en uiteindelijk had hij twee tikjes ja. Mag het voor 800.000 per jaar?
Vond Wijnaldum trouwens serieus goed spelen vandaag
Op woensdag 30 januari 2013 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende: Goed, gewonnen. Lekker De pay op links zondag. En lekker PEC thuis loten in de beker, dan is die finale vast binnen.
Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef Buitendam het volgende: In de competitie gaan we eraan, messen zijn geslepen en als je dat niet begrijpt ben je een mongool met mongoolse en mongoloide eigenschappen.
Gr HMF
Voor de 3de keer op rij jullie kampioenschap naar de tering schieten Ja toch!
Op woensdag 30 januari 2013 22:57 schreef nickhguitar het volgende: Overigens prima wedstrijd van PSV. Had zelfs af en toe het idee dat het op 80 ipv 100% ging. Dik verdiende overwinning tegen een matig Feijenoord.
Dat ging het ook volgens mij. Vooral vlak na de 1-0.
Koeman baalt: 'dit bewijst dat huidige positie op de ranglijst het maximale is'
Ronald Koeman had er na afloop zwaar de pest over in. De Feyenoord coach vond dat zijn ploeg goed stond en het PSV heel moeilijk maakte. 'Ik heb PSV niet zo slecht zien spelen in eigen stadion dit seizoen, dat kwam door ons.' Individuele fouten zorgden echter weer voor de tegendoelpunten. 'Opnieuw worden de afspraken niet nagekomen bij hoekschoppen. Dit keer laat De Vrij zijn man gewoon lopen. Daar was vooraf duidelijk op gewezen. Iedere keer maken we dezelfde fouten. Daardoor kun je de stap niet maken in topwedstrijden. Dat ligt uiteindelijk aan kwaliteit in het elftal.'
'Natuurlijk kunnen we nog groeien, we hebben veel jonge spelers. Maar dit bewijst dat waar we nu op de ranglijst staan het maximale voor deze groep is.'
Je bent een puike knul. Maar je haat jegens Advocaat kan ik niet rijmen noch respecteren.
Over en (sl)uit.
Hij maakt heel veel dingen kapot, wat PSV laatste 5 jaar opgebouwd heeft. Al gaan we kampioen worden, door die ene jaartje Advocaat moeten we alles weer opbouwen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Feyenoord was gewoon matig vandaag, en PSV had er zeker het eerste half uur en het laatste kwartier er nog wel 6 kunnen maken. Clasie had er ook met rood afgekund, evenals BMI als Lens zich had laten vallen. Maar dat zal wel weer niet waar zijn volgens deze meneer.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hij maakt heel veel dingen kapot, wat PSV laatste 5 jaar opgebouwd heeft. Al gaan we kampioen worden, door die ene jaartje Advocaat moeten we alles weer opbouwen.
Die succesvolle jaren, ja hadden we daar maar op verder geteerd.
Als je daar niet tegen kan, dan moet je dit niet checken: [ afbeelding ]
Dat is echt een genot.
Op woensdag 30 januari 2013 23:10 schreef Helpmefok het volgende: Vanzelfsprekend had Strootman hard twee keer geel moeten hebben. Verder, sfeer kennen jullie niet daar hé? Wat een supporters .
Die succesvolle jaren, ja hadden we daar maar op verder geteerd.
Maar wat heeft hij dan afgebroken?
-Hij haalt steeds naar spelers uit in de media. -Hij maakt stap van jeugd van PSV naar PSV1 te groot. Zo gaan ze allemaal weg (zie Bazoer en geloof me er gaan nog meer weg). -Wanneer journalisten wat kritische vragen stellen, dan wordt hij helemaal boos. Is gewoon lachwekkend. -PSV is niet beter geworden en vindt het spel soms slechter dan vorig jaar. -Wisselbeleid slaat nergens op.
Gezwellig. HMF is er ook. Mooie pot man, geweldige voetballers die Clasie en Boetius....
En? Vind het juist wel fijn dat niet alles met de mantel der liefde wordt bedekt.
quote:
-Hij maakt stap van jeugd van PSV naar PSV1 te groot. Zo gaan ze allemaal weg (zie Bazoer en geloof me er gaan nog meer weg).
Die stap is altijd al 'groot' geweest en daarbij kun je je afvragen of er momenteel wel jeugdspelers zijn die ook maar in de buurt komen van de basisspelers.
quote:
-Wanneer journalisten wat kritische vragen stellen, dan wordt hij helemaal boos. Is gewoon lachwekkend.
Wat een verademing na al die jaren Fred Rutten.
quote:
-PSV is niet beter geworden en vindt het spel soms slechter dan vorig jaar.
Slechter niet, maar oké, er is nog genoeg werk te verzetten.
Ja misschien wel voor een Real ofzo, maar bij PSV werkt dat niet. Iedereen is net pas 20 en dat kan averechts werken. Doe het gewoon privé en naar mijn idee werkt het zelfs beter.
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 23:20 schreef LudoSanders het volgende: Die stap is altijd al 'groot' geweest en daarbij kun je je afvragen of er momenteel wel jeugdspelers zijn die ook maar in de buurt komen van de basisspelers.
Nooit getest misschien en wanneer ze getest werden was het op een slechte manier. Depay en Locadia testen met een middenveld die bestond uit een Engelaar ofzo. Tuurlijk valt het dan tegen.
Veel plezier met het aankomende bijna faillissement, gesponsord door Brands, mongolen
Vorig jaar bekertje gepakt.
Maar je moet toch toegeven dat Clasie als een krant speelde (Met als toppunt die achterlijke tackle van 'm) en dat Boetius vaker op de grond lag dan aan het voetballen was..
Veel plezier met het aankomende bijna faillissement, gesponsord door Brands, mongolen
Over prijsloos gesproken, hoe lang is het bij jullie alweer geleden. Wij hebben tenminste nog een beker opgehaald vorig jaar......
Ik snap dat nooit Je moet toch gewoon naast elkaar kunnen zitten in een stadion. Bij NBA/NHL/MLB kan dat toch ook allemaal prima. Bij voetbal is het echter ondenkbaar om een of andere debiele reden.
"Handjes schudden". De gebruikelijke Rotterdamse manier, of?
Hand in hand en zo. Homo's.
Ik snap dat nooit Je moet toch gewoon naast elkaar kunnen zitten in een stadion. Bij NBA/NHL/MLB kan dat toch ook allemaal prima. Bij voetbal is het echter ondenkbaar om een of andere debiele reden.
Snap het ook nooit. Wat maakt het uit als je voor een andere team bent. Iedereen mag toch zijn eigen leven leiden.
Maar je moet toch toegeven dat Clasie als een krant speelde (Met als toppunt die achterlijke tackle van 'm) en dat Boetius vaker op de grond lag dan aan het voetballen was..
Die klachten hebben als je zelf van bommel, grindtegelkop strootman en Mertens in je team hebt
Ik zal eens een fan van Turkije naast je zetten, kijken of je dan nog zo vroom bent.
vuurwerkgooiers
Op woensdag 30 januari 2013 23:29 schreef kapiteintje het volgende: Gelukkig hebben jullie er zoveel last van gehad, al die relletjes. Moet vast beangstigend geweest zijn in dat stadion. Oh wacht...
Ik heb bij PSV ook altijd gewoon kunnen juichen op losse kaarten.
Ligt er een beetje aan waar je zit meestal he.
op zuid zullen ze vooral ZITTEN, ZITTEN, roepen
mensen die willen knokken moeten vooral elkaar opzoeken en lekker knokken, zolang ik er geen last van heb
Op woensdag 30 januari 2013 23:30 schreef rubbereend het volgende: mensen die willen knokken moeten vooral elkaar opzoeken en lekker knokken, zolang ik er geen last van heb
Dat waren serieus wel maffen. Heb ik verhalen over gehoord...
Ja, je moet hier inderdaad niet tussen de harde kern gaan zitten. (Moet je nergens overigens) Al heb ik een weekje later gezellig een biertje gedaan met iemand uit die vakken, niets mis mee.
Ja, je moet hier inderdaad niet tussen de harde kern gaan zitten. (Moet je nergens overigens) Al heb ik een weekje later gezellig een biertje gedaan met iemand uit die vakken, niets mis mee.
Maar Goten is een Sayen he.
Daar zat het hem ook in. 's Avonds met zijn allen op stap en die morgen erop volle bak knokken. Elkaar daarna een hand en een knuffel geven en weer het café in.
Vechten is voor de mensen die mentaal niet in balans zijn.
Losers als HMF.
Ik heb bij PSV ook altijd gewoon kunnen juichen op losse kaarten.
Ligt er een beetje aan waar je zit meestal he.
Juichen vaak genoeg thuissupporters op de tribune. Kan ook altijd(behalve op Oost), ligt alleen aan hoe die supporters zich verder gedragen. Soms verdienen ze het om voortijdig het stadion uitbegeleid te worden. Alleen op Zuid zit je 90%vd tijd veilig.
Ja misschien wel voor een Real ofzo, maar bij PSV werkt dat niet. Iedereen is net pas 20 en dat kan averechts werken. Doe het gewoon privé en naar mijn idee werkt het zelfs beter.
En waar meet je dat aan af? Ik vind het fijn dat hij ze iig laat merken dat ze er nog niet helemaal zijn, dat ze nog veel moeten leren. Al die verwende voetballertjes die na een aantal goede wedstrijd al denken het mannetje te zijn. Zet ze maar lekker op scherp.
quote:
Nooit getest misschien en wanneer ze getest werden was het op een slechte manier. Depay en Locadia testen met een middenveld die bestond uit een Engelaar ofzo. Tuurlijk valt het dan tegen.
Maar jij had het erover dat Advocaat alles wat in de afgelopen 5 jaar is opgebouwd ( ) de vernieling in helpt. PSV is nooit een club geweest waar de jeugd veel kansen krijgt, nu niet, maar ook 5 jaar geleden niet. Beetje vreemd om dit nu op Advocaat af te schuiven.
quote:
Eerste weken was het leuk, maar ben het nu wel zat. Komt gewoon te gespeeld over.
Dan ken jij Advocaat blijkbaar niet. Dit doet hij al jarenlang, dit is niet gespeeld, dit is gewoon Advocaat. En ik vind het geweldig dat er eindelijk weer eens wat vuur in Eindhoven waar te nemen is. Dat gezapige van afgelopen jaren, dat heeft hij gelukkig afgebroken.
Op woensdag 30 januari 2013 23:34 schreef FL_Freak het volgende: Bij mij op het vak was er ook bijna slaagse ruzie en na de wedstrijd waren er ook nog rellen.
Volgend jaar maar weer 1 op 1 verkoop. Werkt echt goed.
Op woensdag 30 januari 2013 23:29 schreef kapiteintje het volgende: Gelukkig hebben jullie er zoveel last van gehad, al die relletjes. Moet vast beangstigend geweest zijn in dat stadion. Oh wacht...
2-1
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Juichen vaak genoeg thuissupporters op de tribune. Kan ook altijd(behalve op Oost), ligt alleen aan hoe die supporters zich verder gedragen. Soms verdienen ze het om voortijdig het stadion uitbegeleid te worden. Alleen op Zuid zit je 90%vd tijd veilig.
Kutturken op Vak A en B tijdens CL wedstrijden. Met hun turkse vlaggen.
Oost moest in actie komen, voor een actie op Noord.. Tsja..
Edit: toen zat ik trouwens (voor de 1e en laatste keer) op Zuid
Zat toen op vak B. Achterlijke stewards deden niks. Kut turken provocerend richting oost met de turkse vlag en toen name een paar supporters het in eigen hand (en toen deden de stewards wel wat )
Op woensdag 30 januari 2013 23:34 schreef LudoSanders het volgende: En waar meet je dat aan af? Ik vind het fijn dat hij ze iig laat merken dat ze er nog niet helemaal zijn, dat ze nog veel moeten leren. Al die verwende voetballertjes die na een aantal goede wedstrijd al denken het mannetje te zijn. Zet ze maar lekker op scherp.
Wat hij doet gebeurde nooit bij PSV en gebeurt ook veel minder bij andere clubs. Daarom ben ik niet met je eens. Maar we zien wel of deze manier van ons PSV een kampioenselftal maakt of niet.
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 23:34 schreef LudoSanders het volgende: Maar jij had het erover dat Advocaat alles wat in de afgelopen 5 jaar is opgebouwd ( ) de vernieling in helpt. PSV is nooit een club geweest waar de jeugd veel kansen krijgt, nu niet, maar ook 5 jaar geleden niet. Beetje vreemd om dit nu op Advocaat af te schuiven.
Laatste 2/3 jaar hebben Brands (enige wat hij goed heeft gedaan) en Goes heel PSV jeugd opnieuw opgebouwd. Er zit daar vol met talenten, maar omdat Advocaat er niets mee doet (kijkt niet eens naar PSV A1) verpest je alles. Een andere trainer zou minimaal 2 basis spelers uit onze jeugd in de basis hebben.
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 23:34 schreef LudoSanders het volgende: Dan ken jij Advocaat blijkbaar niet. Dit doet hij al jarenlang, dit is niet gespeeld, dit is gewoon Advocaat. En ik vind het geweldig dat er eindelijk weer eens wat vuur in Eindhoven waar te nemen is. Dat gezapige van afgelopen jaren, dat heeft hij gelukkig afgebroken.
Heb hem nooit echt meegemaakt, daarom denk ik zo over hem.
Is jouw nickname FL teringmongool? Jij bent zo realistisch over het beleid van Brands' als Noord-Koreanen die zeggen dat hun land behoort tot de top van de wereld als het gaat om vrijheid van meningsuiting.
Zat toen op vak B. Achterlijke stewards deden niks. Kut turken provocerend richting oost met de turkse vlag en toen name een paar supporters het in eigen hand (en toen deden de stewards wel wat )
PSV supporters beleid in een 'notendop'.
Inderdaad. Voor die wedstrijd werd gezegd dat kaartjes die gekocht werden via markplaats "gemerkt" waren en dat er geen turkse supporters tussen de psv supporters zouden zitten. Werd wel gecontroleerd maar ze zaten er allemaal hoor.
Is jouw nickname FL teringmongool? Jij bent zo realistisch over het beleid van Brands' als Noord-Koreanen die zeggen dat hun land behoort tot de top van de wereld als het gaat om vrijheid van meningsuiting.
2-1
Inderdaad. Voor die wedstrijd werd gezegd dat kaartjes die gekocht werden via markplaats "gemerkt" waren en dat er geen turkse supporters tussen de psv supporters zouden zitten. Werd wel gecontroleerd maar ze zaten er allemaal hoor.
Je kan ook moeilijk iemand gaan weigeren omdat het een Turk is.