Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![f03zgh.jpg]()
![3535s41.png]()
11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 3-2
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , 5-0
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , 1-3
2-9-2012 - PSV - AZ , 5-1
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , 1-0
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , 3-0
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , 0-6
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , 4-0
20-10-2012 - PSV - Willem II , 3-2
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , 1-2
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , 4-0
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5-1
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , 1-6
25-11-2012 - PSV - Vitesse , 1-2
1-12-2012 - Ajax - PSV , 3-1
9-12-2012 - PSV - FC Twente , 3-0
15-12-2012 - NEC - PSV , 1-1
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , 1-6
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , 1-3
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , 1-5
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , x-x
9-2-2013 - Vitesse - PSV , x-x
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , x-x
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , x-x
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , x-x
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , x-x
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , x-x
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , x-x
6-4-2013 - Willem II - PSV , x-x
14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x
![350mb93.png]()
23-8-2012 - Zeta Golubovci - PSV , 0-5
30-8-2012 - PSV - Zeta Golubovci , 9-0
20-9-2012 - FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV , 2-0
4-10-2012 - PSV - SSC Napoli , 3-0
25-10-2012 - PSV - AIK Solna , 1-1
8-11-2012 - AIK Solna - PSV , 1-0
22-11-2012 - PSV - FC Dnipro Dnipropetrovsk , 1-2
6-12-2012 - SSC Napoli - PSV , 1-3
![4t3k8j.png]()
27-9-2012 - Achilles'29 - PSV , 2-3
31-10-2012 - PSV - EHC , 3-1
18-12-2012 - Rijnsburgse Boys - PSV , 0-4
30-1-2013 - PSV - Feyenoord , 2-1
Johan Cruijff Schaal5-8-2012 - PSV - Ajax , 4-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa League
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
BOOM
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 23:46 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Ze hadden een groot aantal kaartjes gemerkt als "doorverkoop" en dat mocht toen niet ivm veiligheid. Heeft niks met turk zijn te maken.
Ja, grote praatjes altijd. In de praktijk onmogelijk.
Of je moet mongolen hebben die een foto met barcode en al op marktplaats zetten. Maar die zijn er maar zeer weinig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
mrstylo
Swaggy P
quote:
Strontman. Waarom kijkt die altijd alsof Ie moet poepen?
mrstylo
Swaggy P
quote:
Oh ja.

Sorry.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 23:41 schreef mrstylo het volgende:Laatste 2/3 jaar hebben Brands (enige wat hij goed heeft gedaan) en Goes heel PSV jeugd opnieuw opgebouwd. Er zit daar vol met talenten, maar omdat Advocaat er niets mee doet (kijkt niet eens naar PSV A1) verpest je alles. Een andere trainer zou minimaal 2 basis spelers uit onze jeugd in de basis hebben.
Wie dan in hemelsnaam? Depay? Nee Mertens is vooralsnog beter. Locadia? Aardige spits in wording, maar om nu met zekerheid te stellen dat iedere andere trainer hem zou kiezen ten faveure van Lens en Matavz? Die kans acht ik zéér klein. Peter van Ooijen? Ritzmaier? Absoluut niet. Brenet, heeft potentie, maar schijnt verdedigend nog te kort te komen. Koch, nee en Hendrix is een leuk talent, dat kan wat worden, maar doe nu niet alsof het het achtste wereldwonder is, dat is het niet.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Wie niet. Veruit de beste speler.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:
Er zal in ieder geval een backup moeten komen voor Brenet, of iemand die daarvoor staat. Verder geen RB's in de jeugd....
Loopt er nog iets rond in de eredivisie? Marcellis ofzo, voor 5 miljoen is die wel te halen?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Moet hij misschien gewoon? KNJB saboteert eten van Strootman, zodat hij minder gaat spelen.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 23:51 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Er zal in ieder geval een backup moeten komen voor Brenet, of iemand die daarvoor staat. Verder geen RB's in de jeugd....
Loopt er nog iets rond in de eredivisie? Marcellis ofzo, voor 5 miljoen is die wel te halen?

Leerdam. 2,5 miljoen.
Als je snel bent dan troef je Vitesse af.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 23:51 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]

Backs zijn sowieso schaars natuurlijk.
Groot fan van User Wotte
Zoals ik gisteren al zei. Vraag me af of het gaat gebeuren.
Caland
FREEJANCEES
quote:
De positie bij uitstek die eigenlijk altijd ingevuld zou moeten worden door jeugd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
RubenSosa
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 23:47 schreef Caland het volgende:[..]
Ja, grote praatjes altijd. In de praktijk onmogelijk.
Of je moet mongolen hebben die een foto met barcode en al op marktplaats zetten. Maar die zijn er maar zeer weinig.
Dat is wel zo. Maar goed. Vaak genoeg groepjes nederlanders gezien die dan voor de tegenpartij waren (europees) en niet veel aan de hand (op zuid zit je ook wel veilig).
Maar in die tijd speelde psv vaak tegen turkse clubs en is vaak fout gegaan. Tja turkse nederlanders die dan op een psv vak gaan zitten. Zal er verder niks over zeggen want dan discrimineer ik weer. Genoeg voorbeelden in de maatschappij.
Mensen gaven vaak via markplaats precies de plaasten aan waar ze zaten (ook via email ofzo) Psv undercover
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Denkt Brands dat hij Vitesse nog te slim af is ook
RubenSosa
quote:
clasie keek alsof hij overlopen werd.
En dat werd hij ook
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 23:54 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Dat is wel zo. Maar goed. Vaak genoeg groepjes nederlanders gezien die dan voor de tegenpartij waren (europees) en niet veel aan de hand (op zuid zit je ook wel veilig).
Maar in die tijd speelde psv vaak tegen turkse clubs en is vaak fout gegaan. Tja turkse nederlanders die dan op een psv vak gaan zitten. Zal er verder niks over zeggen want dan discrimineer ik weer. Genoeg voorbeelden in de maatschappij.
Mensen gaven vaak via markplaats precies de plaasten aan waar ze zaten (ook via email ofzo) Psv undercover

Europees gezien heb je ook niet echt 'vijanden' of haat. In de stad wordt er vaak genoeg wat uitgevochten in Europese duels hoor.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 23:50 schreef LudoSanders het volgende:[..]
Wie dan in hemelsnaam? Depay? Nee Mertens is vooralsnog beter. Locadia? Aardige spits in wording, maar om nu met zekerheid te stellen dat iedere andere trainer hem zou kiezen ten faveure van Lens en Matavz? Die kans acht ik zéér klein. Peter van Ooijen? Ritzmaier? Absoluut niet. Brenet, heeft potentie, maar schijnt verdedigend nog te kort te komen. Koch, nee en Hendrix is een leuk talent, dat kan wat worden, maar doe nu niet alsof het het achtste wereldwonder is, dat is het niet.
Vind jij CV duo Derijck/Zanka met Marcelo goed? Weet zeker dat Koch evenveel fouten zal maken, maar omdat hij jonger is, kan hij veel meer groeien. Vindt zelf Locadia ook beter dan Matavz. Locadia heeft veel minder kansen voor een doelpunt nodig.
RubenSosa
quote:
al gedaan. Kwam extra hard toen v.bommel de 2-1 maakte.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Pas over 3 minuten.
Brands, de man met een visie...

Hier had hij niet eerder op kunnen anticiperen? Dat Arias te duur was was al langer bekend lijkt me...
Land of the free. Home of the brave.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 23:57 schreef Scarface88 het volgende:Brands, de man met een visie...

Hier had hij niet eerder op kunnen anticiperen? Dat Arias te duur was was al langer bekend lijkt me...
Ah fijn, we gaan morgen eens kijken. Op de laatste fucking dag. Ongelofelijk weer dit.
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 23:57 schreef Scarface88 het volgende:Brands, de man met een visie...

om te janken gewoon.
mrstylo
Swaggy P
quote:

Brands wilt Brenet, maar Advocaat wilt iemand anders. Hij wilde Locadia ook niet in selectie hebben, maar Brands moest hem overtuigen.
Je kan veel over Brands zeggen, maar hij doet er echt alles aan om jeugd door te laten stromen.
AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
quote:
Het is wel vaak zo dat er op de laatste transferdag nog heel veel gebeurt. Dat houdt het wel spannend.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:
Heb ik vaker gehoord. En toen kwamen ze met Michael Ball aanzetten..
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Ja maar kom op hey, je moet toch een back up plan hebben als je iemand weg doet.
quote:
Je hebt het over Brands hè.
RubenSosa
Toch wel een mooie rit richting de halve finale:
Achilles 29
EHC
Rijnsburgsche boys
Feyenoord
4 amateurclubs en je staat in de halve finale
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 00:02 schreef RubenSosa het volgende:Toch wel een mooie rit richting de halve finale:
Achilles 29
EHC
Rijnsburgsche boys
Feyenoord

En nu tegen PEC.
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 00:02 schreef RubenSosa het volgende:Toch wel een mooie rit richting de halve finale:
Achilles 29
EHC
Rijnsburgsche boys
Feyenoord

mrstylo
Swaggy P
quote:
Achilles 29
EHC
Rijnsburgsche boys
Feyenoord

We hadden van die vier het moeilijkst tegen Achilles 29.
RubenSosa
quote:
Studio Sport is 3 februari pas. Te laat om nog iemand te scouten.
quote:
Maar dat is dus niet makkelijk voor de back positie.
Groot fan van User Wotte
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 23:55 schreef mrstylo het volgende:[..]
Vind jij CV duo Derijck/Zanka met Marcelo goed? Weet zeker dat Koch evenveel fouten zal maken, maar omdat hij jonger is, kan hij veel meer groeien. Vindt zelf Locadia ook beter dan Matavz. Locadia heeft veel minder kansen voor een doelpunt.
Nee, dat vind ik geen sterke duo's. Maar als je vol inzet op het kampioenschap, dan behoren de beste te spelen. Blijkbaar behoort Koch daar nog niet toe. Nu heb ik daar sowieso mijn twijfels over, zo geweldig heb ik die nog niet zien spelen.
Dat vindt jij ja, Advocaat is een andere mening toegedaan en die kan ik best volgen. Natuurlijk zou het leuk zijn om meer eigen jeugd te hebben, maar wat ik overal lees is het geforceerd jeugdspelers proberen in te passen. Ze zijn gewoon nog niet zo ver.
RubenSosa
quote:
Juist door die zware uitoverwinning gingen we als een speer bij de overige 3. Easy.
quote:
Mss haalt hij Ronnie fucking Stam weer uit de kast
quote:
Ik zou 5 miljoen zelfs accepteren.
quote:
Op woensdag 30 januari 2013 23:55 schreef mrstylo het volgende:[..]
Vind jij CV duo Derijck/Zanka met Marcelo goed? Weet zeker dat Koch evenveel fouten zal maken, maar omdat hij jonger is, kan hij veel meer groeien. Vindt zelf Locadia ook beter dan Matavz. Locadia heeft veel minder kansen voor een doelpunt nodig.
Niet te vergeten dat Koch een stuk goedkoper zal zijn.
quote:
Advocaat: ”Belangrijke overwinning”
“Ik vond dat we de eerste helft redelijk onder controle hadden, wat resulteerde in een aantal goede kansen. Toch waren allebei de ploegen aan elkaar gewaagd, wat een voorzichtige, aftastende eerste helft opleverde.” De hoofdcoach zag dat zijn ploeg terecht op voorsprong kwam, maar de 1-1 te makkelijk tegen kreeg. “Die gelijkmaker was totaal onnodig, en we werden er bovendien voorzichtiger door.” Advocaat vond dat zijn ploeg sterk aan de tweede helft begon. “We begonnen prima en hadden het wederom redelijk onder controle. Toch brak er een sterkere fase van Feyenoord aan. We hebben vervolgens geluk dat we uit een standaardsituatie de 2-1 maken, maar dit is een belangrijke overwinning voor ons,” aldus Advocaat.
RubenSosa
quote:
Zou hij die uitzending nog op tape staan?
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 00:04 schreef LudoSanders het volgende:[..]
Nee, dat vind ik geen sterke duo's. Maar als je vol inzet op het kampioenschap, dan behoren de beste te spelen. Blijkbaar behoort Koch daar nog niet toe. Nu heb ik daar sowieso mijn twijfels over, zo geweldig heb ik die nog niet zien spelen.
Marcelo en Derijck ook niet.

Maar dit wordt een wellus en nietus discussie zo.

quote:
Dat vindt jij ja, Advocaat is een andere mening toegedaan en die kan ik best volgen. Natuurlijk zou het leuk zijn om meer eigen jeugd te hebben, maar wat ik overal lees is het geforceerd jeugdspelers proberen in te passen. Ze zijn gewoon nog niet zo ver.
Geforceerd of niet, alles is beter dan Mano en Hutch.
quote:
Achilles 29
EHC
Rijnsburgsche boys
Feyenoord

En dan waren Achilles en EHC de lastigste.
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 00:08 schreef mrstylo het volgende:[..]
Marcelo en Derijck ook niet.

Maar dit wordt een wellus en nietus discussie zo.

[..]
Geforceerd of niet, alles is beter dan Mano en Hutch.
Hutch heeft het nu wel helemaal verbruid bij mij ja
mrstylo
Swaggy P
quote:
Komt eigenlijk niet door Hutch. Hij is gewoon geen RB en dan kan je dit verwachten.
quote:
Die wilt in de zomer weg.
quote:
Dat is waar. Laat ik het anders zeggen dan. Hutch heeft het op de RB positie helemaal verbruid bij mij
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 00:10 schreef Buitendam het volgende:Feyenoord heeft wel gruwelijk ingeleverd, als je het vergelijkt met vorig jaar. Als je zo fel in de Kuip speelt als vanavond dan klop je ze drie keer, dit seizoen.
In de Kuip is helaas 'gewoon' weer een wedstrijd op zich. Zie ik ons nog niet zo gauw winnen.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Mooi dat je dit verandert hebt.
Nu kan ik met gerust hart slapen. Trusten.